Кое е по-лесно?

Екстериор и интериор.
Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Кое е по-лесно?

Мнение от peterdi_bg » 16 окт 2009, 08:20

Поради прогресивното намаляване броя на работещите ми реотани на задното стъкло (понастоящем останаха два) реших че трябва проблема да се премахне.
Вариантите са: или ново стъкло, или нов капак на багажника. Кое е по-лесно да се смени? Ако взема друг капак, може да не е същия цвят, обаче може да си има задна чистачка (аз нямам), което никак не е зле. Обаче надали ще е същия цвят. Ако сменя само стъклото, ще си имам реотани, но без задна чистачка (е, свикнал съм да е без) и ще съм си с моя капак, не е много здрав ама върши работа. Съответно на различни места се връзват токове и т.н.

Мнения?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от paci » 16 окт 2009, 17:26

Не се ли вижда къде са прекъснати?
Има такива лепила за тази работа.
Мажеш и са грееш :D:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от HACKO » 16 окт 2009, 19:17

paci написа:Не се ли вижда къде са прекъснати?
Има такива лепила за тази работа.
Мажеш и са грееш :D:
За неговия модел, оборудван капак ще е по-евтин от лепилото (40лв в Практикер). Боята е почти невъзможно да съвпадне, обаче ако не го притеснява може и да кара с разнотоние.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от peterdi_bg » 19 окт 2009, 20:33

Аз и сега имам бая разнотоние и кривотии, така че изобщо не ме притеснява. Притеснява ме единствено дали ще мога да си намеря капак с реотани, които да работят всичките - или поне повечето.

Кабелите на капака с букса ли са? Не съм се ровил да видя, само видях че са изолирани с гумен тампон. Би трябвало да се откачат лесно.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от jordj » 19 окт 2009, 20:40

peterdi_bg,
Ако уредите на волана ти позволяват да пускаш и задна чистачка то за мен е по добре ,Капак със стъкло и мотор с чистачката.Боя винаги можеш да мо пръснеш даже и със шпрей.
*00133*

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от peterdi_bg » 19 окт 2009, 20:45

jordj написа:peterdi_bg,
Ако уредите на волана ти позволяват да пускаш и задна чистачка то за мен е по добре ,Капак със стъкло и мотор с чистачката.Боя винаги можеш да мо пръснеш даже и със шпрей.
Не съм имал задна чистачка и не знам даже откъде би трябвало да се пуска - сигурно е с копче встрани от волана. Винаги мога да си присадя такова копче и даже реле да се върже. Имам ладови ключове за фарове с 3 двойни връзки, ще свършат работа.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от jordj » 19 окт 2009, 21:03

При мен като дръпнеш към водача дясната ръчка се включва задната чистачка и пръскането от зад..На капака имам изводи които котактуват със купето,а при теб не знам как е.Аз все пак карам Фиеста по-долен клас кола.
*00133*

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от peterdi_bg » 30 окт 2009, 09:38

Доколкото съм видял, също имам такива изводи, но и горе има някакви изолирани връзки между купето и капака. Те са май за реотаните на стъклото.
Все още не съм решил как точно ще се вържат нещата, първо ще се разровя по електриките които са ми сега. Най-вероятно ще си пусна ток от акумулатора директно, през ключ и бушон, евентуално реле. Ако не открия кабел в инсталацията, който да е предназначен за несъществуващата задна чистачка (все още), ще си прокарвам някакъв.

Контактите между капака и купето са четворни, това един общ контакт ли е, кое е за маса и кое не?

И още - бушона колко ампера да е, стигат ли 10 или 15?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от peterdi_bg » 30 окт 2009, 10:12

Всъщност май това което смятам за контакти долу от двете страни, тези четворните, са просто фиксатори на капака.

Откъм капака е това

Изображение
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от peterdi_bg » 01 ное 2009, 19:52

Засега се отказах да сменям капака, ще видя как е положението с монтирана задна чистачка. Тя със сигурност решава два проблема - ако стъклото не ми е изпотено, но е мокро отвън, ще се запоти, а даже и ако си работят реотаните пак отвън ще е на капки.

Специални благодарности на Spas Petkov за неоценимата помощ - човека ми осигури инструменти и ток, че да мога да си пробия капака, и ми обясни точно как се връзва машинката към токовете и т.н. Чистачката си стана като оригинално поставена, с всичките части, вързах я с ключ към акумулатора и работи перфектно. Единствения проблем, който се появи - капака понатежа и амортисьорите трудно го държат отворен.

Утре ще направя снимки по светло и ще ги кача. Поставянето не е сложно, с изключение на пробиването на дупка в капака - понеже такава при мен нямаше. Останалото просто си се монтира на съответните предвидени за това места и се връзва с ток.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от tropper » 04 ное 2009, 00:19

Браво колега! Поздравления за желанието!

"Запечатай" около рязаното с някаква боя, че в това време - снежно/дъждовно - веднага ще тръгне ръждичка :-/:
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от peterdi_bg » 04 ное 2009, 08:47

Със сигурност. Дупката не стана идеално кръгла, нито права, така че около тампона ще се запечатва.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Кое е по-лесно?

Мнение от peterdi_bg » 04 ное 2009, 12:41

Консервирах процепа между гумата и капака с гъста боя. Ще повторя процедурата още веднъж, за да се запълни съвсем. Мисля, че ще стане доста добре.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта