Въпрос за хидравлика на фиеста
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Въпрос за хидравлика на фиеста
Привет на всички
Можели някой да ми каже колко побира хидравликата на фиеста 1.25 зетек с, как се сменя и дали мога да го направя сам. За течността мисля че беше ДОТ4.
Предварително благодаря

Можели някой да ми каже колко побира хидравликата на фиеста 1.25 зетек с, как се сменя и дали мога да го направя сам. За течността мисля че беше ДОТ4.
Предварително благодаря

- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за хидравлика на фиеста
Това не е ли спирачна течност......или съм много зле.pifivo1 написа:Привет на всички![]()
Можели някой да ми каже колко побира хидравликата на фиеста 1.25 зетек с, как се сменя и дали мога да го направя сам. За течността мисля че беше ДОТ4.
Предварително благодаря
Няма лоша ракия и хубава лопата.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Спирачните течности трябва да отговарят на изискванията на cneцuфukaцuя SАЕ J 1703 или на по-популярната FMVSS 116 DOT 3/4/5/ 5.1.cocoff написа:Хич не си зле дажеРуска спирачна течност е.
тази информация е от Каква спирачна течност и защо?
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Заблуди ме това, че е написано ДОТ, а не DOT...и веднага асоциирах с "Нева", онази иначе толкова хубава спирачна течност...
Виноват!!!
DOT(Department Of Transportation) е наистина US стандарт за спирачни течности.
П.П. Ако говорим за хидравликата на волана, четох, че се сменява като се изсмуче съдържанието на резервоарчето и се налее новото масло. Защо не се източва цялото - не знам, но предполагам, че проблем е обезвъздушаването.

DOT(Department Of Transportation) е наистина US стандарт за спирачни течности.
П.П. Ако говорим за хидравликата на волана, четох, че се сменява като се изсмуче съдържанието на резервоарчето и се налее новото масло. Защо не се източва цялото - не знам, но предполагам, че проблем е обезвъздушаването.
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Мерси, но тогава какво да наливам в хидравликата?cocoff написа:Заблуди ме това, че е написано ДОТ, а не DOT...и веднага асоциирах с "Нева", онази иначе толкова хубава спирачна течност...Виноват!!!
DOT(Department Of Transportation) е наистина US стандарт за спирачни течности.
П.П. Ако говорим за хидравликата на волана, четох, че се сменява като се изсмуче съдържанието на резервоарчето и се налее новото масло. Защо не се източва цялото - не знам, но предполагам, че проблем е обезвъздушаването.

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
http://www.eurooil-bg.com/contact.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://plovdiv.techno-link.com/ClientsS ... gp.htm#hid" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=78" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Сваляш стария филтър (ако имаш такъв)
2. Източваш маслото с маркуча.
3. Доливаш ново масло.
4. Поставаш обратно капака на казанчето за да не се омаже наоколо при изпълнение на точка 5
5. Палиш и мърдаш волана да извърти маслото в системата с новото.
6. Гасиш, източваш пак и пак и така докато стане бистро.
7. Слагаш новия филтър, доливаш ако се налага и събираш всичко както си е било.
Ето ти и оръдията на труда:
- 2 кила кастрол (например) за 24лв
- един филтър от Хр.Ботев 112 (например)
- парцали
- 1,5м маркуч Ф8 (например)
- Празна бутилка от мин.вода три литрова
- Хубаво време, около половин час
(по материали от форум Мерцедес)
П.П. Би могъл и през някой отвор на рейката да го източиш ама доливай отгоре за да не шмръкне въздух.
http://plovdiv.techno-link.com/ClientsS ... gp.htm#hid" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=78" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Сваляш стария филтър (ако имаш такъв)
2. Източваш маслото с маркуча.
3. Доливаш ново масло.
4. Поставаш обратно капака на казанчето за да не се омаже наоколо при изпълнение на точка 5
5. Палиш и мърдаш волана да извърти маслото в системата с новото.
6. Гасиш, източваш пак и пак и така докато стане бистро.
7. Слагаш новия филтър, доливаш ако се налага и събираш всичко както си е било.
Ето ти и оръдията на труда:
- 2 кила кастрол (например) за 24лв
- един филтър от Хр.Ботев 112 (например)
- парцали
- 1,5м маркуч Ф8 (например)
- Празна бутилка от мин.вода три литрова
- Хубаво време, около половин час
(по материали от форум Мерцедес)
П.П. Би могъл и през някой отвор на рейката да го източиш ама доливай отгоре за да не шмръкне въздух.
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
cocoff написа:http://www.eurooil-bg.com/contact.php
http://plovdiv.techno-link.com/ClientsS ... gp.htm#hid" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=78" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Сваляш стария филтър (ако имаш такъв)
2. Източваш маслото с маркуча.
3. Доливаш ново масло.
4. Поставаш обратно капака на казанчето за да не се омаже наоколо при изпълнение на точка 5
5. Палиш и мърдаш волана да извърти маслото в системата с новото.
6. Гасиш, източваш пак и пак и така докато стане бистро.
7. Слагаш новия филтър, доливаш ако се налага и събираш всичко както си е било.
Ето ти и оръдията на труда:
- 2 кила кастрол (например) за 24лв
- един филтър от Хр.Ботев 112 (например)
- парцали
- 1,5м маркуч Ф8 (например)
- Празна бутилка от мин.вода три литрова
- Хубаво време, около половин час
(по материали от форум Мерцедес)
П.П. Би могъл и през някой отвор на рейката да го източиш ама доливай отгоре за да не шмръкне въздух.
А запушен филтър примерно, влияе ли на твърдостта на волана?Щото моя е малко твърдичък, но това си има и своите предимства.
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Не съм го сменял, на вид изглежда бистро, а и не се чуват шумове.Твоят волан също ли е по-тежичък?cocoff написа:1.25 май няма филтър на хидравликата на волана
А ти смени ли изобщо маслото? Ако разликата е малка, не се чуват някакви шумове откъм помпата, и рейката не тече, скоро ще свикнеш. Аз лично предпочитам малко по-тежък волан.

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 18 юни 2008, 09:40
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за хидравлика на фиеста
Да ви питам и аз. Карам Фокус дизел, ако си взема Castrol TQ-D и долея в казанчато без да източвам цялата система, дали ще има проблем??
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта