ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
diana_ruskova
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 19 окт 2008, 20:26
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Мнение от diana_ruskova » 05 ное 2009, 21:35

ескорт 95г 1.6 16в 90кс когато е с муцуната нагоре пали на 3-4 въртене при натиснат до долу педал на газта. на равно пали от втория път без газ , смених температурния датчик за инжекциона, пълна резервоара до горе-нищо-помпата си бръмчи при контакт, стартера си върти, но уви .Помогнете. МФ са беззсилни.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Мнение от HACKO » 05 ное 2009, 21:48

Иди някъде където могат да ти премерят НАЛЯГАНЕТО, което създава помпата и по-точно в момента в който като дадеш контакт и помпата изключи дали задържа налягането.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Мнение от noface » 11 ное 2009, 11:59

В аутодата горивната система я дават да работи 2,5-2.9 бара. Помпата трябва малко по-вече да "надуе" и регулатора за налягане вече да го регулира в тия граници.Ако помпата е наред,мпже да е клапана в датчика,може да е и най-смешния проблем-запушен горивен филтър :)
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Мнение от nikolovvd » 11 ное 2009, 13:31

По принцип инжекциона се пали без да натискаш педала на газта.
Също така няма да запали, ако налягането в хранителната система е под 2 - 2.2 атмосфери.
Бензиновата помпа, когато е нова прави до 8 атмосфери налягане.

Ако нямаш книга за колата вземи и си я изтегли. Там има описано как се мери налягането в хранителната система. Налягането трябва да е стабилно и в границите, които ти посочи колегата.
Бензиновия филтър също може да е проблемен. Има ментета, в които има хартия, която не издържа на бензина и става на каша.

psixo75
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 23 яну 2008, 01:12
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16
Status: Извън линия

Re: ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Мнение от psixo75 » 24 дек 2009, 12:40

смачках бензиновя клапан и се оправи

dimitarnikolov4
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 29 яну 2010, 19:23
Модел на автомобила: форд ескорт
Status: Извън линия

Re: ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Мнение от dimitarnikolov4 » 26 фев 2011, 19:59

Колеги, ако някой има подобен проблем да знае - проблема е, че изпарителя изпуска по малко газ в инжекциона от една гумичка - установих го със сапунена вода. След две години подобен проблем трябваше да ми свърши газта веднъж, та да установя, че когато няма газ в бутилката си пали без проблем на бензин. Просто меши горивните смеси особено след по - дълаг престой. За две години непалене от раз смених кабели, свещи, датчик температура на инж., дебитомер, клапан за налягане на бензина, а то - една гумичка за 0.30 ст.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта