Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
- jejemir
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 28 юли 2008, 20:14
- Модел на автомобила: Мондео 1.8i
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
Проблема е следния откакто захладня взе да пали трудно първия път сутрин не иска да се изфорсира и така около минута и после всичко е ок.
Ходих на диагностика и там казаха че всичко е перфектно ама колата беше вече топла. казаха да си сменя кабели и свещи и датчика за температура на водата и да видим какво ще стане. Смених ги и нищо пак същото.Помогнете каде може да е проблема.
Ходих на диагностика и там казаха че всичко е перфектно ама колата беше вече топла. казаха да си сменя кабели и свещи и датчика за температура на водата и да видим какво ще стане. Смених ги и нищо пак същото.Помогнете каде може да е проблема.
Мондео 1.8i 16V 115кс 1994г
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
Датчика за температурата на водата, който дава информация на компютъра смени нали, а не този чийто показания излизат на таблото.
Другото, което може да е, да ти е блокирал възвратния клапан за горивото. Функцията му е да предотврати връщането на горивото в резервоара и така поддържа налягане в горивопровода при изключен двигател.
Може да провериш дали е от него, като дадеш на контакт докато спре да се чува помпата, после връщаш. Пак даваш на контакт и така 15-20 пъти за да си сигурен, че налягането се е покачило и пробваш да запалиш.
Ако няма резултат провери компресията на цилиндрите.
Другото, което може да е, да ти е блокирал възвратния клапан за горивото. Функцията му е да предотврати връщането на горивото в резервоара и така поддържа налягане в горивопровода при изключен двигател.
Може да провериш дали е от него, като дадеш на контакт докато спре да се чува помпата, после връщаш. Пак даваш на контакт и така 15-20 пъти за да си сигурен, че налягането се е покачило и пробваш да запалиш.
Ако няма резултат провери компресията на цилиндрите.
Автомобилен ретро клуб Shark
- vonnn
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 31 окт 2008, 08:27
- Модел на автомобила: Ford Мondeo 1.8 16V Zetec 115к.с GLX 94г.
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
Кажи АГУ имаш ли ,и наскоро да си сменял ремък:?:А като сменя свещите,забелязали да има масло около тях 


- jejemir
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 28 юли 2008, 20:14
- Модел на автомобила: Мондео 1.8i
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
Нямам АГУ , сменях ангренажа наскоро , като смених свещите имаше масло около тях но го забърсах и от тогава вече нито капчица(3000км.)За взвратния клапан за горивото може и да има нещо вярно.
Друго искам да споделя както вече писах за перката че се включва понякога на контакт забелязах че като запаля колата първите няколко секунди работи зле после дига 1500 оборота но тогава включва перката за малко и когато тя спре колата започва или да тресе или изгасва и след като перката е спряла вече мотора работи перфектно. Какво общо има маслото около свещите или смяната на ремака.
Друго искам да споделя както вече писах за перката че се включва понякога на контакт забелязах че като запаля колата първите няколко секунди работи зле после дига 1500 оборота но тогава включва перката за малко и когато тя спре колата започва или да тресе или изгасва и след като перката е спряла вече мотора работи перфектно. Какво общо има маслото около свещите или смяната на ремака.
Мондео 1.8i 16V 115кс 1994г
- vonnn
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 31 окт 2008, 08:27
- Модел на автомобила: Ford Мondeo 1.8 16V Zetec 115к.с GLX 94г.
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
Пробвали един ресет на ЕКУ то да не е па натрупало някви грешки от инжекцината системе,при зацепването на ремъка може зъб да е прехвърлен.

- jejemir
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 28 юли 2008, 20:14
- Модел на автомобила: Мондео 1.8i
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
Ами не_мисля за ремЪка да е прехвърлен зъб защото поне 2000км. сЪм минал преди да започне да прави тези гяволий.
Мондео 1.8i 16V 115кс 1994г
- vonnn
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 31 окт 2008, 08:27
- Модел на автомобила: Ford Мondeo 1.8 16V Zetec 115к.с GLX 94г.
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
А дюзите ,пробвай първо с някоя добавка да видиш дали ще има няква промяна .

- jejemir
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 28 юли 2008, 20:14
- Модел на автомобила: Мондео 1.8i
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
Точно това правя в момента сложих вчера добавка за почистване на горивната система и повишаване на октана , още не намирам разлика но е рано да се каже. По скоро се чудя тези номера които ми прави перката дали са нормални ама май не.
Мондео 1.8i 16V 115кс 1994г
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
Проблема ти е в :
1.моторчето за празен ход.
Байпасен клапан , който се намира под всмукателните колектори.
2. Датчик на дроселовата клапа.
3. Датчика за положението на разпределителния вал, монтиран е на главата зад първи жилиндър. ( генерира грешка и когато не е зацепен ангренажния ремък правилно)
Това са възможностите
като най-вероятно е т.1
Перката ти се вкл защото колата влиза в сервизен режим.
Направи диагностика!!
1.моторчето за празен ход.
Байпасен клапан , който се намира под всмукателните колектори.
2. Датчик на дроселовата клапа.
3. Датчика за положението на разпределителния вал, монтиран е на главата зад първи жилиндър. ( генерира грешка и когато не е зацепен ангренажния ремък правилно)
Това са възможностите
като най-вероятно е т.1
Перката ти се вкл защото колата влиза в сервизен режим.
Направи диагностика!!
- jejemir
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 28 юли 2008, 20:14
- Модел на автомобила: Мондео 1.8i
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
Направиха ми диагностика когато колата бе абсолютно загряла никакви грешки нямаше а тя го прави само сутрин при първото палене.
Каде точно се намират тези неща колега TIN :
1.моторчето за празен ход.
Байпасен клапан , който се намира под всмукателните колектори.
Ако имаш възможност за някакви снимки или схема
Каде точно се намират тези неща колега TIN :
1.моторчето за празен ход.
Байпасен клапан , който се намира под всмукателните колектори.
Ако имаш възможност за някакви снимки или схема
Мондео 1.8i 16V 115кс 1994г
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 1.8 16v 93g. пали трудно
Потърси из форума има мн информация и снимки.
Мисля моторчето ти е проблема.
Ново 180лв от Мото пфое.
Старо- 30-50лв.
Можеш да г освалиш сам она 2 болчета е но само на канал. ( после колата не може да се кара )
Ако решиш да вземеш старо, тук във форума има един колега от Пловдив изпраща с куриер до вс. точка на страната.
Погледни в "Продава" doncho78 му е ника.
Аз съм работил с него коректен е.
Мисля моторчето ти е проблема.
Ново 180лв от Мото пфое.
Старо- 30-50лв.
Можеш да г освалиш сам она 2 болчета е но само на канал. ( после колата не може да се кара )
Ако решиш да вземеш старо, тук във форума има един колега от Пловдив изпраща с куриер до вс. точка на страната.
Погледни в "Продава" doncho78 му е ника.
Аз съм работил с него коректен е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта