Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
- doncho78
- потребител
- Мнения: 1681
- Регистриран: 04 авг 2008, 08:51
- Модел на автомобила: Fiesta 1,1 `93,Fiesta 1,25 `98,
Mondeo 2.0`97,Mondeo 2,0 `01,
Scorpio 2,0 `97. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
Здравейте.
МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ.
Кой с каквито идей може да има,приемам всичко.
Сложих АГУ Ловато обикновенно но Мондео 2,0 97г. без ламбда контрол и емулатор.
Постъпих така защото на старото ми Мондео 1,6 94г. АГУ-то беше същото и бях мн. доволен,7-10 на 100 разход.Затова отидох при същите майстори да ми монтират на новото,а те на 100 Мондеота са слагали .... и ето мойто 101-вото на ти проблем.
1.Непостоянен разход от 7/100 ,до София по магистралата 130-140 каране(само веднъж имах такъв малък разход) до 25/100 смесен разход(за Пловдив).Повечето време е м/у 15 и 20/100.С една бутилка на мястото на резервната гума(40-45л) минавам 200-250км.От как съм е сложил вместо да избия колата от икономий аз е платих още веднъж(4 месеца каране).
2.По лошия от двата проблема е че колата мени обороти(на място разбирасе).Прави го или когато е студена или когато е топла.Отивам при майстора настройва изпарителя да работи топла и като истине и реша да карам се започва неравномерна работа на двигателя и дори гаснене.Отивам при майстора със студена кола настроива изпарителя и като загрее да тръгва перката (нормална темп. за двигателя) се започва същото менене на обороти.Работи добре когато е м/у двете крайности(топло - студено).
Колко ли неща не пробвах.Затворих ЕГР системата и смених датчика за температурата на охлаждащата течност(стария показваше все студено,навия сега стига до червеното и тогава тръгва перката и така го държи на ръбъ на червеното) - от тогава разхода не е бил 25,падна на 15-20/100.
Смених клапана за празния ход и датчика на дроселовата клапа(слажих втора употреба).Нулирах компютъра и
.Колата се отпуши като самолет.Така 2-3 дни и онзи ден свършва газта на 231 км. пробег с горепосочената бутилка.Преди да свърши ми направи същия номер с оборотите при рязко спиране.Един ми засече пътя и трябваше да спра рязко и ето ти двигателя а да угасне и се започва с мененето на обороти.А 2-3 дни нямаше проблем.
Онзи ден тръгнох по майсторите наред.Първо при газаджийте.Разглобиха целия изпарител за да го прегледат - НИЩО момче перфектен е.Обаче като е закачиха на газ анализатора видяха че се променят стойностите на изгорелите газове САМИ без те да барат нищо и вдигнаха ръце.Не бил при тях проблема.От там в Дракон -Пловдив за консултация.Момче не можем да прочетем компа при нас иди виж поне във Формула дали ти е здрава ламбда сондата.Отивам там а пича ми обяснява как ламбда сондата не играе на газ и тук не може нищо друго да провери- Форд било.
Е вече се омотах на цяло.Сега ще излизам на магистралата и ще и сипя 10л газ за да видя кво ще стане.Щото газаджията вика то различно е пълнят .Ама едно е 10 друго 20 та се засичало така най добре 10 л . докато свърши.Като се прибера довечера ще пиша.
Работата е там че на бензин това нещо го няма като проблем.Все пак ще покарам 1 седмица на бензин за да видя.
Приеимам всякакви събети.БЛАГОДАРЯ.
МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ.
Кой с каквито идей може да има,приемам всичко.
Сложих АГУ Ловато обикновенно но Мондео 2,0 97г. без ламбда контрол и емулатор.
Постъпих така защото на старото ми Мондео 1,6 94г. АГУ-то беше същото и бях мн. доволен,7-10 на 100 разход.Затова отидох при същите майстори да ми монтират на новото,а те на 100 Мондеота са слагали .... и ето мойто 101-вото на ти проблем.
1.Непостоянен разход от 7/100 ,до София по магистралата 130-140 каране(само веднъж имах такъв малък разход) до 25/100 смесен разход(за Пловдив).Повечето време е м/у 15 и 20/100.С една бутилка на мястото на резервната гума(40-45л) минавам 200-250км.От как съм е сложил вместо да избия колата от икономий аз е платих още веднъж(4 месеца каране).
2.По лошия от двата проблема е че колата мени обороти(на място разбирасе).Прави го или когато е студена или когато е топла.Отивам при майстора настройва изпарителя да работи топла и като истине и реша да карам се започва неравномерна работа на двигателя и дори гаснене.Отивам при майстора със студена кола настроива изпарителя и като загрее да тръгва перката (нормална темп. за двигателя) се започва същото менене на обороти.Работи добре когато е м/у двете крайности(топло - студено).
Колко ли неща не пробвах.Затворих ЕГР системата и смених датчика за температурата на охлаждащата течност(стария показваше все студено,навия сега стига до червеното и тогава тръгва перката и така го държи на ръбъ на червеното) - от тогава разхода не е бил 25,падна на 15-20/100.
Смених клапана за празния ход и датчика на дроселовата клапа(слажих втора употреба).Нулирах компютъра и

Онзи ден тръгнох по майсторите наред.Първо при газаджийте.Разглобиха целия изпарител за да го прегледат - НИЩО момче перфектен е.Обаче като е закачиха на газ анализатора видяха че се променят стойностите на изгорелите газове САМИ без те да барат нищо и вдигнаха ръце.Не бил при тях проблема.От там в Дракон -Пловдив за консултация.Момче не можем да прочетем компа при нас иди виж поне във Формула дали ти е здрава ламбда сондата.Отивам там а пича ми обяснява как ламбда сондата не играе на газ и тук не може нищо друго да провери- Форд било.
Е вече се омотах на цяло.Сега ще излизам на магистралата и ще и сипя 10л газ за да видя кво ще стане.Щото газаджията вика то различно е пълнят .Ама едно е 10 друго 20 та се засичало така най добре 10 л . докато свърши.Като се прибера довечера ще пиша.
Работата е там че на бензин това нещо го няма като проблем.Все пак ще покарам 1 седмица на бензин за да видя.
Приеимам всякакви събети.БЛАГОДАРЯ.
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
първо свещи и кабели нови задължително въздушен филтър нов предполагам че филтара на гаста е нов ако си сложил нов газов клапан и чак тогава настроика на изпаритела не ти ли прави впечетление че човъркате само газовата уредба проверете колата освен сменените части и не на последно място термостата дали загрява нормално колата и испарителя
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
Мирише ли ти някъде на газ?
Моята АГУ като беше нова миришеше на масло, бензин, антифриз, к'от се сетиш само не и на газ! Имам впредвид да не изтърва от някое съединение. Щом нямаш ламбдаконтрол, значи трябва да имаш тройник с врътка - да неби врътката да се ебава. Прегледай смукателните колектори - да не дърпа нерегламентирано въздух от някъде.
Обясняваш за проблем с оборотите и разхода, но нищо не казваш за вървенето, как е динамиката? Моята върви еднакво на газ и на бензин.
Въпреки всичко, си мисля, че проблемът е в изпарителя. Намери някакъв друг, дори и втора употреба поне за проба.
Моята АГУ като беше нова миришеше на масло, бензин, антифриз, к'от се сетиш само не и на газ! Имам впредвид да не изтърва от някое съединение. Щом нямаш ламбдаконтрол, значи трябва да имаш тройник с врътка - да неби врътката да се ебава. Прегледай смукателните колектори - да не дърпа нерегламентирано въздух от някъде.
Обясняваш за проблем с оборотите и разхода, но нищо не казваш за вървенето, как е динамиката? Моята върви еднакво на газ и на бензин.
Въпреки всичко, си мисля, че проблемът е в изпарителя. Намери някакъв друг, дори и втора употреба поне за проба.
- doncho78
- потребител
- Мнения: 1681
- Регистриран: 04 авг 2008, 08:51
- Модел на автомобила: Fiesta 1,1 `93,Fiesta 1,25 `98,
Mondeo 2.0`97,Mondeo 2,0 `01,
Scorpio 2,0 `97. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
Колата е купих преди 4 месеца и е сменено всичко.Кабели ,свещи,филтри,масло,нова газова уредба,термостат също.Да човъркаме само газовата защото на бензин тези аномалий не се забелязват.Газаджията каза че на газ е по забележимо ако взима въздух но пръскаха 2 флакона с етанол(или нещо такова)и ако смучеше щеше да вдига обороти но такова нещо нямаше.Сменил съм още датчик на температурата на охл. течност(нов) и клапан празен ход и датчик дроселова клапа(втора употр.) .dimbatami написа:първо свещи и кабели нови задължително въздушен филтър нов предполагам че филтара на гаста е нов ако си сложил нов газов клапан и чак тогава настроика на изпаритела не ти ли прави впечетление че човъркате само газовата уредба проверете колата освен сменените части и не на последно място термостата дали загрява нормално колата и испарителя
Някякви други идей?
- doncho78
- потребител
- Мнения: 1681
- Регистриран: 04 авг 2008, 08:51
- Модел на автомобила: Fiesta 1,1 `93,Fiesta 1,25 `98,
Mondeo 2.0`97,Mondeo 2,0 `01,
Scorpio 2,0 `97. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
pitbulche написа:Мирише ли ти някъде на газ?
Моята АГУ като беше нова миришеше на масло, бензин, антифриз, к'от се сетиш само не и на газ! Имам впредвид да не изтърва от някое съединение. Щом нямаш ламбдаконтрол, значи трябва да имаш тройник с врътка - да неби врътката да се ебава. Прегледай смукателните колектори - да не дърпа нерегламентирано въздух от някъде.
Обясняваш за проблем с оборотите и разхода, но нищо не казваш за вървенето, как е динамиката? Моята върви еднакво на газ и на бензин.
Въпреки всичко, си мисля, че проблемът е в изпарителя. Намери някакъв друг, дори и втора употреба поне за проба.
Здравей.
Да ти кажа колега мирише от време на време и ми прави впечатление че е когато почне да мени оборотите.Може и да се дави нещо от много газ.Имам врътка беше много отвита(4,5 оборота) и вчера е завих нацяло и отвих само 1,5 оборота(така ми препоръчаха).Не смуче въздух 2 флакона с етанол сме изпръскали.За вървенето да ти кажа не съм много очарован от 130 к.с..Но върви горе долу еднакво и на двете горива.Пред мен го разглобиха изпарителя и прегледаха и установиха че всичко е наред.Имам друг изпарител от Мондео трябва да видя някой ден че е много заврян под двигателя.
Благодаря и на теб.
- doncho78
- потребител
- Мнения: 1681
- Регистриран: 04 авг 2008, 08:51
- Модел на автомобила: Fiesta 1,1 `93,Fiesta 1,25 `98,
Mondeo 2.0`97,Mondeo 2,0 `01,
Scorpio 2,0 `97. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
Както казах по рано днес сипах 20 л газ и излезах по работа извън Пловдив по магистралата.Минах 120 км. и не ми свърши газта.
При студен двигател работеше малко неравномерно но барнах леко изпарителя и се стабилизира.И така много добра работа на двигателя но имам в предвид че колата не успя да загрее добре(по показание на уреда на таблото) заради студеното време не се вдигна стрелката повече от "О" на НОРМАЛ.
А на мен проблема ми го прави когато стрелката отиде на "Л" и почне да се включва перката(нормална темп. на двигателя).
Датчика го сменях и от тогава работната му температура е между "А" и "Л" преди червеното.Дали този датчик като показва много висока температура не бърка нещо компютъра?Но го е правила и като е студена!!!
Чакам нови мнения а дотогава ще си е карам и споделям нови впечатления.
Благодаря за идеите.Готов съм да пробвам всичко.
При студен двигател работеше малко неравномерно но барнах леко изпарителя и се стабилизира.И така много добра работа на двигателя но имам в предвид че колата не успя да загрее добре(по показание на уреда на таблото) заради студеното време не се вдигна стрелката повече от "О" на НОРМАЛ.
А на мен проблема ми го прави когато стрелката отиде на "Л" и почне да се включва перката(нормална темп. на двигателя).
Датчика го сменях и от тогава работната му температура е между "А" и "Л" преди червеното.Дали този датчик като показва много висока температура не бърка нещо компютъра?Но го е правила и като е студена!!!
Чакам нови мнения а дотогава ще си е карам и споделям нови впечатления.
Благодаря за идеите.Готов съм да пробвам всичко.
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
Като прегрее двигателя и включи перката, вкарва много горещ въздух в двигателя и започва да прекъсва. На мен дори ми се случва да угасва на сфетофарите лятно време, обаче съм отстранил пластмасовите тръби преди филтъра, които излизат над радиатора около фаровете. По принцип от там трябва да смуче въздух - нависоко да не влиза вода и др., но на газ гасне понадолнище като изключиш от скорост. За това съм махнал тези пластмаси, но пък гане като влючи перката.
Зимно време (тези дни сутрин беше окло нулата) моята също държи по-студен двигателя извънграда, малко под средното. От недобре загрял двигател, съответно и охладителна течност, оказва влияние върху работата наизпарителя, а от там и вдига разхода на газ (поне така съм чел из форума). Но ако стрелката ти е в бялото не би следвало да имаш проблем с разхода.
Датчика за температурата на охл. течност не оказва влияние на компютъра или вървенето. Щом ти показва по-ниска темп. след като си го сменил, значи може двигателя да си загрява нормално. От някъде чух, че имало различни видове датчици, за различни температури (също не съм проверявал тази информация).
Както казах моята не миришеше въоще на газ като беше нова АГУ-то - само от ауспуха. При смяна на газовия филтър се наложиха някои интервенции, защото беше много неудобно монтиран и от тогава лъхка съвсем леко. Ако е силна миризмата, значи трябва да се притяга нещо.
Успех!
П.П.: Мога да бъда и по-изчерпателен!
Зимно време (тези дни сутрин беше окло нулата) моята също държи по-студен двигателя извънграда, малко под средното. От недобре загрял двигател, съответно и охладителна течност, оказва влияние върху работата наизпарителя, а от там и вдига разхода на газ (поне така съм чел из форума). Но ако стрелката ти е в бялото не би следвало да имаш проблем с разхода.
Датчика за температурата на охл. течност не оказва влияние на компютъра или вървенето. Щом ти показва по-ниска темп. след като си го сменил, значи може двигателя да си загрява нормално. От някъде чух, че имало различни видове датчици, за различни температури (също не съм проверявал тази информация).
Както казах моята не миришеше въоще на газ като беше нова АГУ-то - само от ауспуха. При смяна на газовия филтър се наложиха някои интервенции, защото беше много неудобно монтиран и от тогава лъхка съвсем леко. Ако е силна миризмата, значи трябва да се притяга нещо.
Успех!

П.П.: Мога да бъда и по-изчерпателен!
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
колега така като те слушам ми напомня на нещо което го имаше и примен аз бях с изпарител ланди рентцо имаше си висок разход от самото начало и нестабилна работа ходилсам при сумати маистори така 2-3 години до като един кумшия ми каза що не си земеш изпарител волтран 60лв.беше разхода спадна и върви по добре от бензин но имаше колебания на оборотите една година се каня да си сменя филтара на газовия клапан та сега го смених оборотите спят двг пее разхода е вграда варира от10 лятото до13 на сто зимата на дълго с претоварен автомобил 7.5 -7.8 просто немога да му се нарадвам
моляте снимаи двг да видем монтажа пробваи друарител и после с друг клапан виж за течове на газ щом мирише а кихалка имали
горе пише че си с нова уредба колко километра си минал на газ

горе пише че си с нова уредба колко километра си минал на газ
-
- потребител
- Мнения: 161
- Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
Колега така както го обясняваш е сигурно едно - отнякъде имаш изтичане на газ .На това се дължи е сравнително ниският ти разход на извънградско - просто за кратко време минаваш голямо разстояние . Провери си добре връзките , а също така и всички спирателни клапани на газта.За по-сигурно след зареждане направо затваваряй крана на бутилката който е за пълнене - може да ти връща през тръбата за пълнене.
Преди години и аз имах подобен проблем с Москвича - видимо се увеличи разхода на газ и сутрин като вляза в гаража мирише на сурова газ.Рових , мазах, всички снадки , а то какво се оказа - газовият клапан не затварял добре и пропускал по малко -от там в изпарителя , от там в карбуратора , от там в атмосферата. При подобен проблем обаче силно се влошава и работата на бензин , а при теб не е така .
С две думи направи едни шише с вода и веро и почвай да пръскаш всички снадки .Развий изходящата тръба от клапана за газта и провери с сапунка при затворен клапан да не изпуска .Успех !
Ако не намериш пропуск - пробвай както са те посъветвали по-горе смени изпарителя. Пиши за резултата .
Преди години и аз имах подобен проблем с Москвича - видимо се увеличи разхода на газ и сутрин като вляза в гаража мирише на сурова газ.Рових , мазах, всички снадки , а то какво се оказа - газовият клапан не затварял добре и пропускал по малко -от там в изпарителя , от там в карбуратора , от там в атмосферата. При подобен проблем обаче силно се влошава и работата на бензин , а при теб не е така .
С две думи направи едни шише с вода и веро и почвай да пръскаш всички снадки .Развий изходящата тръба от клапана за газта и провери с сапунка при затворен клапан да не изпуска .Успех !
Ако не намериш пропуск - пробвай както са те посъветвали по-горе смени изпарителя. Пиши за резултата .
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
@ doncho78
Преди на мондеото бях с обикновенна АГУ Zavolli монтирана в "Аутогаз Център" в Пловдив (това е сервиза на улицата към КАТ). Тогава си спомням че ми обясниха за това игране на оборотите, специално за мондео-тата. Иска специална настройка, която не я правят повечето газаджии. Самият изпарител има 3-ти болт за това. Ако искаш отиди направо там за регулировка. Предварително те предупреждавам че ако си слагал турски изпарител ще те отпратят с усмивка
Иначе не съм имал този проблем който описваш, най-много веднъж да подскочат или паднат оборотите и се успокояваше.
Преди на мондеото бях с обикновенна АГУ Zavolli монтирана в "Аутогаз Център" в Пловдив (това е сервиза на улицата към КАТ). Тогава си спомням че ми обясниха за това игране на оборотите, специално за мондео-тата. Иска специална настройка, която не я правят повечето газаджии. Самият изпарител има 3-ти болт за това. Ако искаш отиди направо там за регулировка. Предварително те предупреждавам че ако си слагал турски изпарител ще те отпратят с усмивка

Иначе не съм имал този проблем който описваш, най-много веднъж да подскочат или паднат оборотите и се успокояваше.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
Колега, на първо време сложи емулатор на инжекторите.
Относно регулирането на празния ход - в изпарителите (дори и турските волтран, които са 1:1 с ловатото все пак са по техен лиценз) има 2 болта - един пластмасов и един метален. С помощтта на последният се регулира количеството газ което изпарителят пуска постоянно - и афектира празният ход. Последната газова която монтирахме на мерцедеса на баща ми (нямаме сервиз за газ, просто сме любители на ремонтите) беше с изпарител работил на 1.3л мотор. При преместването му на 2.0 литра двигател този болт(металният) се развива за да може да подава повече газ за празният ход.
Относно регулирането на празния ход - в изпарителите (дори и турските волтран, които са 1:1 с ловатото все пак са по техен лиценз) има 2 болта - един пластмасов и един метален. С помощтта на последният се регулира количеството газ което изпарителят пуска постоянно - и афектира празният ход. Последната газова която монтирахме на мерцедеса на баща ми (нямаме сервиз за газ, просто сме любители на ремонтите) беше с изпарител работил на 1.3л мотор. При преместването му на 2.0 литра двигател този болт(металният) се развива за да може да подава повече газ за празният ход.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
- doncho78
- потребител
- Мнения: 1681
- Регистриран: 04 авг 2008, 08:51
- Модел на автомобила: Fiesta 1,1 `93,Fiesta 1,25 `98,
Mondeo 2.0`97,Mondeo 2,0 `01,
Scorpio 2,0 `97. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
Здравейте.
Благодаря за новите мнения.
След горните интервенции по колата и завиването на болта за ниско налягане преди плочката, колата днес и свършиха 20 л. газ който бях заредил.Успях да мина 165 км смесено(110 магистрала ,55 градско в Пловдив).12 /100 прави това.Като се има впредвид и студеното време мисля на този етап да не я барам колата.Ще карам още на газ и ще следя.
Междувременно не отказвам препоръки и мнения защото не разбрах точно от къде се закрепи работата и разхода.
Благодаря за новите мнения.
След горните интервенции по колата и завиването на болта за ниско налягане преди плочката, колата днес и свършиха 20 л. газ който бях заредил.Успях да мина 165 км смесено(110 магистрала ,55 градско в Пловдив).12 /100 прави това.Като се има впредвид и студеното време мисля на този етап да не я барам колата.Ще карам още на газ и ще следя.
Междувременно не отказвам препоръки и мнения защото не разбрах точно от къде се закрепи работата и разхода.
- doncho78
- потребител
- Мнения: 1681
- Регистриран: 04 авг 2008, 08:51
- Модел на автомобила: Fiesta 1,1 `93,Fiesta 1,25 `98,
Mondeo 2.0`97,Mondeo 2,0 `01,
Scorpio 2,0 `97. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
Ето ме отново с моя проблем.
Значе вчера времето беше по топло и колата загря в нормите. П >:D<: роблема се появи отново,когато загря се започна с клатенето на оборотите.
Помагайте отново.Радоста е била кратка защото беше студено времето.Казах по-нагоре че стрелката ми иинава средата и отива към края на надписа преди червеното,където се включва перката.Като загря така започна да клати,и миришеше на газ в купето от вентилатора и после като слезнах и отвън.Какво може да е кара да го прави когато е топла? >:D<:
Значе вчера времето беше по топло и колата загря в нормите. П >:D<: роблема се появи отново,когато загря се започна с клатенето на оборотите.
Помагайте отново.Радоста е била кратка защото беше студено времето.Казах по-нагоре че стрелката ми иинава средата и отива към края на надписа преди червеното,където се включва перката.Като загря така започна да клати,и миришеше на газ в купето от вентилатора и после като слезнах и отвън.Какво може да е кара да го прави когато е топла? >:D<:
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
И аз имах подобен проблем, но не чак толкова. В смисъл - разхода ми скочи с 2/100 при междуградско и 3-4/100 градско софийско. Включително и играенето на оборотите при загрял двигател + тенденция за гаснене при студен. На газанализ постоянно бягаха настройките. Не бя пипал нищо по газовото повече от 4 години и накрая се реших. Предвид "майсторите" ...отидох при мой познат. Предварително си купих комплекта мембрани и т.н. Свали и разглоби изпарителя. Ама до последното болтче. Вътре беше гмеч с нещо по-гадно и лепкаво от мазут (бях зареждал 2 пъти блу-форс газ). Едвам го изми, ама светна. После започна сглобяването и там сериозно се изненадах какви тънкости има при редукторите, регулирането на силата на пружинките, размера на някакви дупчици (ще ме прощавате, ама не съм специалист), изрязва допълнително от уплътнения от някаква специална хартия, затвори го и го наду с манометър на изхода. Каза ми само да си сменя клапана, че нямал наличен (е, и след повече от година още не съм го сменил). Настрои колата на слух и ми каза каво да направя при висок или нисък разход или за вървеж и ме прати по живо, по здраво. Колата стана перфектна и проблемите изчезнаха. Настройките се оказаха перфектни и нищо не съм пипал - само сипвам. А, подмени ми и всички обувки на кабелите (че газаджиите правили магарии). И така....
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Re: Проблем АГУ разход от 7 - 25 л. на 100 км.?
Сега....датчика за температурата на водата със сигурност оказва влияние на разхода, по горе имаше едно мнение че не се влияе от него...doncho78 написа:Ето ме отново с моя проблем.
Значе вчера времето беше по топло и колата загря в нормите. П >:D<: роблема се появи отново,когато загря се започна с клатенето на оборотите.
Помагайте отново.Радоста е била кратка защото беше студено времето.Казах по-нагоре че стрелката ми иинава средата и отива към края на надписа преди червеното,където се включва перката.Като загря така започна да клати,и миришеше на газ в купето от вентилатора и после като слезнах и отвън.Какво може да е кара да го прави когато е топла? >:D<:
Така като те слушам имам една идея....току виж се окаже това при теб....
Отиваш и купуваш комплект гумички за инжекторите, тези от към рейката ( уплатнения) представляват 1-2 О-пръстенчета и едно кат очашка, ама да са оригинални.
Сменяш ги и колата заспива

СЛед като ти мени оборотите на газ и не могат да се настройват, и мирише на газ, тя смуче въздух!
Но бензин не се отразява толквоа това а и моторчето постоянно корегира сместа...
Гардско имаш завишен разход защото повече време караш на скорост или свободна и колата смуче въздух от там....когато караш извън градско разхода е малък защото държиш педала натиснат, др. клапа се отваря и засмуква въздух през нея, а съпротивлението през инж е по голямо, т.е. не влиза нищо от там.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта