Гарнитура с 3 резки за фокус

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
shoni
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 01 окт 2009, 14:21
Модел на автомобила: ford focus
Местоположение: РУСЕ
Status: Извън линия

Гарнитура с 3 резки за фокус

Мнение от shoni » 12 ное 2009, 11:15

Колеги някой има ли представа каква е дебелината на гарнитура с 3 резки на мотокрафт за фокус.В МП неможаха да ми дадът информация за дебелината на гарнитурата.Искам да си сменя гарнитурата защото моята след основен ремонт са я сложили със седем резки но е на GEOTZE. С по-дебела гарнитура се увеличава горивната камера ако не се лъжа и има по-малка компресия и по-леки детонации и недобро горене на газовете съответно по-голям разход.Струва ли си да я сменям гарнитурата заради посочените по-горе недостатъци

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Гарнитура с 3 резки за фокус

Мнение от HACKO » 12 ное 2009, 13:33

Ако е шлайфана главата при основния ремонт, трябва да се компенсира отнетото с по-дебела гарнитура, явно където са ти правили ремонта са си разбирали от работата. Ако имаш завишен разход може да се дължи на центровка или проблем по инджекцията а и може да се дължи на повишеното триене по време на разработката
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта