Трудно палене и дълго време бял дим
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 ное 2009, 16:19
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Трудно палене и дълго време бял дим
Здравейте на всички. Нов съм във форума и искам да се извиня предваарително ако тази тема я има някаде публикувана, но аз не успях да немеря нищо. Имам следния проблем с моя Форд Ескорт 1.8 ТД (90 к.с.) 95-та година. При ниски температури сутрин пали доста трудно. След като запали всичко вибрира и двигателя едва стои запален. Имам предвит, че оборотите на студения двигател са 500-650 някаде. Като че ли не му работят всички цилиндри. Докато да му се оправят оборотите, т.е да позагрее, отзад пуши бял дим и то наистина доста ( Последния път като запалих колата до нея имаше легнало куче. То стана изкашля се и се премести.... ). След като загрее мотора никакъв проблем с нищо.
Относно паленето, подгряващите свещи си работят (поне така каза майстора, при който ходех). Дори изчаквам едно щракане от двигателя 5-6 секунки след като изгасне лампата за свещите. Предполагам, че това е някакъв клапан, който идея си нямам за какво е, но ми казаха, че е добре да паля след като го чуя да щракне. Тръбичките за нафтата по двигателя са сменени и са здрави.
Аз лично имам някакви съмнения да не би нещо автоматичния слукач да прави проблем. Този извод си го правя заради ниските обороти, на които пали вдигателя, но това е само предположение и може да сам в пълна грешка. Все пак не разбирам кои знае колко от мотори
Относно паленето, подгряващите свещи си работят (поне така каза майстора, при който ходех). Дори изчаквам едно щракане от двигателя 5-6 секунки след като изгасне лампата за свещите. Предполагам, че това е някакъв клапан, който идея си нямам за какво е, но ми казаха, че е добре да паля след като го чуя да щракне. Тръбичките за нафтата по двигателя са сменени и са здрави.
Аз лично имам някакви съмнения да не би нещо автоматичния слукач да прави проблем. Този извод си го правя заради ниските обороти, на които пали вдигателя, но това е само предположение и може да сам в пълна грешка. Все пак не разбирам кои знае колко от мотори

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
Ако премериш компресията, ще установиш че е доста по-ниска от нормалното. Просто двигателят ти се е поизносил и затова поради ниското налягане в цилиндрите докато двигателя загрее нафтата не се пали както трябва и затова и белия дим и нестабилната работа. Догодина през зимата ще спре съвсем да пали.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 ное 2009, 16:19
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
Тя вече 3-та година е така. Ни по - лошо става, ни по - добро, но все пак ще я закарам да и премерят компресията. Но кога трябва да я премерят? Още на студен двигател или дори и на топъл да се премери пак ще се види, че е по - ниска? И ако е износен двигателя не би ли било редно да гори масло, защото за сега нямам проблем с разхода на масло? Карам я с 10W40 на Aral.
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
Пробвай да палиш с газ.И кат запали подръж така на към 1500оборота за 30 сек.Кат пуснеш газта трябва да се оправи.
- shoni
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 01 окт 2009, 14:21
- Модел на автомобила: ford focus
- Местоположение: РУСЕ
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
Колега имам същия проблем със фокус излезе от основен ремон и точно като твоя проблем.Пали бързо но имам хубав акумулатор.Като запаля става облак от бял-синкав дим и прекъсва с даването на газ до към 1500 до 1800 об.След като загрее не пуши.При мен на диагностика ми казаха че не съм имал центровка на двигателя във МП.Другото нещо е че при смяна на гарнитурата ми е сложена по-дебела от старата и сгъстяването мие по-малко.Сега ще си сменя гарнитурата и ще видим какво ще стане ще ти пиша.
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
Нормално е да е по-дебела гарнитурата след ремонт ако е шлайфана главата(според мен).И наистина може да не е зацепена правилно.Щом пуши бяло - значи повечко аванс!shoni написа:Колега имам същия проблем със фокус излезе от основен ремон и точно като твоя проблем.Пали бързо но имам хубав акумулатор.Като запаля става облак от бял-синкав дим и прекъсва с даването на газ до към 1500 до 1800 об.След като загрее не пуши.При мен на диагностика ми казаха че не съм имал центровка на двигателя във МП.Другото нещо е че при смяна на гарнитурата ми е сложена по-дебела от старата и сгъстяването мие по-малко.Сега ще си сменя гарнитурата и ще видим какво ще стане ще ти пиша.

-
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
- Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
Здравейте.И моят форд е така от 3-4 години.Смених свещи,дюзи и всичко друго което може да се сети човек,ама нищо.
При палене,без значение дали е студено или топло времето започва да тресе и работи на много ниски обороти и пуши бял дим,след като подам леко газ всичко се оправя.Иначе пали много лесно на първото завъртане още дори на -20 градуса.И компресията е много добра,тъй,че и аз взех да се съмнявам в смукача.Така,че колега ако намериш решение на проблема ще съм ти благодарен да пишеш.
При палене,без значение дали е студено или топло времето започва да тресе и работи на много ниски обороти и пуши бял дим,след като подам леко газ всичко се оправя.Иначе пали много лесно на първото завъртане още дори на -20 градуса.И компресията е много добра,тъй,че и аз взех да се съмнявам в смукача.Така,че колега ако намериш решение на проблема ще съм ти благодарен да пишеш.

-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 25 яну 2008, 12:42
- Модел на автомобила: Форд Куга 2000 TDCI 163 2010
- Местоположение: Смолян
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
И при мен съществува този проблем от 2-3год.както при теб,и го оправям след като подам леко газ,или паля с пълна газ.Не съм сменял нищо и нищо несъм проверявал.Единственото нещо което направих е че сложих прозрачен мъркуч преди горивният филтар и видях че се движат мехури.Тези мехури се увеличават с увеличаване на оборотите.Ако оборотите са около 850-900 мехури може да не се видят.Това ме навежда на мисълта че някаде в резервоара става този проблем,независимо от това пълен ли е или не (ПРОБВАНО Е).Според мен тези мехури след като колата седи извесно време без да работи се концентрират в ГНП-то истоят като тапа на горивото но без да го спират на цяло.След форсиране тази тапа принодително минава през дюзите и всичко се оправя.За това нещата съм ги оставил така(сменям масла и гуми)и нищо не ме претеснява.ТОВА Е МОЯ ТЕОРИЯ КОЯТО МОЖЕ ДА НЕ Е МИРОДАВНА.stoyanski написа:Здравейте.И моят форд е така от 3-4 години.Смених свещи,дюзи и всичко друго което може да се сети човек,ама нищо.
При палене,без значение дали е студено или топло времето започва да тресе и работи на много ниски обороти и пуши бял дим,след като подам леко газ всичко се оправя.Иначе пали много лесно на първото завъртане още дори на -20 градуса.И компресията е много добра,тъй,че и аз взех да се съмнявам в смукача.Така,че колега ако намериш решение на проблема ще съм ти благодарен да пишеш.
-
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
- Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
Това за въздуха и аз съм си ги мислил,понеже и при мен има такива мехурчета,но видях при познати които нямат такъв проблем също такива мехури.Май и аз ще си го карам така форда. 

- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
Мехурчета по принцип не трябва да има......stoyanski написа:Това за въздуха и аз съм си ги мислил,понеже и при мен има такива мехурчета,но видях при познати които нямат такъв проблем също такива мехури.Май и аз ще си го карам така форда.

- TOLIO
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
- Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
ако сутрин почуква мотора малко повече от нормалното и пуши бяло значи им въздух
-
- потребител
- Мнения: 78
- Регистриран: 29 апр 2009, 19:17
- Модел на автомобила: ФОРД ЕСКОРТ 1.8ТД
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
При мен също пропушва бял пушек сутрин и пък така като подам газ до 1500 оборота и сякаш нешто изключва и колата мърка като коте вече съм свикнал и неми прави впечатление Но да викажа смениха ми втулките на стартера и си монтирах един възвратен клапан междо горивния филтър и ГНП пали без да се замисля А относно прекъсването при мен си мисля че е от клапан авансатор защото четох във форума че като дадеш на контакт трябва да се чува нещто като звук от тресчотка а аз не чувам нищо клапана се намира на ГНП и струва 200 лева
-
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
- Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене и дълго време бял дим
Е това е ясно,просто си мисля,че не те са причината за този проблем,но това си е мое мнение което разбира се може и да не е вярно.Мехурчета по принцип не трябва да има......![]()

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта