FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 ное 2009, 01:32
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8TdCI Zetec 2002
- Status: Извън линия
FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Здравейте, от 5 месеца карам Форд Focus 1.8 TDCI Ztec 2002 година, всичко си беше наред до преди 2 месеца, когато застудя и се оказа че акумулатора, с които са ми прадали колата е много ама много стар и колата ми почна да не пали. След 2 дена смених акумулатора и всичко се оправи, минала сам към 2000 км с колата и вчера се прибирам към нас, паркирах я и след 15мин отново ми се наложи да шофирам. Качвам се в колата завъртам ключа, но уви не запали, след няколко опита ми светна една оранжева лампа със прyжинка, оказа се че има проблем със свещите. Извиках майстор той замери положението на свещите и се оказа, че само 1 от тях си работи, другите 3 са извън строя. Взехме нови свещи на БОШ, едната е 28 лева, но ползваме отстъпка и излязаха по 20 лева. Сменхиме ги, колата си запали, но когато включа на контакт, всичките оранжеви светлини си мисля, че predi ми изгасваха едновременно, а сега светлината с пружинката ми загасва секунди по-рано от всички останали. Това ми направи впечатление, но викам хайде нали запали focusa. Отидох на работа и си паркирах колата към 6 часа не беше карана, прибирам се влизам в колата и не мога да запаля. пак се мъчи да запали, не е запалила а пък ми изгасва червената лампа на маслото( не знам дали е нормално) и като почне да се мъчи много и пак почва да ми пресвятка оранжевата лампа за подгряващите свещи. Този път не ми свети постоянно, ами само мига. И така и не запали, прибрахме я с теглене. Смятам да я тестваме с комп да покаже има ли грешки, а то сигурно има.
Наплашиха ме че може да има проблем от нафтовата помпа, доколкото разбрах е много скапа. Някои имал ли е такъв проблем, честно казано почнах да съжалявам, че не си купих чисто нова кола... Поддържам си колата доста добре, но много се надявам проблема да е малък, а да не е тази помпа, която е над 1000 лева доколкото разбрах. Казаха ми че освен подгряващите свещи имало и още някакви и можело от тях да е проблема.
Доста хора казват различно мнение и ако не се отчете някъде каква е точно грешката, сигурно до нейното отстраняване ще трябва да сменя доста неща по пътя....
Наплашиха ме че може да има проблем от нафтовата помпа, доколкото разбрах е много скапа. Някои имал ли е такъв проблем, честно казано почнах да съжалявам, че не си купих чисто нова кола... Поддържам си колата доста добре, но много се надявам проблема да е малък, а да не е тази помпа, която е над 1000 лева доколкото разбрах. Казаха ми че освен подгряващите свещи имало и още някакви и можело от тях да е проблема.
Доста хора казват различно мнение и ако не се отчете някъде каква е точно грешката, сигурно до нейното отстраняване ще трябва да сменя доста неща по пътя....
Последна промяна от eengyozova на 06 дек 2009, 00:55, променено общо 2 пъти.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - NE PALI
Ами с този двигател Zetec нищо чудно да имаш още 4 свещиeengyozova написа: ... а да не е тази помпа, която е над 1000 лева доколкото разбрах. Казаха ми че освен подгряващите свещи имало и още някакви и можело от тях да е проблема.
....

Сега сериозно, не се шашкай дори и да е нафтовата помпа... ремонтира се.
В Ловеч има много добър майстор и не взема никак скъпо, от цяла България ходят при него.

- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - NE PALI
След като тества компа на колата какви грешки ти даде... Потърси отговора на това във форума има и препратка към руски сайт, където са обяснени всички възможни грешки. Не се впускай на сляпо да я оставиш в ръцете на някой "майстор", който ще се направи на велик и ще открие АМЕРИКА. Продължавай да пишеш до къде си стигнал тук има много хора с опит все някой ще ти даде точния съвет. Успех! 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 ное 2009, 01:32
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8TdCI Zetec 2002
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - NE PALI
здравейте, количката си седи долу пред блока и чака
утре ще я караме по някакъв начин на елкон, за да се види какъв е проблема.
днеска се обаждах във сервиза на Форд, за консултация и ми казаха, че проблема може да е от релето, което свързва подгряващите свещи, ако не е от това, можело да е грешка на компютъра.

днеска се обаждах във сервиза на Форд, за консултация и ми казаха, че проблема може да е от релето, което свързва подгряващите свещи, ако не е от това, можело да е грешка на компютъра.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 ное 2009, 01:32
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8TdCI Zetec 2002
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - NE PALI
преди малко четах ръководството за форда и пише, че когато се включи колата на контакт, трябва лаMпичките да светнат и да изгаснат едновременно, а моята лаMпичка, която е за подгряващите свещи изгасва много по-рано от всички останали. В ръководството пише, че ако изгасва бързо или свети постоянно при запалване на колата, трябва естествено да се посети сервиз, утре ще ви пиша какво е становището от диагностиката на колата.
Уж италианеца, които я е карал преди мене я е поддържал ама на на мен ли точно трябваше да почнат да се развалят нещата хмммм
Уж италианеца, които я е карал преди мене я е поддържал ама на на мен ли точно трябваше да почнат да се развалят нещата хмммм
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 ное 2009, 01:32
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8TdCI Zetec 2002
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - NE PALI
здравейте, днес направихме диагностика на колата, оказа се че е изгорял датчика на разпределителния вал, поръчахме го за 50 лева от бургас, във варна нямаше такъв. Утре ще го сменят, дано да запали колата. Обаждах се във сервиза на Форд, при тях такъв датчик струва към 57 лева, но те ми казаха че ще е хубаво да си купя и кабелите към датчика, които струват 157 лева. Утре като сменят нещата ще видим дали ще запали 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 ное 2009, 01:32
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8TdCI Zetec 2002
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Всичко вече е наред от този датчик на разпределителният вал, колата не е палила. Супер много съм възмутена от факта, че заради едно малко нещо, колата може да те остави на пътя. Преди 2 седмици бях на почивка в Чепеларе и се сещам, че една сутрин много трудно запалих, може от тогава да са почнали проблемите със свещите и с датчика. Всичко е сменено, дори като смениха датчика и като запаля колата ми светва кръгчето около предната запалка на колата, а до сега никога не е светило.
Друго, което ми прави впечатление, когато карам нощно време на междуградски пътища, постоянно ми пресвяткват колите, като си мислят, че карам на дълги, пробвах да регулирам фаровете да светят надолу, а не да осветяват отсрещните водачи, но пак същата история
Друго, което ми прави впечатление, когато карам нощно време на междуградски пътища, постоянно ми пресвяткват колите, като си мислят, че карам на дълги, пробвах да регулирам фаровете да светят надолу, а не да осветяват отсрещните водачи, но пак същата история

-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Здр....
Писах в една друга тема за моето притеснение относно едно претрисане на двигателя след запалване. И на мен за период от три седмици ми се случи два пъти да запали след третия опит. След като прочетох твоя пост и аз погледнах, кога изгасва лампичката за свещите. Оказва се, че и при мен гасне секунда-две преди да изгаснат другите лампи по таблото..Утре имам час в Дизел хаус в Бургас и ще им дам тази сламка, да видя какво ще кажат....
Писах в една друга тема за моето притеснение относно едно претрисане на двигателя след запалване. И на мен за период от три седмици ми се случи два пъти да запали след третия опит. След като прочетох твоя пост и аз погледнах, кога изгасва лампичката за свещите. Оказва се, че и при мен гасне секунда-две преди да изгаснат другите лампи по таблото..Утре имам час в Дизел хаус в Бургас и ще им дам тази сламка, да видя какво ще кажат....
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 28 яну 2009, 18:31
- Модел на автомобила: FORD FOKUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
здр...
като чета вашите мнения не знам какво да си помисля за моя фокусник. Колата пали нормално, но крушките на таблото изгасват на три етапа. Досега незнаех за това, а гледах само да ми изгасне за подгряващите свещи и да завъртя ключа. При вас е на два етапа, а при мен на три. Кажете ми моля ви какво да направя. благодаря ви предварително!
като чета вашите мнения не знам какво да си помисля за моя фокусник. Колата пали нормално, но крушките на таблото изгасват на три етапа. Досега незнаех за това, а гледах само да ми изгасне за подгряващите свещи и да завъртя ключа. При вас е на два етапа, а при мен на три. Кажете ми моля ви какво да направя. благодаря ви предварително!
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
По-добре не го мисли докато върви нормално без да забелязваш проблем и докато си пали безпроблемно. И моите лампи не изгасват едновременно, тая за подгрева изгасва след около секунда, а останалите може би след около 3 сек. Чакам да чуя релето като изключи и си паля и не се затормозявам с това защо не ми изгасват едновременно индикациите...ford fokus1.8tdi написа:здр...
като чета вашите мнения не знам какво да си помисля за моя фокусник. Колата пали нормално, но крушките на таблото изгасват на три етапа. Досега незнаех за това, а гледах само да ми изгасне за подгряващите свещи и да завъртя ключа. При вас е на два етапа, а при мен на три. Кажете ми моля ви какво да направя. благодаря ви предварително!

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 ное 2009, 01:32
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8TdCI Zetec 2002
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Здравейте на всички, прочетох че доста сте се притеснили за светлинните индикатори на таблото, сега ще ви кажа какво направих аз. Обиколих малко оказионите и пробвах няколко фоkуса като моя модел, оказа се че като се включи на контакт, светват всички лампички, едните са оранжеви, а другите червени. Червените лампи, които трябва да светят са за маслото, акумулатора и ръчната, ако е дръпната. Тези лампички продължават да светят докато не се завърти ключа за запалване на колата. Ако след запалването на колата, някоя от тях продължава да свети от червените има проблем !!!. За оранжевите лампички, светват всички едновременно. Първа от тях изгасва лампата за подгряващите свещи. След това изгасват лампите за бордовия компютър и другите 2 над него и от дясно за АБС-а. Ако някои от лампите с оранжево не загасне има проблем, ако не светне, също има проблем, но може да е от бушон. В опътването на форд за потребители пише, че ако някоя лампа почне да мига или светне било то в движение или статичност, трябва колата естествено да се закара в сервиз.
Така че спокойно си караите колите. На мен до момента са ми светели 2 от оранжевите лампи. Първият път, когато сменях акумулатора, я мъчих колата да я запаля, но не ставаше и ми светна оранжева лампа с удивителна. КАто смених акумулатора с нов се оправи, а 2рия път беше оранжевата лампа с пружинката за свещите, като смених свещите са оправи, но почна да премигва и след това се оказа този вал. Сега всичко е наред дай боже.
Онзи ден малко катастрофирах на леда във варна, на един десен завой колата ми занесе на дясно на ляво после се завъртя и се ударих със задницата във страничната ограда на пътя. В началото си викам краиии отиде ми стопа, багажника отзаде, слизам гледам оградата леко огъната, на колата нищо и няма
)) малко е одрана бронята, но ще ми я платят от каското.
Така че спокойно си караите колите. На мен до момента са ми светели 2 от оранжевите лампи. Първият път, когато сменях акумулатора, я мъчих колата да я запаля, но не ставаше и ми светна оранжева лампа с удивителна. КАто смених акумулатора с нов се оправи, а 2рия път беше оранжевата лампа с пружинката за свещите, като смених свещите са оправи, но почна да премигва и след това се оказа този вал. Сега всичко е наред дай боже.
Онзи ден малко катастрофирах на леда във варна, на един десен завой колата ми занесе на дясно на ляво после се завъртя и се ударих със задницата във страничната ограда на пътя. В началото си викам краиии отиде ми стопа, багажника отзаде, слизам гледам оградата леко огъната, на колата нищо и няма

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 13 ное 2009, 13:30
- Модел на автомобила: '02 Ford Focus 1.8 TDCI Hatchback
- Местоположение: Русе, България
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
За да не отварям нова тема, реших да пиша в тази, тъй като е много близка по смисъл до моя проблем.
Тъй като температурите паднаха драстично и то много под нулата, естествено за дизеловата кола, моят Фокус започна да пали трудно. И вчера, опитвайки се да го запаля, въртейки стартера, започна да мига лампата на ABS-а. В момента, в който запали, лампичката изгасна.
Когато дадох на контакт, всичко си мина по описаната от колежката по- горе процедура и лампата изгасна. Въртейки стартера, обаче, тази лампа започна да премигва. И след като колата запали, тя отново изгасна и не премигва.
Това се повтори при 3 - 4 запалвания.
Въпросът ми е, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и може ли да сподели опит?
П.П. Прегледах теми и из други форуми - в един (не помня кой беше) бяха споменали, че може проблема да е от разлика в размера на гумите - при мен те са 4 x 195/60 R15 - преди 2 седмици ги сложих.
В друга тема бяха предложили да се обезвъздуши системата със спирачна течност? Може ли според вас да е от това?
Тъй като температурите паднаха драстично и то много под нулата, естествено за дизеловата кола, моят Фокус започна да пали трудно. И вчера, опитвайки се да го запаля, въртейки стартера, започна да мига лампата на ABS-а. В момента, в който запали, лампичката изгасна.
Когато дадох на контакт, всичко си мина по описаната от колежката по- горе процедура и лампата изгасна. Въртейки стартера, обаче, тази лампа започна да премигва. И след като колата запали, тя отново изгасна и не премигва.
Това се повтори при 3 - 4 запалвания.
Въпросът ми е, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и може ли да сподели опит?
П.П. Прегледах теми и из други форуми - в един (не помня кой беше) бяха споменали, че може проблема да е от разлика в размера на гумите - при мен те са 4 x 195/60 R15 - преди 2 седмици ги сложих.
В друга тема бяха предложили да се обезвъздуши системата със спирачна течност? Може ли според вас да е от това?
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Мисля, че не е проблем, при мен при всяко палене, при завъртане на стартера лампата премигва за 1-2 десети от секундата. Майче бях чел някъде, че това е един вид проверка на ABS-a. П.С. Не знам защо пали трудно, можеш да провериш свещи или там не знам и аз какво, моя си пали от 1 оборот в най-големите студове които бяха тук при нас.kinev написа:За да не отварям нова тема, реших да пиша в тази, тъй като е много близка по смисъл до моя проблем.
Тъй като температурите паднаха драстично и то много под нулата, естествено за дизеловата кола, моят Фокус започна да пали трудно. И вчера, опитвайки се да го запаля, въртейки стартера, започна да мига лампата на ABS-а. В момента, в който запали, лампичката изгасна.
Когато дадох на контакт, всичко си мина по описаната от колежката по- горе процедура и лампата изгасна. Въртейки стартера, обаче, тази лампа започна да премигва. И след като колата запали, тя отново изгасна и не премигва.
Това се повтори при 3 - 4 запалвания.
Въпросът ми е, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и може ли да сподели опит?
П.П. Прегледах теми и из други форуми - в един (не помня кой беше) бяха споменали, че може проблема да е от разлика в размера на гумите - при мен те са 4 x 195/60 R15 - преди 2 седмици ги сложих.
В друга тема бяха предложили да се обезвъздуши системата със спирачна течност? Може ли според вас да е от това?
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 13 ное 2009, 13:30
- Модел на автомобила: '02 Ford Focus 1.8 TDCI Hatchback
- Местоположение: Русе, България
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
А колко често го караш? При мен не беше пален цяла седмица - и в понеделник, в най- големия студ, го запалих - трябваха 10 - 15 сек. стартер след 3 подгрявания, за да запали. Иначе тия дни пак го подкарах - пали от 2-3 оборота, няма грешка.MapTo_D написа:Мисля, че не е проблем, при мен при всяко палене, при завъртане на стартера лампата премигва за 1-2 десети от секундата. Майче бях чел някъде, че това е един вид проверка на ABS-a. П.С. Не знам защо пали трудно, можеш да провериш свещи или там не знам и аз какво, моя си пали от 1 оборот в най-големите студове които бяха тук при нас.kinev написа:За да не отварям нова тема, реших да пиша в тази, тъй като е много близка по смисъл до моя проблем.
Тъй като температурите паднаха драстично и то много под нулата, естествено за дизеловата кола, моят Фокус започна да пали трудно. И вчера, опитвайки се да го запаля, въртейки стартера, започна да мига лампата на ABS-а. В момента, в който запали, лампичката изгасна.
Когато дадох на контакт, всичко си мина по описаната от колежката по- горе процедура и лампата изгасна. Въртейки стартера, обаче, тази лампа започна да премигва. И след като колата запали, тя отново изгасна и не премигва.
Това се повтори при 3 - 4 запалвания.
Въпросът ми е, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и може ли да сподели опит?
П.П. Прегледах теми и из други форуми - в един (не помня кой беше) бяха споменали, че може проблема да е от разлика в размера на гумите - при мен те са 4 x 195/60 R15 - преди 2 седмици ги сложих.
В друга тема бяха предложили да се обезвъздуши системата със спирачна течност? Може ли според вас да е от това?

Значи не съм само аз с мигането на ABS-а. Дано си прав, MapTo_D.
Открих и още един проблем - абе не знам, май вече взех да си фантазирам само проблеми. Тъй като я палих и гасих, за да тествам тоя проблем с ABS-а кога се получава, при 3-4 цикъла палене/гасене в рамките на минута започва да мига подгрева на свещите и не дава да запаля. Трябва да завъртя ключа до позиция 0 (заключване на волана) и тогава чак да запаля. Да не би това да е ранна фаза на открития проблем с датчика на главата?

- kalinkata
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 13 окт 2006, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Escort Turnier 1.6 16V
- Местоположение: BapHa
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Това би трябвало да е обяснено в книжката на потребителя, ще се изненадате колко полезни неща има там...
Всяка лампичка по таблото кога и при какви обстоятелства светва и дали това е нормален чек на системата.

Всяка лампичка по таблото кога и при какви обстоятелства светва и дали това е нормален чек на системата.
Елементарно Watson!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 20 окт 2010, 04:46
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 tddi 2002
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
здравейте колеги...и аз имам такъв проблем... колата ми е форд мондео 2002 2.0 дизел 115 коня помпа.... купих я преди около седмица.. и съм много притеснен... колата пали когато си иска без значение дали е топла или студена.. и кагато неиска да пали ми мига лампата за подряващите свещи... какво ли не чух... че можело да бъде помпата(което ми е най- притеснително и се моля да не е това защото незная дали ще имам финансова възможност да я поправя) ...после можело да е акомулатора щото бил слаб и да неподавал достатъчно ток навсякъде което аз лично изключвам като вариант... подгряващите свещи ми ги замериха нямат проблеми... какво да очаквам и как да насоча "майсторите" защото съм от добрич а тук във форд е все едно да отидеш при някои стар майстор на лади... моля помогнете много ми е притеснено благодаря ви предварително...
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
- Модел на автомобила: FOCUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Моля за съдействие и мнение,че вече с тази кола ми побеля косата-Фокус 1.8 TDCI 2003г.
Последно много добре си беше до преди 2 дена,когато ми светна лампа на подгряващите свещи и изгасна в движение (причерня ми като се досетих в каква буря влизам с това)
Вчера я покарам малко в града без никакъв проблем,пътувайки към сервиза да я оставя, точно отпред изгасна и пак почна да мига лампата и от там нататък не можа да запали с няколко въртенета на ключа,сякаш не прави контакт и я вкараха на ход вътре,днес очаквам да видя какво ще ми кажат.
Като за начало трябва да се закачи на комп. да видим какво ще покаже,въпреки че не вярвам много на тази диагностика и в МП съм ходила.
Дали е възможно проблема да е с този датчик на разпределителния вал?Най-леко ще мина с него,само да не е нещо по-сериозно.
Казах на момчето да ми провери всичко:
свещи,излишното гориво в дюзите,горивния филтър-въпреки че свещите скоро ги проверявах,филтъра го сменях преди 6м.
Последно много добре си беше до преди 2 дена,когато ми светна лампа на подгряващите свещи и изгасна в движение (причерня ми като се досетих в каква буря влизам с това)

Вчера я покарам малко в града без никакъв проблем,пътувайки към сервиза да я оставя, точно отпред изгасна и пак почна да мига лампата и от там нататък не можа да запали с няколко въртенета на ключа,сякаш не прави контакт и я вкараха на ход вътре,днес очаквам да видя какво ще ми кажат.
Като за начало трябва да се закачи на комп. да видим какво ще покаже,въпреки че не вярвам много на тази диагностика и в МП съм ходила.
Дали е възможно проблема да е с този датчик на разпределителния вал?Най-леко ще мина с него,само да не е нещо по-сериозно.
Казах на момчето да ми провери всичко:
свещи,излишното гориво в дюзите,горивния филтър-въпреки че свещите скоро ги проверявах,филтъра го сменях преди 6м.

- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
Залагам на датчика. Симптомите бяха и при мен същите --- караш, караш, хоп - гасне, не иска да запали....., бутам като луд на кръстовището. След 10-тина минути пали нормално. Смених си датчика сам (има нов модел датчик, провери дали ще пасне на окабеляването ти). При мен нямаше грешки в компютъра. Ако съм прав, се разминаваш с едни 60-тина лева за нов датчик и 5 минути за смяната му.daniellka_ написа:Моля за съдействие и мнение,че вече с тази кола ми побеля косата-Фокус 1.8 TDCI 2003г.
Последно много добре си беше до преди 2 дена,когато ми светна лампа на подгряващите свещи и изгасна в движение (причерня ми като се досетих в каква буря влизам с това)![]()
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
е как се реши проблема 

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
- Модел на автомобила: FOCUS
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН
за момента още нищо,чакат да дойде един човек да я закачи на лаптопа и да види дали ще излезе нещо.Иначе днес е запалила нормално.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта