ФОРД ГАЛАКСИ СЪВЕТИ ЗА ПОКУПКА
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 18 мар 2006, 12:07
- Модел на автомобила: Кадет
- Status: Извън линия
ФОРД ГАЛАКСИ СЪВЕТИ ЗА ПОКУПКА
Здравейте разбирачи,
Какво трябва да се знае при покупка на дизелово галакси 1.9 TDI 90HP?
Какво трябва да се провери за да се установи струва ли си колата на около 150- 200 000. Как е поддръжката и.
Благодаря за Вашите съвети!
Какво трябва да се знае при покупка на дизелово галакси 1.9 TDI 90HP?
Какво трябва да се провери за да се установи струва ли си колата на около 150- 200 000. Как е поддръжката и.
Благодаря за Вашите съвети!

- achkob
- модератор
- Мнения: 484
- Регистриран: 25 май 2005, 22:44
- Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
здравей!ако колата е на 200 000 не те съветвам да я взимаш...много са и вече...мо задължително я вкарай в някой сервиз преди това,там могат да ти подскажат,как е карана и как е поддържана...преди щяхме да вземем едно страхотно мондео,което на вид беше супер,но отдолу не беше кола вече...така че внимавай!!!
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Е..,achkob,ти откакто взе новия Фокус,двеста хиляди ти се струват много а!?achkob написа:....ако колата е на 200 000 не те съветвам да я взимаш...много са и вече...


Нищо не са ще кажа аз,всичко зависи на какъв предишен собственик е била,в смисъл как е я потдържал,пилил ли е я и т.н. На късмет е работата малко /или много/ Мойта Сиера беше на четиристотин хилки преди да я продам и след смяна на сегменти беше пушка. Знам дизели на по петстотин хиляди примерно и т.н.
Между другото вчера се запознах с едно момче в Търново и той вика -Аз съм този дето прави нововкараните автомобили в Търново на 130000км.



- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Замери компресия, намери свой човек - майстор да я погледне, нищо, че е на 200 000. Само добавка да няма, че тогава няма и да разбереш какво и е състоянието преди да смениш маслото.
По принцип м/у 250 000 и 300 000 започва да се оскъпява поддръжката и то само ако е карана хамалски преди това.
И още нещо, не искам да те разубеждавам, но ако е карано в БГ повече от 2-3 месеца а не е скоро вкарано по-добре недей.
По принцип м/у 250 000 и 300 000 започва да се оскъпява поддръжката и то само ако е карана хамалски преди това.
И още нещо, не искам да те разубеждавам, но ако е карано в БГ повече от 2-3 месеца а не е скоро вкарано по-добре недей.
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
[Аз несъм съгласен че само двигателя е на форд,по скоро обратното,до колкото знам галаксито се появявя на пазара преди щарана,но немога да споря.И според мен много важно е да замериш компресия,обърни внимание и на детаили по купето,врати(как се затварят) салон,волан,педали,всичките тези неща малко или много подсказват за предишния собственик.Иначе е готин ван!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 апр 2006, 12:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3 Auto
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Двигателите 1.9 D, 2.0 бензин и 2.8 са Фолксвагонови
Фордов е само 2.3 бензиновия
По ходовата част виж отпред едни малки щангички вертикални - много лесно се разбиват /смяната е ок 180 лв. в Мото Пфое/
Също така горе на предните амортисьори има едни като шарнири /не знам дали точно така се водят/ , които може да са поизносени понеже е тежичка колата. Сменят се малко сложно и при свалянето на амортисьора има опасност да се спука самия амортисьор понеже е тънкостенен, а клеясват болтовете
Виж дали вървят плавно предните честачки
Блокират им раменете и струва бая пари
При мен блокираха. Разглобих ги от-до и се оказа че е ябълката на дясната /слава богу не от шофьорската страна/. Двете ябълки са на една обща греда, която е към 500 лв нова
Иначе е здрава и солидна кола
Фордов е само 2.3 бензиновия
По ходовата част виж отпред едни малки щангички вертикални - много лесно се разбиват /смяната е ок 180 лв. в Мото Пфое/
Също така горе на предните амортисьори има едни като шарнири /не знам дали точно така се водят/ , които може да са поизносени понеже е тежичка колата. Сменят се малко сложно и при свалянето на амортисьора има опасност да се спука самия амортисьор понеже е тънкостенен, а клеясват болтовете
Виж дали вървят плавно предните честачки
Блокират им раменете и струва бая пари
При мен блокираха. Разглобих ги от-до и се оказа че е ябълката на дясната /слава богу не от шофьорската страна/. Двете ябълки са на една обща греда, която е към 500 лв нова
Иначе е здрава и солидна кола
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта