Проблем със запалването на Фокус 99 г
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 06 ное 2008, 20:16
- Модел на автомобила: escort & focus
- Status: Извън линия
Проблем със запалването на Фокус 99 г
Колеги появи ми се следния проблем при заплването.Вкарвам ключ давам контакт , всички лампи си светват , но лампичката над часовника не изгасва и съответно не ще да завърти стартера.След 15- 20 мин даване на контакт и връщане на ключа проблема изчезва.Говорих с ключар и ми каза , че тази лампа над часовника показвала дали чипа на ключа е разпознат.Явно при мен не винаги ми разпознава чипа на ключа.Направих си дубликат на ключа , но след два дена пак ми направи проблем.Моля за помощ.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фокус 99 г
Е как става така че веднъж имобилайзера разпознава чипа, а веднъж не!? Според мен проблема е в алармата и трябва да минеш през алармаджия, а не ключар. Може да опиташ да откачиш акумулатора за да се рестартира системата....
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 06 ное 2008, 20:16
- Модел на автомобила: escort & focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фокус 99 г
Аламармата ми е изключена централно с ключето и не я полвзвам.Имам съмнение , че миносовата ми клейма беше малко хлабава . Сега съм притегнал клеймите на акумулатора по якичко и чакам да видя дали ще ми направи чакмак. От два дена не ми е давал спеч.Doin написа:Е как става така че веднъж имобилайзера разпознава чипа, а веднъж не!? Според мен проблема е в алармата и трябва да минеш през алармаджия, а не ключар. Може да опиташ да откачиш акумулатора за да се рестартира системата....
- neikov
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 21 юни 2008, 09:20
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фокус 99 г
Дано ти се е управило ,че аз имах доста проблеми с мойта и бая работи понаучих ,допълнителната аларма няма нищо общо с имобилайзера,той е вграден в компютъра , но на ключалката има гривна за разпознаване .Пробвай ако са ти дали 2-ри ключ с колата оригинален , за да не се окаже че самият чип който е в ключа не прави проблема.Ако ако се окаже че не е от него става много кофти сценария
Успех дано да съм помогнал с нещо.

- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фокус 99 г
Аз забелязах, че за втори път се получава така: пъхам ключа и запалвам, светодиода на имобилайзера продължава да мига. А колата си работи и се движи. Дали това е признак ,че предстои да се получи подобен проблем? Първия път ми се получи когато измих колата на автомивка включително и двигателя. Тогава си помислих, че се е намокрило нещо. Това за гривната около ключалката обаче не ми е минавало наум, че може да е причина.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 06 ное 2008, 20:16
- Модел на автомобила: escort & focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фокус 99 г
Днес за съжаление отново имах същия проблем.Проведох няколко консултации и следващото , което ще направя е да огледам под кората в дясно на предното пътническо място.Казаха ми че там се намирал някакъв щекер , който трябвало да се почисти и напръска с контактен спрей.Ще видим какво ще стане 

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фокус 99 г
Това,което са ти казали са пълни глупости.Под кората в дясно е т.н.р инерционен изключвател,който се задейства при удар и прекъсва ел.захранването на бензиновата помпа.По този начин спира изтичането на гориво.И какво да му напръскаш.Той е бутон.
В твоя случай няма общо.
Щом свето диода над часовника ти свети имобилайзера не сработва.Търси проблема там.За съжаление на по съвременните автомобили имобилайзера има роля и в минава през компютъра и отстраняването му е невъзможно.
В твоя случай няма общо.
Щом свето диода над часовника ти свети имобилайзера не сработва.Търси проблема там.За съжаление на по съвременните автомобили имобилайзера има роля и в минава през компютъра и отстраняването му е невъзможно.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 06 ное 2008, 20:16
- Модел на автомобила: escort & focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фокус 99 г
Абсолютно си прав за бутона за помпата.Свалих горната кора и там беше тзи букса Напръсках я с контактен спрей .Там също се намира и компютъра и неговата букса пръснах.Интересно е , че буксите си бяха чистички и си светеха до метален блясък .Днес карам цял ден и за сега не ми е правил проблем.mrdds написа:Това,което са ти казали са пълни глупости.Под кората в дясно е т.н.р инерционен изключвател,който се задейства при удар и прекъсва ел.захранването на бензиновата помпа.По този начин спира изтичането на гориво.И какво да му напръскаш.Той е бутон.
В твоя случай няма общо.
Щом свето диода над часовника ти свети имобилайзера не сработва.Търси проблема там.За съжаление на по съвременните автомобили имобилайзера има роля и в минава през компютъра и отстраняването му е невъзможно.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 06 ное 2008, 20:16
- Модел на автомобила: escort & focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването на Фокус 99 г
Пичове , вече 4-ти ден след като почистих тези две букси , нямам никакви проблеми . Мисля , че си реших проблема .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта