ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 19 сеп 2007, 16:40
- Модел на автомобила: Форд Фокус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН
Здравейте колеги,
Моля Ви за малко помощ.
Проблема е следния:
Колата / Форд Фокус седан, 1.6 бензин, 2001 г/работи нормално - температура, обороти и всичко отанало. След като загася колата при повторно палене не иска да запали. При контакт температурата на двигателя се качва до края и после спада до средата. При опит за запалване в началото точно да запали и сякаш спира подаването на гориво и започва да върти все едно че няма безнин или е задавена.
Благодаря предварително,
без да искам пуснах темата в общи въпроси също така. моля за извинение.
Моля Ви за малко помощ.
Проблема е следния:
Колата / Форд Фокус седан, 1.6 бензин, 2001 г/работи нормално - температура, обороти и всичко отанало. След като загася колата при повторно палене не иска да запали. При контакт температурата на двигателя се качва до края и после спада до средата. При опит за запалване в началото точно да запали и сякаш спира подаването на гориво и започва да върти все едно че няма безнин или е задавена.
Благодаря предварително,
без да искам пуснах темата в общи въпроси също така. моля за извинение.
Последна промяна от IIcuXoIIaT на 09 дек 2009, 10:25, променено общо 1 път.
Продавам крава с теленце (без роднинска връзка). Напълно обезпаразитени и ваксинирани!!!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 ное 2009, 01:32
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8TdCI Zetec 2002
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете
ами да ти кажа, моято кола също имаше такъв проблем, оказа се първо, 4е свещите са изгоряли, и то се видя тъй като ми светна оранжевата лампа за подгряващите свещи, сменихме ги тръгна, но след 1 ден пак така не можеше да запали и се оказа датчик на разпределителният вал, който е изгорял. Ходих при един майстор, който има софтуера на колата и за 5 мин с лаптопа видя къде дава грешка, поръчахме датчика сменихме го и запали. Като запали, понеже той натисна по-силно газта и като излезе един черен пушек ужастт.
Като чета форума, явно че повечето фордчета имат проблеми с паленето през зимните месеци, лятото си е пей сърце, ама зимата хммм. Лошото е, че и новите коли на форд дават такива проблеми, а не би трябвало да е така, слабостите с всяка изминала година трябва да се изчистват, но какво да правиш търговия, после ще тряба да се дават пари за резервни части и сервиз.
Като чета форума, явно че повечето фордчета имат проблеми с паленето през зимните месеци, лятото си е пей сърце, ама зимата хммм. Лошото е, че и новите коли на форд дават такива проблеми, а не би трябвало да е така, слабостите с всяка изминала година трябва да се изчистват, но какво да правиш търговия, после ще тряба да се дават пари за резервни части и сервиз.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете
На другите марки не им се случва нищо.eengyozova написа: ...
Ни датчици горят, ни свещи.
Дават на едни свещи примерно 20 000 км пробег, но това важи само за Форд.
При другите марки може да изкарат и 2 000 000 км пробег.
Само при Форд си горят когато си е написал завода производител.
Форд не пали зимата защото му е такъв собственика.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете
Това пък от къде го разбра?Колко нови Форда си карала,за да го твърдиш?Не че искам да защитавам марката,но колите,които идват в България,отдавна не са нови и уверявам те няма значение дали са Форд или не,винаги имат проблеми.Това че някои хора се правят,че не ги забелязват и тяхната кола е "най-добрата", е съвсем друга темаeengyozova написа: Като чета форума, явно че повечето фордчета имат проблеми с паленето през зимните месеци, лятото си е пей сърце, ама зимата хммм. Лошото е, че и новите коли на форд дават такива проблеми,...

-
- потребител
- Мнения: 161
- Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете
Защо си мисля , че човека пита за бензинов двигател , а не за дизел .IIcuXoIIaT написа: Колата / Форд Фокус седан, 1.6 бензин, 2001 г/.
Сега по темата - най-добре мини един елкон за да се види какви грешки дава .Така като го описваш трябва да е от датчика за температурата на двигателя.Предполагам , че този датчик не работи и подава информация за студен двигател към компа и той от своя страна подава повече гориво което води до давене .
Огледай и кабелите да не са се напукали и да опират към маса .
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 19 сеп 2007, 16:40
- Модел на автомобила: Форд Фокус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете
Благодаря за помощта, колеги.
Днес го заведох на диагностика и се оказа, че проблемът е в бензиновата помпа.
Сега ще трябва да я сменям. Дано се оправи.
Поздрави,
Днес го заведох на диагностика и се оказа, че проблемът е в бензиновата помпа.
Сега ще трябва да я сменям. Дано се оправи.
Поздрави,
Продавам крава с теленце (без роднинска връзка). Напълно обезпаразитени и ваксинирани!!!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете
paci ,много правилно си го написал.На моя Форд тази зима ще му е трета ,40 000км му навъртях ,зимата не съм имал никакъв проблем със паленето .Това лято обаче ми направи проблем ,но аз съм си виновен.На сбирката в Калояново ,човека който правеше прегледите ме предупреди да сложа нещо върху акомулатора,защото е 65 ампера и е доста близо до капака.Аз обаче не обърнах внимание и един ден се случи,акомулатора подскочил ударил се във капака и е изгорял кабела на миносовата клема ,даже като отворих капака клемата беше заварена за негоpaci написа:На другите марки не им се случва нищо.eengyozova написа: ...
Ни датчици горят, ни свещи.
Дават на едни свещи примерно 20 000 км пробег, но това важи само за Форд.
При другите марки може да изкарат и 2 000 000 км пробег.
Само при Форд си горят когато си е написал завода производител.
Форд не пали зимата защото му е такъв собственика.

.Форда е 91г.
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 19 сеп 2007, 16:40
- Модел на автомобила: Форд Фокус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ,Проблема РЕШЕН
Колеги,
Фокусника е готов след сменена бензинова помпа.
Беше изгоряла, явно заради ниско ниво на горивото в резервоара.
мерси за съветите.
Фокусника е готов след сменена бензинова помпа.
Беше изгоряла, явно заради ниско ниво на горивото в резервоара.
мерси за съветите.
Продавам крава с теленце (без роднинска връзка). Напълно обезпаразитени и ваксинирани!!!
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН
може да напишеш колко пари си купил помпата
от каде и колко пари си дал за смяна
ако на някой колега му се наложи да знае колко ще се оръси
от каде и колко пари си дал за смяна
ако на някой колега му се наложи да знае колко ще се оръси



-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 19 сеп 2007, 16:40
- Модел на автомобила: Форд Фокус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН
Да това е много добра идея.
Смяната на помпата стана във сервиза на ул. Брод до моста Чавдар. Много съм доволен от тях. Първо диагностицираха колата правилно / със оригинален нов софтуер за форд =20 лв./. След това си купих нова бензинова помпа за около 70 - 80лв/доставка от Пловдив/. В сервиза ми искаха между 150-300 лв. за нова помпа. Смяната ми струваше 60лв и става за няколко часа.
Съвета, че колата трябва да се кара с мин 15 л. бензин в резервоара е безплатен:)
Дотук сметката е 160 лв.
Безаварийни дни на всички,
Смяната на помпата стана във сервиза на ул. Брод до моста Чавдар. Много съм доволен от тях. Първо диагностицираха колата правилно / със оригинален нов софтуер за форд =20 лв./. След това си купих нова бензинова помпа за около 70 - 80лв/доставка от Пловдив/. В сервиза ми искаха между 150-300 лв. за нова помпа. Смяната ми струваше 60лв и става за няколко часа.
Съвета, че колата трябва да се кара с мин 15 л. бензин в резервоара е безплатен:)
Дотук сметката е 160 лв.
Безаварийни дни на всички,
Продавам крава с теленце (без роднинска връзка). Напълно обезпаразитени и ваксинирани!!!
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
- Местоположение: Kanzas
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН
Здравейте ,
моля за съвет. И при мен форда не пали само върти до падане на акумулатора.
Колата е Форд Фокус 1,6 само бензин, 2001г. , двигателя е Zetec SE - 74 кw.
Колата е гаражна, изкарана е от гаража, запали , поработи малко да загрее и ....угасна и от тогава не иска и не иска да запали.
Направиаха и компютърна диагностика - грешки никакви не показва . А свети жълтата чек лампа и още една жълта лампа с удивителна и накърдрен пръстен.
Говорих с познат майстор - каза бензиновата помпа е - сменихме я с нова и пак не пали .
Свалихме маркуча от филтъра - и при подаване на контакт не чувам бензиновата помпа да работи нито през филтъра излиза гориво при опит да се припали.
Купих и смених едно реле отпред до акумулатора , което е за запалеването. Пак никакъв ефект.
Не мога да установя дали до помпата изобщо стига ток. Просто се почудих вече кое да гледам. Моля за съвет
моля за съвет. И при мен форда не пали само върти до падане на акумулатора.
Колата е Форд Фокус 1,6 само бензин, 2001г. , двигателя е Zetec SE - 74 кw.
Колата е гаражна, изкарана е от гаража, запали , поработи малко да загрее и ....угасна и от тогава не иска и не иска да запали.
Направиаха и компютърна диагностика - грешки никакви не показва . А свети жълтата чек лампа и още една жълта лампа с удивителна и накърдрен пръстен.
Говорих с познат майстор - каза бензиновата помпа е - сменихме я с нова и пак не пали .
Свалихме маркуча от филтъра - и при подаване на контакт не чувам бензиновата помпа да работи нито през филтъра излиза гориво при опит да се припали.
Купих и смених едно реле отпред до акумулатора , което е за запалеването. Пак никакъв ефект.
Не мога да установя дали до помпата изобщо стига ток. Просто се почудих вече кое да гледам. Моля за съвет
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН
https://www.youtube.com/watch?v=uZSC9FECEIE
Чека може да са няколко неща, а това накъдреното с удивителната е за свещите, но може и да е за автоматична скоростна кутия. Дай повече инфо за колата. А този майстор.... не се консултирай повече с него, ще ти излезе скъпо и без резултат. Пдф файла е ръководство за фокус 2001, там може да прочетеш за символите.
Чека може да са няколко неща, а това накъдреното с удивителната е за свещите, но може и да е за автоматична скоростна кутия. Дай повече инфо за колата. А този майстор.... не се консултирай повече с него, ще ти излезе скъпо и без резултат. Пдф файла е ръководство за фокус 2001, там може да прочетеш за символите.
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
- Местоположение: Kanzas
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН
ами майстора по принцип доста си го бива просто , първосигнално може би това му беше за помпата. Но както и да е , сега чета и гледам и че друго подобни проблеми ако не е бензинова помпа са комутатор и бубина. Не знам къде се намират обаче и как да проверя дали работят. Нещо с картинка за местоположението може ли ? А за колата какво да кажа друго - бензин без газова е , 74 кв, 2001г. хетчбек, двигателя е zetec se
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
- Местоположение: Kanzas
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН
да това е лампата от клипа. Ръчка е не е автомаична скоростна кутия. Значи по описанието е за ....охлаждаща система ? да търся датчик там ли ? ама къде е той ? И за някакъв антишоков датчик чета че правил проблеми такива и прекъсвал подаването на бензин към помпата. от дясната страна до вратата бил но някой мобе ли да ми посочи къде е на картинка ? имал бутон за рестартиране
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
- Местоположение: Kanzas
- Status: Извън линия
Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН
решен казус - бушон 15А се оказа проблема
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта