Голяма проблемация с вентилатора на охлаждането!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Голяма проблемация с вентилатора на охлаждането!

Мнение от demiro » 19 мар 2006, 23:32

В паника съм колеги,проблема е следният:
Като запаля колата,след пет-шест секунди се включва вентилатора на охлаждането.Първо бавната скорост,а след секунда и втората.
Ходих в Търновското МотоПфое,включиха я на компа,грешки не показва.Въпреки това смениха датчика на температурата с нов проблема не изчезва.Разкачаха всички щекери и отново ги скачаха,разлика нулева.Релетата/зеленото и черното/са изправни,предпазителите също.
Просто ми се струва че компа не вижда датчика за температурата и затова включва вентилатора.Да но ако е така нали трябва да покаже грешка при теста.Кабелите от датчиците ми се струват че не са прекъснати.Ако нещо дава на маса,няма ли да се включи кулера още като дам контакт,а той се включва като запаля.В една от предишните теми,колега беше писал,че кабелите от датчика на температурата отиват в една кутийка над инжекторите,там не съм проверявал.
Не знам отчаян съм яко,пича дето се занимаваше с мен бе много любезен.Вика обади ми се в понеделник да помисля какво може да е.
Ако някой се е сблъсквал с нещо подобво моля да помогне!
П.П. Всичко това се получи след като е взех от ремонта,като я карах за ремонт макар и ударена отпред,всичко си работеше нормално :cry: :cry:
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Голяма проблемация с вентилатора на охлаждането!

Мнение от paci » 19 мар 2006, 23:53

При мен има една букса за принудително включване на перката.
Да не би след събирането да са я видяли откачена и да са я набутали.
Дано да е това :wink:

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 20 мар 2006, 11:41

и аз съм така, но се прежалих, сложих си клуче и без това само аз си карам колата следа си датчика на таблото и подбирам кога да пускам перктата за моя дизел 8)
Be happy

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 20 мар 2006, 14:43

Колега , не съм капацитет в тая област , но от моя скромен Хюндаи-Деу опит знам следното : термодатчика (този които включва перката ) на тези коли не е на самия радиатор(като по старите коли ) а някъде зад мотора , навит в главата или отпред на корпуса на термостата.
Идеята ми е следната: извадиш ли буксата от датчика , перката се включва на авариен режим (важи за скъсан кабел..и изобщо за прекъсната верига) .
Другия вариант е да си включил климатика , но тези неща не са таина и вероятно са ги проверили в сервиза.
На мен са ми ги правили тия номера Хюндаите и Реисърите
Пример: Хюндаи Лантра няма климатик (поне моите) но там където би трябвало да е копчето за климатика има капачка , е като натисна силно капачката се оказва че под нея имало копче и перката се включва.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 24 мар 2006, 17:44

Значи колеги,проблема е решен!
Големи,изключително големи благодарности на Митко от Търновското МП /той между другото е регистриран в нашия форум/.Такива хора като него не се срещат вече,или ако се срещат то е много рядко. Отидох при него, човека извади едни лаптопи едни схеми и почна едно по едно да отхвърля възможните причини за работещият постоянно вентилатор. Пет часа се мъчи докато разбере какво е станало. Значи ако беше стандартен проблем с датчици,релета и т.н. веднага щеше да се разбере. А то компа не показва грешки,всичко работи по ел.инсталацията,а кулера върти ли върти!!?
Накрая какво установихме,датчика на високото налягане на климатика е изправен,но към него вместо една,отиват две маси!!!? Явно пробив в инсталацията,която минава от този датчик и стига до щекера намиращ се до мафа.
Намери кабела с проблемната маса и го сряза-вентилатора утихна. Сега викам му можеш за да не губиш време да прокараш нов кабел от датчика до там и всичко ще ОК.
Не човека не се дава,закачи единият край на уреда към кабела който сряза,а другият край даде на маса. Започна леко-леко да криви сантиметър по сантиметър снопа кабели и откри проблемното място.Смъкна пластмасовата облицовка и какво да видим.Тези диваци дето ми сменяха фара след катастрофата,която претърпях,да вземат слагайки го с единия болт да пробият снопа на кабелите и три-четири от тях заголени. Как не съм се запалил не знам. Ето от къде идва масата,която трябва да е има само при вкл.климатик,просто компа “мисли” че съм пуснал климатика и включва кулера. Ако бе ме послушал да прекара нов кабел,познайте.
Та Митака как работи,не стига че му вися на главата,но и като ме видя че си имам понятие от тези работи,всичко каквото правеше споделя с мен и обяснява подробно.
Просто съм възхитен,накрая ми писа само два часа работа и като капак ми оправи зумера за забравени светлини.
Жив и здрав да си Митко и ти желая много успехи на всяко едно поприще!!!ИзображениеИзображение
Изображение

Потребителски аватар
BuLLDoZeR
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
Местоположение: София/В.Т
Status: Извън линия

Мнение от BuLLDoZeR » 24 мар 2006, 19:43

Браво на Митко и честито на тебе demiro :)
И аз го уважавам Митко, ама май само него от Търновското МП.
В други теми съм споделял.
Айде да не ти развалям повече удоволствието demiro :)
Ако можеш ела в неделя, DigiPro е писал в темата в "Срещи на клуба"
Ще гледам и аз да се домъкна. :)
Veni, vidi, vici

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 24 мар 2006, 19:59

...Ще ме накарате да се преместя в Търново?

Наистина, такива хора като Митко (лично не го познавам) наистина рядко се срещат!
Ако и другите полагаха поне 10% от това услилие....всички щяха по друг начин да гледат на МП!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 25 мар 2006, 01:09

wazzaa написа:Ако можеш ела в неделя, DigiPro е писал в темата в "Срещи на клуба"Ще гледам и аз да се домъкна. :)
Мерси за поканата,но за съжеление няма да мога,на сватба съм в неделя :wink: Приятно изкарване :!:
Между другото изказвам благодарности на колегите,които споделиха опит в тази тема и в темата "Перка радиатор"
Успехи на всички :!: :wink: Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Луки
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Луки » 25 мар 2006, 05:43

евала Мите =D>:
Изображение

Потребителски аватар
Mitko
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Mitko » 25 мар 2006, 09:02

Миро ,благодаря за рекламата ! Няма нерешими проблеми ,само се изисква търпение и мислене . Това ,което не знаеш или не помниш да знаеш как да го намериш . Понякога и ние грешим ( и ние сме хора ) , но се опитваме да сме коректни и да решаваме проблемите на хората . Колкото повече доволни толкова по добре . А до колкото за времето ,което загубих да решим проблема ти не си виновен , че аз не локализирах проблема за времето което е ориентировъчно нормално и за това ти си плащаш за това време а останалото си е наша грижа . Не винаги може да се печели , понякога трябва да се и загуби малко в интерес на клиента . :idea: :D

bobi6211
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 25 фев 2008, 14:58
Модел на автомобила: FORD escord 1.6 16V jhia 94g
Status: Извън линия

Мнение от bobi6211 » 25 фев 2008, 20:21

Здравей,Митко много хубави работи пишат колегите за теб,евала бате,да си жив и здрав да помагаш на такива който са патели от "ПИШМАН МАЙСТОРИ"
Та да те питам.
Имам проблем с запалването на ФОРД Ескорт 1.6I 16V чиа комби 64г.
Еднагодина след като сложих АГУ,започнаха проблемите.
Мисля че е изгоряла бензиновата помпа,но несъм сигурен((до нея не стига напрежение на кабел (червен/черен))
На клемата на (+)на клапана на АГУ получавам (-) и незнам от къде идва.И помпата не се включва при даване на контакт.
Mаисторите на АГУ ми казаха първо да си оправя да работи на бензин та после ще мислят за гаста,та аз си мисля ако мога да я оправя на бензин ще махна тая газова уредба.
Ако имаш време и идея някаква ми пиши на емейл mihail_georgiev@bitex.bg
Или на телефон 0878994354
Ако получиш това съобщение и го прочетеш,и можеш да ми помогнеш,черпенето е от мен.БАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 25 фев 2008, 21:39

И защо не пусна тема а събуди тема от преди 2години?
Щом ще махаш газовата уредба, почни оттам и нещата ще си дойдат. Най-вероятно имаш проблем с превключвателя газ-бензин.
П.П. Виждам че си пуснал но не знам какъв отговор очакваш на въпроса: "МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ", карти ли боб ли да хвърлим или по едно кафе да изпием та да погадаем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 25 фев 2008, 22:34

Човека добре е вдигнал темата но да беше писал по темата.
А той се обръща към Митко.

Ако някой иска да пита или пише нещо по темата нека вика на ЛС да я отключа.
Митко не е темата!

Заключена

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта