Проблем-трета степен на вентилатор-Ескорт 96 климатик(РЕШЕН)
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем-трета степен на вентилатор-Ескорт 96 климатик(РЕШЕН)
Окислени контактни пластини на ключа - често срещано явление. След подобни преживявания вече всяко такова нещо го меря с малка крушка - примерно 5 вата за габарит става, така че да не се претоварва нищо.MotorqgA написа:...Проблема бил там 4е аз замервам ключа с мултицет и тои ми показва 4е има напрежение и вси4ко е ОК но като отидох при маистор тои просто слови товат на клиу4а където са степените и не светна и ми каза 4е като го мери6 ти показва но под товар няма никой...
- crank1968
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
- Местоположение: PlovDiv
- Status: Извън линия
Re: Проблем-трета степен на вентилатор-Ескорт 96 климатик(РЕШЕН)
проблемати знаеш ли къде е бушоното табло на мен ми спря 3 степен преди време викам е таман го запойх ся пък не работи и какво се оказа че не съм го както трябва запоил и за тва и го оправих и работи вече 

http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
- biser77
- потребител
- Мнения: 246
- Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем-трета степен на вентилатор-Ескорт 96 климатик(РЕШЕН)
Големи благодарности на колегата Mindjigger и crank1968!!! Виждам че е стара темата но доста полезна, точно това се оказа и моят проблем - ръждясали клеми на резисторната платка, Симтоми - същите: 1-во спря 3-та степан на вентилатора а след това 2 месеца не беше карана колата, поради ремонт и не работеше на никоя степен. Доста четох по темите тук за проблемно бушонно табло, но при мен не беше от него, а от въпросната платка. С по пипкави пръсти може да се свали без да се разглабя абсолютно нищо, има едно капаче на платката, което е на щипки (издърпва се нагоре), откачат се клемите(1 единична - захранването, и 1 тройка - степените) след това 2 винта и платката излиза
.При мен на бушонното табло за вентилатора е бушон N 2. Не видях някъде да споменават за него (само 20 и 22) N 20 е за перката на радиатора. На термозащитата на платката направо запоих тел за по сигурно. Дано съм допринесъл за този често срещан проблем.

-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 22 сеп 2005, 12:08
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v '96 5d hatch
- Status: Извън линия
Re: Проблем-трета степен на вентилатор-Ескорт 96 климатик(РЕШЕН)
На мен ми се предадоха първо 2 степен и няколко месеца по-късно и 3 степен, та почоплих малко прословутия резисторен блок.








Чистих го, правих, струвах, степените продължават да не ми работят...
Тройната клема за степените я гръмнах на три единични клеми. Тази, която съответства на първа степен на ключа в купето, я местих по другите крачета на резисторния блок. По тоя начин, като ключа ми е на първа степен, а клемата е на крачето за втора/трета степен, вентилатора си духа на втора/трета степен. Викам - проблемът е в ключа, смених го - нищо, пак по старому. Откъм неговия край клемите изглеждат ОК, не са окислени, доколкото видях бегло, щото се мъчех да действам без да свалям нацяло пластмаса около таблото. И сега кво остава - да са ми се прекъснали някъде по пътя кабелите за 2 и 3 степен, така ли? Щото изобщо не ми се рови там. Засега съм оставил първа степен да ми е вързана на крачето за втора, ама не ми се иска да прекарам цялото лято без клима на макс или пък зимата без топло на макс.
Нещо свежи идеи?








Чистих го, правих, струвах, степените продължават да не ми работят...
Тройната клема за степените я гръмнах на три единични клеми. Тази, която съответства на първа степен на ключа в купето, я местих по другите крачета на резисторния блок. По тоя начин, като ключа ми е на първа степен, а клемата е на крачето за втора/трета степен, вентилатора си духа на втора/трета степен. Викам - проблемът е в ключа, смених го - нищо, пак по старому. Откъм неговия край клемите изглеждат ОК, не са окислени, доколкото видях бегло, щото се мъчех да действам без да свалям нацяло пластмаса около таблото. И сега кво остава - да са ми се прекъснали някъде по пътя кабелите за 2 и 3 степен, така ли? Щото изобщо не ми се рови там. Засега съм оставил първа степен да ми е вързана на крачето за втора, ама не ми се иска да прекарам цялото лято без клима на макс или пък зимата без топло на макс.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 5 госта