Възможен проблем с EGR
- vonnn
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 31 окт 2008, 08:27
- Модел на автомобила: Ford Мondeo 1.8 16V Zetec 115к.с GLX 94г.
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Затапих и не болеше
По натам като имам повече време ще я изкормя цялата система от коша .


- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Такааа да се произнеса и аз какво направих с глупавия клапан. Затапих го и Оооооо чудо придърпването изчезна, сега мога да се радвам на приятно каране без лашкане. Благодаря на всички, този проблем наистина ме тормозеше, а разрешението му ми струваше 1 стотинка даже не бяха 2
викам по ефтино да ми излезе





-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Момчета да не излезе грешка на компа с това затапване. Що не може и при мен така а искат 300 лева за нов.
Лашкане на оборотите е не чак такива високи 1200-1400, при мен беше 700-500 и престана след сипването на карера 100 от ОМВ.
И още нещо 16в. не са ли за по-високо октанов бензин, специално при мен го дават мин. 98 - сега не е форд ама.....
А Наско ти сигурен ли си че Орина има EGR, да не пишеш за EVAP.
П.П. не се оправи с по-скъпият бензина, не си давайте парите за бензин щом като става със затапване, аз не пробвах тъй като при мен е ел. клапан не е на вакум .
Лашкане на оборотите е не чак такива високи 1200-1400, при мен беше 700-500 и престана след сипването на карера 100 от ОМВ.
И още нещо 16в. не са ли за по-високо октанов бензин, специално при мен го дават мин. 98 - сега не е форд ама.....
А Наско ти сигурен ли си че Орина има EGR, да не пишеш за EVAP.
П.П. не се оправи с по-скъпият бензина, не си давайте парите за бензин щом като става със затапване, аз не пробвах тъй като при мен е ел. клапан не е на вакум .
Последна промяна от vladislav на 30 юни 2010, 15:20, променено общо 1 път.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Няма грешки няма чудесии, то ако щеше да дава грешка досега да е дало щото при мен е зацепнал отворен и бърка сместа. 100 октанов бенз е добре ама не и за джоба ми. На мондеото специално му дават по книга мин 95 така че няма проблем. Незнам аз небих дал толкова пари за нещо което може да се елиминира предполагам и за твоята кола важи но незнам.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Честно казано не бих пробвал, но фордовете са железни мен затова ме кефят.
А иначе за бензина напр. градско аз съм си го засичал с А100 - 9,5 така го дават и по книжка, със А95 да ми харчи 10 разликата идва по-малко от лев на 100 км., е кое би избрал?
А иначе за бензина напр. градско аз съм си го засичал с А100 - 9,5 така го дават и по книжка, със А95 да ми харчи 10 разликата идва по-малко от лев на 100 км., е кое би избрал?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Принципа е различен, предназначението е еднакво и в двата случая като не работи нещата се оплескват.vladislav написа: А Наско ти сигурен ли си че Орина има EGR, да не пишеш за EVAP.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 17 май 2009, 20:33
- Модел на автомобила: galaxy 2300
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Имате ли разлика в разхода на гориво, преди и след затапването на EGR-а?
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Извинете ме колеги, но друг колега попита по горе и никой не му отговори. Къде се намира този EGR клапан при Ескорт 1,6 16V. Дали можем и ние с Ескортите да си помогнем.
- niki67
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 11 сеп 2009, 21:12
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 2016 г Duratorg
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
И мене ме извинете - аз имам същия въпрос - къде се намира клапана на Фокус 1,8 TDDI - защото и аз имам съмнения че не работи както трябва ! Благодаря предварително !fordfen написа:Извинете ме колеги, но друг колега попита по горе и никой не му отговори. Къде се намира този EGR клапан при Ескорт 1,6 16V. Дали можем и ние с Ескортите да си помогнем.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Търсиш тръба която излиза от изпускателния колектор и влиза във всмукателния, но не турбото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- imarh
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Абсолютно същите наблюдения. Последно гумения маркуч ли се сваля и запушва или нещо по самия клапан? /Придърпва ми само като е студена, навън е топло и най-вече при ниските обороти ~1500. След това на 5тата минута изчезва придърпването./urgan написа:Междудругото този ЕГР има ли общо с външната температура, защото забелязвам че колкото по студено става проблема изчезва. Ако е под 7-8 градуса няма проблем, стопли ли се почва се лашкането.....ако някой има мнение за това нека сподели
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Не е гумения маркуч той ти е за вакуума. Затапваш металната тръба която отива от ЕГР-то към входящия колектор. При теб мисля е по различно от при мен но принципа е същия, само мястото е друго. Но какво имаш предвид че след 5-та мин придърпването изчезва?
- imarh
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Демек я разкачам от самия клапан и я затапвам?Не е гумения маркуч той ти е за вакуума. Затапваш металната тръба която отива от ЕГР-то към входящия колектор.
Като запаля и докато изляза от гаража всичко е ок. Като затвяоря врата и заключва и като вляза в колата, почва да придърпва и така 1-2 мин., след това всичко изчезва и няма никакво придърпване. Зимата не го прави. Само като се затопли.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Точно така разкачаш я и поставяш нещо между клапана и тръбата за да не преминават повече газовете през ЕГР. Аз сложих 2 стотинки
и завих обратно тръбата за клапана. Пробвай не е трудно, после пиши какво е станало.

- imarh
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Ок. Ще се пробвам неделята и ще докладвам. Мерси.
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
OK някой може ли да ми каже как е устроена тази система на Escort '92 1.8 16V. До колкото виждам при мен от всеки изпускателен колектор излиза една тръба, след което се събират в една обща (нещо такова: |_|_|_|___ ). После тази тръба отива в една кутия (прилича на алуминиева) от нея излиза друга тръба, която още не съм ровичкал и заминава на някъде. Май не съм виждал такъв клапан като горе на снимката. Идеи как работи системата и от къде да я затапя обратимо, че само искам да пробвам дали придърпването на 2000 об/мин ще изчезне.
- imarh
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Не е трудно ако нямаш газова уредба. Точно отгоре има един сноп добре опънати и оплетени кабели и маркучи. Отказах се. Не мога да я понасям вече тая газ.urgan написа:...Пробвай не е трудно, после пиши какво е станало.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 11 юли 2015, 00:41
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999 2.0 131hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Възможен проблем с EGR
Колеги моля някой да качи снимки за този ЕГР клапан кое точно трябва да се затапи.
Аз имам проблем когато превключвам м/у скоростите и колата ми сама се изфорсира, мени си оборотите или ги качва доста високо, ако е на 2000 оборота рязко скача на 2300-2500 оборота.
На скоро ходих на ултразвуково почистване на стъпково моторче и нямаше никакъв ефект. Вече не знам какво да правя виждам се в проблеми а с голям кеф си купих Форда.
С Форд Фокус 1999г 2.0 131к.с газов инжекцион BRC
Аз имам проблем когато превключвам м/у скоростите и колата ми сама се изфорсира, мени си оборотите или ги качва доста високо, ако е на 2000 оборота рязко скача на 2300-2500 оборота.
На скоро ходих на ултразвуково почистване на стъпково моторче и нямаше никакъв ефект. Вече не знам какво да правя виждам се в проблеми а с голям кеф си купих Форда.
С Форд Фокус 1999г 2.0 131к.с газов инжекцион BRC
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта