Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Доста съм чел за този двигател но не намерих отговор.Изобщо при дизелите има ли нужда от такава помпа.Нали ГНП би трябвало да си засмуква от резервоара.
И друго -има ли еднопътен клапан който да пречи да се изпразни тръбата от резервоара до горивния филтър.
И още - през Т образна връзка обратната нафта при ТDCI влиза в горивния филтър през един съчмен клапан който се отваря при наличие на някякво налягане/ това го установих при разрязване на стария филтър/ та каква му е функцията и защо се прави.
Въпреки че доста се ровя и чета не мога да си дам отговор на тези въпроси.За това моля за компетентни и точни отговори.Нали форума е да си помагаме а не да гадаем и предполагаме.
И друго -има ли еднопътен клапан който да пречи да се изпразни тръбата от резервоара до горивния филтър.
И още - през Т образна връзка обратната нафта при ТDCI влиза в горивния филтър през един съчмен клапан който се отваря при наличие на някякво налягане/ това го установих при разрязване на стария филтър/ та каква му е функцията и защо се прави.
Въпреки че доста се ровя и чета не мога да си дам отговор на тези въпроси.За това моля за компетентни и точни отговори.Нали форума е да си помагаме а не да гадаем и предполагаме.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Аре колеги.Няма ли някой който знае.
- markoni73
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 29 ное 2009, 15:39
- Модел на автомобила: ford probe 2.2ti
- Status: Извън линия
Re: Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Имаш подкачваща помпа в резервоара като бензинките а този клапан е за да не връща горивото в резервоара 

Ford Probe 2.2ti
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
За съжаление никой не ми отговаря на въпросите но аз продължавам да се ровя и открих в един руски сайт специален за" фокуси" че:
Специално за TDSI двигатели подкачващата помпа е интегрирана с ГНП на една ос.Руския сайт / ffclub.ru/ е много силен и грамотен и го препоръчвам на владеещите руски език.Продължавам да търся отговори и на въпроса за горивния филтър и по точно за функцията на клапана за обратната нафта .
Специално за TDSI двигатели подкачващата помпа е интегрирана с ГНП на една ос.Руския сайт / ffclub.ru/ е много силен и грамотен и го препоръчвам на владеещите руски език.Продължавам да търся отговори и на въпроса за горивния филтър и по точно за функцията на клапана за обратната нафта .
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 01 фев 2009, 17:20
- Модел на автомобила: ford mondeo 2.0tdci
- Status: Извън линия
Re: Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Мисля че няма подкачваща помпа, поне моя 2.0 тдци 130 коня няма.
Твоя двигател какъв е?
Твоя двигател какъв е?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Aз знам за клапана.
Клапан-вентил аз не съм виждал на дизелов двигател. Много хора са убедени, че има и е необходим, но оригинално на двигателите около мен няма - от водни помпи до кораби.
Има едно друго нещо, което трябва да е твоя клапан. На тръбата за излишното гориво има дроселиращ елемент. На стари модели помпа Бош е една тръбичка с малък отвор, около 1,5 мм или 1,2. Огледай си твоя, срязания, и помисли дали не поддържа постоянно налягане на изхода.
Възможно е да е с две функции - да пречи на горивото да слиза назад по горивопровода при повреда в помпата или тръбичките и появила се неплътност, и да дроселира тръбичката, за да осигури налягането в помпата, за което говоря.
На помпа бош тип VA това налягане влияе чувствително. При махане на тръбичката впръскваше по-късно.
Клапан-вентил аз не съм виждал на дизелов двигател. Много хора са убедени, че има и е необходим, но оригинално на двигателите около мен няма - от водни помпи до кораби.
Има едно друго нещо, което трябва да е твоя клапан. На тръбата за излишното гориво има дроселиращ елемент. На стари модели помпа Бош е една тръбичка с малък отвор, около 1,5 мм или 1,2. Огледай си твоя, срязания, и помисли дали не поддържа постоянно налягане на изхода.
Възможно е да е с две функции - да пречи на горивото да слиза назад по горивопровода при повреда в помпата или тръбичките и появила се неплътност, и да дроселира тръбичката, за да осигури налягането в помпата, за което говоря.
На помпа бош тип VA това налягане влияе чувствително. При махане на тръбичката впръскваше по-късно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта