Голяма проблемация с вентилатора на охлаждането!
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Голяма проблемация с вентилатора на охлаждането!
В паника съм колеги,проблема е следният:
Като запаля колата,след пет-шест секунди се включва вентилатора на охлаждането.Първо бавната скорост,а след секунда и втората.
Ходих в Търновското МотоПфое,включиха я на компа,грешки не показва.Въпреки това смениха датчика на температурата с нов проблема не изчезва.Разкачаха всички щекери и отново ги скачаха,разлика нулева.Релетата/зеленото и черното/са изправни,предпазителите също.
Просто ми се струва че компа не вижда датчика за температурата и затова включва вентилатора.Да но ако е така нали трябва да покаже грешка при теста.Кабелите от датчиците ми се струват че не са прекъснати.Ако нещо дава на маса,няма ли да се включи кулера още като дам контакт,а той се включва като запаля.В една от предишните теми,колега беше писал,че кабелите от датчика на температурата отиват в една кутийка над инжекторите,там не съм проверявал.
Не знам отчаян съм яко,пича дето се занимаваше с мен бе много любезен.Вика обади ми се в понеделник да помисля какво може да е.
Ако някой се е сблъсквал с нещо подобво моля да помогне!
П.П. Всичко това се получи след като е взех от ремонта,като я карах за ремонт макар и ударена отпред,всичко си работеше нормално

Като запаля колата,след пет-шест секунди се включва вентилатора на охлаждането.Първо бавната скорост,а след секунда и втората.
Ходих в Търновското МотоПфое,включиха я на компа,грешки не показва.Въпреки това смениха датчика на температурата с нов проблема не изчезва.Разкачаха всички щекери и отново ги скачаха,разлика нулева.Релетата/зеленото и черното/са изправни,предпазителите също.
Просто ми се струва че компа не вижда датчика за температурата и затова включва вентилатора.Да но ако е така нали трябва да покаже грешка при теста.Кабелите от датчиците ми се струват че не са прекъснати.Ако нещо дава на маса,няма ли да се включи кулера още като дам контакт,а той се включва като запаля.В една от предишните теми,колега беше писал,че кабелите от датчика на температурата отиват в една кутийка над инжекторите,там не съм проверявал.
Не знам отчаян съм яко,пича дето се занимаваше с мен бе много любезен.Вика обади ми се в понеделник да помисля какво може да е.
Ако някой се е сблъсквал с нещо подобво моля да помогне!
П.П. Всичко това се получи след като е взех от ремонта,като я карах за ремонт макар и ударена отпред,всичко си работеше нормално



- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Голяма проблемация с вентилатора на охлаждането!
При мен има една букса за принудително включване на перката.
Да не би след събирането да са я видяли откачена и да са я набутали.
Дано да е това
Да не би след събирането да са я видяли откачена и да са я набутали.
Дано да е това

- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Колега , не съм капацитет в тая област , но от моя скромен Хюндаи-Деу опит знам следното : термодатчика (този които включва перката ) на тези коли не е на самия радиатор(като по старите коли ) а някъде зад мотора , навит в главата или отпред на корпуса на термостата.
Идеята ми е следната: извадиш ли буксата от датчика , перката се включва на авариен режим (важи за скъсан кабел..и изобщо за прекъсната верига) .
Другия вариант е да си включил климатика , но тези неща не са таина и вероятно са ги проверили в сервиза.
На мен са ми ги правили тия номера Хюндаите и Реисърите
Пример: Хюндаи Лантра няма климатик (поне моите) но там където би трябвало да е копчето за климатика има капачка , е като натисна силно капачката се оказва че под нея имало копче и перката се включва.
Идеята ми е следната: извадиш ли буксата от датчика , перката се включва на авариен режим (важи за скъсан кабел..и изобщо за прекъсната верига) .
Другия вариант е да си включил климатика , но тези неща не са таина и вероятно са ги проверили в сервиза.
На мен са ми ги правили тия номера Хюндаите и Реисърите
Пример: Хюндаи Лантра няма климатик (поне моите) но там където би трябвало да е копчето за климатика има капачка , е като натисна силно капачката се оказва че под нея имало копче и перката се включва.
...дрън-дрън...мноо важно...
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Значи колеги,проблема е решен!
Големи,изключително големи благодарности на Митко от Търновското МП /той между другото е регистриран в нашия форум/.Такива хора като него не се срещат вече,или ако се срещат то е много рядко. Отидох при него, човека извади едни лаптопи едни схеми и почна едно по едно да отхвърля възможните причини за работещият постоянно вентилатор. Пет часа се мъчи докато разбере какво е станало. Значи ако беше стандартен проблем с датчици,релета и т.н. веднага щеше да се разбере. А то компа не показва грешки,всичко работи по ел.инсталацията,а кулера върти ли върти!!?
Накрая какво установихме,датчика на високото налягане на климатика е изправен,но към него вместо една,отиват две маси!!!? Явно пробив в инсталацията,която минава от този датчик и стига до щекера намиращ се до мафа.
Намери кабела с проблемната маса и го сряза-вентилатора утихна. Сега викам му можеш за да не губиш време да прокараш нов кабел от датчика до там и всичко ще ОК.
Не човека не се дава,закачи единият край на уреда към кабела който сряза,а другият край даде на маса. Започна леко-леко да криви сантиметър по сантиметър снопа кабели и откри проблемното място.Смъкна пластмасовата облицовка и какво да видим.Тези диваци дето ми сменяха фара след катастрофата,която претърпях,да вземат слагайки го с единия болт да пробият снопа на кабелите и три-четири от тях заголени. Как не съм се запалил не знам. Ето от къде идва масата,която трябва да е има само при вкл.климатик,просто компа “мисли” че съм пуснал климатика и включва кулера. Ако бе ме послушал да прекара нов кабел,познайте.
Та Митака как работи,не стига че му вися на главата,но и като ме видя че си имам понятие от тези работи,всичко каквото правеше споделя с мен и обяснява подробно.
Просто съм възхитен,накрая ми писа само два часа работа и като капак ми оправи зумера за забравени светлини.
Жив и здрав да си Митко и ти желая много успехи на всяко едно поприще!!!

Големи,изключително големи благодарности на Митко от Търновското МП /той между другото е регистриран в нашия форум/.Такива хора като него не се срещат вече,или ако се срещат то е много рядко. Отидох при него, човека извади едни лаптопи едни схеми и почна едно по едно да отхвърля възможните причини за работещият постоянно вентилатор. Пет часа се мъчи докато разбере какво е станало. Значи ако беше стандартен проблем с датчици,релета и т.н. веднага щеше да се разбере. А то компа не показва грешки,всичко работи по ел.инсталацията,а кулера върти ли върти!!?
Накрая какво установихме,датчика на високото налягане на климатика е изправен,но към него вместо една,отиват две маси!!!? Явно пробив в инсталацията,която минава от този датчик и стига до щекера намиращ се до мафа.
Намери кабела с проблемната маса и го сряза-вентилатора утихна. Сега викам му можеш за да не губиш време да прокараш нов кабел от датчика до там и всичко ще ОК.
Не човека не се дава,закачи единият край на уреда към кабела който сряза,а другият край даде на маса. Започна леко-леко да криви сантиметър по сантиметър снопа кабели и откри проблемното място.Смъкна пластмасовата облицовка и какво да видим.Тези диваци дето ми сменяха фара след катастрофата,която претърпях,да вземат слагайки го с единия болт да пробият снопа на кабелите и три-четири от тях заголени. Как не съм се запалил не знам. Ето от къде идва масата,която трябва да е има само при вкл.климатик,просто компа “мисли” че съм пуснал климатика и включва кулера. Ако бе ме послушал да прекара нов кабел,познайте.
Та Митака как работи,не стига че му вися на главата,но и като ме видя че си имам понятие от тези работи,всичко каквото правеше споделя с мен и обяснява подробно.
Просто съм възхитен,накрая ми писа само два часа работа и като капак ми оправи зумера за забравени светлини.
Жив и здрав да си Митко и ти желая много успехи на всяко едно поприще!!!



- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Мерси за поканата,но за съжеление няма да мога,на сватба съм в неделяwazzaa написа:Ако можеш ела в неделя, DigiPro е писал в темата в "Срещи на клуба"Ще гледам и аз да се домъкна.


Между другото изказвам благодарности на колегите,които споделиха опит в тази тема и в темата "Перка радиатор"
Успехи на всички




- Mitko
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
- Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Миро ,благодаря за рекламата ! Няма нерешими проблеми ,само се изисква търпение и мислене . Това ,което не знаеш или не помниш да знаеш как да го намериш . Понякога и ние грешим ( и ние сме хора ) , но се опитваме да сме коректни и да решаваме проблемите на хората . Колкото повече доволни толкова по добре . А до колкото за времето ,което загубих да решим проблема ти не си виновен , че аз не локализирах проблема за времето което е ориентировъчно нормално и за това ти си плащаш за това време а останалото си е наша грижа . Не винаги може да се печели , понякога трябва да се и загуби малко в интерес на клиента .



-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 25 фев 2008, 14:58
- Модел на автомобила: FORD escord 1.6 16V jhia 94g
- Status: Извън линия
Здравей,Митко много хубави работи пишат колегите за теб,евала бате,да си жив и здрав да помагаш на такива който са патели от "ПИШМАН МАЙСТОРИ"
Та да те питам.
Имам проблем с запалването на ФОРД Ескорт 1.6I 16V чиа комби 64г.
Еднагодина след като сложих АГУ,започнаха проблемите.
Мисля че е изгоряла бензиновата помпа,но несъм сигурен((до нея не стига напрежение на кабел (червен/черен))
На клемата на (+)на клапана на АГУ получавам (-) и незнам от къде идва.И помпата не се включва при даване на контакт.
Mаисторите на АГУ ми казаха първо да си оправя да работи на бензин та после ще мислят за гаста,та аз си мисля ако мога да я оправя на бензин ще махна тая газова уредба.
Ако имаш време и идея някаква ми пиши на емейл mihail_georgiev@bitex.bg
Или на телефон 0878994354
Ако получиш това съобщение и го прочетеш,и можеш да ми помогнеш,черпенето е от мен.БАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
Та да те питам.
Имам проблем с запалването на ФОРД Ескорт 1.6I 16V чиа комби 64г.
Еднагодина след като сложих АГУ,започнаха проблемите.
Мисля че е изгоряла бензиновата помпа,но несъм сигурен((до нея не стига напрежение на кабел (червен/черен))
На клемата на (+)на клапана на АГУ получавам (-) и незнам от къде идва.И помпата не се включва при даване на контакт.
Mаисторите на АГУ ми казаха първо да си оправя да работи на бензин та после ще мислят за гаста,та аз си мисля ако мога да я оправя на бензин ще махна тая газова уредба.
Ако имаш време и идея някаква ми пиши на емейл mihail_georgiev@bitex.bg
Или на телефон 0878994354
Ако получиш това съобщение и го прочетеш,и можеш да ми помогнеш,черпенето е от мен.БАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
И защо не пусна тема а събуди тема от преди 2години?
Щом ще махаш газовата уредба, почни оттам и нещата ще си дойдат. Най-вероятно имаш проблем с превключвателя газ-бензин.
П.П. Виждам че си пуснал но не знам какъв отговор очакваш на въпроса: "МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ", карти ли боб ли да хвърлим или по едно кафе да изпием та да погадаем.
Щом ще махаш газовата уредба, почни оттам и нещата ще си дойдат. Най-вероятно имаш проблем с превключвателя газ-бензин.
П.П. Виждам че си пуснал но не знам какъв отговор очакваш на въпроса: "МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ", карти ли боб ли да хвърлим или по едно кафе да изпием та да погадаем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта