Основен ремонт на двигател?
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 17 фев 2009, 20:32
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i
- Status: Извън линия
Основен ремонт на двигател?
Здравейте.За основен ремонт ли ми е двигателя според вас-цапа свещи единия цилиндър го мериха неработи,гарнитурата на капака е зле пуска масло сложиха ми нови свещи и пак неще трепери си работи неравномерно и тресе цялото купе и двигателя отпред.Много хора ми казаха да не би да е от повдига4ите или високоволтовия кабел.Дайте си мнението някои ако знае или му се е слу4вало .И ако се окаже за основен ремонт като ми отворят двигателя кои са задължителни 4асти които трябва да се сменят освен (колянов вал,сегменти и клапани -аз само тези знам ).







- denisebastian
- потребител
- Мнения: 518
- Регистриран: 10 яну 2009, 19:03
- Модел на автомобила: Пежо 306 1.4 / СА 5387 НН
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Естествено,че ще трепери и работи неравномерно щом не ти работят всичките цилиндри,но мисля,че трябва първо да ти го отворят,и тогава да ти кажат какво има да му правиш.
http://sites.google.com/site/mylifebobo/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Хо хо хо,Весели празници на всички пчелички!
Хо хо хо,Весели празници на всички пчелички!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Я дай повече инфо за двигателя - километри, тип и т.н.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
ОНС или ДОНС ? Провери си запалването първо и компресията..На газ ли я караш тази кола?
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
колянов вал да сменяш е малко вероятно
ней-често сигменти,гумички профилактично,прежулване на клапани и легла от там евентуално биелни лагери по -малко вероятно и основни...Но основното са сигменти...Но трябва да се види блока как е....
Но преди да се впускаш провери си токовете...Защото да не е от кабел нещо пък да го отвориш...както ти казаха компресия мери ала бала

Но преди да се впускаш провери си токовете...Защото да не е от кабел нещо пък да го отвориш...както ти казаха компресия мери ала бала
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 17 фев 2009, 20:32
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Venom4o бензинка е странното е,4е то4но ся като е развалена и нали попринцип тия коли палят без подаване на газ,а сега като тръгна да я паля и по4ти винаги не пали преди да и припомпя газта...dohc e двигателя
- En4f
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 авг 2016, 18:17
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Здравейте група,
Да съживя малко темата. Фокус МК1 2000г. ztec se 1.6 газ бензин. Вчера колата ми излезе от пълен ребилд на двигателя, но продължава да не пали от раз, а се чуди за 2-3 секунди и само върти стартера. Не е мисля че е от помпата защото пускам два три пъти на контакт и паля същата история. Преди както колегата казва не палеше ако не подам газ. Дали ще се оправи като и се наместят чакрите? И ако може малко съвети за поддръжката след ремонта. Колко километра, масла, юркане и прочие кой с каквото се сеща да каже.
Да съживя малко темата. Фокус МК1 2000г. ztec se 1.6 газ бензин. Вчера колата ми излезе от пълен ребилд на двигателя, но продължава да не пали от раз, а се чуди за 2-3 секунди и само върти стартера. Не е мисля че е от помпата защото пускам два три пъти на контакт и паля същата история. Преди както колегата казва не палеше ако не подам газ. Дали ще се оправи като и се наместят чакрите? И ако може малко съвети за поддръжката след ремонта. Колко километра, масла, юркане и прочие кой с каквото се сеща да каже.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
И моят имаше основен ремонт двигателя ми е FYDA 1.6 zetec-s това което ми казаха първите две хиляди километра да не се кара на високи обороти и на 2000 километра да след ремонта да се смени маслото.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Две хиляди до първа смяна на маслото след ремонта са много. Макс хиляда. Умерено каране в невисоки обороти, с плавно увеличаване и намаляване на скоростта.
Знам всички вицове за Форд 

- En4f
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 авг 2016, 18:17
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Всички казват смяна на маслото, а защо след като всичко е ново вътре? Стружки ли се отделят при напасването от нормалната работа ?
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Да. И понеже не е много сигурно дали всеки по веригата си е свършил работата както трябва, ако двигателят е малко по-стегнат отколкото трябва, не е добре да се зори. Щото освен отделянето на повече стружки ще и загрява повече. С други думи при умерено каране може да загрее като разработен двигател при яко натискане, но ще издържи. Иначе може да прегрее и... пак в бокса за ремонт.
Знам всички вицове за Форд 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Каране след ремонт: обороти от 1700 до 2500 об/мин първите 1000 кМ . Не по-ниски обороти, за да няма ударни натоварвания, не по-високи, за да се притрият детайлите без локални прегрявания. Минимално подаване на газ. На 1000 кМ смяна на масло, то обира стружки и замърсявания от миенето на детайлите.
Поздрави.
Нещо, което може да се измери, няма смисъл да се мисли и предполага.
Поздрави.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Най-точно обяснено и обосновано, иначе всеки може да интерпретира "високи обороти". За мен например над 3000 оборота смятам за високи. Но щом става дума за разработване на двг след основен ремонт, нещата изглеждат по друг начин.fordmaniac написа: ↑02 май 2023, 08:36Каране след ремонт: обороти от 1700 до 2500 об/мин първите 1000 кМ . Не по-ниски обороти, за да няма ударни натоварвания, не по-високи, за да се притрият детайлите без локални прегрявания. Минимално подаване на газ. На 1000 кМ смяна на масло, то обира стружки и замърсявания от миенето на детайлите.
Поздрави.
времето е като парите-никога не стига
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Ами то зависи и на каква предавка си, в какъв участък на пътя си, колко е натоварена колата и т.н. Преди време служебните коли сред ремонт се пускаха на курсове за разработка, като маршрутите се подбираха с по една трета равно трасе, една трета изкачвания и една трета спускания. Умерени обороти, без резки ускорения и т.н. Докато не минеше разработката, друго с тези коли не се правеше. Личен автомобил трудно ще го вкараш в такъв режим, освен ако не си поставиш за цел да го разработиш и след това да го ползваш по предназначение. Дефакто разработката може да приключи и за ден - два. Едно ходене с преспиване до другия край на страната (София - Варна е над 400 км) и работата е готова.
Знам всички вицове за Форд 

- En4f
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 авг 2016, 18:17
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Благодаря на всички за отговорите. Навъртях близо 700км, 300 от които по магистралата с 90-100 да не я напъвам гърба ми отиде
Предимно карам в София и ужасно ми е трудно да не я смачкам на моменти като почнат едни клаксони
ама съм се решил да я карам плавно до 2к km и отивам да и излеят чорбите и да и налеят нови. Та най после да почна да си я ръчкам повечко. Още веднъж благодаря за съветите.


- MamaMy
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 18 мар 2021, 22:05
- Модел на автомобила: Galaxy 1,9 TDI 2003г
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Внимавай със сръчкването, че след едно такова
на младеж с форд КА двама други си отидоха преждевременно от този свят. По добре да караме всички така, все едно тепърва си разработваме колите!



По-добре млад, здрав, красив и богат отколкото стар, беден, болен и грозен 

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Келешът с Ка-то най-вероятно си е блял в телефона, като всички останали. В последно време почти никой не гледа къде кара, ами какво се случва във Фейса. Не знам как ще се справим с тази пандемия. Ако съм шеф на КАТ, ще пусна всички авто- и мото-патрули със задачата да дерат кожи де когото хванат да си зяпа в смартфона.
Знам всички вицове за Форд 

- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 964
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Всички тези случай са изключително трагични и мекоказоно неприятни, но моля тази дискусия в друга тема и друг раздел на форума.

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигател?
Някой да ги затрие или премести, ако му се занимава.
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта