Трудно палене.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Трудно палене.
Здравеите колеги и колежки от 2-3 седмици колата пали по трудно, върти 1-2 пъти ама едвам и изведнъж по-бързо ( 3тия път повечето случаи) и пали. Чудно ми е това на какво може да се дължи като акумулатора си се зарежда от алтернатора, на 2-3 год е акумулатора и най-вече че дори и 50 км да измина гася колата и след 15 сек паля отново и пак така се мъчи в началото! Може ли бензиновия филтър да има пръст в това 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Е стартера какво общо има с бензина? Или акумулатора е сдал багажа, или втулките на стартера са заминали, според мен. С друга акумулатор можеш ли да пробваш?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- gorby
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Имах същия проблем с Мондео дизел.Смених акомулатор но пак същотоessex написа:Здравеите колеги и колежки от 2-3 седмици колата пали по трудно, върти 1-2 пъти ама едвам и изведнъж по-бързо ( 3тия път повечето случаи) и пали. Чудно ми е това на какво може да се дължи като акумулатора си се зарежда от алтернатора, на 2-3 год е акумулатора и най-вече че дори и 50 км да измина гася колата и след 15 сек паля отново и пак така се мъчи в началото! Може ли бензиновия филтър да има пръст в това


карам си форда!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Намерих гаранционната карта закупен е чисто нов 13.10.2006
Всички условия на експлоатация са на 6, а изведнъж започна да го прави тоя номер
деева . Един приятел преглда всички неща свързани със запалването на неговата кола и пак се замисляше накрая смени безнзиновия филтър и се оправи 



По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- gorby
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Най добре прегледай стартера,и по-точно четките и втулките.Ако това е от бензиновия филтър,колата не само ще има проблем с паленето нои с вървенето.Успех



карам си форда!
- tommy_m
- потребител
- Мнения: 142
- Регистриран: 09 окт 2008, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
И аз съм за стартер - четки и втулки.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Благодаря събота или неделя като има време 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Днес прегледах какво е нивото на течността в акумулатора и е супер, но знаете ли какво ми направи лошо впечатление защо е направена толкова тъпо тая кола или просто е преправяно нещо от някой !?! М/у предното стъкло и предния капак има една решетка за отичане на вода като вали, е добре ама акумулатора е отляво и точно под решетката и всичко дето дали и капе включително и течност за чистачките го капе , трябва ли да е така ??? не трябва ли акумулатора да е на сухо място , като се втренча в отворчетата на решетката виждам част от акумулатора. Днес си тръгвам от работа и паля колата да ма не, след 2 сек правя втори опит и пали от рас и няма и сек както съм я запалил оборотите падат на 500 и няма такава мъка супер мн. се мъчеше да изгасне ,ама и толкова се бореше мотора да не изгасне ! , подадох газ до 1500 и пуснах пак така , след което включих на скорост и тръгнах по пътя нямаше проблеми само дето оборотите малко +- 50 но се усещаше и доста кофти, преди 1 месец двигателя не се чуваше... та си мисля или нещо с тоците не е наред или гълта студен въздух или нещо със стартер или нз си какво, но си мисля че е повече с тоците защото отключването ми се ебава, 3 пъти цъкам щото не иска да се отключи от първия път. Дайте предложения моля ! Като първо нещо мисля да сложа др. акумулатор и да видя дали ще има промяна .
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- tommy_m
- потребител
- Мнения: 142
- Регистриран: 09 окт 2008, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Моята и тя така с акумулатора...вали не вали той все мокър...Временно решение е отгоре да сложиш едно парче гума, тъкмо няма да се мокри, пък и да пази евентуално от удар и да даде накъсо
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
хаха колкото и да смешно мястото на акумулатора е яко ръждясало ...
и сега съм решил да сложа нещо, за да го пази и да спре да вали там че ме дразни
ще снимам и ще постна във форума какво съм направил 




По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Вместо да правиш разни самоделки, си купи оригинален капак за акумулатора за 20-на лева от магазините на Моторкрафт. Моята я купих с такъв капак и изобщо не се мокри
- tommy_m
- потребител
- Мнения: 142
- Регистриран: 09 окт 2008, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Провери и под акумулатора да не е ръждясало и дали не са запушени отворите за изтичане на водата...че сега тия снегове, дъждове....дано да не прокапе в купето 

- gorby
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
И ,все пак на твое място първо бих прегледал стартера.При мен положението беше почти същото,само че аз започнах от акумулатора и след това стартера,четките се бяха скапали 

карам си форда!
- krassigeoriev
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
колега на моя акумулатор си има пластмасова кора - заводско. Но първо виж как е акум. при стартиране после стартера и накрая търси по веригите
да не се окаже като при мен - проблем с таблото с бушони
а и много ръжда се натрупва по клемите за захранване на стартера виж и това
да не се окаже като при мен - проблем с таблото с бушони
а и много ръжда се натрупва по клемите за захранване на стартера виж и това
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Намерих една машинка за зареждане. Преди малко завъртам ключа и едвам ама едвам да завърти 1 път ....
направих втори опит и вече спря напълно , е са ще го сложа да се зарежда акумулатора и дано е от него ! а не съм пробвал с друг щото не намерих 


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- gorby
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Дано да е от акумулятара,че ако е стартерessex написа:Намерих една машинка за зареждане. Преди малко завъртам ключа и едвам ама едвам да завърти 1 път ....направих втори опит и вече спря напълно , е са ще го сложа да се зарежда акумулатора и дано е от него ! а не съм пробвал с друг щото не намерих


карам си форда!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Днес проблема беше решен, отидох до един магазин малко след кръговото при сточна гара в посока Люлин и взех един Monabat dynamic 12v 62 ah срещу скромната сума от 134 лв. пали от рас ! Всичко е било от скапаният акумулатор, понеже с колата се върши работа всеки ден, нито на баща ми нито не мен ми се разправяше да зареждам стария и още един на монбат който си стой в нас. Но нали бях дизактивирал алармата но преди да я активирам просто запалих 1-2 пъти колата за да се уверя веднага, нагласям всичко и тогава когато
активирах алармата, тръгвам да паля колата ама нищо всякаш няма акумулатор и нищо въобще , така 4-5 опита , но таблото си свети
, дизактивирам алармата защото помислих че може тя нещо да се бъзика, пробвам 2-3 пъти пак същото, активирах я пак, но се ядосах и започнах злобно и бързо да въртя ключа и то бързо да го връщам и оп на 3-ти път завъртя ама пък бързо го върнах и на 4-тия вече си запали
, така още 7-8 пъти пробвах докато видя че пали без проблем. Оставих я малко да почива
след което дойде ред за обучението на компа и да се сипе бензинец ! така за тая вечер всичко е добре , но все пак как така въобще нямаше никой ( под това "никой" имам предвид въобще да не завърти сякаш няма акумулатор) и след няколко активирания и дизактивирания на алармата + ръчкането да се оправи
а в най скоро време , само да имам повечко свободно, ще покрия тоя акумулатор ! измислих една система днес, ще снимам и пиша всичко тук в саита
активирах алармата, тръгвам да паля колата ама нищо всякаш няма акумулатор и нищо въобще , така 4-5 опита , но таблото си свети




а в най скоро време , само да имам повечко свободно, ще покрия тоя акумулатор ! измислих една система днес, ще снимам и пиша всичко тук в саита

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Замърсени контакти на контактния ключ, не знам обаче, тъй като са капсуловани, дали може отнякъде да се вкара вътре контактен спрей или трябва да се смени.essex написа:..... и започнах злобно и бързо да въртя ключа и то бързо да го връщам и оп на 3-ти път завъртя ама пък бързо го върнах и на 4-тия вече си запали, така още 7-8 пъти пробвах докато видя че пали без проблем. Оставих я малко да почива
след което дойде ред за обучението на компа и да се сипе бензинец ! така за тая вечер всичко е добре , но все пак как така въобще нямаше никой ( под това "никой" имам предвид въобще да не завърти сякаш няма акумулатор) и след няколко активирания и дизактивирания на алармата + ръчкането да се оправи
![]()
а в най скоро време , само да имам повечко свободно, ще покрия тоя акумулатор ! измислих една система днес, ще снимам и пиша всичко тук в саита
А пък за капак на акумулатора съм 100% сигурен, че ако се разходиш из някой пункт за вторични суровини, където изкупуват и разфасоват коли, ще намериш поне няколко да се въргалят из боклуците по земята. На такива места, бутилка водка (от най-евтината) върши чудеса.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене.
Браво, ама що не пробва с друг акумулатор преди десетина дни.essex написа:Днес проблема беше решен, отидох до един магазин малко след кръговото при сточна гара в посока Люлин и взех един Monabat dynamic 12v 62 ah.....


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта