1.8Д-има нафта но не пали
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
1.8Д-има нафта но не пали
Привет колеги!Към проблема-Значи вчера сутринта ставам заплвам си фиестичката от5-6 завъртане, работи 5-10мин на място/чаках жената/ тръгнах след 1-2км колата изгасна в движение, след продължително въртене на булеварда запали като прекъсваше по време на запалването, след като запали работи около 10секунди и изгасна и така 2-3 пъти същата процедура на 4-тия пут слязах и отвих отдолу на горивния филтър кадето се събира вода и мизерия-чу се че излезе въздух текна малко мизерия, качих се повъртя малко и запали от тогава цял ден нямаше никакви проблеми, не гасне , пали си сичко 6, тази сутрин също запали си колата поработи 2-3мин и изгасна и това беше............няма палене, въртях, въртях мн време никакви признаци,даже не миришеш и на нафта от ауспуха и така се почна смених горивния филтър защото по принцип си беше за смяна-нямаше ефект/преди това го напълних с нафта/интересното е че филатара е пълен а след мн мн въртене помпата не засмуква нищо от него.Пробвах дъг вариант между филтъра и помпата има нещо като клапан ама не е то се вади от там с една спринцовка пулня нафта като съответно се върти колата, 6-7 спринцофки отидоха докато видя да прокапе нафта от тръбата която отива в дюзата/отвартих 2 тръбички/ и така взе да препатква обаче акомулатора се скапа/2-рия/ и стана тъмно и оставих.Някой може ли да каже от каквоо можев да се е получило така просто ттолкова мн вартене никога е нямало и интересното е че на засмуква нафта върти а не смучи,махнах едната тръбичка която отива към помпата и един авер върти не усещам да засмуква.
Последна промяна от ^^devil_boy^^ на 23 яну 2010, 16:34, променено общо 1 път.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-няма нафта
Пробвай да набиеш директно във шише с нафта.Ако запали значи въздуха е некаде по системата...Маркучета,снадки разни...
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-няма нафта
Замръзнала ти е нафтата, после си вкарал въздух и си въртял докато стопиш акумулатора. Слагай хубава нафта и добавка когато е много студено.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-няма нафта
проблема се оправи. Смених всички тръбички с нови мъркучи и маркучите за излишната нафта, повартя малко и запали сега няма никакви проблеми.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-няма нафта
колеги мислих се че проблема се е решил но уви....... след подмяна на всички тръбички и маркучета за излишната нафта и след като наистина бяха за подмяна защото от снадките тръбичките свободно се вадеха и с надежда за някаква промяна уви.... на сутринта колата запали с повече зот от както преди да ги сменя. Подгрявам два пъти докато исключи релето и паля ........ след 2-рото завъртане се почва при-паткване при-тюфкане така 5-7-8 завъртания като и остава малко да запали и стартера спира да върти, връщам ключа и пак така след 2-3 повтаряния на тази процедура колата запалва и работи като часовник без да претресе без нищо докато преди претрисаше/все едно се губеше 1-ния цилиндър-което се оправи след подмяната на тръбичките/и така какъв може да е проблема карам тая кола вече 4-та година и това е 4-тата зима и такова въртене никога не е било винаги на 4-5-6 завъртане и пали и така...някакви идеи? Възможно ли е пак да смучи въздух от накъде въпреки че не ми се вярва насякаде съм сложил по 2 скобички на снадките стегнати до края......... нямам идея вече. Относно стартера досега съм нямал проблеми изведнъж взе да исчатква и точно в момвнта когато таман ще запали и исчатква-истърва бендикса/предполагам/ можеби защото му става зор ли и аз не знам вече...чакам редложения.
да добавя само:след подмяната на тръбички, маркучета и горивния филтър колата след като запали работи мн добре, промени се и вървенето и звука/към по добро/ обаче тва палене........
да добавя само:след подмяната на тръбички, маркучета и горивния филтър колата след като запали работи мн добре, промени се и вървенето и звука/към по добро/ обаче тва палене........

ima samo dva vida koli Ford i drygi
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-няма нафта
Свършва тока и шалтера се оттегля от боя.
Проверка на стартер и акумулатор!
Проверка на стартер и акумулатор!
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-няма нафта
и тази сутрин колата не запали........ със зареден акомулатор и 10мин въртене кУр... припатква и не пали ...... стартера върти ама.....Колата се намира във Варна
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-няма нафта
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=31533" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-няма нафта/вече има и пак не пали
това със сондата ще го пробвам.Само че имам 10литра нафта в резервоара предполагам няма как да смуче въздух от там.Ппреди малко слязах пак да пробвам зареих акомулатора и пак така само тюфка мирише на нафта от зад, като вартя излиза черничък пушек, послих да не да е необезвъздушена и почнах отвих на 1-вия цилиндър тръбата за нафтата и завъртях 3-4 пъти докато текна нафта/един авер гледа/ и така на 4-те цилиндъра, качих се и взех да въртя ...... но пак така тюфка а да запали и така 10-15 завъртания и не пали,сипах 50грама бензин директно в маркуча който отива в помпата и пак не стана само тюфка, припатква, мирише на нафта, пуши черно и не пали. Нафта отива до дюзите наливах гореща вода и няма пак същото. Имали някакв начин да и се е разместила центровката и да не съвпада момента на впръскване, до вчера колата си вървеше нормално е сутринта пак трудно запали през деня на 2-рото завъртане палеше.
Наппавих проба отидох до бензиностанцията в едно шише ми сложиха 4 литра,прибрах се отидох до колата дирекно трабата за нафтата която отива кум помпата я наврях в шишето, обезвъздуших системата с отвиване на една по една тръбите на дюзите докато шурне нафта, поргрявам и паля обаче пак същата работа тюфка, пуши черен дим и не пали само припатква а нафта има със сигурност 10000 процента 10литра вода излях постепенно върхо дюзите и помпата. Според мен като не експертно мнение мисля че центровката да е мръднала мн леко, става въпрос за горната запечатка на разпределителния вал където има 4 болта и като се развият се донамества, мисля че от там идва проблема, може да няма компресия което малко ме съмнява лятото сменях клапани, свещи ремъци и т.н
За центровката не знам вчера до последно си вървя колата........
Просто нямам идея какво може да е......
Някой ако знае наистина кадърен майстор във Варна който разбира нека да ми аде кординатите му.
Наппавих проба отидох до бензиностанцията в едно шише ми сложиха 4 литра,прибрах се отидох до колата дирекно трабата за нафтата която отива кум помпата я наврях в шишето, обезвъздуших системата с отвиване на една по една тръбите на дюзите докато шурне нафта, поргрявам и паля обаче пак същата работа тюфка, пуши черен дим и не пали само припатква а нафта има със сигурност 10000 процента 10литра вода излях постепенно върхо дюзите и помпата. Според мен като не експертно мнение мисля че центровката да е мръднала мн леко, става въпрос за горната запечатка на разпределителния вал където има 4 болта и като се развият се донамества, мисля че от там идва проблема, може да няма компресия което малко ме съмнява лятото сменях клапани, свещи ремъци и т.н
За центровката не знам вчера до последно си вървя колата........
Просто нямам идея какво може да е......
Някой ако знае наистина кадърен майстор във Варна който разбира нека да ми аде кординатите му.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-има нафта но не пали
Чета, чета, ма гледам към края на последния пост си споменал за свещи.
Проверявал ли си ги?
Проверявал ли си ги?
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 23 яну 2010, 22:18
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-има нафта но не пали
Провери цетката за излишната нафта да не би да е запушена.Тя се намира върху самата помпа към нея е свързан маркуча за излишната нафта отвивашя прилича на кух болт вътре има цетка а от вън трябва да има много малка дупка виж да не е запушена и в самата цетка да няма мръсотии. Аз имах подобен проблем и излезе от там
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-има нафта но не пали
Това ще го пробвам с филтърчето но малко ме съмнява, да отива нафта в цилиндъра а да не може да се възпламени защото двигателя притриса и пуши но не запалва, малко му остава обаче колкото и време да върти аз държах точно 30оборота беше едно и също претриса и не пали и дига облаци пушек и мирише на нафта.
относно свещите дори и да има изгоряли при толкова въртене пак трябваше да запали, явно наистина няма компресия и не може да възпламени нафтата, като се постопли малко до кум 5-10градуса ще пробвам ако запали значи няма компресия и отпада варианта центровката ако не запали и тогава ще трябва да свалям пластмасите и да я мятам.
относно свещите дори и да има изгоряли при толкова въртене пак трябваше да запали, явно наистина няма компресия и не може да възпламени нафтата, като се постопли малко до кум 5-10градуса ще пробвам ако запали значи няма компресия и отпада варианта центровката ако не запали и тогава ще трябва да свалям пластмасите и да я мятам.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-има нафта но не пали
Знам ли... може да има комбинация от няколко фактура - свещи, компресия, малко избягала центровка. Казваш, че си въртял много, ама нъцки.^^devil_boy^^ написа:...
Преди няколко години бяхме организирали едно обучение на Витоша. Не помня в кой хотел бяхме, но няма значение. Сутринта -15, една от баничарките каза, че неще да запали и това е. Имала изгорели свещи. Въртяха, докато падна акумулатора. После един автобус даде ток, въртяха половин час и пак нищо. Дръпнаха я с друга кола и запали, но на стартер не иска.
Верно, че е студено, но не е трудно да премериш свещите.
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-има нафта но не пали
Утре ще ги сваля, ще се навра някаде на тъмно и ще пробвам да видя дали стават и 4-те еднакво червени ако не ще купя други, инересното е че до -5-6 запали с зор малко но все пак запали на дръгата сутрин -10-15 не запали 2 акомулатора смъкнах и няма само тюфка и пуши но не пали. Дано да излезе от свещите.Лятото като скъсах ремък смених клапани паснах ги, гарнитури и 4 нови свещи по 10лв бройката беше, не знам ква марка
ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 23 яну 2010, 22:18
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-има нафта но не пали
Няма нужда да сваляш свещите за да ги провериш.Вземаш един многожичен кабел единия край допираш в клемата на акуломатора на плюс а другия край на върха на свеща ако подава искра значи работи.Но първо трябва да отвиеш кабела които свързва свещите един за друг нетрябва нищо метално да опира на свеща и така едно по едно ги проверяваш
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-има нафта но не пали
това е единия начин, дръг е с мултицет-мериш съпротивлението, дръг вариант е ако знаеш долу горе колко Ток гълта свеща пак с мултицета даваш на амери/ток/ да мериш като съоветно на мултицета даваш черния кабел на най-долната дупка
за да мери ток и ги проверяваш като в случея за ампери мултицета се връзва последователно пиша го за някой който не знае и така преполагам една свещ повече от 10 ампера няма да консумира, пък ако коснумира ще изгори мултицета/5лв/, а най-сигурния вариант е да се свалят и да се види каде нагряват дали е на върха ако не -се хвърля дадената свещ.
При мен със сигурност има работеща свещ защото като дма на контакт и съответно релето като се исключи ми светва по силно плафона което е знам за консумация, утре ще ги проверя

При мен със сигурност има работеща свещ защото като дма на контакт и съответно релето като се исключи ми светва по силно плафона което е знам за консумация, утре ще ги проверя

ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-има нафта но не пали
2-те свещи бяха изгорели, сега ще бягам за свещи и ще видя кво ще стане.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.8Д-има нафта но не пали
с голяма мъка смених свещите зажартих 4-5 оборота без подгрев, след това подгрях завартих и на 4-тото завъртане запали малко се гъбеше единия цилндър отначало но после явно се обезвъздуши и си подреди.
Да обобщя като цяло проблема отначало беше въздух в системата-смяна сички тръбички с маркучи и скоби и нов горивен филтър.
Следващия проблем беше че имах 2 изгорели свещи и при по ниска температура от -5 не искаше да запали. след смяната на свещите колата си запали при -12/варна/ като беше голям ветрилник и усещането беше за повече от -12/сигурно ще кажете че съм ненормален да сменям свещи при такива температури.....нои няма как/
Благодаря на вси1ки които взеха участия и помогнаха.
Да обобщя като цяло проблема отначало беше въздух в системата-смяна сички тръбички с маркучи и скоби и нов горивен филтър.
Следващия проблем беше че имах 2 изгорели свещи и при по ниска температура от -5 не искаше да запали. след смяната на свещите колата си запали при -12/варна/ като беше голям ветрилник и усещането беше за повече от -12/сигурно ще кажете че съм ненормален да сменям свещи при такива температури.....нои няма как/
Благодаря на вси1ки които взеха участия и помогнаха.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта