Акумолатор за Форд Фокус

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
ValkataFF
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 16 яну 2010, 21:12
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 tdci 115hp
Местоположение: Pleven-Bankq-Sofiq
Status: Извън линия

Акумолатор за Форд Фокус

Мнение от ValkataFF » 25 яну 2010, 22:35

Наскоро си купих Форд Фокус 1.8 TDCI 2001 и акумолаторът с който я купих е 60ah( маи така се пишеше :D )и сега покрай студовете не може да пали от парвия път.Според мен е малък за него ,някои да си каже мнението.И колко трябва да баде акумолаторът за Фордлето.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Мнение от MapTo_D » 25 яну 2010, 23:31

ValkataFF написа:Наскоро си купих Форд Фокус 1.8 TDCI 2001 и акумолаторът с който я купих е 60ah( маи така се пишеше :D )и сега покрай студовете не може да пали от парвия път.Според мен е малък за него ,някои да си каже мнението.И колко трябва да баде акумолаторът за Фордлето.
Моя е още оригиналния и е 80 ампера и пак върти като че ли леко мудно първия път на -15 ама пали без грижи за сега...

NOS
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 05 юни 2008, 17:40
Модел на автомобила: Nissan Primera P11-144 2.0TD
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Мнение от NOS » 26 яну 2010, 19:47

Няма значение колко ампер часа е. За дизела е от значение какъв стартов ток може да му отдаде. На дизелите майче им трябваше около 350А стартов ток като тази стойност предполагам варира в зависимост от това колко литров е мотора. Моя акомулатор е 72Ah (ампер часа) и има 680EN (стартов ток). Това изглежда добре самоче тези стойности ги дават при 20 градуса. При -15 никой не знае колко е. Моя е Монбат (най-умрялата марка) и днес при минус 10 някаде все едно някой въртеше мотора с манивела (едвам едвам). Отплеснах се малко. Та мисълта ми е че амперчасовете са колко ток може да дърпате във времето а стартовия ток е колко ток може да дърпате моментно (при палене). При много голям стартов ток с малък капацитет на акумолатора значи че плочите вътре са повече на брой но по тънки и по лесно се разграждат затова е и хубаво дизела да е с по голям като капацитет акумолатор.. Дано съм помогнал с нещо. Ако съм сгрешил някъде ме поправете, защото пиша по спомен от това което четох при избора си на нов акумолатор.

Потребителски аватар
Vladek
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Мнение от Vladek » 26 яну 2010, 19:55

NOS написа:Няма значение колко ампер часа е. За дизела е от значение какъв стартов ток може да му отдаде. На дизелите майче им трябваше около 350А стартов ток като тази стойност предполагам варира в зависимост от това колко литров е мотора. Моя акомулатор е 72Ah (ампер часа) и има 680EN (стартов ток). Това изглежда добре самоче тези стойности ги дават при 20 градуса. При -15 никой не знае колко е. Моя е Монбат (най-умрялата марка) и днес при минус 10 някаде все едно някой въртеше мотора с манивела (едвам едвам). Отплеснах се малко. Та мисълта ми е че амперчасовете са колко ток може да дърпате във времето а стартовия ток е колко ток може да дърпате моментно (при палене). При много голям стартов ток с малък капацитет на акумолатора значи че плочите вътре са повече на брой но по тънки и по лесно се разграждат затова е и хубаво дизела да е с по голям като капацитет акумолатор.. Дано съм помогнал с нещо. Ако съм сгрешил някъде ме поправете, защото пиша по спомен от това което четох при избора си на нов акумолатор.
Много добре си го казал
Е това у черното е най-важното
Изображение
Шофьорски стаж 28-29г.

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Мнение от G_o_c_e_v » 27 яну 2010, 00:33

днес на -20 си запали Фокуса. Верно въртя 10-15 секунди без прекъсване, но накрая си запали, акумулатора ми е Полски 75Ah, а колко му е стартовия ток не съм гледал.

RaHzElChO
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
Status: Извън линия

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Мнение от RaHzElChO » 30 яну 2010, 22:53

G_o_c_e_v написа:днес на -20 си запали Фокуса. Верно въртя 10-15 секунди без прекъсване, но накрая си запали, акумулатора ми е Полски 75Ah, а колко му е стартовия ток не съм гледал.
Колега, бягай за подгревни, какви са тия 20 секунди, тоя стартер за нищо ли го нямате?
Изображение

Потребителски аватар
Vladek
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Мнение от Vladek » 30 яну 2010, 23:41

G_o_c_e_v написа:днес на -20 си запали Фокуса. Верно въртя 10-15 секунди без прекъсване, но накрая си запали, акумулатора ми е Полски 75Ah, а колко му е стартовия ток не съм гледал.
Нещо ме притеснява в изправноста на автомобила ти(на мотора)
Изображение
Шофьорски стаж 28-29г.

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Мнение от G_o_c_e_v » 31 яну 2010, 00:49

Май не отчитате факта че е -20, двигателя е сцелен и трудно се развърта, колкото до колегата който се притеснява за стартера, ами затова е сложен там, да върти. Другото е че акумулатора е с понижен капацитет заради студа. Аве нали запалва, важен е крайния резултат

Потребителски аватар
Vladek
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Мнение от Vladek » 31 яну 2010, 18:54

G_o_c_e_v написа:Май не отчитате факта че е -20, двигателя е сцелен и трудно се развърта, колкото до колегата който се притеснява за стартера, ами затова е сложен там, да върти. Другото е че акумулатора е с понижен капацитет заради студа. Аве нали запалва, важен е крайния резултат
В края на краищата не всеки ден в годината е -20града
Не смятам това за някакъв ...кардинален проблем(дори за проблем)
Изображение
Шофьорски стаж 28-29г.

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Мнение от G_o_c_e_v » 31 яну 2010, 20:26

Изображение

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта