Загряване и липса на парно

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Kiko123
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Загряване и липса на парно

Мнение от Kiko123 » 05 фев 2010, 22:02

Здравейте,

Днес се случи нещо странно. Карах си колата и всичко беше наред, спрях и след около час тръгнах. Колата загря доста бързо и подмина нормалните стойности. Интересното е, че и парното не работеше. Перката си върти, даже повече от нормалното.

Дали е термостат ?

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от S_C » 05 фев 2010, 22:42

Въздух в системата!
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от Ianaki » 06 фев 2010, 09:38

Този фокус не се обезвъздушава сам?!И въпреки това как е влязъл?

Kiko123
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от Kiko123 » 06 фев 2010, 15:12

Огледах днес на светло. Липсва малко от антифриза, не е голямо количество, но според мен липсва малко. Видими течове - нямаше, въпреки че в това време е трудно да се каже.


Ако има въздух е интересно от къде, дали не е издухала гарнитурка ?

Ще паля след малко да видя какво ще стане!

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от Ianaki » 06 фев 2010, 19:29

Това с липсването на количество антифриз е доста относително.Показанията са различни при загряла кола и при студена (доста).Гарнитурка(ако имаш предвид на главата) няма как да е при тези симптоми.Обикновено при издухала глава се смесва масло и антифриз... абе не ти е работа.

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от gazetto » 09 фев 2010, 23:11

Аз скоро го ядох това дърво - 100% водна помпа.....
Изображение

Kiko123
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от Kiko123 » 10 фев 2010, 00:29

Ами незнам дали е водна помпа...даже съм почти сигурен че не е. Нямам мн време напоследък да погледна за какво иде реч, но антифриза кипва бая бързо и се замислям все повече за гарнитура.

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от gazetto » 10 фев 2010, 18:10

Ти си знаеш!Само пиши за резултата.....Антифриза нали си е на мястото....Маслото и то.Ако пък е издухана м/у 2 цилиндъра ще работи отвратително.Тва си е мое мнение естествено.
Изображение

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от Peet » 10 фев 2010, 18:16

Kiko123 написа:но антифриза кипва бая бързо
В този случай пипнал ли си радиатора дали е горещ?
Ако не е горещ, вероятно антифриза не се движи в системата-т.е водната помпа не работи добре.

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от Invader » 12 фев 2010, 14:04

Kiko123 написа:Здравейте,

Днес се случи нещо странно. Карах си колата и всичко беше наред, спрях и след около час тръгнах. Колата загря доста бързо и подмина нормалните стойности. Интересното е, че и парното не работеше. Перката си върти, даже повече от нормалното.

Дали е термостат ?
Моят ескорт е с почти същите симптоми. Термостатът ми беше почти заминал, смених го, но разлика в духането на парното нямаше. Антифриза ми е чист и нямам течове, независимо че след дълъг път, като изгася колата, се чува леко свистене от радиаторчето на парното (поне от тази посока идва шума). Температурата в системата не знам колко градуса е, но индикатора на таблото не може да снигне до "N", дори да змина 30-40 км.
Та според мен колега, има три варианта:
1. Спукан радиатор на парното. За смяна на радиоторчето ми искат безбожно много пари -200-240 лв. само за работа.
2. Както казаха колегите - водна помпа.
3. Термостат - за мен най-малко вероятното.
Изображение

Потребителски аватар
Nikolaibg90
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 19 яну 2010, 11:00
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.3
Местоположение: Силистра, Русе-ДО ВИМЕС, Варна
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от Nikolaibg90 » 12 фев 2010, 18:04

Аз имах същия проблем не е гарнитура нито водна помпа източваш цялата система прочистваш я с вода Затягаш маркучите наливаш нов АНтифриз Всичкия го слагаш 4литра после капачката на казанчето не я затягаш до край а леко я завиваш. почваш да стискаш 2та маркуча към горния и долния кръг и до (на работещ двигател) и до 5-6-10мин трябва да са топли ако не са сменяш термостата и си готов...но ако беше от термостат пак щеше да духа топло поне малко ! КАто дигнеш щеката за маслото маслото какво е СИлно черно , Рядко и доста по течно но има цвят или ее кафяво с пяна :roll: :wink: ????
АКо е радиаторчето което е малко вероятно... ГО разкапсоловаш източваш измиваш може да има и боклуци и го капсоловаш с лепило ;) Ако има пластмасови спирали вътре в дупчиците ги махни ... поне на пежото има за форд не съм сигурен.
Какви 200лв бе ако е толкова сер проблема да отиде до моргата ;)

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от gazetto » 13 фев 2010, 00:27

Хора на човека изведнъж му е изчезнало и парното и колата почнала да загрява.Според мен няма как да е радиаторче.
Изображение

Потребителски аватар
Nikolaibg90
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 19 яну 2010, 11:00
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.3
Местоположение: Силистра, Русе-ДО ВИМЕС, Варна
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от Nikolaibg90 » 13 фев 2010, 13:07

Въпрос, когато я караш колата на пуснато парно и датчика на Темп. не е в средата тоест още докато е студена... като е на скорост духа ли поне малко топло ??
напави сравнение виж как духа на скорост като е и как като е на свободна има ли промяна във въздуха ИЛИ ИЗОБЩО не духа.... ? :? А ако искаш да провериш дали имаш проблем с гарнитурата единия начин съм го написал по горе другия е (на работещ двигател) отвиваш капачката на маслото ;) АКо хвърля малко е добре (не е гарнитура) ако хвърля доста Сам се сети :D
А относто парното ти... Датчика може да те лЪже 90% съм сигурен че е така... :wink:

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от Invader » 17 фев 2010, 21:09

Nikolaibg90 написа:Въпрос, когато я караш колата на пуснато парно и датчика на Темп. не е в средата тоест още докато е студена... като е на скорост духа ли поне малко топло ??
напави сравнение виж как духа на скорост като е и как като е на свободна има ли промяна във въздуха ИЛИ ИЗОБЩО не духа.... ? :? А ако искаш да провериш дали имаш проблем с гарнитурата единия начин съм го написал по горе другия е (на работещ двигател) отвиваш капачката на маслото ;) АКо хвърля малко е добре (не е гарнитура) ако хвърля доста Сам се сети :D
А относто парното ти... Датчика може да те лЪже 90% съм сигурен че е така... :wink:
Ако е към мен въпроса, като се движа на свободна вентилатора духа значително по-малко топло, отколкото когато е на скорост.
Масло изобщо не хвърля, обаче подухва яко. На щеката маслото си е катран черно, а на капачката няма нищо друго освен леки пръски масло. Колата не гори масло.
Изображение

Kiko123
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от Kiko123 » 19 фев 2010, 17:07

Оказа се водна помпа.

Газето позна! ;)

Благодаря ви за съветите.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от HACKO » 19 фев 2010, 19:06

Човека ви каза няколко пъти, каза ви и защо е убеден от какво е, ама кой да го слуша.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от gazetto » 20 фев 2010, 00:24

Аз преди един месец се бих с тоя проблем.Само че аз почнах от водната помпа....и уцелих от 1-вия път :D: .А дали е фокус,мондео или некоя друга на 30 години симптомите са еднакви.Радвам се че човека се е разминал с малък ремонт.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от HACKO » 20 фев 2010, 15:15

Преди 3г Снайпериста имаше същия проблем, голямо гадане падна докато открие от какво е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от madboy » 24 фев 2010, 13:23

Мдам, аз също се тепах с тоя проблем. Само, че при мен излезе гарнитурката. :twisted:
Без да меша нищо, само влизаха газове в охладителната система и правеха въздушна възглавница.
ОП! Разликата е само в това, че двигателя в началото не прегряваше. Така карах около месец или два. След това започна да кипи.
(иначе първо смених водната помпа, после и термостата)
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Загряване и липса на парно

Мнение от peterdi_bg » 16 юни 2010, 00:10

Този проблем го имах и аз тия дни... най-големия майтап беше днес по време на градушката над Семинарията, когато по примера на всички отбих вдясно да изчакам най-гадното време. Стрелката на температурата за 10 минути каране вече беше на червено, пускам да духа топло да не се потят стъклата - духа студ... Гаси работата... после прочетох тая тема и слязох да ровя по колата. Източих повечето от стария бъркоч и после сипах поне 6л вода (като през няколко минути палех да се раздвижи и да излезе въздуха), а междувременно свалих водната помпа, която си изглеждаше в ред (сменена е преди 24000 км), промих я и я сложих пак. Тръгнах за обиколка да се обезвъздуши и изведнъж - чудо, както беше тръгнала стрелката пак към червеното се върна обратно и в купето взе да си духа топло. Дано нямам повече проблеми, иначе като имам време скоро ще източа целия бъркоч и ще сипя антифриз.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта