проблеми с дизел!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Vladek
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от Vladek » 26 яну 2010, 21:06

Да, ама Нафтовата печка се скри и не каза, дали и как е оправил проблема
Изображение
Шофьорски стаж 28-29г.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от naftova pechka » 27 яну 2010, 17:18

извинявам се че не писах.
Отидох при друг майстор. Чуха я двама човека и бяха категорични всичко си е ОК! "Ако ти е прискочил зъб щеше да е чудо.... колата ти работи добре спокойно без да тресе двигателя".......загложди ме мисълта, че са ме минали с добавка в маслото, но на -10 си запали от раз без газ без нищо, при това акумулатора има стартов ток 480 ампера и 62 ампер часа
остава или настройка на помпата или подъл въздух! на рено маркучите са прозрачни и онзи ден видях доста мехурчета в тръбичката след помпата......преди помпата всичко е ок - само нафта, но в тези, които излизат от нея има въздух. Вероятно този проблем е съществувал и преди това, преди смяната - не мога да кажа.....
Помпата е Лукас. При запалване колата работи равномерно, без прекъсвания или придърпвания. Просто преди беше по-тиха. Новият ремък е гейтс, стария незнам - надписа му е изтрит (относно минималните разминавания при различните ремъци).
за сега ще карам така. и да се оплача - ужасен разход 8.8/100 в софия и то не по големите задръствания - ама така е като взех таквоз чудо.

Стенд за помпата къде и горе-долу какви пари?
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Потребителски аватар
Vladek
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от Vladek » 27 яну 2010, 18:43

Може пък и всичко са е наред, щом като пали от раз иработи стабилно.
Нали не пуши, като моя Транзит
Възможно да е останало тук-таме въздух и с карането да излезе и всичко да си е ОК

Тия дни се разбих с разхода и аз
В тия студове, имам чувството, че колата работи повече на място отколкото в ...движение
Изображение
Шофьорски стаж 28-29г.

Потребителски аватар
gorby
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от gorby » 27 яну 2010, 19:08

naftova pechka написа:извинявам се че не писах.
Отидох при друг майстор. Чуха я двама човека и бяха категорични всичко си е ОК! "Ако ти е прискочил зъб щеше да е чудо.... колата ти работи добре спокойно без да тресе двигателя".......загложди ме мисълта, че са ме минали с добавка в маслото, но на -10 си запали от раз без газ без нищо, при това акумулатора има стартов ток 480 ампера и 62 ампер часа
остава или настройка на помпата или подъл въздух! на рено маркучите са прозрачни и онзи ден видях доста мехурчета в тръбичката след помпата......преди помпата всичко е ок - само нафта, но в тези, които излизат от нея има въздух. Вероятно този проблем е съществувал и преди това, преди смяната - не мога да кажа.....
Помпата е Лукас. При запалване колата работи равномерно, без прекъсвания или придърпвания. Просто преди беше по-тиха. Новият ремък е гейтс, стария незнам - надписа му е изтрит (относно минималните разминавания при различните ремъци).
за сега ще карам така. и да се оплача - ужасен разход 8.8/100 в софия и то не по големите задръствания - ама така е като взех таквоз чудо.

Стенд за помпата къде и горе-долу какви пари?
Здравей,това ти го написах че започва да работи шумно когато има въздух във нафтата,търси къдее.Имаш ли инжектор за подкачване на това рено.Има случаи ,когато дърпа въздух от инжектора.Успех! _friends_
карам си форда!

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от naftova pechka » 28 яну 2010, 14:47

не пуши! върви добре при форсиране няма почти никакво изпушване.....относно въздуха благодаря горби след твоя пост погледнах и открих това дето съм описал.....въздуха е след помпата инжектор за подкачване и обезвъздушаване има преди горивния филтър
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от vvasilev » 28 яну 2010, 15:13

Кажи ми само колега нафтовата помпа на туй рено от ангренажния ремък ли се върти?

4i4o kosta
потребител
потребител
Мнения: 134
Регистриран: 25 фев 2008, 21:04
Модел на автомобила: Ескорт 1.8ТД
Местоположение: Полски Тръмбеш
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от 4i4o kosta » 28 яну 2010, 22:16

Не е от въздуха-след помпата,както казваш и да прави мехурчета,майната им.Ако имаш въздух ще пали трудно.Щом пали от раз и"чука"има предварение/както вече споменах два пъти/.При минимално предварение колата пали по-лесно,но се чува това"чукане".Не е болка за умиране-може спокойно да си я караш и така.Успех!
Никога не е късно да станеш за резил!

Потребителски аватар
gorby
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от gorby » 28 яну 2010, 22:21

4i4o kosta написа:Не е от въздуха-след помпата,както казваш и да прави мехурчета,майната им.Ако имаш въздух ще пали трудно.Щом пали от раз и"чука"има предварение/както вече споменах два пъти/.При минимално предварение колата пали по-лесно,но се чува това"чукане".Не е болка за умиране-може спокойно да си я караш и така.Успех!
Каво ще рече минимално предварение,това ,нее делко да го врътнеш.Това е ремък със зъби.Един ,два или три?Как щее минимално?Или един или два зъба! :!: :idea:
карам си форда!

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от gazetto » 28 яну 2010, 22:40

gorby написа: Каво ще рече минимално предварение,това ,нее делко да го врътнеш.Това е ремък със зъби.Един ,два или три?Как щее минимално?Или един или два зъба! :!: :idea:
Може да има и предварение с 1:10 от зъб ако щеш.На повечето помпи има за финна настройка.При мондеото са 3 болтчета на помпата.......
Изображение

4i4o kosta
потребител
потребител
Мнения: 134
Регистриран: 25 фев 2008, 21:04
Модел на автомобила: Ескорт 1.8ТД
Местоположение: Полски Тръмбеш
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от 4i4o kosta » 29 яну 2010, 18:44

Не,не е делко.Колегата в предния пост е обяснил за какво става дума.От помпата се прави финна донастройка,но е желателно това да се извърши от специалист на стенд.
Никога не е късно да станеш за резил!

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от vvasilev » 29 яну 2010, 18:59

Изобщо не е финна донастройка има разминава един или два зъба. Питай патило. С първата ми кола отивам да ми сменят ремъците. На форда е с отделен ремък за помпата. Отивам да я взема и майстора ми вика "запали я". Паля - трака зверски. "Казвам му, че това е все едно друга кола". Той казва и на мен не ми харесва така. Гасим мръдва ремъка с един зъб-пак палим-пак трака. На второто преместване на зъб си замърка като котенце:) Така, че не говорете глупости-колата ще си пали, ще върви и ще има мощност, но не и на 100% докато не бъде зацепена помпата на вярната позиция. Успех.

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от gazetto » 30 яну 2010, 01:04

vvasilev написа:Изобщо не е финна донастройка има разминава един или два зъба. Питай патило. С първата ми кола отивам да ми сменят ремъците. На форда е с отделен ремък за помпата. Отивам да я взема и майстора ми вика "запали я". Паля - трака зверски. "Казвам му, че това е все едно друга кола". Той казва и на мен не ми харесва така. Гасим мръдва ремъка с един зъб-пак палим-пак трака. На второто преместване на зъб си замърка като котенце:) Така, че не говорете глупости-колата ще си пали, ще върви и ще има мощност, но не и на 100% докато не бъде зацепена помпата на вярната позиция. Успех.
Не ми се спори.Виждал ли си "разголен" ангренаж.....На помпата има едни болтчета.Брат ми е с хонда и също има.А неговата помпа няма нищо общо с моята.Виждал съм на пежо също има.Та по въпроса за патило:Аз точно преди има - няма месец се бих с подобен проблем.Сега колата мърка.Преди с голям аванс пак палеше,но ревеше кат "ранена Пантера" :D: . Сигурен съм че не е на идеалното място, но работи добре.И тази финна настройка се прави точно от там.
Успех на колегата и да пише кат оправи колата.....
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от diesel1.6 » 30 яну 2010, 01:36

gorby написа: Каво ще рече минимално предварение,това ,нее делко да го врътнеш.Това е ремък със зъби.Един ,два или три?Как щее минимално?Или един или два зъба! :!: :idea:
Има зацепване на конус и зъбите не се гледат. Грешката в сервизите често е това, че правят "белези" и слагат ремъци по тях, а не с проверка на ъглите...

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от vvasilev » 30 яну 2010, 20:24

gazetto написа:
vvasilev написа:Изобщо не е финна донастройка има разминава един или два зъба. Питай патило. С първата ми кола отивам да ми сменят ремъците. На форда е с отделен ремък за помпата. Отивам да я взема и майстора ми вика "запали я". Паля - трака зверски. "Казвам му, че това е все едно друга кола". Той казва и на мен не ми харесва така. Гасим мръдва ремъка с един зъб-пак палим-пак трака. На второто преместване на зъб си замърка като котенце:) Така, че не говорете глупости-колата ще си пали, ще върви и ще има мощност, но не и на 100% докато не бъде зацепена помпата на вярната позиция. Успех.
Не ми се спори.Виждал ли си "разголен" ангренаж.....На помпата има едни болтчета.Брат ми е с хонда и също има.А неговата помпа няма нищо общо с моята.Виждал съм на пежо също има.Та по въпроса за патило:Аз точно преди има - няма месец се бих с подобен проблем.Сега колата мърка.Преди с голям аванс пак палеше,но ревеше кат "ранена Пантера" :D: . Сигурен съм че не е на идеалното място, но работи добре.И тази финна настройка се прави точно от там.
Успех на колегата и да пише кат оправи колата.....
Колега,

Виждал съм "разголен ангренаж" :oops: :oops: и си мисля, че ако ремъка се постави грамотно, тази донастройка от болтчетата на помпата не е необходима :mrgreen:

П.С. Моя брат също има дизелова хонда:)), но на нея и е рано за смяна на ангренаж _friends_

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от diesel1.6 » 30 яну 2010, 22:38

vvasilev написа: Виждал съм "разголен ангренаж" :oops: :oops: и си мисля, че ако ремъка се постави грамотно, тази донастройка от болтчетата на помпата не е необходима :mrgreen:
А не е ли по-добре да се направи според препоръките? По мои наблюдения има разлика като се сложи индкатор за центровката - значи е добре да не се прави тъй.... абе българска работа.

ivel
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 01 дек 2009, 23:17
Модел на автомобила: Преди-FORD Orion 1.4mi
Сега-RENAULT Laguna 1.9dTi
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от ivel » 07 фев 2010, 12:16

Така и не разбрах оправи ли се Кангото.
И аз в момента съм с Рено,но 1.9 dTi с двигател F9Q и си признавам,че ме е страх да сменя ремъците.
Във форума чета за менте ремъци и ролки.Ужас!
При моя двигател на горивния филтър има подкачваща помпичка подобна на онези за мерене на кръвното/който е виждал ще се сети/
Тръбичките за нафтата са прозрачни и аз имам малко мехурчета въздух в тях,но за сега нямам проблеми.
Правих си един опит :lol: карах докато ми свърши нафтата и после обезвъздуших и подкачих гориво и нямаше проблеми със запалването. :lol:
Нищо че пак има мехурчета въздух.
Нафтовата ми помпа се задвижва от ангренажния ремък и не знам дали има донастройка някаква при смяна на ремъците.
Иначе двигателя поне за сега е като часовник. :D
Все пак е стария вариант,не е Комън рейл.
Иначе за сервиз...Много хвалят Алианс Ауто,но на мен ми е далече.Има едни в Пловдив близо до КАТ и май там ще се сменят ремъци и ролки.
Уж са "наши хора",но от такива най-боли. :D
Не бях много полезен май ! :?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от orlinm » 07 фев 2010, 12:35

Никой не се запита дали не са сложили по-кофти масло (чета, че и маслото е сменено), ако колата пак си върви нормално - може просто от смяна с друго масло да е по-шумна.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от diesel1.6 » 07 фев 2010, 12:45

От друг вид масло, ако все пак е двигателно и колата не се кара с газ до дупка няма да има разлика в шума. Трябва да се мери с по нкакви научни методи, за да се хване такова нещо.

ivel
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 01 дек 2009, 23:17
Модел на автомобила: Преди-FORD Orion 1.4mi
Сега-RENAULT Laguna 1.9dTi
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от ivel » 07 фев 2010, 14:27

orlinm написа:Никой не се запита дали не са сложили по-кофти масло (чета, че и маслото е сменено), ако колата пак си върви нормално - може просто от смяна с друго масло да е по-шумна.
На моя двигател само ангренажния комплект/без пистовия ремък и ролка/е около 300 лева :?
Не ми се вярва колегата да е спестил 20 лева от маслото.
Друг е въпроса дали е видял какво са наляли.
Маслото и филтъра аз си ги купувам и им вися на главата да ги сменят пред мен.
Сега времената са такива,че всеки гледа да те прекара. :(

И нещо за разхода от 8.8 литра-Не се притеснявай за него.Напълно нормален е. _friends_
Мек съединител...Друг плюс няма.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблеми с дизел!!

Мнение от naftova pechka » 08 фев 2010, 12:03

за сега карам така.......нямам време да ходя по майстори, а и не ползвам много много колата. моята както разбра е чист дизел няма турбо няма ала-бала. Ремък и три ролки - 250 лв. масло мобил 2000 10-40, чудя се дали не му идва по-тънко за този двигател.......все пак километрите му не са малко
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта