кошмарен ден с мондеото
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 12 яну 2010, 21:13
- Модел на автомобила: ford mondeo 2.0 16v.zetek.136hp.agu
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
кошмарен ден с мондеото
здравей те,колеги трябва ми малко помощ за мондео1 2,0 136кс zetek мотор така от 3 дни при сутрешно палене прави детонация във всмукатели те след това при движение оборотите падат до под 500 при подаване на газ първо забива предницата после изтегля и накрая тази вечер тръгвам от работа акомулатора неще да завърти чистачките тръгват сами без да са включени,успях да запаля с кабели от раз без детонация и без да падат оборотите 1,5ч по късно пали сама но детонация и оборотите надолу,ако някой има идея да каже защото аз нямам
http://www.clubford.org/forum/posting.php?mode=post&f=8#" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

- Tsurinski
- потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 27 май 2009, 11:47
- Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
- Status: Извън линия
Re: кошмарен ден с мондеото
Колега, като прочетох какво си написал ( особено за чистачките които тръгвт сами) не е лошо да погледнеш таблото с предпазителите в моторния отсек. Виж да няма влага. Другото кото мжеш да направиш е да нулирш компютъра.

- jvspasov
- потребител
- Мнения: 237
- Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
- Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: кошмарен ден с мондеото
Дано се дължи на проблем с акумулатора - замръзнали клетки - щом си запалил с кабели без налични детонации... Пробвай с друг акумулатор преди да купуваш нов...johnib написа:здравей те,колеги трябва ми малко помощ за мондео1 2,0 136кс zetek мотор така от 3 дни при сутрешно палене прави детонация във всмукатели те след това при движение оборотите падат до под 500 при подаване на газ първо забива предницата после изтегля и накрая тази вечер тръгвам от работа акомулатора неще да завърти чистачките тръгват сами без да са включени,успях да запаля с кабели от раз без детонация и без да падат оборотите 1,5ч по късно пали сама но детонация и оборотите надолу,ако някой има идея да каже защото аз нямамhttp://www.clubford.org/forum/posting.php?mode=post&f=8#" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: кошмарен ден с мондеото
Здравейте колеги не търсете проблем с чистачките за мондеото е нормално като се опиташ да запалиш при слаб акумулатор да тръгнат. Все пак интервала на чистачките се управлява от електроника която е предвидено да работи на 12 волта. А при един такъв неуспешен опит за палене напрежението понякога пада и под 5 волта така че е нормално да се шашка. Това важи и за моторната електроника. Стартера при мондео е с редуктор, върти мотора много лесно и въпреки че не се усеща ако е слаб акумулатора е възможно напрежението да забие до 6-7 волта при стартиране от което моторната електроника да се шашка. Ако можеш премери колко волта е акумулатора в момента на стартиране ако пада под 9 значи е пътник.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта