форда неиска да запали за триене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gergeto
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
Местоположение: Харманли
Status: Извън линия

форда неиска да запали за триене

Мнение от gergeto » 09 мар 2010, 02:32

колеги значи взех един форд есцорт на тънка цена обаче има проблем не иска да пали.Значи на човекът на които е бил форда му е капела водната помпа доливал постоядно вода на няколко пъти и му свършил бензина докарали я тук в града седяла е 3,4 дена преди да я взема.Сложих и 5 литра бензин помъчих я върти мъчи се да запали припатква такава и замирисва на бензин да не би да е задавена нз или тези 5 литра на сух резервоар са малко ако помпата е суха и не и стигат да подкачи иначе като дам на контакт се чува че помпата работи.По двг никъде няма масло да е отишла гарнитура нито във маслото няма вода затова се чудя от какво може да е моля ако някой знае да ми помогне да не ходя насам натам по майстори че те тук едни майстори по добре си я направи сам.колата е форд есцорт 1.8 16в DOCH 94г.Предварително благодаря
Последна промяна от gergeto на 08 авг 2010, 15:32, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: форда неиска да запали

Мнение от vargala81 » 09 мар 2010, 08:52

най-на пред почисти свещите.Това,че тече водната помпа не е на добре,недопустимо е
попадането на охлаждаща течност върху
зъбния ремък. При попадане на течност свалете зъбния
ремък. Зъбният ремък се разяжда от охлаждащата
течност и вследствие на това могат да възникнат
сериозни повреди в двигателя. Замърсеният
ремък трябва да бъде сменен.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: форда неиска да запали

Мнение от nikolovvd » 09 мар 2010, 09:15

Изхождайки от това, което ти е писал колегата и от това което пишеш
върти мъчи се да запали припатква такава
ми идва на ум, че може да е прескочил някой зъб. Поради това провери си белезите на двата ръзпределителни вала и на коляновия вал, дали са на местата.
Друго което може да е проблем е т.нар. стъпково моторче. Това е един клапън, който пуска точно определено количиство въздух, заобикаляйки дроселовата клапа. Това че ти мирише на бензин означава, че двигателя се дави. Влиза относително повече гориво от гледна точко на входящия въздух, защото клапъна не работи и дроселовата клапа е затворена, т.е въздух няма, а само бензин. Нали знаеш, че инжекциона се пали без да пипаш педала на газта! Ако подаваш газ при палене също можеш да е "задавиш".

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: форда неиска да запали

Мнение от vargala81 » 09 мар 2010, 09:30

nikolovvd написа:Изхождайки от това, което ти е писал колегата и от това което пишеш
върти мъчи се да запали припатква такава
ми идва на ум, че може да е прескочил някой зъб. Поради това провери си белезите на двата ръзпределителни вала и на коляновия вал, дали са на местата.
Друго което може да е проблем е т.нар. стъпково моторче. Това е един клапън, който пуска точно определено количиство въздух, заобикаляйки дроселовата клапа. Това че ти мирише на бензин означава, че двигателя се дави. Влиза относително повече гориво от гледна точко на входящия въздух, защото клапъна не работи и дроселовата клапа е затворена, т.е въздух няма, а само бензин. Нали знаеш, че инжекциона се пали без да пипаш педала на газта! Ако подаваш газ при палене също можеш да е "задавиш".
И аз си помислих за презкочен зъб но не исках да го плаша.Може да е и от импулсния датчик на маховика,може и бенз.помпа да е повредена след като предишния собственик я е оставял без бензин и да не прави необходимия дебит,но това е малко вероятно ,тъй като и аз съм я оставял без бензин и ми изклучи черния предпазител който е в краката на шофьора.Сипах и 5л бензин но помпата не се чуваше като дам на контакт,веднага си помислих ,че е изгоряла но се сетих за този изклучвател,беше изкочил на горе ,натиснах го и запали.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: форда неиска да запали

Мнение от nikolovvd » 09 мар 2010, 11:40

Възможно е да е от датчик, но тогава няма да "препатква". Нали трябва да направи един оборот вала, за да си прочете ЕЦУ-то сензорите и тогава вече подава искра. А иначе помпата явно му работи.
като дам на контакт се чува че помпата работи

gergeto
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
Местоположение: Харманли
Status: Извън линия

Re: форда неиска да запали

Мнение от gergeto » 30 юни 2010, 20:17

много ви благодаря колеги инфото ми беше мн полезно точно от дроселовата клапа беше целият проблем и както казва колегата vargala81 изключвателят се беше върнал като го щракнах и запали :):)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта