Колко вдига колата ти?
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Преди два часа 195 км/ч след троянови врата
Бях се залепил зад един тир и той ми цепеше въздушната струя. След къси-дълги от моя страна, оня се дръпна и все едно спрях от съпротивлението
Обаче нали си карам с нафта от градския транспорт и не ми отне повече от 15 минути да вдигна 190 пак
Освен това съм с лети джанти и тунинг на ауспуха
Добре, че анти-радарът предупреди за едни куки, та да имам време да дигна над 200, за да не ме засече техният радар
Нали полицейските са само до 199 км/ч
Айде честит ви 1-ви Април!
Но защо ли ми се струва, че в тази тема не само аз съм преувеличил
Да не станем като голфчетата




Бях се залепил зад един тир и той ми цепеше въздушната струя. След къси-дълги от моя страна, оня се дръпна и все едно спрях от съпротивлението



Обаче нали си карам с нафта от градския транспорт и не ми отне повече от 15 минути да вдигна 190 пак



Освен това съм с лети джанти и тунинг на ауспуха



Добре, че анти-радарът предупреди за едни куки, та да имам време да дигна над 200, за да не ме засече техният радар






Айде честит ви 1-ви Април!



Но защо ли ми се струва, че в тази тема не само аз съм преувеличил






- merakliata
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 22 яну 2006, 18:10
- Модел на автомобила: DodGe NeoN 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Около 185км/ч при 4 500об/мин. и помпата изключва.Обаче си ги поддържа.Може би ако не беше ограничена помпата можеше да ги закара и до 200км/ч.Ряз има.Сравнително лесно и без напъване ги качва до 180,още повече че заради добрата шумоизолация ако се заблееш и отнесеш нанякъде разбираш колко си вдигнал чак като погледнеш километража.И за да не ме обвинят колегите че карам безумно,това си го позволявам рядко само на магистралата.
Edit:
Умишлено го пускам днес 2.04,с един ден закъснение,защото ако го бях написал вчера,поради особенността на вчерашният ден,доста хора са мнителни и каквото и да им говориш те гледат полуусмихнато и ти намигат от време на време

Edit:
Умишлено го пускам днес 2.04,с един ден закъснение,защото ако го бях написал вчера,поради особенността на вчерашният ден,доста хора са мнителни и каквото и да им говориш те гледат полуусмихнато и ти намигат от време на време


-
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
- Местоположение: Essen
- Status: Извън линия
Хайде сега да похваля дизела малко
Колата 1.4 с 68 коня агрегат. Посока Бургас с 4 души и багажника пълен догоре, не на спускане, а тъкмо на обратно стрелката на километража залепи 180 километра(имайте предвид, че нищо не е правено по ходовата част, като сменяне на джанти или гуми, което гарантира относително точните показания на скоростомера). На 4100 оборота в минута. Стабилността не се променя, а динамиката е повече от изумителна за такъв малък автомобил. Скоростта, която постоянно се потдържаше беше 160 без никакъв проблем. Шумът в купето е минимален, бих казал, че това е пречината да не се усеща високата скорост. Бих казал, че малкия автомобил предизвиква към по-бързо каране, без вие да го разбирате
П.С. турбокомпресорът си върши работата

Колата 1.4 с 68 коня агрегат. Посока Бургас с 4 души и багажника пълен догоре, не на спускане, а тъкмо на обратно стрелката на километража залепи 180 километра(имайте предвид, че нищо не е правено по ходовата част, като сменяне на джанти или гуми, което гарантира относително точните показания на скоростомера). На 4100 оборота в минута. Стабилността не се променя, а динамиката е повече от изумителна за такъв малък автомобил. Скоростта, която постоянно се потдържаше беше 160 без никакъв проблем. Шумът в купето е минимален, бих казал, че това е пречината да не се усеща високата скорост. Бих казал, че малкия автомобил предизвиква към по-бързо каране, без вие да го разбирате

П.С. турбокомпресорът си върши работата

Писането на кирилица развива ума и тялото!
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 03 апр 2006, 09:52
- Модел на автомобила: Ford fiesta Si 1.6 16v
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 03 апр 2006, 09:52
- Модел на автомобила: Ford fiesta Si 1.6 16v
- Status: Извън линия
- поната
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Не щото и моята е 60к.с. и е 200кг по-лека и повече от 165км/ч не може на бензин и за тива...kurshuma написа:с мойто ескортче 1,8Д 60к.с сам очарован 180 на равно повече не можа ама все пак дизел е сас 150-160 до пловдив си отиваш без проблем само дето разхода е 7-7,5л/100![]()
Вървелки са си фордовете

колата ми служи, не аз на нея


- paintman
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 23 фев 2006, 17:42
- Модел на автомобила: Ford SieRRa 2.0i 113hp 89g
Ford Focus 1.8tdci 115 02g
Ford Fiesta 1.25i 82hp 11g
Ford Focus 1.6Tdci 90hp 09g
Ford Focus 1.0 125hp 18g - Местоположение: София
- Status: Извън линия
километража не ти е веренkurshuma написа:с мойто ескортче 1,8Д 60к.с сам очарован 180 на равно повече не можа ама все пак дизел е сас 150-160 до пловдив си отиваш без проблем само дето разхода е 7-7,5л/100![]()
Вървелки са си фордовете


- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вие маи ташак си мислите ама колата си ги вдигаше 180 ако някои не вярва боли ме .................. !!!!!!!
Имам снимка и свидетел свидетеля е с 175км/ch на околовръсното между отбивките за пловдив и варна
Поната бих те повозил братле ама я продадох миналата седмица после друга песен щеше да пееш
Гумите 175 165/70 13ки през два резервоара с нафта лик и моли добавка за нафтата има поразителен ефект върху старите печки и помпата ми беше лукас вижте ваще да не са бош и питаите някои по запознат
вище си дюзите пък и ако сте я нагласили да не харчат сори яз вина нямам
Имам снимка и свидетел свидетеля е с 175км/ch на околовръсното между отбивките за пловдив и варна
Поната бих те повозил братле ама я продадох миналата седмица после друга песен щеше да пееш

Гумите 175 165/70 13ки през два резервоара с нафта лик и моли добавка за нафтата има поразителен ефект върху старите печки и помпата ми беше лукас вижте ваще да не са бош и питаите някои по запознат

вище си дюзите пък и ако сте я нагласили да не харчат сори яз вина нямам
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хора, като ви слушам (чета) кви ги говорите, стигам до извода, че в клуба има доооста луди глави.... И за кво са ви тия високи скорости? Вие можете да отреагирате светкавимно на възникнала ситуация и да овладеете автомобила си, НО шофьора отсреща знаете ли го на колко салти е или колко е опитен!???
За къде бързате? Всички отиваме към едно и също място, наречено гробище. Те сега ако някой ми обясни, логично, защо трябва да се кара към гробищата със сто и километра ще си коригирам мнението или ще помоля модератора да го изтрие въобще.
Друг е въпроса ако някой е решил да се самоубива. НО пак не е оправдан да застрашава останалите участници в движението с лудото си каране. Като иска да се утепва да се метне през някой мост на магистрала "Хемус" и долу немогат да го съберат. Защо трябва да влачи още някой със себе си?
П.П. Извинете ме се малко мрачния тон.
За къде бързате? Всички отиваме към едно и също място, наречено гробище. Те сега ако някой ми обясни, логично, защо трябва да се кара към гробищата със сто и километра ще си коригирам мнението или ще помоля модератора да го изтрие въобще.
Друг е въпроса ако някой е решил да се самоубива. НО пак не е оправдан да застрашава останалите участници в движението с лудото си каране. Като иска да се утепва да се метне през някой мост на магистрала "Хемус" и долу немогат да го съберат. Защо трябва да влачи още някой със себе си?
П.П. Извинете ме се малко мрачния тон.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мерси от такава тръпка... Къв човек съм... трудно ми е да си направя самоанализ.
Знам какво може колата ми. И знам какво пътешествие е със 100 по магистралата. Нямам предвид да се влачим едва, едва. Но пък да караш с над 160 (въпреки че и 160 е доста висока скорост) е .... не е оправдан риска, ако мога така да се изразя.
Знам какво може колата ми. И знам какво пътешествие е със 100 по магистралата. Нямам предвид да се влачим едва, едва. Но пък да караш с над 160 (въпреки че и 160 е доста висока скорост) е .... не е оправдан риска, ако мога така да се изразя.
Последна промяна от Любо на 07 апр 2006, 18:19, променено общо 1 път.
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Е ти ме уби, карам същия форд (виж ми профила) карал съм точно София-Пловдив, но в обратната посока. Вярно с газ до долу, на места 4-та и газ до ламарината.kurshuma написа:с мойто ескортче 1,8Д 60к.с сам очарован 180 на равно повече не можа ама все пак дизел е сас 150-160 до пловдив си отиваш без проблем само дето разхода е 7-7,5л/100![]()
Вървелки са си фордовете






Кажи къде си ги вдигал тия 180 на равно, защото съм ги правил, ама шус по нанадолнището



Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта