ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
asen__asenov
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 дек 2008, 12:58
Модел на автомобила: ford escort 1.8i 16V
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от asen__asenov » 02 мар 2010, 09:38

Здравейте, колеги! имам следния проблем - както си карам, пускайки парното и чистачките на веднъж - колата почва да губи обороти и се опитва да угасне! сега се кара постоянно на фарове - може ли да е от изтощен акумулатор - смених го преди 5 месеца и ми мериха уредбата - на ред е зарежда. сутринта го мерих - 12.85V!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от paci » 02 мар 2010, 09:59

Парното топли!
Топлото идва от загретия антифриз който охлажда двигателя.
Антифриза се върти от водната помпа на двигателя.
Няма нищо електрическо!

Нищо, че акумулатора е на 5 месеца може да е дал някакъв дефект.
Иди го провери!

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от methodboy » 02 мар 2010, 16:28

Тия 12.85 са малко. Реле-регулатора ти "реже" напрежението на 14 или 14.4. Кога си го мерил при включени всички възможни консуматори?
ИзображениеИзображениеИзображение

gri6ata88
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 02 окт 2009, 21:47
Модел на автомобила: Puma
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от gri6ata88 » 04 мар 2010, 19:38

Здравей колега ,
най-вероятно акумулатора си е още читав ,но алтернатора незарежда нормално,защото трябва да зарежа минимум 13,6-13,8 волта при включени консуматори,а при изключени 14-14,4 волта. Може да е за смяна на четките или да му е хлабав ремъка . Запали колата на място и на празен ход махни "+" клемата ка акумулатора ,ако колата изгасне ,значи незарежда.
Ако незарежда като се натовари акумулатора с повече консумация може да гасне и заради това да ти падат оборотите .

Потребителски аватар
martinhr
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 31 мар 2008, 16:15
Модел на автомобила: Escort 1.4 estate & Honda Civic 1,4 IS & Yamaha Skyliner & Citroen Xantia 2.0i
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от martinhr » 05 мар 2010, 18:15

НЕДЕЙ ДА МАХАШ КЛЕЙМАТА ПРИ РАБОТЕЩ ДВИГАТЕЛ !!! В всичко ръководства на всякъкви коли това нещо е описано като много опасно и е ясно защо,после ще тичаш за ecu до близката морга.12,85 е добре ако си го мерил на изгасена кола,ако е била запалена то тогава имаш проблем с алтернатора,възможно и реле регулатора който е в него.Ремонта не е скъп.Но ако това напрежение е при запалена кола,преди да отидеш на майстор погледни към алтернатора за окислен контакт или окислен контакт на акумулатора,за да не ти вземат 20 лв. за да ти го напръскат с контактен спрей.Успех и лека вечер.
Изображение

asen__asenov
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 дек 2008, 12:58
Модел на автомобила: ford escort 1.8i 16V
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от asen__asenov » 08 мар 2010, 16:48

12.85 е при изгасен двигател и без консуматори. ще измеря при запалена със и без консуматори. как може да разбера дали акумулатора е дефектирал - само в сервиз ли? Благодаря Ви!!!

Потребителски аватар
martinhr
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 31 мар 2008, 16:15
Модел на автомобила: Escort 1.4 estate & Honda Civic 1,4 IS & Yamaha Skyliner & Citroen Xantia 2.0i
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от martinhr » 08 мар 2010, 17:31

Виждал съм уреди за тест на акумулатори,има места където само с акумулатори се занимават и ще могат да го проверят.Но това е много добро показание,запали колата и направи същият експеримент,вече ще си покаже какво ще си иска колата :) В другите постове е посочен диапозона на напрежението което алтернатора трябва да поддържа.Сутрин как запалва в смисъл мудно ли се върти стартера или нормално ?
Изображение

asen__asenov
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 дек 2008, 12:58
Модел на автомобила: ford escort 1.8i 16V
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от asen__asenov » 18 мар 2010, 14:33

мерих! акумулатора беше малко паднал, но като го заредих проблема с гасненето остана - мисля, мисля!!!

Потребителски аватар
martinhr
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 31 мар 2008, 16:15
Модел на автомобила: Escort 1.4 estate & Honda Civic 1,4 IS & Yamaha Skyliner & Citroen Xantia 2.0i
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от martinhr » 20 мар 2010, 23:18

Пак неказа какво е напрежението при работещ двигател.
Изображение

asen__asenov
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 дек 2008, 12:58
Модел на автомобила: ford escort 1.8i 16V
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от asen__asenov » 27 мар 2010, 09:32

дали може да е от свещи или от свързващите ги кабели - как се проверяват те? при по-рязко подаване на газ колата се задавя за 2-3 секунди, ако подавам съвсем плавно няма проблем!?

Потребителски аватар
martinhr
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 31 мар 2008, 16:15
Модел на автомобила: Escort 1.4 estate & Honda Civic 1,4 IS & Yamaha Skyliner & Citroen Xantia 2.0i
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Мнение от martinhr » 28 мар 2010, 20:50

Колега,премери напрежението подавано към акумулатора при работеш двигател. :D:
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта