Мнение за Форд Ескорт?

... но може да са полезни
Заключена
Потребителски аватар
feha
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 апр 2006, 00:11
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Мнение за Форд Ескорт?

Мнение от feha » 04 апр 2006, 00:17

Предстои ми да си купя автомобил,колебаех се м/у Ауди и Форд,но сами виждате коя марка сам избрал.Въпроса ми е коя модификация на двигател за Ескорт ще ми препоръчате като най-добра,съответно икономична.Аз се замислям за 1.6 16v 115коня.Какъв е разхода на бензин/газ при този двигател?Колата ще е след 92г.Също така се интересувам каква е нормалната цена за Ескорт с АГУ в добро състояние,защото утре отивам на Горубляне и предполагам,че цените ще са много завишени.Благодаря на всеки който ми окаже съдействие ;)

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 04 апр 2006, 09:11

За цените може да се ориентираш в мобилето. Абсолютно всички сериозни автокъщи изкарват колите си там. Търсенето в интернет дава предимството, че можеш да видиш на колко време е обявата. Ако стои дълго време, значи трябва по-внимателно да оглеждаш колата. Особено ако цената е добра, значи е голяма вероятността да има сериозен дефект. Няма логика да е евтина, да е наред и да стои дълго време непродадена.
Имай предвид че повечето обявяват цените в интернет с около 200 лева по-евтино отколкото на бележката, която са окачили на колата. След това в пазарлъка можеш да свалиш най-малко още толкова.
Не се ограничавай само с пазара на Горубляне, има доста други автокъщи из София.
Успех!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 апр 2006, 13:58

моето мнение е да си вземеш с карбураторен мотор.Тези инжекциони са хубави обаче да са нови.Стара кола.....проблем!
За всичко ще се бъркаш на дълбоко.
1)Отиваш в АГУ-сервиза:За карбуратори-300лвАГУ
За моноинжекциони-400лвАГУ
За пълен инжекцион-500лвАГУ(с вероятност да не стане както трябва)
2)Инжекциона има куп датчици и какво ли още не.Стане ли нещо започваш да ходиш по мъките:Отиваш в сервиз-почват да проверяват този и онзи датчик,лъжат,мамят и олекваш с 50 кинта.Има достатъчно колеги който са писали във форума оплакванията от сервизите.Един,2-ри.3-ти,в 4-тия му го оправили.
А нормалния карбуратор и сам можеш да си го почистиш,регулираш.....
Е,друг е въпроса че инжекциона си е съвременна система и колата ще върви повече и по-добре,но ти прецени какво избираш.
Както имаше едно време един лаф:Караш трабант-спиш спокойно.
Караш мерцедес-не спиш спокойно.

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 04 апр 2006, 14:50

само че има един проблем, като допълнение към казаното по-горе,
форд карбуратор след 1992 няма или аз несъм чул :cry: .
а за проблемите с газовата уредба ги има при всичките модели автомобили без значение от марката, може би газов инжекцион :) , но пък в повечето случай цената му е 1800лв., но пък има ескорчета 98г. за по 4500 лв. което едва ли може да се каже за ауди.
или се орентирай към дизел.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 апр 2006, 15:44

аз цитирах цената на АГУ за инжекцион.Верно е че няма карбуратори от по новите. *00147*

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 04 апр 2006, 16:01

Специално за модела на който се спрял колегата си мисля, че е по-добре да сложи газова с ламба-емулатор, по-скъпа е мисля че е около 800 лв. може и да греша, но като за мотора който карам и този който не е 16V няма смисъл да се слага тази, компа няма проблем с газта, но пък стават др. проблеми и ....
а това за газ и карбуратор съм съгласен :D , но все пак сме 2006 г. а да си купиш кола над 16г., аз невиждам смисъл, то и мойта бих я сменил с по-нова, но това е др. тема.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 04 апр 2006, 16:05

Мисля че около 800 лв. е цената на газова с ламбда контрол, т.е. с ламбда емулатор трябва да епо-евтина.

П.П. Не съм 100% сигурен за момента, но есеннта цените бяха така.

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 04 апр 2006, 16:09

грешката е моя, ламба-контрол :oops:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 апр 2006, 16:17

Народните коли са с карбуратори до към 97-98(голф 3)

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 апр 2006, 16:18

qwert,какви проблеми си имал ти да знам какво ме очаква *00106*

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 04 апр 2006, 16:27

mrdds написа:Народните коли са с карбуратори до към 97-98(голф 3)
Все си мислех че това магаре (голф 3) е с моноинжекционен двигател, но щом казваш... Сигурно тези които съм ги виждал са правени при кварталния "майстор" или аз нищо не разбирам от Голфове (което не би ме изннадало) :lol:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 апр 2006, 16:48

е има и с пълен инж.но един колега си купи скоро такъв-97/1.4-карб.

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 04 апр 2006, 17:04

mrdds
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1089" onclick="window.open(this.href);return false;
ето тук има нещо за нашите "каручки" :)

Потребителски аватар
feha
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 апр 2006, 00:11
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

:)

Мнение от feha » 04 апр 2006, 21:01

Обиколих всичко на Горубляне.Резултат-2 форда над 4500лв 92г.Баси цените тея са луди !!!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4786
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 04 апр 2006, 21:44

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3698" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3203" onclick="window.open(this.href);return false;
има и други обяви един косуорд и една фиеста
успех в покупката
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 04 апр 2006, 22:51

Любо написа:
mrdds написа:Народните коли са с карбуратори до към 97-98(голф 3)
Все си мислех че това магаре (голф 3) е с моноинжекционен двигател, но щом казваш... Сигурно тези които съм ги виждал са правени при кварталния "майстор" или аз нищо не разбирам от Голфове (което не би ме изннадало) :lol:
... и си прав.

Заключена

Върни се в “Архив - теми, които не са актуални”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост