капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
- super_go6o
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 15 авг 2009, 19:27
- Модел на автомобила: ford escort /91g/CVH/efi/1.6/105konq/cabriolet
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
здравейте колеги имам един странен проблем които зе да ме учудва вече проблема е следния.
след като запля колата и е форсирам капачката на маслото изкача все едно има някакво налягане и избутва тапата
тапата си е оригинална и е добре оплатнението си е здраво и не смятам че проблема е в тапата.
нещо от двигателя е но какво е.....
какво може да дава това напрежение че тапата да изкача.
а иначе като цяло колата си е добре обороти всичко си е 6
забравих да спомена когато дам пълна газ за да се изфорсира колата заглахва леко и не дава да се изфорсира добре и тогава става това с тапата.

след като запля колата и е форсирам капачката на маслото изкача все едно има някакво налягане и избутва тапата
тапата си е оригинална и е добре оплатнението си е здраво и не смятам че проблема е в тапата.
нещо от двигателя е но какво е.....
какво може да дава това напрежение че тапата да изкача.
а иначе като цяло колата си е добре обороти всичко си е 6
забравих да спомена когато дам пълна газ за да се изфорсира колата заглахва леко и не дава да се изфорсира добре и тогава става това с тапата.




Последна промяна от paci на 25 мар 2010, 20:36, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Причина: заглавието
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: странен проблем ескорт 91/1.6/105
Първо провери отдушника да не е задръстен, най-вероятно.
Ако не е от отдушника, честито, имаш мотор за ремонтиране.
Ако не е от отдушника, честито, имаш мотор за ремонтиране.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- super_go6o
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 15 авг 2009, 19:27
- Модел на автомобила: ford escort /91g/CVH/efi/1.6/105konq/cabriolet
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 24 май 2009, 15:46
- Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
Там,където би трябвало да ти циркулират картерните газове.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=34766" onclick="window.open(this.href);return false;
- super_go6o
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 15 авг 2009, 19:27
- Модел на автомобила: ford escort /91g/CVH/efi/1.6/105konq/cabriolet
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
оххх колеги незнам зех да се отчайвам се лоши неща слушам за тоя проблем и работата май ще отива на основен ремонт.
утре другиден ще пораспитам колко ще ми вземат и това е поне като се прави да се прави като хората ще отида и при един познат да го питам дано той да се навие че му имам повече доверие.
моля ако някой е правил основен ремонт да ми каже горе доло за какви пари става въпрос да мога да се ориентирам и какви части трябва да копувам

утре другиден ще пораспитам колко ще ми вземат и това е поне като се прави да се прави като хората ще отида и при един познат да го питам дано той да се навие че му имам повече доверие.
моля ако някой е правил основен ремонт да ми каже горе доло за какви пари става въпрос да мога да се ориентирам и какви части трябва да копувам



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
На капака на клапаните отзад, откъм калника, има един маркуч, който влиза във въздушния филтър. Извади го и виж да ли е запушен, провери и щуцера на капака.
Първо виж това, защото е много вероятно. За да е за основен ремонт освен да хвърля капачката трябва и да гори поне 1.5л масло на 1000км, и отзад да пуши като Трабантче.
Първо виж това, защото е много вероятно. За да е за основен ремонт освен да хвърля капачката трябва и да гори поне 1.5л масло на 1000км, и отзад да пуши като Трабантче.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- super_go6o
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 15 авг 2009, 19:27
- Модел на автомобила: ford escort /91g/CVH/efi/1.6/105konq/cabriolet
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
ами да ти кажа че гори масло си гори и то добре наскоро е сменяно и днес като се видя колата трябваше да се долива също така и си пуши стабилно когато е изфорсирам
направо незнам какво да правя
направо незнам какво да правя
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
Ае...виж първо отдушника.
Основен ремонт на 20годишна кола...едва ли ще седнеш да правиш.
Основен ремонт на 20годишна кола...едва ли ще седнеш да правиш.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
Първо изчисти маркуча отзад на мотора, който започва някъде от долната част на блока и стига до левият щуцер на капака на главата (този зад капачката). След това се чистят малките вакумни маркучета, които се вкючват в главата точно под дросела и над дюзите, чисти се и дебелият маркуч, който отива от филтъра за картерна вентилация до въздушната кутия. В самата кутия има джобче с дунапренче, или го махаш или го сменяш всеки път когато видиш, че е оплескано с масло, защото оплеска ли се няма никаква пропускливост. И най-накрая нещото за което трябват парички сменяш си филтъра за картерната вентилация - струва между 30 и 40 лева в зависимост от мястото и марката, в МП е 30 и няколко нямам спомен вече. Ако и това не помогне и пак ти духа капачката, предполагам духа здраво и от щеката са ти заминали компресионни сегменти, има вероятност и в гумички на клапаните да е проблема, те поне се сменят сравнително лесно и услугата по сервизите не е толкова скъпа.
Aко и след горе описаната процедура по чистене и смяна на филтъра проблема остане иди да ти премерят компресия, ако майстора е добър ще ти каже на място какво е точно.
Прилагам схемичка, там е отбелязан и въпросният филтър - н.34 (голямото обло нещо под номер 74 е същият филтър, но при 1.4 мотора, така че недей да го търсиш под капака
) Това, че на схемата пише Фиеста, също да не те притеснява, мотора ти е същият, сега не ми се рови, разликата е само, че въздушната ти кутия е от ляво, а не отдясно като при Фиеста и формата е различна
всичко друго е със същата форма и на същото място като на картинката.

Aко и след горе описаната процедура по чистене и смяна на филтъра проблема остане иди да ти премерят компресия, ако майстора е добър ще ти каже на място какво е точно.
Прилагам схемичка, там е отбелязан и въпросният филтър - н.34 (голямото обло нещо под номер 74 е същият филтър, но при 1.4 мотора, така че недей да го търсиш под капака



Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 фев 2008, 21:32
- Модел на автомобила: Escort CVH 1.4i - 87`
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
Off
Съжалявам, че не е съвсем по темата, но във връзка с последната публикувана схема имам питане за моя ескорт 1,4i 87` - При мен този филтър за картерна вентилация беше строшен и скалъпих нещо, което би трябвало да го замести, но в моя случай това маркуче, което би трябвало да връща маслото в картера е навън свободно висящо. А там, където може би трябва да влиза - тройник, на който са запушени и двата входа.... Та ако там трябва да влиза наистина - в другия вход /по-тънкия/ какво влиза? /Сега ще потърся тази програма, от която е публикувана схемата, но ще помоля някой ако има идеи да казва!/
Свалил съм в момента капака на клапаните и картера и утре ще ги монтирам, че ако с нещо ще си помогна около тези въпроси - казвайте! Почистил съм ги хубаво и маркучите и капаците, филтърчето за картерна вентилация е още чисто и то, но сигурно някъде другаде имам запушено, защото и на мен ми духа силно от капачката. А горе при клапаните точно ъгъла под капачката за наливане на маслото ми е по-сухо - и не си въобразявам, защото преди седмица смених маслото и то добре е почистило навсякъде другаде, но не и в този ъгъл,където наслояванията са сухи.
Давайте идеи, защото утре трябва да го събирам!
Предварително благодаря!
Съжалявам, че не е съвсем по темата, но във връзка с последната публикувана схема имам питане за моя ескорт 1,4i 87` - При мен този филтър за картерна вентилация беше строшен и скалъпих нещо, което би трябвало да го замести, но в моя случай това маркуче, което би трябвало да връща маслото в картера е навън свободно висящо. А там, където може би трябва да влиза - тройник, на който са запушени и двата входа.... Та ако там трябва да влиза наистина - в другия вход /по-тънкия/ какво влиза? /Сега ще потърся тази програма, от която е публикувана схемата, но ще помоля някой ако има идеи да казва!/
Свалил съм в момента капака на клапаните и картера и утре ще ги монтирам, че ако с нещо ще си помогна около тези въпроси - казвайте! Почистил съм ги хубаво и маркучите и капаците, филтърчето за картерна вентилация е още чисто и то, но сигурно някъде другаде имам запушено, защото и на мен ми духа силно от капачката. А горе при клапаните точно ъгъла под капачката за наливане на маслото ми е по-сухо - и не си въобразявам, защото преди седмица смених маслото и то добре е почистило навсякъде другаде, но не и в този ъгъл,където наслояванията са сухи.
Давайте идеи, защото утре трябва да го събирам!
Предварително благодаря!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
По основната тема - ако се наложи да правиш основен ремонт, аз те съветвам да си купи друга кола. Ще ти излезе толкова, колкото ще дадеш за друга, като твоята. И няма смисъл. Дори и да стане добре, ще трябва да разработваш много километри... Безсмислено е. Фордовете като твоя не са скъпи - купи си още един (ако толкова ти харесва тоя модел)...
Сега не ми се смята колко би ти излезнал основния ремонт, но цифрата няма да е малка. И то доста голяма за автомобил с тази цена...
Ако може да се сменят само сегменти, ще е доста по-приемливо.
Сега не ми се смята колко би ти излезнал основния ремонт, но цифрата няма да е малка. И то доста голяма за автомобил с тази цена...
Ако може да се сменят само сегменти, ще е доста по-приемливо.
- super_go6o
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 15 авг 2009, 19:27
- Модел на автомобила: ford escort /91g/CVH/efi/1.6/105konq/cabriolet
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
здравейте колеги искам да ви собтя една рабостна новина и тя е че двигателя не ми е за основен ремонт ами просто това е грешка на някои палпав майстор които без да разбира е барал колата.цялата работа идвала от разни неоправени работи с не точно сложени и измерени части.първо доколкото знаете колата ми гореше адски много 14-15 и нагоре като и стъпя цялата работа идвала от центровката и знаете ли защо защото някои калпав майстор като е слагал ангренажня ремък го е сложил един зъб назад и доколкото ми обясни моя приятел които ми прави колата ми каза че заради ангренажня ремък и това че е сложен по назад колата губела центровка и когато сам подавал газ се е подавало много бензин и затова и се е давела следващата причина е доколкото ми каза или може да бъркам думите мисля че беше дебитомер или нещо друго ако греша ме поправете и той не е бил сложен както трябва или по точно може и откачен не разбрах точно но и там е имало проблем.та така с горенето на бензина следващото е маслото искам да поясня че не го е горяла а е текло първата причина е от гарнитурите калпаво сложени и второто е че от някъде доло около двигателя има нещо от което ми е текло маслото може би не добре завита пробка.а за избутването на капачката и духането майстора ми каза че целята работа идвала от компресията и налягането бутала капачката.направо сам смаян как може да има такива калпави майстори.човека ми каза че двигателя ми е наред и че попринцип тези двигатели били много издръжливи и много добри.сега ще се направят тези неща по точно ще се поправят ще се сменят гарнитури гумичкитеи там още някои дребни работи и всичко ще е наред
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: капачката на маслото изкача - ескорт 91/1.6/105
super_go6o със сигорност нямаш дебитомер. Радвам се, че двигателя ти не е за основен ремонт! Наистина са здрави тези двигатели, с тебе си писахме по Skype и ти казах как я карам колата и въпреки това е отварян само капака на клапаните. Смениха ми повдигачи вместо издухана гарнитура на испускателния колектор, и то в сервиз за Форд до затвора. Я попитай твоя човек за какъв дебитомер става въпрос, че и мойта гори колкото и сипяот super_go6o...


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта