Форд Галакси 2.3 1999
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 апр 2010, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Форд Галакси 2.3 1999
Здравейте, утре мисля да се сдобия с един такъв ван и бих бил много доволен ако ми кажете малко мнения по въпроса за този вид/модел. Интересува ме каквото можете да споделите за този ван. Ван-а е с 2.3 двигател , климатроник , 6 ел стъкла (даже най задните се отварят с ел , което ме очуди) подгряване на предно и задно стъкло (пак останах очуден за предното
) Мерси предварително.
P.S. надявам са да немам много грешки че отдавна не съм писал на кирилица

P.S. надявам са да немам много грешки че отдавна не съм писал на кирилица

- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
От две години я имам колега и не съм имал големи грижи.До тук сменен един датчик на ABS и един пластмасов разпределител на охладителната система.Нормална поддръжка и това е....Иначе след Ескорта като се качих на Галаксито ми се струваше че карам космически кораб 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 апр 2010, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Невероятна кола, или афтобус както искайте му викайте
единственно нещо не иска да загрява, ще отида на 1 диагностика , може да е от термостата, и ми свети АБС-а, но ще го оправя и него, ще си покаже.

- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Направи му диагностика и ще видиш кой датчик е "умрял"(най-вероятно)Може да минеш и само с почистване на буксите, но така или иначе ще трябва да провериш датчиците дали са годни.Аз моя като го сменях беше около 90 лева.За загряването предполагам е термостата.Там цифрата не е чак толкова голяма 

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 17 май 2009, 20:33
- Модел на автомобила: galaxy 2300
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
20 BGN.
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Aбе, различно е от леката кола.По широко, по високо,по хубава возия,нормална подръжка.
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Това за диагностиката или за датчика?madbatt написа:20 BGN.

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 апр 2010, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Аз съм се подготвил
ако е термостат е от 9.81 до 10.87 зависи със или без гарнитура е, ако е датчик на водата има 3-4 вида за 14.97 , 28.25 , 34.88 и 35.11 , това са им цените на този магазин кадето по принцип ходя аз. А по въпроса за това че ми свети този на АБС-а , той като покарам 20-30 мин и спира да свети, ама утре след диагностиката ще си покаже.
п.с. Много съм доволен от колата, голяма , удобна , хубаво вози и доста върви, даже не вярвах че ще дърпа толкова за такава голяма кола, много и са радвам
Забравих да питам, преди да я купя и е паднал акумулатора, касетофона искаше код, който собстеника ми беше дал и го въведох и тръгна да си работи без проблеми, обаче сега ако отключа шофьорската врата са отварят всички разбира се както трябва да бъде, обаче копчетата на ключа не работят (сменяли са батериите на ключа) не работи централното от растояние. Ако някой има идея защо да споделя
Един приятел ми каза че понякога ключа губи кода и трябвало да се препрограмира , ма не знам как , имам ръководство ама на немски и не мога да разбера нищо.

п.с. Много съм доволен от колата, голяма , удобна , хубаво вози и доста върви, даже не вярвах че ще дърпа толкова за такава голяма кола, много и са радвам

Забравих да питам, преди да я купя и е паднал акумулатора, касетофона искаше код, който собстеника ми беше дал и го въведох и тръгна да си работи без проблеми, обаче сега ако отключа шофьорската врата са отварят всички разбира се както трябва да бъде, обаче копчетата на ключа не работят (сменяли са батериите на ключа) не работи централното от растояние. Ако някой има идея защо да споделя

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
На Мултивана, дават обучението по следния начин. Отключваш с ключа и задържаш в крайно положение и натискаш бутона за отключване. Галаксито е фолксваген, кака че може да е същото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Моят ключ в началото му смених батериите и работеше.С течение на времето(4-5 месеца)започна да пропуска да отключва.Насочвах от тук от там отключваше от време на време и се разрових и аз за кодирането пробвах няколко пъти но не се получи.....останах с впечатлението че трябва 2 или 3 ключа да се кодират за да се завърши процеса.После във Варна бях при едни момчета авто-ключари да ми програмират чипа на големия ключ с дистанционното който е и ги попитах за центалното а момчето ми каза че по-ефтино ще ми излезе ако ми монтират нов модул с друго дистанционо
И до сега си отключвам с ключа.....

И до сега си отключвам с ключа.....

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 апр 2010, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Явно е така или поне е близо до това, аз имам ръководство но е на немски, сега се мъча да преведа това
http://i659.photobucket.com/albums/uu31 ... img002.jpg
предполагам че точно това е за обучението
п.с. хах ей сега отидох до колата , завъртях на шофьорската врата ключа 3 пъти , от които последния задържах 5 сек и ми смъкна всички прозорци ! Ще го разгадая
http://i659.photobucket.com/albums/uu31 ... img002.jpg
предполагам че точно това е за обучението
п.с. хах ей сега отидох до колата , завъртях на шофьорската врата ключа 3 пъти , от които последния задържах 5 сек и ми смъкна всички прозорци ! Ще го разгадая

- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Не разбирам немски но като се загледах по картинките го правих същото.Това с прозорците е друга функция забрави за нея.Значи първата картинка-в рамките на 5 секунди трябва да завъртиш ключа 3 пъти обратно на часовниковата стрелка с интервал на завъртането от 0.5 секунди.Тоест трите завъртания тррябва да са бързо отсечени(0.5сек) и светодиода на шофьорската врата трябва да светне постоянно после се натискаха двата бутона едновременно и се насочваше ключа към огледалото за обратно виждане(май
)Нататък ми е мъгла.....А бе всичко светкаше както трябва ама накрая не потвърждаваше кодирането при мен....Дано някой колега с немски се включи та белким се изясни.... 
П.С
Ако задържиш ключа в другата посока ще ти вдигне прозорците.


П.С
Ако задържиш ключа в другата посока ще ти вдигне прозорците.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 апр 2010, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Ха! значи става така:
завърта са ключа 3 пъти обратно на часовниковата стрелка с интервал на завъртането от 0.5 секунди
светодиода на шофьорската врата трябва да светне постоянно , след което са вади бързо ключа
като са извади ключа са задържа бутон 2 (този който на картинката е с ключето) и са натиска 3 пъти бутон 1
и така трябва да стане, ама сега много ма мързи че е 01:45
утре ще пробвам да видими какво ще стане.
п.с ако го направиш само на ключа ще светне неговия диод постоянно , като на вратата
завърта са ключа 3 пъти обратно на часовниковата стрелка с интервал на завъртането от 0.5 секунди
светодиода на шофьорската врата трябва да светне постоянно , след което са вади бързо ключа
като са извади ключа са задържа бутон 2 (този който на картинката е с ключето) и са натиска 3 пъти бутон 1
и така трябва да стане, ама сега много ма мързи че е 01:45

п.с ако го направиш само на ключа ще светне неговия диод постоянно , като на вратата

-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Не е така.Значи трябва да направиш следното:Слагаш клуча от странта на шофьора и в рамкте на 5 секунди заварташ 3 пъти по посока обратно на часовника и накрая задържаш за половин секунда.След това вадиш клуча и лампичката трябва да светне.После отиваш(в рамките на 5сек.) от другата страна на колата до огледалото и натискаш и задържаш бутона 2.Докато държиш бутона 2 натиснат, натискаш 3 пъти бутон 1.После пускаш бутон 2 и лампичката на шофьорската врата трябва да започне да мига.Клуча вече е кодиран.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 апр 2010, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
ей сега отивам да пробвам 
из между другото, мога да споделя какъв проблем имах с въпросния термостат, никаде не намерих !!! термпостата са оказа некакъв супер странен, за пръв път виждам такъв.
по принцип нали е една малка джаджа там 10-12лв струва с прожинка, сега ще ви покажа снимка на мойта , дет беше на колата , и така и не я намерих, ( БГ раотата , сложихме подобна хаха)
така това е това което аз имах поставено http://i659.photobucket.com/albums/uu31 ... 0d4cd2.jpg
така де, както казах не намерих такъв, прилича на жигулски хаха, ако някои е виждал 1 кам 1
разбира се търсехме малко по як, земах от БМВ Е30 , некъв френски за 38 лева, почти като този , само че има малка чупка на едната тръба.
сега всичко е перфектно, бързо загрява , веднага отваря големия кръг и на средата пуска вентилаторите , проблема е решен
остава ключа и съответно каквото ново видя и разбера ще бъде споделено във форума.

из между другото, мога да споделя какъв проблем имах с въпросния термостат, никаде не намерих !!! термпостата са оказа некакъв супер странен, за пръв път виждам такъв.
по принцип нали е една малка джаджа там 10-12лв струва с прожинка, сега ще ви покажа снимка на мойта , дет беше на колата , и така и не я намерих, ( БГ раотата , сложихме подобна хаха)
така това е това което аз имах поставено http://i659.photobucket.com/albums/uu31 ... 0d4cd2.jpg
така де, както казах не намерих такъв, прилича на жигулски хаха, ако някои е виждал 1 кам 1

сега всичко е перфектно, бързо загрява , веднага отваря големия кръг и на средата пуска вентилаторите , проблема е решен

остава ключа и съответно каквото ново видя и разбера ще бъде споделено във форума.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 апр 2010, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Е... не става и не става. Отидох до вратата , направих това с ключа 3 пъти и лампата на вратата светна постоянно, и да когато задържа бутон (2) и натисна 3 пъти бутон (1) и пусна 2 влиза в някакъв режим ключа ама нищо не става.
или не съм разбрал каде трябва да отида / застана или нещо не е наред и не иска да обучи дадения ключ. Ако някой има съвети да казва , ще съм благодарен.
или не съм разбрал каде трябва да отида / застана или нещо не е наред и не иска да обучи дадения ключ. Ако някой има съвети да казва , ще съм благодарен.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 17 май 2009, 20:33
- Модел на автомобила: galaxy 2300
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Термостата от снимката е външен, в МП е около 70 лв. Малкия кръг е с друг термостат, в дясно на главата. Той е 20 - тина.
пп1 Към модовете: Галакситата станаха много, може ли някак темите да се отделят или обединят?
пп2 Галаксито е фолксваген, Галаксито е Форд, Шарана е Фолксваген, Алхамбрата е Сеат
пп1 Към модовете: Галакситата станаха много, може ли някак темите да се отделят или обединят?
пп2 Галаксито е фолксваген, Галаксито е Форд, Шарана е Фолксваген, Алхамбрата е Сеат

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Точно така, само дето са проектирани от Фолксваген а Форд са построили завод в Испания и в него се произвеждат и трита вида.madbatt написа: пп2 Галаксито е фолксваген, Галаксито е Форд, Шарана е Фолксваген, Алхамбрата е Сеат
П.П. В този форум всички модели са в общи теми.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 12 апр 2010, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Успях !!! обучението е както първо го мислих, на шофьорската врата се върти 3 пъти на ляво , като всеки път за садържа за кам 0.5 секунди, диода или каквото е там на вратата светва постоянно, после без да са ходи никаде , просто да издърпва ключа и са задържа въпросния бутон , натиска са 3 пъти другото копче и са пуска, обучава се ключа и всичко заработва. (При мен не ставало защото това което е в ключа малкия чип се бил разпоил, земаха ми 5 лева да ми го запоят и това е , моя си грешка , иначе всичко тръгна).
и така новия върпос
сега забелязах не знам дали трябва или не трябва да е така. Когато дам на контакт светва всичко по таблото нали, чакам да изгаснат бензин/вода да изчезне по средата АБС/ айрбага и т.н. и паля нали.... та докато съм на контакт, или първите 4-5 секунди, след като запаля колата , климатроника ми излизат вчики числа / стрелки и каквото има там по въпросния климатроник и мига 4-5 секунди, и после са оправя. Ако не се лъжа от началото не беше така. Нормално ли е това или има някакъв проблем, ако някои има такъв ван или знае нещо, моля споделяйте.
и така новия върпос

-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Форд Галакси 2.3 1999
Честито за хубавия автомобил! Голямо удоволствие е да го караш, да се возиш също.
На въпроса за климатроника- и при мен така се получава, но не всеки път. Ако климатроника е бил включен на AUTO, при разлика между външната и вътрешната температура над 5 гр.Ц трябва да се включи сам.
За ключа- в моя ключ чипа е свободно разположен до батериите-мога да го махна и сложа обратно и няма нищо за запояване и ключа работи. Сега не го ползувам, защото когато слагах алармата майстора я свърза с централното заключване и автоматично затваря и стъклата.
Смених термостата преди 2 години- 10лв.-френски- от Еуро 2000.
Относно марките- всички дизелови версии на Галакси, Шаран и Алхамбра са със Фолксвагенов мотор. Включително и тези с бензинов 2.8л.-V6-също на Фолксваген.
Форд слагат на само на Галакси само 2.0 и 2.3л. двигатели. Шаран и Алхамбра са с бензинови двигатели на Фолксваген.
Иначе купето и окачването са на VW, интериора на Форд. Завода, в който се сглобяват е в Португалия.
На въпроса за климатроника- и при мен така се получава, но не всеки път. Ако климатроника е бил включен на AUTO, при разлика между външната и вътрешната температура над 5 гр.Ц трябва да се включи сам.
За ключа- в моя ключ чипа е свободно разположен до батериите-мога да го махна и сложа обратно и няма нищо за запояване и ключа работи. Сега не го ползувам, защото когато слагах алармата майстора я свърза с централното заключване и автоматично затваря и стъклата.
Смених термостата преди 2 години- 10лв.-френски- от Еуро 2000.
Относно марките- всички дизелови версии на Галакси, Шаран и Алхамбра са със Фолксвагенов мотор. Включително и тези с бензинов 2.8л.-V6-също на Фолксваген.
Форд слагат на само на Галакси само 2.0 и 2.3л. двигатели. Шаран и Алхамбра са с бензинови двигатели на Фолксваген.
Иначе купето и окачването са на VW, интериора на Форд. Завода, в който се сглобяват е в Португалия.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта