Софийското паркиране
- petermr
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 17 май 2008, 08:20
- Модел на автомобила: mondeo kombi-1,6, 16v zetek E-97y12m
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Софийското паркиране
Писна ми ей от това:








Последна промяна от petermr на 11 апр 2010, 21:04, променено общо 1 път.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
И на мен понякога ми се случва да паркирам като арабин в пустиня...ама гледам да е рядко и да не съм единствения арабин наоколо.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
тия случаи вече не ме впечатляват просто съм ги приел за нормално,пък и докато общината (столична голяма)не направи нещо по въпроса с паркирането ,неможе да санционира никой
времето е като парите-никога не стига
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
Мдааа, до колкото знам акта за паркиране в тревна площ е бая суров.. Обаче на КАТ пак не им се занимава, къде къде по-лесно е да дебнеш от засада зад някое кръстовище и да прибираш двайсетолевки от всеки говорещ по телефона....
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
за да те санкционират че паркираш на тревна площ,трябва да ти осигурят място на нетревна площ ,а в София такова място никой неможе да осигури
проверено е ,даже имаше предаване по една национална ТВ и общинарите си казаха -нищо неможем да направиме
проверено е ,даже имаше предаване по една национална ТВ и общинарите си казаха -нищо неможем да направиме
времето е като парите-никога не стига
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
Последна промяна от PcMan на 05 апр 2011, 15:54, променено общо 2 пъти.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
В Студентски град трябва не само от 1 до 4 блок да ги изтарашат, да видят какво е срещу УНСС, пред 50-ти и на други места... да не говорим за отсечката от Зала Христо Ботев и Фантастико до Баба Яга, всички спират в нарушение. Вместо да прецакват всички зелени площи, да бяха говорили с общината да направи някъде паркинг, а те сега с новия ПУП ще застроят всичко и ще стане още по-зле.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
И да бяха говорили общината щеше да построи още паркинги колкото го направи в останалата София със същия проблем.
Те улиците не се чистат от калта и прахта и чакайки на спирките или просто ходейки около пътя си пишеш в здравната книжка, още паркинги биха направили ако някой си поиска.. Това 1 път в годината да се чистят улиците от тоновете прах и кал от циганки, които реално подобряват ситуацията с 1%, и безконтролието на камионите, които вкарват тази кал от строежи и пр. само в Б-я го има. Направо сме позор.. Да нямаш едни изчистени пътища, в кой ли век другите са били така ?
Ситуацията от 1ви до 4ти блок е далеч по-добре от местата, които изброи. За сметка на това само там глобяваха.. А парите ще отидат за циганките, защото сме 1920ра и машини за чистене на улици Няма, а ако не сме 1920 пари за такива машини Няма в 2милионен град с най-високия стандарт в Б-я.
Те улиците не се чистат от калта и прахта и чакайки на спирките или просто ходейки около пътя си пишеш в здравната книжка, още паркинги биха направили ако някой си поиска.. Това 1 път в годината да се чистят улиците от тоновете прах и кал от циганки, които реално подобряват ситуацията с 1%, и безконтролието на камионите, които вкарват тази кал от строежи и пр. само в Б-я го има. Направо сме позор.. Да нямаш едни изчистени пътища, в кой ли век другите са били така ?
Ситуацията от 1ви до 4ти блок е далеч по-добре от местата, които изброи. За сметка на това само там глобяваха.. А парите ще отидат за циганките, защото сме 1920ра и машини за чистене на улици Няма, а ако не сме 1920 пари за такива машини Няма в 2милионен град с най-високия стандарт в Б-я.
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
Естествено, че в Студентски град трябва да се дисциплинират най-много, там се събрали от цяла България да си покажат номерата в София.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
А колко нула пъти си бил в студентски град в последната година? Говорим не да си минал с колата по път за околовръстното. Много ме радва мисленето за селянина зад волана и чистия генетичен софиянец зад волана, преценени само и единствено по първите 2 букви на номераnikky написа:Естествено, че в Студентски град трябва да се дисциплинират най-много, там се събрали от цяла България да си покажат номерата в София.

И какви номера, любопитни са ми доводите на твърдението ти.

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
мога само да ти кажа ,че тези по тарикатите които не са коренняци софиянци си регистрират колите на софийски адреси(защо ли?)nikky написа:Естествено, че в Студентски град трябва да се дисциплинират най-много, там се събрали от цяла България да си покажат номерата в София.
макар че да се живее в Студентски Град освен че не е модерно е и по скъпо
а останалите с несофийските номера все още не са свикнали с лудото и натоварено движение в големия град -за което не ги виня и то защото виждам същото разбиране от тях когато аз карам в техните градове
времето е като парите-никога не стига
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
Споко и този проблем ще се реши.
Кога ли? Ще ви отговоря, но ще засегна 90% от хората!
Когато започна за плащам 40 лв. (вместо 430) данък за кола с Евро 5, а тези с 10-15-20 годишни коли съответно 100-500-1000 лв., а след 25-тата година 5000 лв.
Знам какво ви идва в главите! Да, но до тогава заплатите ни ще са на Европейско ниво.
С други думи - някой няма да го доживее!
Кога ли? Ще ви отговоря, но ще засегна 90% от хората!
Когато започна за плащам 40 лв. (вместо 430) данък за кола с Евро 5, а тези с 10-15-20 годишни коли съответно 100-500-1000 лв., а след 25-тата година 5000 лв.
Знам какво ви идва в главите! Да, но до тогава заплатите ни ще са на Европейско ниво.
С други думи - някой няма да го доживее!

Последна промяна от nikolovvd на 10 ное 2010, 15:15, променено общо 1 път.
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
Като видя някой със регистрация С или СА да кара селски из Студентски град, не преценям по регистрацията, а съм на 99% сигурен, че кара с пълномощно или колата е на лизинг.Много ме радва мисленето за селянина зад волана и чистия генетичен софиянец зад волана, преценени само и единствено по първите 2 букви на номера
В Студентски град като смесиш хормони, хора, които се разхождат по булевардите все едно са на централната пешеходна на родния си град, наточените М3-ки и желанието да демонстрираш умения, които в повечето случаи надхвърлят реалните възможности, се получава манджа с грозде.
Класацията ми по кофти и неадекватно каране е следната - ВР, тия хора нямат страх от смърт, господ или КАТ, РА, ЕН, М, ТХ, Т, ВН, КН, Е. Перничани в общи линии лежат на стари лаври, доста добре се оправят в София. Не казвам, че всички от провинцията карат кофти, и обратното, че всички в София са перфектни, но в общи линии е по-скоро така.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
забрави да добавиш СМ и Х много страх съм брал и покрай тях на извънградско,
а за паркирането, тука в Плд. общинска охрана си минава редовно сутрин към 11 часа и следобеда до към 5 след това вечерта не ти лепят глоби за това къде си паркирал ако не е фрапиращо гадно стига на сутринта до към 9-10 да си махнал колата от пешеходните зони и тротоари и тогава пак почват да лепят

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
Аз имам приятели, които си признават, че не са карали из София и малко ги е страх от трафика. Карал съм из много европейски столици като Лондон, Париж (случи ми се на 50 метра преди мега огромно кръгово да правя обратен на двупосочна уличка с 2 маневри, тихо и кротко ме изчакаха 10 секунди, а не слезе никой от колата да ме бие или да се опита да ме проглуши с клаксон), Амстердам и т.н. и с ръка на сърцето признавам, че в София се кара като в Индия. Тези със "С" и "СА" не са по-добри, напротив, те провокират всичко това, а това че изглеждат по-ориентирани е защото сами са си създали тоя хаос и имат най-много експириънс.

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
Преди 6-7 години имах интересен случай в Несебър.
От триъгълника, където спира влакчето от Равда към входа за стария град има улица около 2-3 км, където бе разрешено спирането от дясно.
Вървя с жена ми и детето и на 200-300 м. пред нас виждам 3 коли спрени напреко на другите. Казвам на жена ми - "Познай от къде са онези три коли".
Естествено нямаше как да знае, че са от Северозападна България. Така се и оказа - две бяха от Враца и една от Монтана. Няма да ви описвам от Мездра до Ботевград какви случки съм имал на пътя с автомобили Врачанка регистрация. Последния бе с едно Ауди А6, което ме изпревари на завой без видимост и ако не внимавах и не бях спрял щеше да стане мазало. Тия хора наистина се мислят за безсмъртни.
От триъгълника, където спира влакчето от Равда към входа за стария град има улица около 2-3 км, където бе разрешено спирането от дясно.
Вървя с жена ми и детето и на 200-300 м. пред нас виждам 3 коли спрени напреко на другите. Казвам на жена ми - "Познай от къде са онези три коли".
Естествено нямаше как да знае, че са от Северозападна България. Така се и оказа - две бяха от Враца и една от Монтана. Няма да ви описвам от Мездра до Ботевград какви случки съм имал на пътя с автомобили Врачанка регистрация. Последния бе с едно Ауди А6, което ме изпревари на завой без видимост и ако не внимавах и не бях спрял щеше да стане мазало. Тия хора наистина се мислят за безсмъртни.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
То май само в България е така тъпо измислено, колкото ти е по-стара колата толкова по малко данък плащаш. Нелогични неща!Когато започна за плащам 40 лв. (вместо 430) данък за кола с Евро 5, а тези с 10-15-20 годишни коли съответно 100-500-1000 лв., а след 25-тата година 5000 лв.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
Напротив има логика за данъка:
Направата на един автомобил генерира по-вече вредни емисии(СО2 и др.)
от колкото изгарянето на автомобилно гориво за около 250-300 000 км.
И за това е идеята за данъка. И понеже изминатите км. могат да се манипулират се използва разделение по години. Освен това в БГ не се произвеждат автомобили и няма икономически смисъл да се стимулира купуването на нови автомобили - това само ще влошава търговския ни баланс и ще стимулира автомобилното производство в чужди държави.
Колкото до безопасността - и най-съвършената система не може да помогне ако нямаш акъл в главата.
Разликата във вредните емисии между автомобил произведен миналата и преди 10 години не е толкова голяма, че да компенсира смяната на автомобила на всеки 3 години.
Друг е момента, че има нови автомобили на 3-5 години с навъртени 250-300 000 км. и такива на 10 години със 150-200 000 км. Като първите са в много по-лошо техническо състояние.
Значи ти искаш човека дето си е взел кола преди 10 години и си я кара по 10-12 000 км. на година да го принудиш да купува нова защото колата му е на 10г. нищо, че е в перфектно състояние ???
Както виждаш въпроса не е толкова лесен.
По правилно е според мен както е немската система - сертифициране по TUV (вместо формалните прегледи сега). А там си има доста тежки изисквания - например не се допуска лепене броня ( ако я спукаш - направо смяна), изчукване на калници и др. И от един момент нататък поддръжката на стария автомобил става доста скъпа.
Направата на един автомобил генерира по-вече вредни емисии(СО2 и др.)
от колкото изгарянето на автомобилно гориво за около 250-300 000 км.
И за това е идеята за данъка. И понеже изминатите км. могат да се манипулират се използва разделение по години. Освен това в БГ не се произвеждат автомобили и няма икономически смисъл да се стимулира купуването на нови автомобили - това само ще влошава търговския ни баланс и ще стимулира автомобилното производство в чужди държави.
Колкото до безопасността - и най-съвършената система не може да помогне ако нямаш акъл в главата.
Разликата във вредните емисии между автомобил произведен миналата и преди 10 години не е толкова голяма, че да компенсира смяната на автомобила на всеки 3 години.
Друг е момента, че има нови автомобили на 3-5 години с навъртени 250-300 000 км. и такива на 10 години със 150-200 000 км. Като първите са в много по-лошо техническо състояние.
Значи ти искаш човека дето си е взел кола преди 10 години и си я кара по 10-12 000 км. на година да го принудиш да купува нова защото колата му е на 10г. нищо, че е в перфектно състояние ???
Както виждаш въпроса не е толкова лесен.
По правилно е според мен както е немската система - сертифициране по TUV (вместо формалните прегледи сега). А там си има доста тежки изисквания - например не се допуска лепене броня ( ако я спукаш - направо смяна), изчукване на калници и др. И от един момент нататък поддръжката на стария автомобил става доста скъпа.
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Софийското паркиране
Коли на 10 години са си в реда на нещата, все пак не сме Монако. При колите над 20 години нещата вече са повече от сериозни и трябва да бъдат обложени с брутални данъци в големите градове, за да се ликвидират демократично
В по-малките общини не виждам проблем да се движат докато могат.
1. Екологично са адски неефективни, друг е въпроса как минават прегледите, особено в частта спирачки и екотеста.
2. Опасни са за останалите - спирачният им път е нещо страшно, а и ламарините за разлика от колите след 94-та са си брутални - това блъсне ли човек или кола, си го потрошва, а не поема удара. Замислете са за спирачния път на някоя Лада и за същия на новото Мондео с ABS, EBD, EBA и вентилирани дискови спирачки. Дори и при 60 километра и спазена дистанция нещата са ясни. Сещате ли са металните брони на Лада и Жигула - това смазва колена като стой та гледай дори с ниска скорост, а от друга страна - http://ford.bg/files/cp/New%20Ford%20Mo ... Safety.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; , е направено така че максимално да предпази останалите. Мерцедес има система, при която капака се надига, за да предпази пешеходеца, недай си боже... Дори при така наречената френска целувка, при която разблъскваш леко леко колите пред и зад теб, съветските шосейни боксьори не се вписват грам.
3. Голяма част от тях са част от така наречените "мобилни" мазета, са си закотвени на едно и също място, което просто се похабява. При все, че са минали преглед и имат ГО - да, да...
4. Лошата или никаква подръжка им е присъща, защото малко са хората, които биха дали 300 лева за нови гуми на кола за 350. Загледайте се и ще видите, че повечето закъсали автомибили, които подпомагат лесното и бързото движение са на достолепна възраст.

1. Екологично са адски неефективни, друг е въпроса как минават прегледите, особено в частта спирачки и екотеста.
2. Опасни са за останалите - спирачният им път е нещо страшно, а и ламарините за разлика от колите след 94-та са си брутални - това блъсне ли човек или кола, си го потрошва, а не поема удара. Замислете са за спирачния път на някоя Лада и за същия на новото Мондео с ABS, EBD, EBA и вентилирани дискови спирачки. Дори и при 60 километра и спазена дистанция нещата са ясни. Сещате ли са металните брони на Лада и Жигула - това смазва колена като стой та гледай дори с ниска скорост, а от друга страна - http://ford.bg/files/cp/New%20Ford%20Mo ... Safety.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; , е направено така че максимално да предпази останалите. Мерцедес има система, при която капака се надига, за да предпази пешеходеца, недай си боже... Дори при така наречената френска целувка, при която разблъскваш леко леко колите пред и зад теб, съветските шосейни боксьори не се вписват грам.
3. Голяма част от тях са част от така наречените "мобилни" мазета, са си закотвени на едно и също място, което просто се похабява. При все, че са минали преглед и имат ГО - да, да...
4. Лошата или никаква подръжка им е присъща, защото малко са хората, които биха дали 300 лева за нови гуми на кола за 350. Загледайте се и ще видите, че повечето закъсали автомибили, които подпомагат лесното и бързото движение са на достолепна възраст.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта