някой да разбира от двигатели на копачки (мотоколтиватори)

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

някой да разбира от двигатели на копачки (мотоколтиватори)

Мнение от jack71 » 10 апр 2006, 15:46

двигателя беше bridge & нещо си там... направих му основен но проблема е че
1. сам си качва оборотите постепенно
2. работи на много високи обороти без да съм дал газ
3. диапазона на оборотите от газ нула до газ до дупка е много малък.
май пробема му е в казбуратора
(сори че темата съм я пуснал тук ама изобщо не е за автомобил)

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 10 апр 2006, 15:56

Да не много натегнато жилото на газта, имим предвид откъм карбуратора.
Другия вариант е някой жигльор да е много отворен.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 10 апр 2006, 17:49

жилото е отделно. а жигльорите как да ги регулирам. то има едно винче там за регулировка на оборотите ама не реагира

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 10 апр 2006, 18:01

Хмм, на ладата навремето винтовете за оборотите и въздуха ги затягах и връщах 3/4 оборота... но това казваш има един винт и той е аут :roll:
Виж в поплавковата камера трябва да има един жигльор, евентуално да го затегнеш или да позатегнеш този на ускорителната помпа...

Честно казано въобще нямам представа как изглежда този карб, но все трябва да може да се регулипа от някъде

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 10 апр 2006, 22:22

Често срещан проблем при мотокултиваторите с този двигател. Карбуратора е вакумен еднокамерен.Отстрани на него има една капачка с три или четири болтчета.Под нея има жигльор,разположен върху бензиново платно.Именно това платно ти е пробито.Дупчицата може да е малка,огледай го внимателно.Двигателя се форсира сам,губи мощност и се дави/пуши черно/. Даже имам предположение,че не е трябвало да правиш основен ремонт,а проблема е бил в това платно.
П.П. След работа,непременно изваждай въздушният филтър и го изтупвай :!: :wink:
Изображение

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта