някой да разбира от двигатели на копачки (мотоколтиватори)
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
някой да разбира от двигатели на копачки (мотоколтиватори)
двигателя беше bridge & нещо си там... направих му основен но проблема е че
1. сам си качва оборотите постепенно
2. работи на много високи обороти без да съм дал газ
3. диапазона на оборотите от газ нула до газ до дупка е много малък.
май пробема му е в казбуратора
(сори че темата съм я пуснал тук ама изобщо не е за автомобил)
1. сам си качва оборотите постепенно
2. работи на много високи обороти без да съм дал газ
3. диапазона на оборотите от газ нула до газ до дупка е много малък.
май пробема му е в казбуратора
(сори че темата съм я пуснал тук ама изобщо не е за автомобил)
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хмм, на ладата навремето винтовете за оборотите и въздуха ги затягах и връщах 3/4 оборота... но това казваш има един винт и той е аут
Виж в поплавковата камера трябва да има един жигльор, евентуално да го затегнеш или да позатегнеш този на ускорителната помпа...
Честно казано въобще нямам представа как изглежда този карб, но все трябва да може да се регулипа от някъде

Виж в поплавковата камера трябва да има един жигльор, евентуално да го затегнеш или да позатегнеш този на ускорителната помпа...
Честно казано въобще нямам представа как изглежда този карб, но все трябва да може да се регулипа от някъде
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Често срещан проблем при мотокултиваторите с този двигател. Карбуратора е вакумен еднокамерен.Отстрани на него има една капачка с три или четири болтчета.Под нея има жигльор,разположен върху бензиново платно.Именно това платно ти е пробито.Дупчицата може да е малка,огледай го внимателно.Двигателя се форсира сам,губи мощност и се дави/пуши черно/. Даже имам предположение,че не е трябвало да правиш основен ремонт,а проблема е бил в това платно.
П.П. След работа,непременно изваждай въздушният филтър и го изтупвай

П.П. След работа,непременно изваждай въздушният филтър и го изтупвай



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта