Мнения за Ескорт 1.8 дизел комби
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 14 апр 2006, 00:47
- Модел на автомобила: 4aka avtobusa
- Местоположение: Varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мнения за Ескорт 1.8 дизел комби
здравейте!
Значи трябва да си купя комби дизелче до към 3500 лв....помагайте със съвети.Предлагат ми ескорт 91' 1.8 дизел 60 коня за към 3000лв.Кажете ми ако може минусите на тия форд-ове,някакви по специфични проблеми за които да гледам,или препоръчаите някои по сполучлив вариант,защото знам че 1991-1994 има доста модификации,към кои да се стремя.
Значи трябва да си купя комби дизелче до към 3500 лв....помагайте със съвети.Предлагат ми ескорт 91' 1.8 дизел 60 коня за към 3000лв.Кажете ми ако може минусите на тия форд-ове,някакви по специфични проблеми за които да гледам,или препоръчаите някои по сполучлив вариант,защото знам че 1991-1994 има доста модификации,към кои да се стремя.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 18 фев 2006, 19:11
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 DISEL
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
За FORD ESCORT 1.8 D "TURNIER" - демек комби
Здравей колега,
От три години я карам и се чудя какъв съвет да тидам.
Като всяка кола и особено на старо има и + и -.
Първото ти впечатление ще зависи от това каква кола си карал преди.
Освен общия оглед като я вземаш (има две статии във форума какво да гледаш при покупка на старо - но ако ги следваш сигурно и нова кола няма да отговори на изискванията), задължително и измери компресията за да видиш колко хляб има в двигателя. Другото е късмет.
Двигателя ще е измит и като нов, а след 1 седмица ще тече от всякъде като форд.
Чел съм, че моделите 91-92 година са с много недостатъци, които фирмата постепенно отстранява до 95 г.
Плюсове според моя късмет:
- гори ми 4,4 до 4,6 извън градско, но го карам само с VP Disel на Шел
и при скорост до 100 км/ч е този разход;
- градско отива 6,5;
- много багаж може да се носи като се свалят и задните седалки;
Минуси според моя късмет:
- вози твърдо;
- малко са шумни двигателите им;
- ръждата ги хваща от долу, веждите на задните калници, около
оста на задната чистачка и ръба на задната - 5 врата;
- скъпи са оригиналните части;
- моя е без хидравлика и волана е тежичък;
- двигателя е тежък и в комбинация с дупките предницата не издържа много, но на гладък път вози добре;
- купето му е голямо и шумно а зимата по трудно се затопля;
Ами друго не се сещам.
Късмет.
От три години я карам и се чудя какъв съвет да тидам.
Като всяка кола и особено на старо има и + и -.
Първото ти впечатление ще зависи от това каква кола си карал преди.
Освен общия оглед като я вземаш (има две статии във форума какво да гледаш при покупка на старо - но ако ги следваш сигурно и нова кола няма да отговори на изискванията), задължително и измери компресията за да видиш колко хляб има в двигателя. Другото е късмет.
Двигателя ще е измит и като нов, а след 1 седмица ще тече от всякъде като форд.
Чел съм, че моделите 91-92 година са с много недостатъци, които фирмата постепенно отстранява до 95 г.
Плюсове според моя късмет:
- гори ми 4,4 до 4,6 извън градско, но го карам само с VP Disel на Шел
и при скорост до 100 км/ч е този разход;
- градско отива 6,5;
- много багаж може да се носи като се свалят и задните седалки;
Минуси според моя късмет:
- вози твърдо;
- малко са шумни двигателите им;
- ръждата ги хваща от долу, веждите на задните калници, около
оста на задната чистачка и ръба на задната - 5 врата;
- скъпи са оригиналните части;
- моя е без хидравлика и волана е тежичък;
- двигателя е тежък и в комбинация с дупките предницата не издържа много, но на гладък път вози добре;
- купето му е голямо и шумно а зимата по трудно се затопля;
Ами друго не се сещам.
Късмет.
- merakliata
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 22 яну 2006, 18:10
- Модел на автомобила: DodGe NeoN 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
и аз карам такав форд и да си призная не сам доволен дали от колатаи или от майсторите на който я карам но не могат да ми свалят разхода на горивото и да бъдем честни малко са тия коне за тази кола а и на мен не ми се струва толкова голяме не е като на баща ми темпрата 1.9тдс ем голяма ем мощна а и изглежда по здрава
но иначе мойта си вози доста меко не тропа като някои голф
аз бих ти казал ако ти харесва да си вземеш и да но слуша повече от мойта

но иначе мойта си вози доста меко не тропа като някои голф

аз бих ти казал ако ти харесва да си вземеш и да но слуша повече от мойта


- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Re: За FORD ESCORT 1.8 D "TURNIER" - демек комби
Евала колега, чест ти прави че си искрен...такъв коментар трудно можеш да намериш в този форум.stanef написа:Здравей колега,
От три години я карам и се чудя какъв съвет да тидам.
Като всяка кола и особено на старо има и + и -.
Първото ти впечатление ще зависи от това каква кола си карал преди.
Освен общия оглед като я вземаш (има две статии във форума какво да гледаш при покупка на старо - но ако ги следваш сигурно и нова кола няма да отговори на изискванията), задължително и измери компресията за да видиш колко хляб има в двигателя. Другото е късмет.
Двигателя ще е измит и като нов, а след 1 седмица ще тече от всякъде като форд.
Чел съм, че моделите 91-92 година са с много недостатъци, които фирмата постепенно отстранява до 95 г.
Плюсове според моя късмет:
- гори ми 4,4 до 4,6 извън градско, но го карам само с VP Disel на Шел
и при скорост до 100 км/ч е този разход;
- градско отива 6,5;
- много багаж може да се носи като се свалят и задните седалки;
Минуси според моя късмет:
- вози твърдо;
- малко са шумни двигателите им;
- ръждата ги хваща от долу, веждите на задните калници, около
оста на задната чистачка и ръба на задната - 5 врата;
- скъпи са оригиналните части;
- моя е без хидравлика и волана е тежичък;
- двигателя е тежък и в комбинация с дупките предницата не издържа много, но на гладък път вози добре;
- купето му е голямо и шумно а зимата по трудно се затопля;
Ами друго не се сещам.
Късмет.
- Паци
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
- Status: Извън линия
Re: За FORD ESCORT 1.8 D "TURNIER" - демек комби
Чшшшsnaiperisto написа: Евала колега, чест ти прави че си искрен...такъв коментар трудно можеш да намериш в този форум.

Полекичка

Аз какво да се оплача от моя като на заплата 180 лв. винаги е бил в движение дори и в момента въпреки, че днес разбрах след обстоен преглед, че скоростната кутия трябва да ме е оставила вече. Намерих си читава в морга за 120 лв.

Ко да искам от форда и ко да рева а ?
Искрен колко искрен искаш да бъда ?
Да си хваля моето си ли ?
Днес следобяд возих един които държи 2 транспортера и нещо е недоволен от форд но в моя нещо замлъкна

Мерак да имаш и майстори да уцелиш !
Успех !
НЕ СИ ВЗИМАЙТЕ ФОРД ТРОШАТ СЕ ПО ДУПКИТЕ И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ БЕНЗИН ТРЯБВА ДА СИПВАШ, МАСЛО ДА СМЕНЯШ БЕ КВО ДА ВИ ГОВОРЯ
НЕ ВЗИМАЙТЕ ФОРД
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Re: За FORD ESCORT 1.8 D "TURNIER" - демек комби
Горкия , къде ти дават тая заплата бе , то такива заплати вече няма. Тц , па да не вземеш да умреш от глад , че нема да има кой да ти кара Форда?Паци написа:Чшшшsnaiperisto написа: Евала колега, чест ти прави че си искрен...такъв коментар трудно можеш да намериш в този форум.![]()
Полекичка![]()
Аз какво да се оплача от моя като на заплата 180 лв. винаги е бил в движение дори и в момента въпреки, че днес разбрах след обстоен преглед, че скоростната кутия трябва да ме е оставила вече. Намерих си читава в морга за 120 лв.![]()
Ко да искам от форда и ко да рева а ?
Искрен колко искрен искаш да бъда ?
Да си хваля моето си ли ?
Днес следобяд возих един които държи 2 транспортера и нещо е недоволен от форд но в моя нещо замлъкна![]()
Мерак да имаш и майстори да уцелиш !
Успех !
НЕ СИ ВЗИМАЙТЕ ФОРД ТРОШАТ СЕ ПО ДУПКИТЕ И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ БЕНЗИН ТРЯБВА ДА СИПВАШ, МАСЛО ДА СМЕНЯШ БЕ КВО ДА ВИ ГОВОРЯ
НЕ ВЗИМАЙТЕ ФОРД



-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Карал съм стария Орион1.6D'87 почти 7 год. и съм минал 120х км с него . Ако му сменяш консимативите навреме по двигателя няма да имаш проблеми (сменял съм водна-помпа и бендикса на стартера). Иначе ходовата част - тя си е консуматив за всяка кола по нашите пътища (над 8-10г).
Ако колата ти харасва (външно) и компресията на двигателя е добра - няма да намериш по-ефтина (и за обслужване) кола. Това че няма турбо - за 14г. кола е предимство (според мен)!
За всички дето "никога нямало да си купят форд":
- защо още карате форд !?
- предложете друг УБАВ "дизел" за 3500лв 91г. с размерите на ескорт/комби
Ако колата ти харасва (външно) и компресията на двигателя е добра - няма да намериш по-ефтина (и за обслужване) кола. Това че няма турбо - за 14г. кола е предимство (според мен)!

За всички дето "никога нямало да си купят форд":
- защо още карате форд !?
- предложете друг УБАВ "дизел" за 3500лв 91г. с размерите на ескорт/комби
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Комбито на Ескорта има най-големият багажник в сравнение с другите коли от този клас.Багажника е по-голям дори и от този на Пасат комби(мерен е).Ако няма да го юркаш или да се състезаваш,Ескорта е много удачен вариант.Както казват колегите,ако двигателя излезе читав и ако ти си го гледаш няма да имаш никакви кахъри.Той е толкова опростен,че няма какво толкова да се повреди.Чувал съм от познати майстори,че най-често се повреждат скоростните кутии,но лично аз за 4 год.не съм го изпитал още.
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз пък имах ескорт 1,8Д 91г.
Скорости счупих да ама смяната на скоростите и съединителя в сервиз ми излезе 500лева на каква кола ще смениш скорости,феродов,притискател и лагер в сервиз за тея пари а:?: колата вървеше на самолет зимата палеше малко трудно но палеше не ме е оставила
предницата се сменя цялата за 200лв
по евтина от голф и мнооого по уютна
карах го една година навартял съм му 43000км купих го за 2500лв колата се изплати многократно
не съм такси
всички знаем че баварките никак не са лоши брат ми има Е-36комби струва към 13000лв и за поддръжката плачеш като отидеш в сервиза
кажете ми форд с амортесиор от 250лв
Форд е идялен за наще пътища финансов статут ако не ви харесва продаите ги и скачаите на голфетките пожелавам ви успех
Скорости счупих да ама смяната на скоростите и съединителя в сервиз ми излезе 500лева на каква кола ще смениш скорости,феродов,притискател и лагер в сервиз за тея пари а:?: колата вървеше на самолет зимата палеше малко трудно но палеше не ме е оставила

предницата се сменя цялата за 200лв
по евтина от голф и мнооого по уютна

карах го една година навартял съм му 43000км купих го за 2500лв колата се изплати многократно

не съм такси


всички знаем че баварките никак не са лоши брат ми има Е-36комби струва към 13000лв и за поддръжката плачеш като отидеш в сервиза
кажете ми форд с амортесиор от 250лв
Форд е идялен за наще пътища финансов статут ако не ви харесва продаите ги и скачаите на голфетките пожелавам ви успех

Купи си Форд и бъди щаслив
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта