Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
- bodimpet
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 дек 2009, 15:29
- Модел на автомобила: focus 1.8 tdci 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Здравейте колеги,
собственик съм на Фокус 1,8 тдцил По време на движение започна да ми мига непрекъснато лампата за подгрев на свещите.
Отидох на диагностика и техника ми каза, че разчита грешка Р2336 - датчик детонации 1 цилиндър.
Отидох след това и в Бош на околъвръстното до Драгалевци, но там диагностиката показа непозната грешка и не можаха да ми кажат къкъв е проблема.
Колата върви, но е спъната, придърпва, изкарва бял дим преди да загрее до нормалната температура и има нехарактерен звук от двигателя при ниски и средни обороти. Все едно "чука аванс" на бензинов двигател.
Дайте съвет дали съм на прав път или ще си правят експерименти с колата майсторите по сервизите?
собственик съм на Фокус 1,8 тдцил По време на движение започна да ми мига непрекъснато лампата за подгрев на свещите.
Отидох на диагностика и техника ми каза, че разчита грешка Р2336 - датчик детонации 1 цилиндър.
Отидох след това и в Бош на околъвръстното до Драгалевци, но там диагностиката показа непозната грешка и не можаха да ми кажат къкъв е проблема.
Колата върви, но е спъната, придърпва, изкарва бял дим преди да загрее до нормалната температура и има нехарактерен звук от двигателя при ниски и средни обороти. Все едно "чука аванс" на бензинов двигател.
Дайте съвет дали съм на прав път или ще си правят експерименти с колата майсторите по сервизите?
- 21grams
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 май 2009, 00:18
- Модел на автомобила: Фокус 1.8 tdci 2004г.
- Местоположение: БЪЛГАРИЯ,София,Младост 2
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Със същите симптоми-при мен беше демферен маховик(слабо място им е).Може да не е тва разбирасе,но след смяна на маховик същите тея симптоми вече ги няма...
Успех с Фикуса и ако имаш нужда от къдърен майстор пиши-ще ти дам координати:)
Успех с Фикуса и ако имаш нужда от къдърен майстор пиши-ще ти дам координати:)
- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Здравейте,
лично аз не виждам връзка между маховика и ламптата за подгряване...нито с белия пушек. Имаше няколко теми за това из форума.
Поздрави
лично аз не виждам връзка между маховика и ламптата за подгряване...нито с белия пушек. Имаше няколко теми за това из форума.
Поздрави
- bodimpet
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 дек 2009, 15:29
- Модел на автомобила: focus 1.8 tdci 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Благодаря колеги, че се отзовахте.
Днес си взех Фокуса от сервиз, но момчетата бяха сменили свещите, защото само една е останала здрава. Датчика за детонации не са го сменили, защото се съмняват в дюзата на първи цилиндър. Със сигурност не е изгоряла. Препоръчват ми мпф да разчетат грешката р2336 и да открият какво я предизвиква. Колата пак пуши и лампата си мига и върви без мощност. Шума на двг също е различен.
Дайте съвет за проверка на дюзите или каква може да е причината.
Днес си взех Фокуса от сервиз, но момчетата бяха сменили свещите, защото само една е останала здрава. Датчика за детонации не са го сменили, защото се съмняват в дюзата на първи цилиндър. Със сигурност не е изгоряла. Препоръчват ми мпф да разчетат грешката р2336 и да открият какво я предизвиква. Колата пак пуши и лампата си мига и върви без мощност. Шума на двг също е различен.
Дайте съвет за проверка на дюзите или каква може да е причината.
- bodimpet
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 дек 2009, 15:29
- Модел на автомобила: focus 1.8 tdci 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Поразрових се из форума и май се досещам каква е работата - дюзи.
Колегите са описали проблема и симптомите са същите - пушек, неравномерна работа и тракане, загуба на мощност и мигане на лампата за подгрев на свещите.
Сега остава да намеря читав сервиз и стенд за проверка на дюзите.
Според мненията дюзите при тдци двг на Форд не се ремонтират, но някои са на друго мнение.
Има някакъв клапан, който се сменя на всяка дюза.
Работата е дебела като цена и направо не знам какво да правя.
Колегите са описали проблема и симптомите са същите - пушек, неравномерна работа и тракане, загуба на мощност и мигане на лампата за подгрев на свещите.
Сега остава да намеря читав сервиз и стенд за проверка на дюзите.
Според мненията дюзите при тдци двг на Форд не се ремонтират, но някои са на друго мнение.
Има някакъв клапан, който се сменя на всяка дюза.
Работата е дебела като цена и направо не знам какво да правя.
- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Здрасти пак,
коя година е колата или на колко км е?
До колкото знам има начин да се оправят дюзите, но зависи до каква степен пръскат или църцорят.
Не знам до колко може да е запушена дюза, която работи под такова налягане, но може и това да е.
Поздрави
коя година е колата или на колко км е?
До колкото знам има начин да се оправят дюзите, но зависи до каква степен пръскат или църцорят.
Не знам до колко може да е запушена дюза, която работи под такова налягане, но може и това да е.
Поздрави
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Точно така колега, сменят се едни клапанчета шибани които се прецакват, ако е заминал и разпръсквача може и нова дюза направо, иначе за четири клапанчета + работа си приготви около 880-1000 лв. Имаше колега от София който даваше и адрес на сервиз там, виж поразриви се по темите. Кофти момент е това, нооо няма какво да се прави за съжаление! Успех!bodimpet написа:Поразрових се из форума и май се досещам каква е работата - дюзи.
Колегите са описали проблема и симптомите са същите - пушек, неравномерна работа и тракане, загуба на мощност и мигане на лампата за подгрев на свещите.
Сега остава да намеря читав сервиз и стенд за проверка на дюзите.
Според мненията дюзите при тдци двг на Форд не се ремонтират, но някои са на друго мнение.
Има някакъв клапан, който се сменя на всяка дюза.
Работата е дебела като цена и направо не знам какво да правя.
- bodimpet
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 дек 2009, 15:29
- Модел на автомобила: focus 1.8 tdci 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Itskin, колата е 2001г. и е на 127 000 км. Вече съм убеден, че има проблем с дюзите.
Ще послушам съвета на MarTo_D и ще се поровя във форума за адрес на сервиз, където да ги диагностицират и евентуално ремонтират.
Ако някой междувременно има информация за това къде в или около София мога да отида, нека да помогне.
Психически свиквам с мисълта, че трябва да дам 1000лв за ремонт, но такъв е живота-две добри няма.
Поздрави
Ще послушам съвета на MarTo_D и ще се поровя във форума за адрес на сервиз, където да ги диагностицират и евентуално ремонтират.
Ако някой междувременно има информация за това къде в или около София мога да отида, нека да помогне.
Психически свиквам с мисълта, че трябва да дам 1000лв за ремонт, но такъв е живота-две добри няма.
Поздрави
- bodimpet
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 дек 2009, 15:29
- Модел на автомобила: focus 1.8 tdci 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Колеги за всички които се интересуват от проблема с дюзите на комън рейла на Форд намерих следния телефон във форума:
Тел 0878/46-96-15 Иво Петров.Сервиза е на околовръстното до разклона за Панчарево на 300м. след разклона в дясно - посока Герман.
Цена 220 лв. на дюза. 6 м. гаранция.
Ще пиша за резултата. Отзивите поне са положителни за този сервиз.
MarTo_D специални благодарности за съвета.
Поздрави
Тел 0878/46-96-15 Иво Петров.Сервиза е на околовръстното до разклона за Панчарево на 300м. след разклона в дясно - посока Герман.
Цена 220 лв. на дюза. 6 м. гаранция.
Ще пиша за резултата. Отзивите поне са положителни за този сервиз.
MarTo_D специални благодарности за съвета.
Поздрави
- bodimpet
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 дек 2009, 15:29
- Модел на автомобила: focus 1.8 tdci 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Всичко си дойде на мястото.
Проблемни клапани на 1 и 4 цилиндър. Смених ги и четирите. На дюза ремонта е 220лв.
Сега колата работи и върви перфектно.
За тези, които се интересуват и имат същия проблем могат да ползват услугите на този сервиз.
Данните съм ги посочил по-горе.
Проблемни клапани на 1 и 4 цилиндър. Смених ги и четирите. На дюза ремонта е 220лв.
Сега колата работи и върви перфектно.
За тези, които се интересуват и имат същия проблем могат да ползват услугите на този сервиз.
Данните съм ги посочил по-горе.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 10 яну 2007, 17:38
- Модел на автомобила: Focus 1.8TDci
- Местоположение: димитровград
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
аз имам същия проблем и същата грешка само че на 3-ти цилиндър.възможно ли е да е датчика за детонации който е отзад на блока,защото дюзите ми са свалени,почистени и проверени и са ок.впръскват нормално,не пикват.
Insane In The Brain !
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 14 сеп 2010, 20:55
- Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2003, TDCI
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Здравейте! На скоро станах собственик на Форд Мондео, 2003-а TDCI. Имам подобен проблем. По време на път ми светна лампата за подгряващите свещи. Колата няма същата мощност както преди. Ходих на диагностика и майстора ми каза, че Кнок сензора ми бил развален. Смених го веднага с чисто нов оригинален на Форд. Колата отново си е същата мърда на пътя
. Гледам, че собственика на Фокуса си е поправял дюзите. За жалост и моя проблем клони натам 


- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
само да спомена че тези мотори нямат датчик за детонации ,това не ти е бензин .. ЕКУ-то следи ускорението на маховика при паленето на всеки цилиндър и така решава в кой има неправилно горене .. тогава коригира впръскването от инжектора за съответния цилиндър и ако не успее да изравни горенето дава грешка детонация на съответния цилиндър - това най често става от заминала дюза - колата влиза в авариен режим за това не върви .. а тоя майстор дето е сменял детонационен датчик му кажи да си смени и професията
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 14 сеп 2010, 20:55
- Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2003, TDCI
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Колеги ходих на мото-пфое за диагностика. Оттам ми казаха,че и четерите ми дюзи са развалени и са за смяна. Обаче лампата за подгрев на свещите угасна и колата върви както преди. Разхода на гориво също не ми е скочил. Вече незнам какво да правя и накого да вярвам
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
обикновено един или два са зле другите са малко по добре ,но се сменят комплект .. не са евтини .. има вариант да се ремонтират качествено както писаха и колегите срещу около 200 лв на брой т.е. около 800 лв .. не си случил на кола ,реалните и км да знаеш че са най малко 250к каквото и да пише на таблото .. в момента работи добре да ,те са изчистили грешките но пак ще почне да влиза в авариен режим ако наистина са зле инжекторите ...
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 10 яну 2007, 17:38
- Модел на автомобила: Focus 1.8TDci
- Местоположение: димитровград
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
моят проблем си го оправих без смяна на дюзи и без нов датчик.но така и не ми казаха какво и е имало на колата.вече 2 месеца си върви проблеми няма.
Insane In The Brain !
- bodimpet
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 дек 2009, 15:29
- Модел на автомобила: focus 1.8 tdci 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Пиша отново по темата, защото преди три дни се появи отново същия проблем.
Както си вървеше колата започна да мига лампата за подгрев на свещите и колата мина в авариен режим. Когато е студена трудно палеше и изкарваше бялосинкав дим през ауспуха. Така, реших аз да се обадя на майсторчето от Горубляне дето ми смени четирите клапана на дюзите щото още десет дни и ми изтичаше гаранцията на ремонта /не, че имах някакъв документ, ама 880 лв през 6 месеца не се дават току така/. Е отидох направих рекламацията и той вика, че досега не е имал оплакване толкова скоро някой да има същия проблем. Извика той негов колега със софтуер да диагностицира колата. Компютъра показа код на грешка р1200 и р2339. Втората я изтриха и колата се оправи. Обаче първата се мъчиха и не става. В последствие нещата си останаха така и аз се прибрах. Между другото се опитаха да програмират дюзата на 4-ти цилиндър, но не станаха нещата защото този с компютъра имаше софтуер на БОШ, а моя фокус е с Делфи горивна система и само в МП имат такъв. Както и да е платих си както си му е реда, защото не ми се влизаше в пререкания с неграмотници. Междудругото кодовете р2336 до р2339 означават, че има проблем с инжекторите на сътветния цилиндър от 1-ви до 4-ти.
Грешката обаче р1200, която си остана я открих в руски сайт и означава буквално Injector control circuit. Та въпроса ми е какво би могло да я предизвика и как се оправя след като колата си върви както преди без проблеми.
И да знаетеколеги, че диагностика на система Делфи със софтуер на Бош не става или ви дава кода на грешката , но пише че е непозната и се почва голямо умуване, а парите си ги давате като за истинска диагностика.
Както си вървеше колата започна да мига лампата за подгрев на свещите и колата мина в авариен режим. Когато е студена трудно палеше и изкарваше бялосинкав дим през ауспуха. Така, реших аз да се обадя на майсторчето от Горубляне дето ми смени четирите клапана на дюзите щото още десет дни и ми изтичаше гаранцията на ремонта /не, че имах някакъв документ, ама 880 лв през 6 месеца не се дават току така/. Е отидох направих рекламацията и той вика, че досега не е имал оплакване толкова скоро някой да има същия проблем. Извика той негов колега със софтуер да диагностицира колата. Компютъра показа код на грешка р1200 и р2339. Втората я изтриха и колата се оправи. Обаче първата се мъчиха и не става. В последствие нещата си останаха така и аз се прибрах. Между другото се опитаха да програмират дюзата на 4-ти цилиндър, но не станаха нещата защото този с компютъра имаше софтуер на БОШ, а моя фокус е с Делфи горивна система и само в МП имат такъв. Както и да е платих си както си му е реда, защото не ми се влизаше в пререкания с неграмотници. Междудругото кодовете р2336 до р2339 означават, че има проблем с инжекторите на сътветния цилиндър от 1-ви до 4-ти.
Грешката обаче р1200, която си остана я открих в руски сайт и означава буквално Injector control circuit. Та въпроса ми е какво би могло да я предизвика и как се оправя след като колата си върви както преди без проблеми.
И да знаетеколеги, че диагностика на система Делфи със софтуер на Бош не става или ви дава кода на грешката , но пише че е непозната и се почва голямо умуване, а парите си ги давате като за истинска диагностика.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
няма как да се извърши качествен ремонт на инжектори на делфи без съответната машина генерираща код за инжектора след ремонта .. сега казваш че човека правил ти ремонта даже няма тестер на делфи .. не си познал човека явно ... трябва да отидеш при сервиз на делфи ,да ти демонтират инжекторите и да им се генерират нови кодове които да се вкарат в екуто .. и се надявай наистина да са рециклирани а не само да са ти взети парите че имам подобно подозрение ... дава ти същата грешка като в началото на темата ти само че на друг цилиндър ,не е 1ви ами 4ти ... грешката 1200 означава че не са ти програмирани правилно инжекторите и екуто не може да ги управлява правилно в един момент( примерно захлажда и не може сутрин да обогати както иска )
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Датчик детонации Фокус 1,8 TDCi
Между другото тази грешка и на мен не успяха да ми я изтрият, пишеше непозната грешка и толкова...иначе при мен 9-10 месеца след смяната на тия клапани колата върви добре, дай боже и занапред да е така че не ми се влиза пак в този филм...





Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта