Нещо интересно за XENON-a
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
На пункта който ходя за ГТП едната година като ми провериха фаровете и единия светеше леко нагоре (след леко ПТП). Регулираха ми и двата срещу 5 лв и минах без проблем. Мерили са ми и изгорели газове, проверяват ходовата част за хлабини. Даже проверяват дали ми пръскат пръскалките на чистачките (на служебното рено не работеха и минах прегледа с уговорката че ще ги оправя).HACKO написа: Бъркаш ако очакваш на прегледа да ти регулират нещо. На прегледа само проверяват, как си подготвил автомобила. По принцип освен това дали светят, трябва да проверят и това дали са регулирани правилно (всеки пункт е оборудван задължително със стенд за проверка), но ако установят че не са, няма да ти ги регулират а ще ти пишат НЕ и ще те пратят да ходиш да си ги регулираш и пак да се върнеш. Както каза bateto_toshko, добре че не спазват стриктно процедурата, щото тогава никоя кола в Б-я няма да мине, за голяма радост на всички автомонтьори.
Прегледите от година на година стават по подробни и по сериозни.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Наско имах предивд не регулация, а въобще проверка нямаше, по този въпрос ми беше постинга ако се загледаш. Аз два пъти стенд не видях за проверка на фаровете само погледнаха дали свети всичко. 100% при повечето от нас е било така. Може да е задължително да ти ги проверят и да имат такова оборудване, но масово не се прави, поне при мен и до колкото знам от познати. И 100 постинга няма да променят този факт 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Другия път се огледай за подобни устройства, може да има вариации на корпуса или статива, цвета най-често е червен.


Деяне, тези много съвестни бе (ще си изгонят клиентите), това да не е в Германия.


Деяне, тези много съвестни бе (ще си изгонят клиентите), това да не е в Германия.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
В Търново си е пункта. Даже и камера има в горният ъгъл на халето. Може и заради нея да са толкова съвестни.HACKO написа:Деяне, тези много съвестни бе (ще си изгонят клиентите), това да не е в Германия.
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Това нали се сещаш, че е довод който е меко казано смешен. Има си уреди които казват става нестава. Някой много по-умен от теб и от мен е определил кое как да свети и на какви изисквания трябва да отговаря. Попитах те понеже ти видях снимката на Фокуса и предположих че не си проверил как свети и дали не пречиш според уреда. И от тук нататък е безсмислено да пишеш за голфаджиите (много обичам да ги наказвамPcMan написа: Не ми примигват, много познати са карали срещу мене и съм им казвал загледайте се дал изаслепявам - не го правя. Не съм минавал реглаж защото не е задължителен и за такъв трябва да търсиш къде го правят като хората и да доплащаш още пари + време и нерви. Поради причините, по които аз не съм минал реглаж никой не минава и за това е така ситуацията - трагична.
Голф 3 мн го интересува дали заслепява, кво го е*е.. Утре някой няма да си ги регулира за да си го връща на вече нерегулираните колиДобра ниво в част от ЕС.




- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Да да даже аз викам, че свети не само крушката, а направо целият фар, и защоnikolovvd написа:Когато ксенон се слага на обикновен фар (за налогенки) няма как да се регулира, поради простата причина, че ксеноновата крушка свети по цялата си дължина. Това неминуемо води до разпръскване на светлината, защото само средната част е във фокуса на рефлектора, а предната и задната част - не.
Затова ксенон монтиран на фар с рефлестор няма начин да мине на ГТП, ако няма лупа отпред, която да коригира хода на лъчите, които не са фокусирани. Такива коли направо трябва да се спират от движение, ако нямат сертификат, защото се води конструктивно изменение.
Който е внасял кола от САЩ знае колко проблеми трябва да реши, за да регистрира колата в България.

А защо никой не споменава че освен, че не са регулирани повечето от въпросните заслепяващи фарове са са производство на любимият на всички нас китай или тайван и са тип яката цигания с разни ейнжъл айс и така на татък,и съответно светлината при тях е фокусирана повече по дърветата около пътя отколото на самото пътно платно. Не сте ли съгласни, че въпросните фарове дори и с обикновенни халогенни лампи пак няма да минат теста. Колко са колегите които са си подменили счупеният фар с оригинален такъв производство на BOSCH, HELLA или какъвто там е бил фабричният, а не с DEPO примерно
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
methodboy пиши в скайп с тези нападки, това е форум не сбирщина. Къде видя подобно мое отношение към теб и другите, за да отвръщаш с подобно отношение? Срамота.
И да не са ми проверени не заслепявам - проверил съм не 1 път не от моята гледна точка а при каране срещу моята кола и нямам нищо общо с всяка втора кола с ксенон, която заслепява, кое по-точно не разбра?
Това, че не съм минал истинска регулация и проверка (може би е направена от предния собственик, той е слагал ксенона) е факт и го разбрахме отдавна, повтори го 10ти пъти като малките деца, това не променя нещата, които аз и други съм видял с очите си в моята и други коли. Който е с китайски ксенон да бере ядове, моя не знам точно какъв е(ще разбера), но е свалян от скъпа кола и е далеч от китайския.
До колкото знам имам магнитни превключвачи, които насочват светлината за дълги и къси, което помага да не заслепявам, но наистина не съм навътре в тези неща, ще ми се разяснят след като попитам.
Не видях как ще промениш и факта, че не ми правиха задължителната проверка, и на други познати такава не правят. Напдаките са едно, фактите друго. Или на снимките се вижда как светят фаровете ми или се вижда, че са слагани без да са регулирани.
И да не са ми проверени не заслепявам - проверил съм не 1 път не от моята гледна точка а при каране срещу моята кола и нямам нищо общо с всяка втора кола с ксенон, която заслепява, кое по-точно не разбра?


Не видях как ще промениш и факта, че не ми правиха задължителната проверка, и на други познати такава не правят. Напдаките са едно, фактите друго. Или на снимките се вижда как светят фаровете ми или се вижда, че са слагани без да са регулирани.

- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
PcMan написа:methodboy пиши в скайп с тези нападки, това е форум не сбирщина. Къде видя подобно мое отношение към теб и другите, за да отвръщаш с подобно отношение? Срамота.
И да не са ми проверени не заслепявам - проверил съм не 1 път не от моята гледна точка а при каране срещу моята кола и нямам нищо общо с всяка втора кола с ксенон, която заслепява, кое по-точно не разбра?Това, че не съм минал истинска регулация и проверка (може би е направена от предния собственик, той е слагал ксенона) е факт и го разбрахме отдавна, повтори го 10ти пъти като малките деца, това не променя нещата, които аз и други съм видял с очите си в моята и други коли. Който е с китайски ксенон да бере ядове, моя не знам точно какъв е(ще разбера), но е свалян от скъпа кола и е далеч от китайския.
До колкото знам имам магнитни превключвачи, които насочват светлината за дълги и къси, което помага да не заслепявам, но наистина не съм навътре в тези неща, ще ми се разяснят след като попитам.
Не видях как ще промениш и факта, че не ми правиха задължителната проверка, и на други познати такава не правят. Напдаките са едно, фактите друго. Или на снимките се вижда как светят фаровете ми или се вижда, че са слагани без да са регулирани.
Колко автомобила има в българия, и колко водача на МПС-та има? Знаеш ли колко гледни точки има? Твоята гледна точка е субективна и не може да служи за база. Те и голфаджиите казват че не заслепяват ама ти като караш срещу тях ще ти извадят очите. КОй е прав в тоя случай ти или голфаджията? На око не се проверява. Има си уред, и ти го написах като минеш там тогава кажи минах теста и всичко ми е ОК. Тогава ще се съглася с теб.
И искам да ти разкажа един пресен случай от вчера. Стоя си аз в Дискавърито (Land Rover) и срещу мен Рейнж 2007-2008 година с фабрични ксенони ми вади очите. Аз решавам че той си кара на дълги и започвам да споменавам разни негови роднини. Обаче онзи взе че мина през неравност и спря да ме заслепява. Аз бях във висок автомобил и пак ме заслепяваше, ако този джип отиде на преглед няма да го мине по тази точка дори да е с фабричен ксенон. Разбира се ще се размине с един реглаж, но това трябва да го каже уреда.
А тия превключватели управляват една плака която ти определя диаграмата на насоченост и се поставят на едносекционни фарове с къси и дълги светлини заедно.
П.П. Може и на разграфена стена да се прави тая работа. Или от там като минеш ще се съглася. Дотогава никой не знае дали са ти наред или не.



- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Може всичко да ти е настроено както трябва и пак да заслепяваш. Достатъчно е да ти е пълен багажника с буркани и да не си направил корекцията от купето, ако въобще има такава.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Повечето коли нямат корекция на височината на фаровете от купето.
При новите е автоматична и е доста сложно като принцип на работа.
За конвертирането-тези които карат коли с двусекционни фарове и Н1 крушки,спокойно могат да конвертират дългите светлини към HID без притеснения.За късите не става.
При новите е автоматична и е доста сложно като принцип на работа.
За конвертирането-тези които карат коли с двусекционни фарове и Н1 крушки,спокойно могат да конвертират дългите светлини към HID без притеснения.За късите не става.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
E ние шофьорите служим само да попълваме бюджета на държавата , затова на никой не му пука , ако водата не е мътна как ще ловят риба . имам приятел с булгарено 10 с двигател от порше , ако знаете за какво става въпрос, бедна ви е фантазията около 300 кс. в реното на над 40 години ! закони да бе да ! къде !?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
nikolovvd написа:Може всичко да ти е настроено както трябва и пак да заслепяваш. Достатъчно е да ти е пълен багажника с буркани и да не си направил корекцията от купето, ако въобще има такава.
@S_CS_C написа:Повечето коли нямат корекция на височината на фаровете от купето.
При новите е автоматична и е доста сложно като принцип на работа.
За конвертирането-тези които карат коли с двусекционни фарове и Н1 крушки,спокойно могат да конвертират дългите светлини към HID без притеснения.За късите не става.

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
За тоя ефект не се бях замислял...просто го забелязах на една ит служебните коли и сега на моята го имам същия проблем...На малка кола,колкото и да я товариш,фаровете не дават голямо отклонение във височина.На комби...освен ако не е с някакво много твърдо окачване отзад...едно пликче домати от пазара вече те изкарва от регулацията за височина и...заслепяваш тия насреща.Сега на Мондеото е просто ужас...на празна кола отпред е като ден и никого не заслепявам,защото при разминаване с някой бус например,много ясно виждам къде е линията на фаровете-ясно очертана.Малко някакъв багаж да кача...и вече нищо не виждам-свети някъде в небето направо.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- ВРЕМЕННО ОТСТРАНЕН
- Мнения: 92
- Регистриран: 24 дек 2010, 09:42
- Модел на автомобила: .
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Искам само да допълня, че цената на Ксенон Кит-а няма никакво значение. Аз съм на Volvo S40 с ксенон кит за 99 лв. от http://www.hid.bg" onclick="window.open(this.href);return false;, но фаровете на колата са с лупи, монтажа го направиха в Мото-Пфое и след това регулираха фаровете. Избрах си кит със светлинна температура 4300К като на заводските и искам да Ви кажа, че не заслепявам никого и като спра до Volvo S40 със заводски ксенон разлика във визията няма 

- kkkc100
- потребител
- Мнения: 478
- Регистриран: 16 яну 2010, 23:32
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 TDCI 2.0 130 HP /X.2001/
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
да няма разлика защото твоите фарове са предвидени и за ксенон ама на какъв английски тр да го чуеш ?angel.georgiev написа:Искам само да допълня, че цената на Ксенон Кит-а няма никакво значение. Аз съм на Volvo S40 с ксенон кит за 99 лв. от http://www.hid.bg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;, но фаровете на колата са с лупи, монтажа го направиха в Мото-Пфое и след това регулираха фаровете. Избрах си кит със светлинна температура 4300К като на заводските и искам да Ви кажа, че не заслепявам никого и като спра до Volvo S40 със заводски ксенон разлика във визията няма
цялата тема е за ИДИОТИТЕ ДЕТО СИ ЛЕПВАТ ЕДИН КИТ КСЕНОН ВЪВ КИРЛИВИТЕ ФАРОВЕ /които почти никога не са били регулирани/ и светят на всякъде по покривите на сградите чак !ако имаше как да всетнат и назад сигурно щяха да го правят ........

Цял живот живееш само заради един миг.
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
И какво излиза, че е до реглаж на фаровете и използване на подходящ кит на подходящ фар (а малко са неподходящит ако кита и реглажа са ок).
Кои "повечето" коли нямат реглаж на височината на фаровете от купето. Сиерата ми на 21 години с ниско оборудване CLX няколко под ghia има такъв ел.реглаж с врътка. И фокуса ми има, и пак не е ghia, а zetec. За това и си позволявам хубав ксенон, 4300. Регулирани фарове, като е натоварена (много много рядко, такъв е живота около мен) си ги свалям. Познати са карали с/у мене, грам не заслепявам. Има големи ментаци ксенон, а ментаците си ги купуват хора с евтини и неподдържани коли, съответно нерегулирани фарове и възможно най-евтиняи кит, какъв да е резултата? Не ксенона ви е виновен, а бездарните хора. И нормални фарове са ме заслепявали, и лупи, и ксенон лупи, просто всек исе фокусира на ксенон кит за стотинки на голф 2 във фабричен рефлектор-нерегулиран. >:D<:
Кои "повечето" коли нямат реглаж на височината на фаровете от купето. Сиерата ми на 21 години с ниско оборудване CLX няколко под ghia има такъв ел.реглаж с врътка. И фокуса ми има, и пак не е ghia, а zetec. За това и си позволявам хубав ксенон, 4300. Регулирани фарове, като е натоварена (много много рядко, такъв е живота около мен) си ги свалям. Познати са карали с/у мене, грам не заслепявам. Има големи ментаци ксенон, а ментаците си ги купуват хора с евтини и неподдържани коли, съответно нерегулирани фарове и възможно най-евтиняи кит, какъв да е резултата? Не ксенона ви е виновен, а бездарните хора. И нормални фарове са ме заслепявали, и лупи, и ксенон лупи, просто всек исе фокусира на ксенон кит за стотинки на голф 2 във фабричен рефлектор-нерегулиран. >:D<:
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Нищо не излиза. Хората по-горе ти го казаха, и аз съм го казвал преди.PcMan написа:И какво излиза, че е до реглаж на фаровете и използване на подходящ кит на подходящ фар (а малко са неподходящит ако кита и реглажа са ок).
Кои "повечето" коли нямат реглаж на височината на фаровете от купето. Сиерата ми на 21 години с ниско оборудване CLX няколко под ghia има такъв ел.реглаж с врътка. И фокуса ми има, и пак не е ghia, а zetec. За това и си позволявам хубав ксенон, 4300. Регулирани фарове, като е натоварена (много много рядко, такъв е живота около мен) си ги свалям. Познати са карали с/у мене, грам не заслепявам. Има големи ментаци ксенон, а ментаците си ги купуват хора с евтини и неподдържани коли, съответно нерегулирани фарове и възможно най-евтиняи кит, какъв да е резултата? Не ксенона ви е виновен, а бездарните хора. И нормални фарове са ме заслепявали, и лупи, и ксенон лупи, просто всек исе фокусира на ксенон кит за стотинки на голф 2 във фабричен рефлектор-нерегулиран. >:D<:
Има няколко директиви (който иска да ги търси, не ме карайте да ги цитирам), които регулират използването на ксенонови фарове. Най-грубо изискванията в момента са:
- фаровете да са конструирани така, че светлинният поток да бъде насочен на точно определено място в пространството. Тези места за левия и десния фар са различни. Това най-лесно се постига с оптична система с лещи (лупи).
- автоматично регулиране височината на фаровете - системи от датчици, монтирани по окачването на колата
- система за почистване на фаровете - пръскалки или чистачки
Не на последно място стъклата на фаровете имат специална маркировка, дали са подходящи за ксенон.
И още един път не на последно място - промените по светлинната уредба на автомобила се узаконават от организации като "Технотест".
Твоите фарове отговарят ли на всички тези изисквания?
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Тези директиви от къде са, извинявай колега, чак ми стана забавно с тези датчици по окачването. Сигурно трябва да има и, датчици за остаряване на пружините, да не се мине задължителния автоматичен реглаж с малко.
Кой поток, халогенните крушки не светят ли и те във всички посоки. Ако рефлектора свети навсякъде с добър ксенон, ще свети навсякъде и с фабричните си крушки. Само вида светлина е различен. Всичко е липса на реглаж и скапани китове. Това, че е забранено да се променя фабричното оборудване на колата е вярно, но като си сменя джантите и вече ме спират от движение? Или като си сложа броня от фейс. Всичко това е така, но няа кой да го прилага. Ако не пречи даден кит на останалите, къде е проблема. Да почна да свалям спойлери, алуминиеви джанти и др., които не ми пречат, но по директива фабричното оборудване не може да се сменя. А газовите уредби ? А метана? Никой не казва, че са незаконни, но реално наистина има закон за фабричното оборудване и забрана на промяната му без изрични документи и разрешителни, какво разминаване.
В САЩ всички коли са с вдигнати фарове заради пътищата, и всеки ти свети в очите на 2лентов, и то законно. А тук не можем да си признаем, че не всички китове монтирани на кола без лупи заслепяват, и че последното е основно от реглаж.


- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Вместо да се правиш на остроумен, отдели време да се ограмотиш малко.PcMan написа:Тези директиви от къде са, извинявай колега, чак ми стана забавно с тези датчици по окачването. Сигурно трябва да има и, датчици за остаряване на пружините, да не се мине задължителния автоматичен реглаж с малко.
Това са европейски директиви, които важат и тук.
Божееее, в днешно време физика не се ли учиPcMan написа: Само вида светлина е различен


Мислих да ти отделя малко време, но това разсъждение ме застреля
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо интересно за XENON-a
Атанас написа:Божееее, в днешно време физика не се ли учиPcMan написа: Само вида светлина е различен![]()
Мислих да ти отделя малко време, но това разсъждение ме застреля
Като изключим захранване, принцип на действие и т.н. неща, които отвън не се виждат, какво е другото различно?
Ксенона е една тъпа газоразрядна крушка, дето дава различен вид (цвят/сила) светлина. Т'ва е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта