Гатанка.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Гатанка.
Що е то :Абе течно , ама доста гъсто , десетина литра , бая червено , дето го сипвам а то едвам тече през цедката на фунията , за което никой не ми каза
макар че задавах доста въпроси на тая тема , за което АЗ май ще трябва да ви ОСВЕДОМЯ...ама за да ви е ГАДНО ... отговора утре като се наспя
>:):
.
Важи само са ДИЗЕЛДЖИЙ. (другите имт право да проявяват интерес)
Отговорилите правилно ще ги черпя бира в неделя (ако дойда).
Подсказвам : Т.............о м...о




Важи само са ДИЗЕЛДЖИЙ. (другите имт право да проявяват интерес)
Отговорилите правилно ще ги черпя бира в неделя (ако дойда).
Подсказвам : Т.............о м...о
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Билдер МНОГО близко до изстината...верният отговор е : ТРАНСФОРМАТОРНО МАСЛО...bilder написа:Да не искаш да кажеш,че на побеснялато мондео ми се е дояло ТрансмисионнО МаслО?![]()
![]()
Набутаха ми го едни ПРИЯТЕЛИ , по левче литъра и понеже ми беше първото сипване на нафта от туба ... хапнах дървото , не че Фордо не го хапна , и даже работеше СУПЕР , ама от тогава се запуши катализатора и ми излезна през носа тая работа. А чак снощи осъзнах защо беше червена и толко гъста: говорех си с един колега с Мерцедес 123 200Д , та той спомена че веднъж един КАМАЗАДЖИЯ му дал туба с трансформаторно масло и му казал да го сипва смело и да кара (било червено и много гъсто

- Паци
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
- Status: Извън линия
Начи които не е карал с трансформаторно масло не е компетентен ?Dundee написа:Не че някой нарочно си е мълчал и не е искал да помогне, по-скоро е защото в тоя форум са малко хората, които са достатъчно компетентни на тема ДИЗЕЛ.
Мноу пъти се е говорело за компетенция във форума. Навъртат се един двама майстори но на останалите не ни е това работа, просто споделяме опит. Напоследък почва да не ме интересува кое как направо бегам на майстор. Само за двигател още не съм си намерил. Намерих един па той един прехвалеен

-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Бе то аз съм виждал трансформаторно масло - ама ново (обезкислородено) - на цвят е много светло/жълто и е доста течливо (по-течливо от това за двигателя). С времето потъмнява...
Имам 20л. чисто ново (има нужда от обезкислородяване
) стояло е 6м. в един високоволтов генератор (който не ползвам в момента) леко е потъмняло ..... АМА НЕ МИ Е ИДВАЛО НА ЪКЪЛА ДА ГО СИПВАМ В РЕЗЕРВОАРА 
Ако пробваш и с мазут/"леко корабно гориво" - дай отзиви
По дискавъри бях гледал че амариканците карат стари марцедеси (бензина им бил скъп !?) със старо олио (или квото там) от китайски ресторанти - миришело много приятно (от ауспуха)
Понеже явно те влече към алтернативни горива (професионал деформация !?):
Що не си монтираш АГУ на дизела (поне с газта си свикнал) - газа се подава заедно с въздуха (както при бензиновите) - разликата е че горивната помпа продължава да работи и подава само минимални количества нафта - колкото да запали горивната смес ...
Няма икономия - ама ще си различен
Имам 20л. чисто ново (има нужда от обезкислородяване


Ако пробваш и с мазут/"леко корабно гориво" - дай отзиви

По дискавъри бях гледал че амариканците карат стари марцедеси (бензина им бил скъп !?) със старо олио (или квото там) от китайски ресторанти - миришело много приятно (от ауспуха)

Понеже явно те влече към алтернативни горива (професионал деформация !?):
Що не си монтираш АГУ на дизела (поне с газта си свикнал) - газа се подава заедно с въздуха (както при бензиновите) - разликата е че горивната помпа продължава да работи и подава само минимални количества нафта - колкото да запали горивната смес ...
Няма икономия - ама ще си различен

- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако някой се е засегнал, да знае че не съм имал намерение да обиждам който и да е.Паци написа:Начи които не е карал с трансформаторно масло не е компетентен ?Dundee написа:Не че някой нарочно си е мълчал и не е искал да помогне, по-скоро е защото в тоя форум са малко хората, които са достатъчно компетентни на тема ДИЗЕЛ.
Мноу пъти се е говорело за компетенция във форума. .....

От няколко месеца следя какво се пише във форума, интересен ми е и също гледам понякога да споделям каквото може да бъде полезно за другите. Не съм кой знае колко компетентен, особено за дизели, и понеже съм забелязал че неразбирачите сме доста, мисля че е важно да обърна внимание върху това, за да го има предвид всеки като търси отговор на важни въпроси.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Mondeo18TDI96 написа:Бе то аз съм виждал трансформаторно масло - ама ново (обезкислородено) - на цвят е много светло/жълто и е доста течливо (по-течливо от това за двигателя). С времето потъмнява...
Имам 20л. чисто ново (има нужда от обезкислородяване) стояло е 6м. в един високоволтов генератор (който не ползвам в момента) леко е потъмняло ..... АМА НЕ МИ Е ИДВАЛО НА ЪКЪЛА ДА ГО СИПВАМ В РЕЗЕРВОАРА
Ако пробваш и с мазут/"леко корабно гориво" - дай отзиви
По дискавъри бях гледал че амариканците карат стари марцедеси (бензина им бил скъп !?) със старо олио (или квото там) от китайски ресторанти - миришело много приятно (от ауспуха)
Понеже явно те влече към алтернативни горива (професионал деформация !?):
Що не си монтираш АГУ на дизела (поне с газта си свикнал) - газа се подава заедно с въздуха (както при бензиновите) - разликата е че горивната помпа продължава да работи и подава само минимални количества нафта - колкото да запали горивната смес ...
Няма икономия - ама ще си различен
Сега изпробвам нова технология : събрал съм 24 броя дърти БАКШИШИ (такс. шофъори) и ги карам да пикаят в резервоара (ама сък купил и каса бира) , та всеки БАКШИШ пикае по 300 гр. , това прави 7.2 литра , с това количество се опитвам да измина 100 км. , щото толко го дават по каталог разхода на моито Мондео (ама градско)...




-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Mondeo18TDI96 написа:Сигурен съм че не ти е смешно!
Мисля че ще е най-добре да пуснеш едно питане за "как да си почистя горивната система" и препоръка за сервиз (ти май че имаше...), щото само със смяна на горивен филтър и махнат катализатор няма да минеш.
Ааа , не си прав...системата се прочиства сама...яко газ и саждите изчезват ( все пак прочиствам изспускателната система , не горивната).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта