Formula1
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Този път наистина много кофти за Хамилтън, не ми е любимец, но това беше неговото състезание, въпреки че нямаше шансове за победа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- michony
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp. - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Много силен финал на ГП на Монако, кой е очаквал, че метри преди края, Шумахер ще покаже на всички, как се кара в този спорт. "Жалко" за Алонсо, той имаше запазено място най-отпред за тази демонстрация 

Последна промяна от michony на 16 май 2010, 23:53, променено общо 1 път.

- ivoled
- потребител
- Мнения: 542
- Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
- Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
- Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Жалко ми е за отбора,но ми е кеф за конкретната гад.michony написа:Много силен финал на ГП на Монако, кой е очаквал, че метри преди края, Шумахер ще покаже на всички, как се кара в този спорт. Жалко за Алонсо, той имаше запазено място най-отпред за тази демонстрация
http://vbox7.com/play:47d26093" onclick="window.open(this.href);return false;
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Само не разбрах, какво беше нарушението в случая, на клипа се вижда, че светофара свети Зелено при началото на атаката
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- michony
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp. - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Ами нарушение от страна на Шуми, просто няма. Стюардите обявиха рестарт на състезанието и пуснаха зелената светлина, а псле наказват. Да вземат да се самосезират и самолинчуват, че унищожиха вече спорта.

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Нарушението било, че е изпреварил преди старт-финалната права. Така е на Инди 500, но там зеления флаг се размахва на старт финалната права и никъде другаде.HACKO написа:Само не разбрах, какво беше нарушението в случая, на клипа се вижда, че светофара свети Зелено при началото на атаката
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Малко се забавих ,ама шъ ви пратя пак поздрави от РЕДБУЛ, и от мен







Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Баси ориентациятаmaxpoint написа:Ето един ориентирал се съфорумецHACKO написа:Уебър
Хамилтън
Уебър
Фетел
Хамилтън,само така НАСЕ,залагай смело на РЕД БУЛ

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Formula1
В монако грешката беше на стюардите, т.е. трябваше да се самосезират и да открият кой е виновника за неправилното размахване и светене на зелени светлини, при грешка на съдиите как същите съдии да накажат шумахер при зелени флагове и светлини, или той трябва за милисекунди, които има да пресметне, че стюардите грешат и знамената и светлините са против правилата? Това е абсурд и не съм съгласен, позор за фиа и стюардите! Поне натри носа на заспалия Алонсо, който яко извъртя задницата подплашен, че го мина на последния завой като аматьор.
Фетел показ, че и той може да греши и подари двойната победа на макларън. От това само съм щастлив, защото за мен от както е във Ф1 Хамилтън е най-добрия пилот като умения, поведени и т.н. и съм за него и макларън. >:D<: Много готино се натиснаха с Бътън, направо се накефих 5-6 завоя на мм 1 от друг, ту единия 1ви ту другия. Но нямаха гориво и им се накараха да пуснат газта. Най-доброто състезание за 2010 до сега. Не можах да отделя 200лв да присъствам на живо, жалко за зрелището, но на ТВ.
Фетел показ, че и той може да греши и подари двойната победа на макларън. От това само съм щастлив, защото за мен от както е във Ф1 Хамилтън е най-добрия пилот като умения, поведени и т.н. и съм за него и макларън. >:D<: Много готино се натиснаха с Бътън, направо се накефих 5-6 завоя на мм 1 от друг, ту единия 1ви ту другия. Но нямаха гориво и им се накараха да пуснат газта. Най-доброто състезание за 2010 до сега. Не можах да отделя 200лв да присъствам на живо, жалко за зрелището, но на ТВ.

- Herr Flick
- потребител
- Мнения: 206
- Регистриран: 05 юли 2008, 16:29
- Модел на автомобила: Fiesta '97, Zetec-S 1.25, 16V, 75 hp.
- Местоположение: Габрово.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Двойна победа на "Макларън" е мечтата ми, когато гледам Формула 1. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Ама ти вярваш ли на това? Просто това беше легален начин за команда от бокса, че като знаят колко малко акъл има Хамилтън, като нищо ще върнат жеста на Ред Бул.PcMan написа:...... Но нямаха гориво и им се накараха да пуснат газта. .....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Разбира се, че не вярвам - това е за пред зрителите пред ТВ-то и ФИА нали слушат радиотоHACKO написа: Ама ти вярваш ли на това? Просто това беше легален начин за команда от бокса, че като знаят колко малко акъл има Хамилтън, като нищо ще върнат жеста на Ред Бул.


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Аз бях в Ямбол, имях 200 лв.,но не присъствах щото пих до късно в Събота.PcMan написа:Не можах да отделя 200лв да присъствам на живо, жалко за зрелището, но на ТВ.


- ivoled
- потребител
- Мнения: 542
- Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
- Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
- Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
- Status: Извън линия
Re: Formula1
съдията,съдията
съдията педера.т
Тоя път се усра.а ,обаче Маса си им го каза човека,на прес конференцията.
Заслужава адмираций,трабваше да му набие една какска като слезе от болида.
съдията педера.т
Тоя път се усра.а ,обаче Маса си им го каза човека,на прес конференцията.
Заслужава адмираций,трабваше да му набие една какска като слезе от болида.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Формула 1 е отборен спорт, инженерите в пита виждат нещата много по-точно и рационално, отколкото пилотите в кокпита на които адреналина е до краен предел. Не знам защо, ФИА забраня отборната тактика, ама тя уж се стреми към намаляне на разходите и същевременно всеки сезон налага кардинални промени в правилата водещи практически до конструиране на нови автомобили, което води до по-големи разходи. Все пак по-добре заповед от бокса и печелене на максимален брой точки, отколкото да оставиш пилотите ти да се избият, заради неразбрана команда (защото именно такава имаше в Ред Бул във Турция) и да подариш чиста двойна победа на съперниците си.
Аз лично съм за отборната тактика за връщане на времената, когато втория пилот слиза от колата за да я предостави на пилот №1 за да завърши състезанието. На пилотите им се плаща да носят точки на отбора, а не да хранят егото си. Също така, трябва да се върнат "Мулетата".
Аз лично съм за отборната тактика за връщане на времената, когато втория пилот слиза от колата за да я предостави на пилот №1 за да завърши състезанието. На пилотите им се плаща да носят точки на отбора, а не да хранят егото си. Също така, трябва да се върнат "Мулетата".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ivoled
- потребител
- Мнения: 542
- Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
- Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
- Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
- Status: Извън линия
Re: Formula1
И Насе можеби взеха повече точки като размениха позицийте на собствените си пилоти,или подхраниха егото на оня ла..яр дето само знае да реве?HACKO написа:Формула 1 е отборен спорт, инженерите в пита виждат нещата много по-точно и рационално, отколкото пилотите в кокпита на които адреналина е до краен предел. Не знам защо, ФИА забраня отборната тактика, ама тя уж се стреми към намаляне на разходите и същевременно всеки сезон налага кардинални промени в правилата водещи практически до конструиране на нови автомобили, което води до по-големи разходи. Все пак по-добре заповед от бокса и печелене на максимален брой точки, отколкото да оставиш пилотите ти да се избият, заради неразбрана команда (защото именно такава имаше в Ред Бул във Турция) и да подариш чиста двойна победа на съперниците си.
Аз лично съм за отборната тактика за връщане на времената, когато втория пилот слиза от колата за да я предостави на пилот №1 за да завърши състезанието. На пилотите им се плаща да носят точки на отбора, а не да хранят егото си. Също така, трябва да се върнат "Мулетата".
Няколко обиколки по рано ревеше на радиото,че Маса не го пуска(като е номер 1 да си го изпревари ама не така е по-лесно).Подлезурко и гъзоблизец,акогато не стане неговата реве,блъска и разваля отбори(Хамилтън 2).
Отборна тактика да,но конкретно това им е забранено Официално,в случайте когато им беше разрешено и го правеха найстина си имаха пилот номер 1,а съотборниците му работеха за него(а после дори той тях).
Нали тая година нямаше да се "месят" пилотите щяха да определят кой,ще е първи в равен спор?
А да турция-Поздрави на отбора от пилот номер 2
А днес-Не нямах проблем просто намалих
И последно,че се оливам 60 000 са им малко(искаше ми се да го дисквалифицират този път, да загубят и Алонсо и Ферари).
Последна промяна от ivoled на 25 юли 2010, 20:14, променено общо 1 път.
- vaskoneti
- потребител
- Мнения: 499
- Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Formula1
ivoled написа:И Насе можеби взеха повече точки като размениха позицийте на собствените си пилоти,или подхраниха егото на оня ла..яр дето само знае да реве?HACKO написа:Формула 1 е отборен спорт, инженерите в пита виждат нещата много по-точно и рационално, отколкото пилотите в кокпита на които адреналина е до краен предел. Не знам защо, ФИА забраня отборната тактика, ама тя уж се стреми към намаляне на разходите и същевременно всеки сезон налага кардинални промени в правилата водещи практически до конструиране на нови автомобили, което води до по-големи разходи. Все пак по-добре заповед от бокса и печелене на максимален брой точки, отколкото да оставиш пилотите ти да се избият, заради неразбрана команда (защото именно такава имаше в Ред Бул във Турция) и да подариш чиста двойна победа на съперниците си.
Аз лично съм за отборната тактика за връщане на времената, когато втория пилот слиза от колата за да я предостави на пилот №1 за да завърши състезанието. На пилотите им се плаща да носят точки на отбора, а не да хранят егото си. Също така, трябва да се върнат "Мулетата".
Няколко обиколки по рано ревеше на радиота,че Маса не го пуска(катое пилот номер 1 да си го изпревари ама не така е по-лесно).Подлезурко и гъзоблизец,акогото не стане неговата реве,блъска и разваля отбори(хамилтън 2).
Отборна тактика да,но конкретно това им е забранено Официално,в случайте когато им беше разрешено и го правеха найстина си имаха пилот номер 1,а съотборниците му работеха за него(а после дори той за един От тях).
Нали тая година нямаше да се "месят" пилотите щяха да определят кой ще е първи в равен спор?
А да турция-Поздрави на отбора от пилот номер 2
А днес-Не немах проблем просто намалих
И последно че се оливам 60 000 са им малко(искаше ми се да го дисквалифицират този път, да загубят и Алонсо и Ферари)
И рече най-големия спец, и отсече .......
Хамилтън ще бъде шампион тая година !!!
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Formula1
А защо не коментирате маневрите на Фетел вече два поредни старта.
Привърженик съм на Маса а не на Алонсо (никога не съм го харесвал). В днешното състезание Маса държеше идеално темпо със меките гуми, но след смяната скороста му не беше постоянна, докато се нагоди към тях Алонсо все пак го изчака и не правеше опити да го изпревари въпреки че беше на гърба му. През това време Фетел стопи преднината и на двамата, към края скороста му отново падна и застрашаваше да се стигне до ситуация в която Фетел да атакува и двамата, или да се ударят помежду си, както стана в Ред Бул.
Тогава в Турция, също имаше заповед от бокса, но малко по-завоалирана, Уебър имаше инструкция да премине в икономичен режим, тъй като бяха с голяма преднина и никой не ги застрашаваше, знаейки за това Фетел атакува, дали Уебър не разбра заповедта да пропусне Фетел или не пожела да я изпълни не се разбра, но видяхме резултата- двойна победа за преките конкуренти.
Договорите на пилотите във Ферари не са публични, но никога (поне от 1992г откакто следя Ф1) пилотите им не са били равнопоставени.
Привърженик съм на Маса а не на Алонсо (никога не съм го харесвал). В днешното състезание Маса държеше идеално темпо със меките гуми, но след смяната скороста му не беше постоянна, докато се нагоди към тях Алонсо все пак го изчака и не правеше опити да го изпревари въпреки че беше на гърба му. През това време Фетел стопи преднината и на двамата, към края скороста му отново падна и застрашаваше да се стигне до ситуация в която Фетел да атакува и двамата, или да се ударят помежду си, както стана в Ред Бул.
Тогава в Турция, също имаше заповед от бокса, но малко по-завоалирана, Уебър имаше инструкция да премине в икономичен режим, тъй като бяха с голяма преднина и никой не ги застрашаваше, знаейки за това Фетел атакува, дали Уебър не разбра заповедта да пропусне Фетел или не пожела да я изпълни не се разбра, но видяхме резултата- двойна победа за преките конкуренти.
Договорите на пилотите във Ферари не са публични, но никога (поне от 1992г откакто следя Ф1) пилотите им не са били равнопоставени.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ivoled
- потребител
- Мнения: 542
- Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
- Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
- Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Това за Фетел беше другото(първото) което ми направи впечатление,пусна първо Маса а заради него изстърва и Алонсо по детско-найвен начин,но то ми избледня след другата случка.
П.п
И ти си прав до някъде,колкото и да ми се иска немога да го отрека.
П.п
И ти си прав до някъде,колкото и да ми се иска немога да го отрека.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Formula1
Еклестън не е против заповедите от бокса
27.07.2010, Румен Папазов
Бърни Еклестън не смята заповедите от бокса за нещо лошо и според него забраната за това трябва да бъде махната.
"Трябва да призная, че съм съгласен с хората, които смятат, че забраната трябва да се махне. Вярвам, че това, което правят хората вътре в тима си и това как тe управляват тима, си е тяхна работа.
Ще видим какво ще каже световният съвет по въпроса, но това е нещо, което трябва да бъде дискутирано. Що се отнася до моето мнение - един тим си е тим и хората вътре трябва да го управляват както намерят за добре.
Във Ф1 се случва да има заповеди от бокса. Винаги е било така и винаги ще бъде. Това, че сега Ферари бяха хванати и нарочени в нарушаване на правилата, прави ли постъпката им по-лоша от на другите? Аз просто не мога да повярвам на лицемерието, което наблюдавам в последните няколко дни.
Единственият начин да спрем заповедите от бокса е всеки отбор да се състезава само с по една кола. Но докато има две, а някои отбори дори искат три, това правило няма никакъв смисъл.
Тим-шефовете трябва да могат да правят това, което смятат за най-добро за отбора си, за техните служители и за собствениците. Това е и което те винаги са правели. В някои моменти през последните 60 години обаче като че ли забравяме този факт. Фурорът при публиката е базиран на едно фундаментално неразбирателство, според което във Ф1 нещата опират до личността", смята Еклестън.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта