Моят бъдещ Focus 1.8 TDCI 115-Вече настоящ
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 30 май 2010, 14:18
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
- Status: Извън линия
Моят бъдещ Focus 1.8 TDCI 115-Вече настоящ
Здравейте,колеги
От доста време чета форума и от също толкова време си търсех "моят Фокус". И ето накрая мисля,че го намерих. http://www.cars.bg/u150058 След обстойна проверка на ходова част,електроника и двигател,реших,че това е моят фокус
Нивото е "Zetec",а самата кола е доста запазена. Ще се радвам да се срещаме из форума,а и по пътищата >:D<:
Поздрави от мен

От доста време чета форума и от също толкова време си търсех "моят Фокус". И ето накрая мисля,че го намерих. http://www.cars.bg/u150058 След обстойна проверка на ходова част,електроника и двигател,реших,че това е моят фокус

Поздрави от мен

Последна промяна от NoGood на 21 юни 2010, 19:52, променено общо 1 път.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Честито колега! на снимките изглежда перфектна! Надявам се да не се срещаме във разделите: Ел.инсталация и оборудване и Двигател и трансмисия. Още веднъж честито и със здраве да си я караш ако я купиш!от NoGood: Ще се радвам да се срещаме из форума
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 30 май 2010, 14:18
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Мерси,варгал 
И аз се надявам да не се срещаме във посочените от теб раздели
А иначе,нямам търпение да и се порадвам,като я купя


И аз се надявам да не се срещаме във посочените от теб раздели



- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Много внимавай, че тези дизели с комънрейл система имат проблеми с инжекторите. Живота им е м-ду 200-300000 км. Много колеги приплакаха от тези инжектори, след не много км. минати в България започва да им мига лампата за подгрев, тубят мощност, започват да пушат и т-нк. Задължително и направи диагностика в Мото-Пфое преди покупката. Инжекторите се ремонтират за около 1000 лв или се заменят всичките за около 3000 лв.
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
vargala81 написа:Много внимавай, че тези дизели с комънрейл система имат проблеми с инжекторите. Живота им е м-ду 200-300000 км. Много колеги приплакаха от тези инжектори, след не много км. минати в България започва да им мига лампата за подгрев, тубят мощност, започват да пушат и т-нк. Задължително и направи диагностика в Мото-Пфое преди покупката. Инжекторите се ремонтират за около 1000 лв или се заменят всичките за около 3000 лв.
Проблема с дюзите(инжекторите) не може да се хване ако вече не мига лампата за подгрев. Понякога не се налага ремонт веднага - при старото мондео 3-4 пъти са ми сменяли серийните номера на дюзите и всичко се оправяш, лошото е, че незнаеш кога ще се развали и за съжалене винаги става когатто даваш рязко газ - при изпреварване.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
да ама нашите джамбази правят така: ако има светеща лампа, режат кабела и свръзват към лампата за маслото или алтернатораdivxstore написа:vargala81 написа:Много внимавай, че тези дизели с комънрейл система имат проблеми с инжекторите. Живота им е м-ду 200-300000 км. Много колеги приплакаха от тези инжектори, след не много км. минати в България започва да им мига лампата за подгрев, тубят мощност, започват да пушат и т-нк. Задължително и направи диагностика в Мото-Пфое преди покупката. Инжекторите се ремонтират за около 1000 лв или се заменят всичките за около 3000 лв.
Проблема с дюзите(инжекторите) не може да се хване ако вече не мига лампата за подгрев. Понякога не се налага ремонт веднага - при старото мондео 3-4 пъти са ми сменяли серийните номера на дюзите и всичко се оправяш, лошото е, че незнаеш кога ще се развали и за съжалене винаги става когатто даваш рязко газ - при изпреварване.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 30 май 2010, 14:18
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Да,наистина може така да правят.Мерси за предупрежденията,но мисля,че вече съм се спрял на колата. Даже от както е вкарана в БГ е в движение и предполагам,ако имаше проблем и са правили тея неща с алтернатора и т.н. щеше вече да е изпищяло нещо,но уви 

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Колата изглежда като нова, пожелавам ти доста време и да работи като такава! Винаги има минуси на даден двигател и плюсове, но пък е по-тих, с по-слаби вибрации, 25коня по-мощен и по-разработен от 1.8 тдди 90коня. Всичко е въпрос на избор и късмет. По-добрия двигател и късмет са по-добрия вариант. Аз заложих на късмет и стария двигател, но и новия не бих отказал при добра бройка като твоята. Успех и се похвали 

-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 30 май 2010, 14:18
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Здравейте пак 
При първи наблюдения-доста пъргава,стегната возия и всичко характерно за Фокусника
Направо си е удоволствие да си я карам
По колата всичко работи,само има леки корекции,които трябва да свърша тея дни.Като например крушката на преден десен фар играе и една биелета отзад за смяна. Това е. Като разход на 200км градско,с включен климатик и първоначалното "радване"
даде 9.5л.


При първи наблюдения-доста пъргава,стегната возия и всичко характерно за Фокусника




- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Работи по окачването се сменят симетрично - ако е прецакана лява заедно с нея сменяш и дясна. Особено щом става въпрос за нещо не много скъпо като биалетка. Провери и тампоните на щангата.NoGood написа:Здравейте пак
... и една биелета отзад за смяна. ...

- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Това важи за амортисьори, прожини и накладки. Вярно, че не се знае след колко време ще се счупи и другата биалета, но пък може да издържи повече от ментето което сме купили. Аз така смених един тампон на десния носач, същия този тампон се нацепи след няма и 10000 км. а останалите си бяха здрави. Пак смених тампона и пак се нацепи за същия пробег, а останалите все още си бяха здрави. Накрая се излъгах и смених целите носачи със нови на Ас-метал. Тампоните им изкараха 2000 км. после си смених само тампоните от Мото-Пфое и вече забравих, а на старите носачи все още си стоят здрави 3-те тампона .Всички монтьори които познавам са ми казвали, че каквото смениш в България почваш само това да сменяш.tropper написа:Работи по окачването се сменят симетрично - ако е прецакана лява заедно с нея сменяш и дясна. Особено щом става въпрос за нещо не много скъпо като биалетка. Провери и тампоните на щангата.NoGood написа:Здравейте пак
... и една биелета отзад за смяна. ...
- Честито на колегата за Фокусника! Пожелавам му да си го кара със здраве и да не му прави фокуси.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 30 май 2010, 14:18
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Ще се възползвам от съветите Ви.Благодаря,за които 

-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 30 май 2010, 14:18
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Скоро,като намеря време да изтрезнея ще пусна и някоя друга снимка във "МОЯТА КОЛА". 

-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Леле,ама ти нямаш ли мерак да я караш тази кола.По-нагоре си написал че нямаш търпение да я купиш и да и се метнеш,а сега излиза че чашката е по-важна,а колата може да почака.Карай го бе човек,една кола не се ли кара,започва да се чупи от много стоене,първите 10-тина хил.км не трябва да оставяш седалката да изтинеNoGood написа:Скоро,като намеря време да изтрезнея ще пусна и някоя друга снимка във "МОЯТА КОЛА".

- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Честито Колега! Страхотна машина е Фокусникът а и тия 115 коня са повече от тостатъчни за това купе.
Много безаварийни километри и ще чакам снимките в "Моята кола"
Много безаварийни километри и ще чакам снимките в "Моята кола"

-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 30 май 2010, 14:18
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
1.8d,просто много поводи се насъбраха на веднъж,а аз не съм човек да не ги уважа
Пък и не съм много по твърдия алкохол.Повече си уважавам биричката
Иначе колата я взех в четвъртък и за 2 дена и навъртях 200км градско,както съм писал по-горе
А събота вечер и правих дълго пътешествие и така се получиха около 600км за тея дни
С доста мерак си я взех и с още толкова радост си я карам. Даже току що и направих първата паста,щото не можех да я гледам кална от проливните дъждове през почивните дни
и сега е много доволна
Яким,да ще я снимам.Само да ми остане малко свободно време,тъй като ми е малко кът и понякога изобщо не ми остава
Дано утре да я щракна 






Яким,да ще я снимам.Само да ми остане малко свободно време,тъй като ми е малко кът и понякога изобщо не ми остава


- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Честито колега, дълги безаварийни километри и много щастливи моменти с тоз лачен Фокусник!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115
Между другото чак сега се вгледах в заглавието. Поправи си и профила, защото двигателят се води TDCI, а CDTI се използва от Опел.
- peterpetroff
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115-Вече настоящ
Честитки и от мен, Колега! Монго безавараийни километри и удоволствие от карането! Фокус наистина е кола, която има толкова стегнато и непоколебимо поведение на пътя, толкова е стабилна в завои и при висока скорост, че е огромен кеф да я управляваш! Наслаждавай и се! 

- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Моят бъдещ Focus 1.8 CDTI 115-Вече настоящ
Честито колега! Да й се радваш дълго и безаварийно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта