ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от cosworth team ruse » 04 юни 2010, 18:04

да от купето остава един 2.0 6 цилиндров и ще се слага на тази с 4ри врати пък 2,9 си е баш за купето нагласен
:D

Потребителски аватар
adrian73
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 26 дек 2007, 15:19
Модел на автомобила: FORD SIERRA 3dr
Местоположение: Свиленград
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от adrian73 » 07 юни 2010, 20:56

Чакам снимки от работата по купето.Като му дойде времето *00143* *00143* *00143*

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от ludavoda » 07 юни 2010, 22:51

cosworth team ruse написа:аз се надявам на пролет вече с някоя двувалка да ги правя тея работи :D:
Не знам дали с двувалката ще можеш и една "метла" да направиш на сухо...
Ако става въпрос за тая двувалка, дето е 2.0, два вала, 8 клапана - надали...
Колкото Сиерки съм водял с такъв двигател - все берат душа...

Успех...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от venom4o » 07 юни 2010, 23:10

ludavoda написа:
cosworth team ruse написа:аз се надявам на пролет вече с някоя двувалка да ги правя тея работи :D:
Не знам дали с двувалката ще можеш и една "метла" да направиш на сухо...
Ако става въпрос за тая двувалка, дето е 2.0, два вала, 8 клапана - надали...
Колкото Сиерки съм водял с такъв двигател - все берат душа...

Успех...
Той е направен за икономия не за ръчкане.Води Xr4 или Коси ;) ще береш душа с тях.Донс не е лош мотор .Има потенциал.. сега мисля да направя един 16в такъв за сиерата пипан та ще видим какво ще се получи.Имам глава и всичките части за мотора но трябват шлайфове на валове сегменти , нови ризи гарнитури т.е. пари....

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от ludavoda » 07 юни 2010, 23:36

Ако е с 16 клапанова глава, вероятно ще тръгне по-добре...
Извинявам се за ОффТопика, но какво му е "пипано"?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от venom4o » 08 юни 2010, 17:52

На кое какво е пипано? Казах ,че тепърва ще сглобявам мотор по който ще се правят подобрения. Не ,че имам такъв готов или съм "пилил главата" както казват селските гаражни майстори

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от cosworth team ruse » 08 юни 2010, 23:36

ludavoda написа:
cosworth team ruse написа:аз се надявам на пролет вече с някоя двувалка да ги правя тея работи :D:
Не знам дали с двувалката ще можеш и една "метла" да направиш на сухо...
Ако става въпрос за тая двувалка, дето е 2.0, два вала, 8 клапана - надали...
Колкото Сиерки съм водял с такъв двигател - все берат душа...

Успех...
бацка за втори път те хващам неподготвен относно сиерските мотори :D: значи не само метла ами и на 360 градуса се върти и като за кола да се научиш да поднасяш с нея си е доста добър мотора само му трябва шпер естествено ,не те знам какви двувалки си гледал но са били много издухани щом не могат и да поднесатмалко клип за размисъл 4ервената е мойта а другата сивата на едно приятелче . http://vbox7.com/play:af9dfe87" onclick="window.open(this.href);return false; http://vbox7.com/play:c239e5dc" onclick="window.open(this.href);return false; http://vbox7.com/play:914af8fd" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от ludavoda » 10 юни 2010, 23:53

Ако правилно съм разбрал, искаш да сменяш мотора с 2.9...
Според мен не е оправдано. Тоя мотор е много тежък и не върви особено, а харчи доста...
Надали ще имаш особен ефект. Е, ще ти се подобри звукът, но това не е най-важното...
Остани си с 2.0...
За него се продават много тунинг части. Все ще спастриш някой лев да си купиш. А, V-образния има голям въртящ момент, но надали ще усетиш голяма разлика...
2.8- цата на Бонсата има един много голям недостатък - всяка глава има три цилиндъра, но има само два изпускателни колектора. Т.е. три цилиндъра се "изхождат" в два изхода. И неможе да бъде оправено, просто такава е главата...
Не знам как е при 2.9-ката...

П.П. За много мощни коли (над 200 к.с.) задното предаване е предимство, но за по-слабите задното е голям недостатък. Задното има големи загуби - от кардана... Затова е по-добре да имаш силни високи обороти, поне малко да компенсираш...
Гледах ги клипчетата. Сивата сиерка добре върви, но си мисля, че ако не я засилва толкова, няма да може направи и една метла от място...
Ако си сложиш тежък мотор, съвсем ще си нарушиш баланса... Моят съвет е - събери пари и си направи 2.0, ще тръгне добре...
Не случайно аз с 1.6 побеждавам убедително 2.8-цата на Бонсо...
Просто той няма обороти и двигателят е адски тежък. Теглото не е за пренебрегване...

П.П. При V-образните има един специфичен звук - все едно колата много върви, но се оказва, че съвсем не е така...
Аз също харесвам V-образните, но за да тръгне добре трябват много усилия...
Преди имах едно мнение за тях, сега е съвсем различно...
Xr4-кта от '86(2.8 ) и Xr-4-ката (3.0) от 1989 г., нямат кой знае какви показатели. И двете са над 16с. за 400 м.

Това е според мен, може и да не съм прав - не ангажирам никой с мнението си...

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от cosworth team ruse » 11 юни 2010, 00:19

ами да правилно си разбрал то вече е факт мотора аз цяло скорпио купих заради него но няма значение като сравнение сегашния двувaлкaта и тоя разликата както аз я усещам следната:двуалката на първа по дръпва и нагоре 2-3 в сравнение с 2,9 я няма никаква по лесно се развърта но при 2,9 2 и 3 нагоре прoсто има голям прилив на сила, мощност абе с две думи много повече наема от двувaлкaта,а 2,9 е много по-различен по конструкция от 2,8 с отделен порт за всеки изпускател при него е изразен въртящия момент повече отколкото динамиката 145 коня и 220 нм въртящ момент а двувaлкaта е 174 нм прави си сам изводите но ми харесва определено как върви и все пак като покараш такъв мотор тогава би трябвало да направиш извод кой е по добре да се взима или направи нищо лично а тая сивата повярвай ще ти направи доста метли с такъв мотор
_friends_

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от ludavoda » 11 юни 2010, 01:06

На 2.9 (145 к.с. 228 Nm...) Scorpio му дават 11.3 с. от 0-60 mph. Значи от до 0-100 км. още по-зле...
Както и да e. Аз си казах мнението - ти си знаеш...

Успех...

П.П. Червената Сиерка много ме радва...
Последна промяна от ludavoda на 11 юни 2010, 11:30, променено общо 1 път.

Valo
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 21 окт 2008, 21:40
Модел на автомобила: Ford Sierra 3dr
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от Valo » 11 юни 2010, 11:23

ludavoda написа:На 2.9 (145 к.с. 228 Nm...) Scorpio му дават 11.3 от 0-60 mph. Значи от до 0-100 км. още по-зле...
*00135*

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от vargala81 » 11 юни 2010, 15:56

ludavoda написа:На 2.9 (145 к.с. 228 Nm...) Scorpio му дават 11.3 с. от 0-60 mph. Значи от до 0-100 км. още по-зле...
Както и да e. Аз си казах мнението - ти си знаеш...

Успех...

П.П. Червената Сиерка много ме радва...
ludavoda, нещо май си гледал автоматичната трансмисия с 4 предавки, със нея Скорпио 2,9 i ускорява за толкова, а с ръчната трансмисия по каталог му дават 9,2 сек. от 0-100 км. но дори да ги прави за 10 сек пак е добре за този кораб :D: Сиерката е с поне 200 кг, по-лека, така, че ще върви повече.

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от ludavoda » 11 юни 2010, 17:28

Сега проверих - така е. Не съм забелязал, че данните са с автоматчина 4-степенна кутия.
Извинявам се...

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от cosworth team ruse » 11 юни 2010, 18:10

колега чети по внимателно следващия път на някой събор на писта ще ги замерим тоя мотор и ескорта и ще видим кой е по-бързия сега се чешим излишно http://forddrive.50.forumer.com/viewtop ... =372#p2488" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от venom4o » 11 юни 2010, 18:11

2.8 е много по зле от 2.9.
2.9 е с хидравлични повдигачи, 2.9 е с отделни портове за всеки цилиндър.
2.9 е дефорсиран заради еко политиката на Германия за тия години.И Извинявай но дюзите на 2.9 са 143 кубика за цилиндър ,а на 2.0 ДОНС 191 кубика.Отделно 2.9 е толкова разреден като степен на сгъстяване и толкова спънат от компютъра ,че само с едно ремапване на компа 180-190 коня няма да са никакъв проблем за този мотор.А доколкото и четох при конструирането му е излезнал горе долу толкова.
Незнам дали си чел историята на форд ,но форд се слави в миналото като един от най добрите производители на V oбразни мотори и е 1-вата марка изобретила V8 още през 2-рата световна война.
2.9 24v cosworth e със същия цилиндров блок като 12v с тази разлика ,че разпределителния вал го няма заедно с повдигачите долу в картера.1-вата генерация 24v е 197 а втората 207 коня и пак съм обеден че всичките са много по добри от 2.0 ДОНС или 2.0 ОНС.
А относно задното предаване хич не е по тромаво от предното.Аз съм със Шпер и мога да ти кажа ,че с този 120 кониов мотор си имам доста по добър старт от Доста коли с предно ,но в момента се кара на газ със дифузьор 30мм(отвора на дросела ми е 70 мм ) и грам не върви ,но пък харчи малко.
Плюс това има диференциал 3.92 монтиран на сиера и аз имам такъв и да ти кажа разликата е огромна.
едит:
Ето за пример Xr4 със RS2000 който е по мощен от твоя ескорт
http://www.youtube.com/watch?v=TjfaVP2X ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от ludavoda » 12 юни 2010, 02:29

Да 2.8 е по-зле от 2.9 - 160 коня е. А 2.9 е 145!
Веномчо, аз не оспорвам, че V6 е мощен мотор. Всичките са по-мощни от моят 1.6...
Обаче ги наказвам лошо...
Но дори и това не е реално - един добре вървящ v-образен мотор, ще ме направи за смях, но има ли какво изобщо да коментираме: 2.8 vs 1.6?
Исках да кажа, че 2.0 DOHC, има голям потенциал...
И излиза по-евтино за силов тунинг спрямо v-образните...
Аз ги бия здраво и DOHC-тата, но мойта кола е по-лека от тях и това е нормално...
И още нещо - независимо от огромния въртящ момент, аз дърпам на Бонсата не само от 0-100 км./ч. Над 100 км./ч. направо го скапвам - разликата става огромна. В геометрична прогресия. За мен е странно, но е факт. Бия го на всичко - дори ще го бия и на максимална скорост, въпреки, че никога не съм напъвал xr-а докрай, щото ме е страх. Бонсата също не е пробвал Каприто докрай, но просто по усет съм сигурен, че ще го омагьосам - направо никакъв шанс...

Ако се чудех, какъв мотор да си сложа на Сиерата (която не е спортна кола, щото е тежка... според мен, изключваме веднага Sierra Cosworth, щото там е друго), щях да си сложа 2.0 DOHC, щото за не много пари щях да го оборудвам напълно...
Пак казвам - той ще ме отвее - просто не му достига сила във високите. Оправи ли това - няма да имам никакъв шанс...
Ако някой си мисли, че със "стоков" V-образен ще спечели нещо, според мен дълбоко се лъже. А и какво може да му се направи - разпр. вал е само един!
Това все пак е според мен - може и да греша. Само си изказвам мнението...
Аз приключих с тая тема...
Успех на всички...
П.П. И колега - чета много внимателно. На следващия събор те чакам - ще ги пробваме на каквото искаш: писта, 400 м., 0-100 км., 60-160 км./ч., летящ старт - на каквото се сетиш на това...
Само на офроуд не мога :)
А Веномчо, понеже задното е много готино го каня специално да се пробваме на писта Дракон :)
Може и да падна - няма невъзможни неща...
Не съм казал, че задното е тромаво - а казах, че има много загуби. Не ми слагайте думи в устата, които не съм казал...
Наистина приключих с тая тема...

Успех на всички, много ме кефи Сиерата на колегата от Русе, ако мога да помогна с нещо - да ми пише - ще помагам...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от venom4o » 12 юни 2010, 07:57

Да съгласен съм. Но ЗА мен ДОНС няма такъв Потенциал какъвто има ОНС. За ОНС има много разработки ,адски много части.И доста проекти..държи доста на бой..
Донс е по кекав..редовно плюе биели през блока и с тази верига е лош вариант.Отделно засича клапани за разлика от ОНС.
Твоята кола не е ли 105 коня? Правил ли си нещо по нея.
И да съгласен съм със 145 коня заводски 2.9 няма къде да се състезава тромав е но именно затова говоря за ремапване +това има валове на Кенткамс за този мотор :mrgreen: . За мен шест цилиндровия мотор въпреки ,че е по ниско оборотен има доста по голям потенциал въпреки ,че наистина ще си трябват повече парички за направата му.
Бих се пуснал на пистата ,но колата ми е пригодена за градско каране, натоварена е с хиляди работи по нея както и със плочката за газта която както казах ми задушава мотора.
Знам как върви xr3 баща ми имаше орион със RS пакет и такъв мотор със механична инжекция преди около 15 години.Бургия беше но по 2 причини.Ориона е доста лек и предавките са доста къси а диференциала бърз.
Някак си ми у трудно да повярвам ,че си дръпнал бонсата. Но тук има и друг фактор Той със каква кутия е какъв диференциал е?
На Гео от Стара Загора Каприто е 2.0 ДОНС със сиеров мотор мисля ,че с него ще бъде по интересно да се дръпнете.А сиерата ,че е тежка не съм съгласен 1050 кила за Сиера ДОНС Въобще не е много!

едит:Забравих да кажа.Ако бонсата е със Тип 9 кутия тя е със много дълги предавки докато МТ 75 е доста по пъргава от тип 9.Моето скорпио е с тип 9 и са си дълги.

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от deshi » 12 юни 2010, 11:45

Яшо кой кого ще бие незнам, интересно ми е и очаквам с нетърпение , та ти вземи се готви за на есен и приготвяй белия балет за ретрото , тоя път си в ирата вече :) като най вероятно ще се кара 2 дни и събота и неделя , а на DOHC не се точете , щото на калояново владо дава 1:06 което е по добро от кадет гси . хонда в тек ... и прочее а ,аз паднах до 1:08 на газ .... която вече няма да я има а ще има някои други модове така че стягайте се за на есен.
live and let die

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от cosworth team ruse » 12 юни 2010, 15:04

по-вероятно е бонсата да не може кара на права ако не знае как да тръгва добре и грешиш че сиерата е тежка кола объркал си се,но и в6 и дохц ако са редовни ще те бият според мен
8)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ

Мнение от Danchev » 13 юни 2010, 05:12

По-редовен шестак от на Бонсата здраве му кажи, пълна ревизия и от готяните валове :D
На мен също ми е много интересна битката DOHC и на Явор CVH-а, като сами може да се досетите за кого стискам палци *00935*
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Заключена

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта