Проблем с 1.6 Duratec на Focus 2008 - ПОМОЩ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
didoya
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
Status: Извън линия

Re: Проблем с 1.6 Duratec на Focus 2008 - ПОМОЩ

Мнение от didoya » 24 юни 2010, 08:41

Благодаря за инфото:)

Иначе преди това ще трябва да потвърдя диагнозата, че не работи, защото наистина е странно как не свети Check-Engine.
Последна промяна от didoya на 11 ное 2010, 09:27, променено общо 1 път.

didoya
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
Status: Извън линия

Re: Проблем с 1.6 Duratec на Focus 2008 - ПОМОЩ

Мнение от didoya » 28 юни 2010, 12:13

Още нещо - поръчах си четец на грешки/живи данни. Така вече ще се оправям сам, имам известен предишен опит с VAG-COM на старото ми Audi 1.8T:)

Я кажете - къде се намира OBD2 - буксата на Focus2?

Благодаря предварително.

didoya
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
Status: Извън линия

Re: Проблем с 1.6 Duratec на Focus 2008 - ПОМОЩ

Мнение от didoya » 05 юли 2010, 18:41

Никой ли не знае къде е тази OBD букса :roll:

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с 1.6 Duratec на Focus 2008 - ПОМОЩ

Мнение от MapTo_D » 05 юли 2010, 18:54

при предпазителите вътре в купето

didoya
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
Status: Извън линия

Re: Проблем с 1.6 Duratec на Focus 2008 - ПОМОЩ

Мнение от didoya » 06 юли 2010, 08:38

Намерих я, в горната част на нишата за вещи, която се намира вляво, под волана:)

Днес OBD четеца на живи данни пристига и ще видим ламбда сондата бачка или не. Ако бачка - МП ги чака яко скандалче:)

didoya
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
Status: Извън линия

Re: Проблем с 1.6 Duratec на Focus 2008 - ПОМОЩ - Развръзка!

Мнение от didoya » 09 юли 2010, 09:22

Такааа, ето и я развръзката.

Вчера ми пристигна ОБД/КАН скенера. Закачих го и какво да видя - предната ламбда (която беше обявена от MOTO PHOHE за тотално неработеща и с права линия) си бачка като пич, толкова бързо мени стойностите, че едвам успявам да ги видя.
Доказаха се подозренията ми, че MOTO PHOHE се пробват да ме хлъзнат да си напазаря сонда за 400 лева без ДДС. Нямам коментар за това, тепърва си мисля къде да сигнализирам за поредната им измама (след като вече веднъж уж ми смениха консумативите, а само бяха доляли масло и филтрите бяха оставени старите....).

За проблема ми - най-вероятно е бил от замърсената дросел клапа. Разчетох се в книжката на колата и там пише - колата влиза в режим "Speed Limited Mode", когато има някаква аномалия в EAC (Electronic Acceleration Control) системата и по специално - педал на газта и дросел клапата. Попрочетох и на други места и там казват, че точно от мръсна дросел клапа компа ако не може да я отвори веднага на желаният ъгъл чрез моторчето - именно това се случва. Факт е и, че след почистването вече го нямам този проблем.

Ами това е, радвам се, че ми се реши проблема и ламбдата се оказа здрава в същото време:)

За MOTO PHOHE - ХОРА, НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!! ТОВА СА ДОЛНИ ИЗМАМНИЦИ.....незнам как може в Бг всичко да е толкова оср... и всичките услуги да са на такова ниво.

patsko
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 05 ное 2009, 08:28
Модел на автомобила: форд фъджан
Status: Извън линия

Re: Проблем с 1.6 Duratec на Focus 2008 - ПОМОЩ

Мнение от patsko » 05 яну 2011, 15:23

didoya написа:Здравейте,

Мислех си, че с купуването на нова кола писането ми по форуми за проблеми ще отпадне, но уви:)

Колата е Форд Фокус 02.2008 1.6 Duratec 100 коня.

Имам следния проблем - днес както си карах на връщане от Румъния по едно време изписка и на борда изписа: Speed Limited mode, а след това Engine Systems Fault. Ефекта от това бе, че все едно съм си махнал крака от газта - никаква тяга, не реагира на натискане на газ, работи си просто на празен ход като се изключи от скорост. С гасене и палене на двигателя проблема изчезва, колата върви все едно никога не е имало проблем и така до следващия път - да речем след 2-3 км. След 5-ия път някъде светна и за постоянно чек-енджин лампата.

Въпроса ми е - имате ли представа от какво може да е и също евентуално да ме насочите към свестен сервиз за диагностика, където се занимават и с по-нови коли (МП не искам и да ги чувам...... ама ако само те са ми спасението - искам не искам ще отида).

Благодаря ви предварително за помощта и дано не съм ви отегчил с дългия си пост:)



Здравейте колеги с подобен проблем съм както на колегата с фокуса инетересуваме в крайна сметка каква е била повреда и къде си я отстранил? И аз за МП не искам и да чувам бяха ме излъгали че съм за смяна на лагер на главината отидох при друг майстор който провери пред мен беше си ок. Преди 2 дена смених задни амортесьори оказа се че предния път горния болт на амортисьора е бил заварен за гайката. Няма значение професионалисти. Карам фюджан бензин 2003 и пак така губи мощност но не гаснее и ми светнал лампата за проблем в двигателя както при колегата. Този номер ми го прави на седмица 2-3 пъти но колата си гори нормално и всичко си е ок. Опасно е ако го направи при голяма скорост или изпреварване и тази мисъл ме побърква за това търся мнение и съвет на къде да поемам. Благодаря предварително и успешна и безавариина година колеги! :!:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта