Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Малко освежаване на темата. Това е K&N "спортен" високопропусклив панелен филтър. Вече минах с него 3000 км и нямам забележки.

Малко снимки по изпускателната система. Извинявам се че колата е мръсна, но са правени след няколкостотин километров преход.

И с новите колектори

На синият VW Golf II на заден план също е започнат тунинг, скоро ще пусна снимки и на него. Засега е само цялостно боядисан и е с оригиналният 1.8 моно двигател, има и два кюнеца отстрани пред двете задни колелета. Очакват се кристални стопове и фарове, решетка без емблема. Само да мине КАТ и го чака двигател от 1.8 GTI (старият, с 8 клапана) и турбина

Малко снимки по изпускателната система. Извинявам се че колата е мръсна, но са правени след няколкостотин километров преход.

И с новите колектори


На синият VW Golf II на заден план също е започнат тунинг, скоро ще пусна снимки и на него. Засега е само цялостно боядисан и е с оригиналният 1.8 моно двигател, има и два кюнеца отстрани пред двете задни колелета. Очакват се кристални стопове и фарове, решетка без емблема. Само да мине КАТ и го чака двигател от 1.8 GTI (старият, с 8 клапана) и турбина

"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
За тези "гащи" отзад на генерацията (разклонението) разправят, че не били много харни за кончетата... 

- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Ако трябва и аз да съм откровен, и на мен нещо не ми хареса ефекта след тази интервенция, макар да съм I4

Колега, трябваше с и без новите колектори да пробваш при оригиналната генерация какъв е ефекта. Как мислиш, сега усещаш ли разлика ?
Иначе с 2те гърнета готино се е получило, сякаш така си излиза от завода


Колега, трябваше с и без новите колектори да пробваш при оригиналната генерация какъв е ефекта. Как мислиш, сега усещаш ли разлика ?
Иначе с 2те гърнета готино се е получило, сякаш така си излиза от завода

Продавам си колата !
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Уфф да си призная идва ми малко шумна така колата. Също понякога като върна газта припуква (запалват се газовете) в аспуха. Иначе като минах на 63 мм тръба със старите колектори имаше много малка разлика в мощността, малко повече взе да дърпа на високи обороти. Вече като смених и колекторите се усети сериозна разлика, над 3500 об/мимн откача. Като ударя чертата обаче похарчените 1000 лв май не си струват, само за 10 добичета в повече... Ама поне е забавно
Иначе още 1000+ заминаха, дойде ми окачването на КОНИ, сини пружини (-35мм) и жълти амортисьори (регулируеми). Снимки ще има скоро.

Иначе още 1000+ заминаха, дойде ми окачването на КОНИ, сини пружини (-35мм) и жълти амортисьори (регулируеми). Снимки ще има скоро.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Да кажа и аз по въпроса с двете крайни гърнета - при мондео ст200 е така, но гърнетата са стандартни и добре заглушават, докато при вас в единия случай няма гърнета, а в другия ми се виждат като проходни, нормално е така колата да става по-шумна! И аз отдавна планувам подобна интервенция, но с две оригинални гърнета, намерил съм си такова за в ляво, предстои преправяне на генерацията и монтажа му. Ще пусна снимки и отзиви след като го направя. И аз сложих спортен панелен филтър, но на JR и съм доволен от резултата - двигателя стана по-пъргав. 

- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Ми те на ТЕД гърнетата са и 2те от Кугър - крайните, май
Няма значение, важното е, че е доволен от крайния резултат

Няма значение, важното е, че е доволен от крайния резултат

Продавам си колата !
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Ето обещаните снимки на новите амортисьори и пружини. Ако успея да се организирам тази седмица ще ги монтирам.







"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 23 фев 2010, 14:44
- Модел на автомобила: Ford Cougar V6 2.5 '99
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Здравейте!
Надали му е тук мястото, но изчетох и двете ти теми и реших тук да постна.
И аз вече съм собственик на такова "коте", но се оказа, че ми трябва задна броня...
Имаш ли още тази от стария ти Кугар и дали ще ме огрее за нея
Надали му е тук мястото, но изчетох и двете ти теми и реших тук да постна.
И аз вече съм собственик на такова "коте", но се оказа, че ми трябва задна броня...
Имаш ли още тази от стария ти Кугар и дали ще ме огрее за нея

- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
@Dimitrov74
Здравей и честито за колата
Мога да ти помогна, бронята е цяла и я пазя. Писах ти на ЛС.
Здравей и честито за колата

"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 03 мар 2010, 21:50
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Остава и да го пуснеш на писта Дракон и ще се разбере дали е имало смисъл да сменяш толкова неща по него.
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Покрай премеждията ми с мустанга едвам намерих време за кугара. Той най-накрая стъпи на окачване KONI (пружини -30мм и регулируеми амортисьори).


Впечатлението ми от тест драйва е малко по-твърда возия от преди и естествено по-стабилен в завой. Това е на средно положение на амортисьорите, а тествах само за ден из града. Също и още съм със зимните гуми, а на тях колата много се "кълчи".
Визията също се промени към добро, няма я така нелепо вдигната предница (вижда се на предишните снимки). Ето го и резултата.

Най-накрая малко лирично отклонение. В NECO форумa един е постнал детайлни снимки на прототипа на Cougar S, бил е на гости на колекционера собственик на колата. Само за информация за разлика от масовият модел този е с Duratec 3.0 V6 215PS, all wheel drive, limited slip diff и др. дребни и не толкова разлики. За дизайна направо няма да коментирам. Мечта, ама така и не влиза в производство.
http://www.newcougar.org/forums/videos- ... gar-s.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.scottgrundfor.com/forsale/1999cougarS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drivingenthusiast.net/sec-fo ... efault.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Впечатлението ми от тест драйва е малко по-твърда возия от преди и естествено по-стабилен в завой. Това е на средно положение на амортисьорите, а тествах само за ден из града. Също и още съм със зимните гуми, а на тях колата много се "кълчи".
Визията също се промени към добро, няма я така нелепо вдигната предница (вижда се на предишните снимки). Ето го и резултата.
Най-накрая малко лирично отклонение. В NECO форумa един е постнал детайлни снимки на прототипа на Cougar S, бил е на гости на колекционера собственик на колата. Само за информация за разлика от масовият модел този е с Duratec 3.0 V6 215PS, all wheel drive, limited slip diff и др. дребни и не толкова разлики. За дизайна направо няма да коментирам. Мечта, ама така и не влиза в производство.
http://www.newcougar.org/forums/videos- ... gar-s.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.scottgrundfor.com/forsale/1999cougarS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drivingenthusiast.net/sec-fo ... efault.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Точно това и аз исках да попитам.amplified написа:Какво ти е мнението за филтъра K&N ?
Промени ли се звукът ?
Разлика в пъргавината ?
Панелния и конусния К&N филтър имат ли разлика?
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
@Next & amplified
За "спортният филтър"
Ами той е за "спортисти" 
А сега сериозно, за кугара няма грам разлика. Звук и вървене същите. Сложих панелен филтър за да не оризилявам двигателният отсек и за да не дърпа топъл въздух. Сметнах че на четвъртата смяна изравнявам цената с обикновен филтър и затова го смених. Най евтино K&N се купува от ebay.
Ето и последните доработки по кугара.

Бели мигачи, нови дискове с накладки отпред и отзад, червени спирачни апарати и нова спирачна течност.

Комплекта за спирачките се оказа най-евтин от немският ebay, 110 евро плюс 40 за доставка. В БГ само за дисковете искаха повече...

Оказа се че да си боядисаш спирачните апарати не е лесна работа. Бая е търкането и то с малък шлайф на сгъстен въздух. Боята също хич не е евтина, на мен ми отидоха три спрейчета (мамка им малки бяха) от по 10 лв. Нямах обаче друг избор, друга боя гланц освен тази за 200 градуса нямаше. Купих ги от ПРАКТИКЕР и са специално за спирачни апарати, има червен, черен, жълт и син цвят. Аз купих Racing Red
Другото което боядисах бяха дисковете, естествено само там където не ги търкат накладките. Използвах сребърен спрей за до 900 градуса. Така ръждоците ще са по-малко.
Сега беше и момента да сменя спирачната течност (нали свалях сп. апарати). Налях DOT4, не ми се правеха експерименти. Иначе знам че мога да налея и DOT5.1 ама все пак...

Видяхте ли бухалчето? Вече си имам и "спортен" теглич
Един образ ги прави за всякакви автомобили, за мен 250 лв. Пуснах и инсталацията за него с релета за всяка от светлините, за да не се обърка модулът за контрол за игорели крушки.
Какво толкоз ще дърпам? Тайна майна, както казваме в Пловдив.

Бас хващам че на горната снимка не видяхте камерата за назад.

Така освен клипчета мога да гледам и за засади отзад.

Разграфяването е във футове (1 фут е равен на 30,48 см) ама не е проблем. Управлението е със задната светлина, като светне камерката се захранва и телевизорчето пуска този видеовход.
За "спортният филтър"


А сега сериозно, за кугара няма грам разлика. Звук и вървене същите. Сложих панелен филтър за да не оризилявам двигателният отсек и за да не дърпа топъл въздух. Сметнах че на четвъртата смяна изравнявам цената с обикновен филтър и затова го смених. Най евтино K&N се купува от ebay.
Ето и последните доработки по кугара.
Бели мигачи, нови дискове с накладки отпред и отзад, червени спирачни апарати и нова спирачна течност.
Комплекта за спирачките се оказа най-евтин от немският ebay, 110 евро плюс 40 за доставка. В БГ само за дисковете искаха повече...
Оказа се че да си боядисаш спирачните апарати не е лесна работа. Бая е търкането и то с малък шлайф на сгъстен въздух. Боята също хич не е евтина, на мен ми отидоха три спрейчета (мамка им малки бяха) от по 10 лв. Нямах обаче друг избор, друга боя гланц освен тази за 200 градуса нямаше. Купих ги от ПРАКТИКЕР и са специално за спирачни апарати, има червен, черен, жълт и син цвят. Аз купих Racing Red

Другото което боядисах бяха дисковете, естествено само там където не ги търкат накладките. Използвах сребърен спрей за до 900 градуса. Така ръждоците ще са по-малко.
Сега беше и момента да сменя спирачната течност (нали свалях сп. апарати). Налях DOT4, не ми се правеха експерименти. Иначе знам че мога да налея и DOT5.1 ама все пак...
Видяхте ли бухалчето? Вече си имам и "спортен" теглич

Какво толкоз ще дърпам? Тайна майна, както казваме в Пловдив.
Бас хващам че на горната снимка не видяхте камерата за назад.
Така освен клипчета мога да гледам и за засади отзад.
Разграфяването е във футове (1 фут е равен на 30,48 см) ама не е проблем. Управлението е със задната светлина, като светне камерката се захранва и телевизорчето пуска този видеовход.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- Pr1s0n3r
- потребител
- Мнения: 136
- Регистриран: 30 юни 2008, 09:08
- Модел на автомобила: Focus 2.0 TDCi - 165hp Sedan '08 Facelift
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Колега един съвет за камерата - свали я и всичките фуги ги намажи със силикон защото аз вече си изпатих от вода в камерата.... Иначе продъжавай в същия дух колата е супер 


- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Колега на спортист теглич не му отива.TED написа: Ами той е за "спортисти"![]()
филтърчето като си го поръча от Ибей пристигна ли със комплект за почистване или той отделно се закупува?
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Рефил кита за K&N филтрите се купува отделно.
Аз засега ползвам на един приятел, той го купи за 40 лв. от България. Пръскаме на моя и на неговия мотор филтрите, на кугара и чат пат на някой друг като услуга. Няма свършване... Сериозно, стига за N (ен) на брой пъти. Естествено сме се разбрали като свърши да купя аз и пак по същата схема
Аз засега ползвам на един приятел, той го купи за 40 лв. от България. Пръскаме на моя и на неговия мотор филтрите, на кугара и чат пат на някой друг като услуга. Няма свършване... Сериозно, стига за N (ен) на брой пъти. Естествено сме се разбрали като свърши да купя аз и пак по същата схема

"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
и как е ...върви ли добре по килима?TED написа:Купих си още един кугар...

- m1tev
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 30 яну 2009, 15:02
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0
Може ли да кажеш от каде...TED написа:Купих си още един кугар... 1:18![]()


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта