Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
tisho_1000
потребител
потребител
Мнения: 79
Регистриран: 16 сеп 2009, 21:03
Модел на автомобила: Мондео Ghia 2.2TDCi, 155 p.s., 2005г.
Местоположение: Ямбол / Варна
Status: Извън линия

Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Мнение от tisho_1000 » 13 юли 2010, 09:27

Здравейте колеги! Имам следните два проблема с Мондеото 1.8TDi ENDURA DE:
1. Трудно пали, няма зима, няма лято, мондеото върти стартер, акумулатор всичко е ОК. Никога не пали от първият път, върти по 15 - 20 секунди, с пълна газ, без газ - не иска, на второто завъртане пали от ряз. Имам чувството че пали "когато си иска"
2. Двигателя работи отлично без странични шумове, кристален и изчистен звук, не пуши, но като че ли няма нужното ускорение. Турбото явно надува защото ми издува ръката като хвана тръбата, но се усеща чак на 2900 - 3000 оборота и то не усезаемо, а до тия обороти е пълен мъртвец.
Километрите на колата са 268 000 км. Ако някой има идея за решаването на тези два проблема ще съм му благодарен да сподели опит.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Мнение от baro » 13 юли 2010, 13:00

Колега не споменаваш има ли нещо сменено по колата като горивен филтър ,подгревни свещи такива елементарни неща за паленето на един дизелов мотор а за невървенето пак може да е от филтър, дюзи ,но нека да се изкаже някой който разбира повече от дизели.Успех.

Потребителски аватар
tisho_1000
потребител
потребител
Мнения: 79
Регистриран: 16 сеп 2009, 21:03
Модел на автомобила: Мондео Ghia 2.2TDCi, 155 p.s., 2005г.
Местоположение: Ямбол / Варна
Status: Извън линия

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Мнение от tisho_1000 » 13 юли 2010, 15:28

Сменени масло, горивен филтър, въздушен филтър, свещите и релето са проверени - работят безупречно!

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Мнение от gazetto » 13 юли 2010, 18:25

Въздух в системата....като я издуеш с рязко газ до долу,изпушва ли стабилно?
Изображение

Потребителски аватар
tisho_1000
потребител
потребител
Мнения: 79
Регистриран: 16 сеп 2009, 21:03
Модел на автомобила: Мондео Ghia 2.2TDCi, 155 p.s., 2005г.
Местоположение: Ямбол / Варна
Status: Извън линия

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Мнение от tisho_1000 » 14 юли 2010, 14:05

Изпушва стабилно черно, откъде може да взима въздух, маркучетата за излишната нафта ги сменях скоро - сухи са

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Мнение от gazetto » 14 юли 2010, 14:29

Така въздух може да взима отвсякъде по системата.Има много теми за дизел дет гълта въздух.А по въпроса за невървенето и много то пушек.На помпата има един клапан който с мъркуче отива към турбото.Сваляш тоя клапан,разглобяваш го и зачистваш хубаво.Вътре ще видиш едно малко цилиндърче с нещо като малко буталце дето трябва да се движи нагоре надолу.Най-вероятно то засяда и колата си върви кат чист дизелак :).Аз онзи ден го правих това упражнение.При мен на моменти имаше турбо,на моменти нямаше.Сега има постоянно.Успех и пиши за резултата.А и след като сваляш клапанчето системата ще се опразни и трябва да подкачиш нафта,в противен случай требва як акумулатор.
Изображение

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Мнение от форд мк2 » 15 юли 2010, 10:17

gazetto написа:Така въздух може да взима отвсякъде по системата.Има много теми за дизел дет гълта въздух.А по въпроса за невървенето и много то пушек.На помпата има един клапан който с мъркуче отива към турбото.Сваляш тоя клапан,разглобяваш го и зачистваш хубаво.Вътре ще видиш едно малко цилиндърче с нещо като малко буталце дето трябва да се движи нагоре надолу.Най-вероятно то засяда и колата си върви кат чист дизелак :).Аз онзи ден го правих това упражнение.При мен на моменти имаше турбо,на моменти нямаше.Сега има постоянно.Успех и пиши за резултата.А и след като сваляш клапанчето системата ще се опразни и трябва да подкачиш нафта,в противен случай требва як акумулатор.
*00118* Снима ли как се сваля тоя клапан? На моя Ескорт ми се видя буквално, че трябва да извадя помпата за да стигна до него!?
Be happy

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Мнение от gazetto » 15 юли 2010, 14:23

Не съм снимал (забравих).Но при мондеото има място напред да се свали без проблем.С ключ 36 май беше.Ако нямаш действаш с тръбния (като мен).Развърта се и пада.Резбата е малко,а и излиза леко диагонално на долу.Не би трябвало да е проблем.А отпред ако ти пречат перките,ги свали :) _friends_
Изображение

Потребителски аватар
archery
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 29 авг 2009, 23:24
Модел на автомобила: Mondeo MK3 1.8SCi
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Мнение от archery » 16 юли 2010, 21:04

Аз имам подобен проблем. Но при мен(90% съм сигурен) е от това, че нямам достатъчно компресия. Ако искаш заведи колата да я замерят.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта