газова за мондео
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ламбда сондата не играе роля само ако си със съвсем обикновена газова. НО твойта не е така - от това което казваш, разбирам, че имаш ламбда контрол - а този ламбда контрол взима информация от ламбда сондата и пуска необходимото количество газ. Щом ламбдата не ти е наред - значи ще имаш преразход и то голям. Вариантите ти да свалиш разхода са два - нова ламбда сонда или по-лошия вариант - да махнеш ламбда контрола и да си сложиш най-обикновен тройник с врътки за регулиране.


-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 25 фев 2006, 16:58
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16V
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мерси! гадното е че миналата година я смених и след седмица две като ходих на МП в Младост ми казаха, че не работела, но там още много глупости ми наговориха и така и не им хванах вяра. Но един от колегите ми даде име на приемчик и ще се пробвам отново 
Все пак ако знаете свестен диагностик за газ и то за Ланди Ренцо - ще съм много благодарен

Все пак ако знаете свестен диагностик за газ и то за Ланди Ренцо - ще съм много благодарен
- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не знам колко е разхода на газ на колегите но моето Монди по каталог има 12/100 бензин градско.. така че при мен разхода на газ е около 12,5 -13 лятото. Зимата ми е.. 14-15.. а извън градско.. като видя 10/100 газ викам УРА.
edit: Аз съм с 195/60/R15, а и извънградско..под 100-110 км/ч рядко падам.. така че за мен този разход е разумен...
edit2: Няма смисъл да ми пишеш на Вие, културно е.. но някак си в този форум цари колегиалност и добър тон и мисля че може да се каже че всички сме добри виртуални познати. Поне в постове, насочени към мен спокойно можеш да минеш на ТИ.
edit: Аз съм с 195/60/R15, а и извънградско..под 100-110 км/ч рядко падам.. така че за мен този разход е разумен...
edit2: Няма смисъл да ми пишеш на Вие, културно е.. но някак си в този форум цари колегиалност и добър тон и мисля че може да се каже че всички сме добри виртуални познати. Поне в постове, насочени към мен спокойно можеш да минеш на ТИ.
Последна промяна от furcy на 27 фев 2006, 17:45, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 25 фев 2006, 16:58
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16V
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 25 фев 2006, 18:17
- Модел на автомобила: Мондео 98' 1.8i 16V Комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здравейше колеги.Аз съм нов собственик но Форд Мондео 1.8 i 1998г.
с двигател ЗЕТЕК.Имам следното питане :Има ли реална опасност
от изгаряне на изпускателните клапани при работа на двигателя на газ?
Понеже прочетох ,че двигателите с механични повдигачи произведени
след май 1998г.имали този проблем. Неможах да намеря Е-мел адрес
на завод Форд в Германия за информация/колата е произведена там/
и никаде нищо по този въпрос.У нас рапитах но нямаха кокретна информациа.Ще бъда много благодарен ако получа отговор.
с двигател ЗЕТЕК.Имам следното питане :Има ли реална опасност
от изгаряне на изпускателните клапани при работа на двигателя на газ?
Понеже прочетох ,че двигателите с механични повдигачи произведени
след май 1998г.имали този проблем. Неможах да намеря Е-мел адрес
на завод Форд в Германия за информация/колата е произведена там/
и никаде нищо по този въпрос.У нас рапитах но нямаха кокретна информациа.Ще бъда много благодарен ако получа отговор.
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами опасност има, но пък досега никой от каращите на газ не се е оплакал от подобно нещо, нито пък познава такъв с прецакан двигател. Тук въпроса опира до това, дали си склонен да рискуваш...gtaskov написа:Здравейше колеги.Аз съм нов собственик но Форд Мондео 1.8 i 1998г.
с двигател ЗЕТЕК.Имам следното питане :Има ли реална опасност
от изгаряне на изпускателните клапани при работа на двигателя на газ?
Понеже прочетох ,че двигателите с механични повдигачи произведени
след май 1998г.имали този проблем. Неможах да намеря Е-мел адрес
на завод Форд в Германия за информация/колата е произведена там/
и никаде нищо по този въпрос.У нас рапитах но нямаха кокретна информациа.Ще бъда много благодарен ако получа отговор.

- kirilkirilov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 фев 2006, 20:06
- Модел на автомобила: Ford KUGA II
- Местоположение: Козлодуй
- Контакти:
- Status: Извън линия
- dignatov
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 16 авг 2005, 20:19
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 16V Ghia Комби
Форд Галакси 2,3 16V Ghia Автоматик - Контакти:
- Status: Извън линия
Изгорели клапани!
В отговор на "gtaskov" мога да го успокоя, че има пострадали и това съм аз. Първата ми кола ескорд комби с 1,6 EFI мотор явно е бил на доста километри и след няма и година откакто си сложих газ, се прибрах в бокса на три цилиндъра и се охарчих около 1000 лв за ремонт, така и така триябваше да сменят клапан и да отварят мотора, смениха всичко и ето ти нов мотор. Мога да кайа само че газта е ускорила моето влизане в бокса, затова пък сега колата си върви с полусинтетика и на газ че се къса
За разхода на ескорта винаги е бил над 10 но и скороста не падаше под 140 на магистралата 


- dignatov
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 16 авг 2005, 20:19
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 16V Ghia Комби
Форд Галакси 2,3 16V Ghia Автоматик - Контакти:
- Status: Извън линия
Газ на мондео 1,8 бензин
Имам един приятел който се занимава с газ и само ме плаши че ако сложи газ на мондеото ще гърми постоянно особенно при рязко ускорение, тогава сместа обеднявала и резонансните тръби били кофти и заради това било така. Дайте съвет какво да правя, имам уговорка с един пич в севлиево да я погледне и да ми каже колко ще струва на моню газта.
Леко и безаварийно.

-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Re: Газ на мондео 1,8 бензин
Няма такова нещо....dignatov написа:Имам един приятел който се занимава с газ и само ме плаши че ако сложи газ на мондеото ще гърми постоянно особенно при рязко ускорение, тогава сместа обеднявала и резонансните тръби били кофти и заради това било така. Дайте съвет какво да правя, имам уговорка с един пич в севлиево да я погледне и да ми каже колко ще струва на моню газта.Леко и безаварийно.
Катам "твоята кола" и нямам никакви проблеми, леко по тромава е колата от на бензин може би до към 3000 оборота както пишеше по нагоре в тази тема....
А за разхода....
карам я предимно на дълго, разхода ми е 7,5/100 при положение че повече от 100 не вдигам...
не съм натискал надълго повече....лош път....( карам Сопот габрово....а та мвсе пак по шипка няма как

Това е смесен разход.....понеже засичам от пълна-празна бутилка, а колата я карам градско и в Габрово....
Уредбата е Ланди Ренцо , и вече 4000 км, преди това е карана една година в БГ - 15000 км, нищо не е пипано по нея....
Слагай...няма да съжаляваш...
- kirilkirilov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 фев 2006, 20:06
- Модел на автомобила: Ford KUGA II
- Местоположение: Козлодуй
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 май 2006, 14:17
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V
- Status: Извън линия
Здравейте момчета!
И аз като вас се сдобих с Мондео, прочетох всичко за газовите, което сте написали и ми е много от полза.имам въпросче към пловдивчани.МОЛЯ ВИ кажете къде в Пловдив ще ми сложат газова но не пълен инжекцион.Кадето питах на всякъде ми отказват и всички ми обясняват че както си карам ще ми грамне нещо и да не ходя при тях да търся отговорност.За уточнение само - МОМИЧЕ СЪМ
И аз като вас се сдобих с Мондео, прочетох всичко за газовите, което сте написали и ми е много от полза.имам въпросче към пловдивчани.МОЛЯ ВИ кажете къде в Пловдив ще ми сложат газова но не пълен инжекцион.Кадето питах на всякъде ми отказват и всички ми обясняват че както си карам ще ми грамне нещо и да не ходя при тях да търся отговорност.За уточнение само - МОМИЧЕ СЪМ

- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Момиче с "монди" - браво за избора!
Да те предупредя, че ако не сложиж газов инжекцион доста ще загубиш от динамиката на колата.
Моята кола е почти същата - само дето е 2л.
Сигурно ще кажеш че търсиш по-евтин вариант - не го прави. Моята работи перфектно на газ, но ....
1. не е слагано в БГ
2. има си всичко, което нрябва на една инсталация
- ламда контрол
- пет блока с електроника
- електрически изпарител
- автоватичен ключ - препоръчвам ти задължително, съответно превключване на обороти от 2500 до 3000 в зависимост от температурата и то пре превключване на скорости
- отворът за пълнене е изведен под капака на резервуара до капачката - много удобно и да видиш как зяпат газаджиите
3.по оценка на газаджии цената на такава уредба е около 1300 - 1600 лв. Направи си сметка дали не е по-добре да си вземеш газов инж.
иначе при мен колата е на три смени на масло - ~ 30 хил. км. газта не ми е създала проблем.
За съжаление газаджии за монтаж мога да препоръчам чак във Варна
Моят съвет е газов инж.
с
Да те предупредя, че ако не сложиж газов инжекцион доста ще загубиш от динамиката на колата.
Моята кола е почти същата - само дето е 2л.
Сигурно ще кажеш че търсиш по-евтин вариант - не го прави. Моята работи перфектно на газ, но ....
1. не е слагано в БГ
2. има си всичко, което нрябва на една инсталация
- ламда контрол
- пет блока с електроника
- електрически изпарител
- автоватичен ключ - препоръчвам ти задължително, съответно превключване на обороти от 2500 до 3000 в зависимост от температурата и то пре превключване на скорости
- отворът за пълнене е изведен под капака на резервуара до капачката - много удобно и да видиш как зяпат газаджиите

3.по оценка на газаджии цената на такава уредба е около 1300 - 1600 лв. Направи си сметка дали не е по-добре да си вземеш газов инж.
иначе при мен колата е на три смени на масло - ~ 30 хил. км. газта не ми е създала проблем.
За съжаление газаджии за монтаж мога да препоръчам чак във Варна
Моят съвет е газов инж.
с
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...за стандартното АГУ за твоята кола - да, вярно е, че по-добре е газов инжекцион, но поради разбираеми причини голямата част от колегите с автомобил като твоя (и не само) са си монтирали обикновео АГУ с електронно управление (то другото не става-вакуумното). И аз включително, макар, че не съм с пластмасов колектор....antoshka написа:Благодаря ти за съвета, но както всички се досещат търся най-достъпният вариант.За газ. инж. немога да мися заради парите
Виж, по същество - къде да отидеш - за Пловдив не знам!
-
- потребител
- Мнения: 457
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
- Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
- Status: Извън линия
Ако Мондеото е произведенo преди 1997 година, поставянето на АГУ е безпроблемно.antoshka написа:Благодаря ти за съвета, но както всички се досещат търся най-достъпният вариант.За газ. инж. немога да мися заради парите
За пластмасовите колектори и гърмежите:
Нужен е предварителен преглед на състоянието на кабелите и свещите и смяната им ако нещо не е наред.
Газов инжекцион не е нужен, достатъчна е конвенционална АГУ за пълна инжекция с ламбда емулатор и някой и друг обратен клапан (кихалка) за всеки случай. - около 500 лв. Опционално вместо ламбда емулатор, може да се добави ламбда контрол с-ма. - но това са още 170-300 лв., в зависимост от вида и марката.
Ако колата е произведена през или след 1997 година, слагането на АГУ е проблемно, поради опасност от прегаряне на клапаните. Тук поставянето на АГУ е на риск на собственика. Газовия инжекцион не може да помогне по никакъв начин за намаляване на този риск (клапани).
*По данни на Handy Lennox Special Vehicle Center, UK,
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта