Повишаване на мощност
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 595
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Повишаване на мощност
Колеги, искам да си направя колата малко по пъргава. Двигателя е 1,3карборатор OHV 60к.с.*(на колата от подписа) Имате ли някакви предложения, идеи как да стане това. Евентуално възможно ли е да се сложи турбо или нещо такова, защото не ми се занимава със смяна на двигател, пък и държа на колата. Моля споделете мненията си 



- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Повишаване на мощност
Най-евтиното повишаване на мощността е смяна на автомобила с по-мощен... Също така и надеждността е по-голяма.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- Septerra
- потребител
- Мнения: 203
- Регистриран: 03 авг 2008, 17:56
- Модел на автомобила: 2015 Ford Mondeo ST-Line 2.0 TDCi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Повишаване на мощност
Турбо на карбураторна кола е голяма философия, до колкото съм запознат...
........
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Повишаване на мощност
Това ми звучи като поредната тема "питам ей така от интерес"
Казваш, че не ти се занимава със смяна на мотор, а питаш за турбо. Мислиш ли, че поставянето на турбо е по-малко трудоемко и по-евтино от друг мотор ???
За доста прилична сума можеш да се сдобиеш с 1.6CVH например, който директно се заболтва за кутията ти, като търсиш вариант с карбуратор или механична инжекция, мотор който след това можеш да си ъпгрейдваш и наистина да получиш някакви резултати.
Варианта ти е два двойни карба - Вебер, Солекс, Делорто - въпрос на избор и на финанси. Малко по скъпи са моторджийските карбове, затова пък вършат в пъти по-добра работа, нещо такова например (тия сладури са приготвени да кацнат точно на CVH)

С едни прилични и добре сметнати тромпетки резултатите могат да са само добри (стигни до там и ще ти пратя схемите за тромпетки, с които отиваш направо при стругаря)
Моят съвет е да започнеш от мотора с гореспоменатият CVH и след това да се ориентираш към карбове и читав 4-2-1 изпускател. Така ще имаш доста прилично вървяща кола, с която да си прекарваш добре времето. Ако си направиш повечето неща сам и с познати на по бира спокойто можеш да се вместиш в едни 600 лева, ако е читав новият мотор и няма непредвидени разходи.
Можеш разбира се да си изтряскаш карбовете и на тоя мотор и да се получи нещо си там, ама аз лично не бих се захванал точно с това 1.3

Казваш, че не ти се занимава със смяна на мотор, а питаш за турбо. Мислиш ли, че поставянето на турбо е по-малко трудоемко и по-евтино от друг мотор ???
За доста прилична сума можеш да се сдобиеш с 1.6CVH например, който директно се заболтва за кутията ти, като търсиш вариант с карбуратор или механична инжекция, мотор който след това можеш да си ъпгрейдваш и наистина да получиш някакви резултати.
Варианта ти е два двойни карба - Вебер, Солекс, Делорто - въпрос на избор и на финанси. Малко по скъпи са моторджийските карбове, затова пък вършат в пъти по-добра работа, нещо такова например (тия сладури са приготвени да кацнат точно на CVH)

С едни прилични и добре сметнати тромпетки резултатите могат да са само добри (стигни до там и ще ти пратя схемите за тромпетки, с които отиваш направо при стругаря)
Моят съвет е да започнеш от мотора с гореспоменатият CVH и след това да се ориентираш към карбове и читав 4-2-1 изпускател. Така ще имаш доста прилично вървяща кола, с която да си прекарваш добре времето. Ако си направиш повечето неща сам и с познати на по бира спокойто можеш да се вместиш в едни 600 лева, ако е читав новият мотор и няма непредвидени разходи.
Можеш разбира се да си изтряскаш карбовете и на тоя мотор и да се получи нещо си там, ама аз лично не бих се захванал точно с това 1.3

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Повишаване на мощност
Щом не искаш да сменяш двг със 1.6 сложи карбове от мотор ще по вишат мощноста за турбо въобще не мисли просто няма да издържи пак и няма смисал да влагаш пари в двг зада е годен за турбо и ще извадиш 0.4 0.6 бара.И ще се омгъосаш.Kamazabg написа:Колеги, искам да си направя колата малко по пъргава. Двигателя е 1,3карборатор OHV 60к.с.*(на колата от подписа) Имате ли някакви предложения, идеи как да стане това. Евентуално възможно ли е да се сложи турбо или нещо такова, защото не ми се занимава със смяна на двигател, пък и държа на колата. Моля споделете мненията си
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта