Турбиниране на форд 2.0 ОХЦ
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Начи да тази кола няма да се цеди само да спрая кефа не завоичета и на изпреварване,но форда неможе да бачка на бензин за това няма да махам дебитомера аз просто ще я развартя газта до край ако става пак като я оправя ще сложа спортен филтар или нз май кулера има два исхода единия за турбото др за инжекцията дет е дросела но не съм сиг,а за водната инжекция трябва да ми кажеш с прости думи как да я направя.toreto_sz написа:предполагам да правиш нищо означава да не сменяш части по двигатела с подсилени иначе ще падне доста работа,като начало ревизия на мотора,буталата,биелите и коляновия вал ще издържат на подобно налягане 0,5-0,6.като това ще е пиково както каза нема да се кара по писта.на макс по 1-2 часа.в противен случаи ковани и за по големи налягания.200 коня ги бараш без подложка защото мотора е неразреден косито сток е 220 коня при 0,9 бар боост и 8,0-8,5:1 степен.ще е желателно да си вземаш група А гарнитура за глава метална която да държи.ще се поръча от е бау.буталата се топят мисля че след 800гр.така че за да си по спокоен може да си направиш водна инжекция да пръска в кулера след 5000 оборота.
препоръчвам ти да не я разреждаш тъй като това ще е всекидневна кола,т3 ще се развъта някъде след 3000 оборота,
до 3000 об ще е същата както е в момента ако я разредиш ще стане по мудна.
п.п ако искаш промени името на темата с турбениране на сиера охц заштото има доста хора който знаят повече от мен да се включат и те.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Еми аз няма да я цедя тази кола тя ще е само за кеф на завои и изпреварване,но има проблрм 4е не бачка не бензин запушен е инжекциона и мисле да не махам дебитомера а просто ще я разварта до край газта за сега пак после 6е го махна като е на бензин и ше сложа спортен филтар, но ако не се лужа кулера има 2 исхода 1 е за турбото др маи за инжекцията дет е дросела но не зн дали е така а за водната инжексия тряя да ми кажеп простичко как да я напрая аз г/д съм на ясно, но нз дали двигателя ще издражи щото е на 400000км ще замеря компресиис луфтове ще погледна валовете и буталата ще зема гарнитура и 6е му сложа масло хубаво но повдигачите почукват леко докато загрееtoreto_sz написа:предполагам да правиш нищо означава да не сменяш части по двигатела с подсилени иначе ще падне доста работа,като начало ревизия на мотора,буталата,биелите и коляновия вал ще издържат на подобно налягане 0,5-0,6.като това ще е пиково както каза нема да се кара по писта.на макс по 1-2 часа.в противен случаи ковани и за по големи налягания.200 коня ги бараш без подложка защото мотора е неразреден косито сток е 220 коня при 0,9 бар боост и 8,0-8,5:1 степен.ще е желателно да си вземаш група А гарнитура за глава метална която да държи.ще се поръча от е бау.буталата се топят мисля че след 800гр.така че за да си по спокоен може да си направиш водна инжекция да пръска в кулера след 5000 оборота.
дебитомера може да остане,ако бооста е над 1 ще трябва по голям от коси,
препоръчвам ти да не я разреждаш тъй като това ще е всекидневна кола,т3 ще се развъта някъде след 3000 оборота,
до 3000 об ще е същата както е в момента ако я разредиш ще стане по мудна.
п.п ако искаш промени името на темата с турбениране на сиера охц заштото има доста хора който знаят повече от мен да се включат и те.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Еми аз няма да я цедя тази кола тя ще е само за кеф на завои и изпреварване,но има проблрм 4е не бачка не бензин запушен е инжекциона и мисле да не махам дебитомера а просто ще я разварта до край газта за сега пак после 6е го махна като е на бензин и ше сложа спортен филтар, но ако не се лужа кулера има 2 исхода 1 е за турбото др маи за инжекцията дет е дросела но не зн дали е така а за водната инжексия тряя да ми кажеп простичко как да я напрая аз г/д съм на ясно, но нз дали двигателя ще издражи щото е на 400000км ще замеря компресиис луфтове ще погледна валовете и буталата ще зема гарнитура и 6е му сложа масло хубаво но повдигачите почукват леко докато загрее
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Еми аз няма да я цедя тази кола тя ще е само за кеф на завои и изпреварване,но има проблрм 4е не бачка не бензин запушен е инжекциона и мисле да не махам дебитомера а просто ще я разварта до край газта за сега пак после 6е го махна като е на бензин и ше сложа спортен филтар, но ако не се лужа кулера има 2 исхода 1 е за турбото др маи за инжекцията дет е дросела но не зн дали е така а за водната инжексия тряя да ми кажеп простичко как да я напрая аз г/д съм на ясно, но нз дали двигателя ще издражи щото е на 400000км ще замеря компресиис луфтове ще погледна валовете и буталата ще зема гарнитура и 6е му сложа масло хубаво но повдигачите почукват леко докато загрее чай че сам го написал 3 пути :д
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Еми аз няма да я цедя тази кола тя ще е само за кеф на завои и изпреварване,но има проблрм 4е не бачка не бензин запушен е инжекциона и мисле да не махам дебитомера а просто ще я разварта до край газта за сега пак после 6е го махна като е на бензин и ше сложа спортен филтар, но ако не се лужа кулера има 2 исхода 1 е за турбото др маи за инжекцията дет е дросела но не зн дали е така а за водната инжексия тряя да ми кажеп простичко как да я напрая аз г/д съм на ясно, но нз дали двигателя ще издражи щото е на 400000км ще замеря компресиис луфтове ще погледна валовете и буталата ще зема гарнитура и 6е му сложа масло хубаво но повдигачите почукват леко докато загрееtoreto_sz написа:предполагам да правиш нищо означава да не сменяш части по двигатела с подсилени иначе ще падне доста работа,като начало ревизия на мотора,буталата,биелите и коляновия вал ще издържат на подобно налягане 0,5-0,6.като това ще е пиково както каза нема да се кара по писта.на макс по 1-2 часа.в противен случаи ковани и за по големи налягания.200 коня ги бараш без подложка защото мотора е неразреден косито сток е 220 коня при 0,9 бар боост и 8,0-8,5:1 степен.ще е желателно да си вземаш група А гарнитура за глава метална която да държи.ще се поръча от е бау.буталата се топят мисля че след 800гр.така че за да си по спокоен може да си направиш водна инжекция да пръска в кулера след 5000 оборота.
дебитомера може да остане,ако бооста е над 1 ще трябва по голям от коси,
препоръчвам ти да не я разреждаш тъй като това ще е всекидневна кола,т3 ще се развъта някъде след 3000 оборота,
до 3000 об ще е същата както е в момента ако я разредиш ще стане по мудна.
п.п ако искаш промени името на темата с турбениране на сиера охц заштото има доста хора който знаят повече от мен да се включат и те.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 29 сеп 2010, 15:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Турбиниране на форд 2.0 ОХЦ
Нещо не мога да разбера :
- Колатати не работи на бензин ( Запушен инжекцион )
- Караш на Газ ( обикновенна )
- Двигателя е на 400 000 км
Човек ти нямаш реално никаква база от къде да тръгнеш ! За да правиш някакви допълнителни модификаций първо колата ти трябва да е изрядна .
До колкото разбирам искаш без пари и с някакво турбо да турбинираш колата си ,която не работи на бензин а турбо ще и слагаш ??
Да кажем че колатати беше изрядна технически и за да я турбинираш най -грубо ще трябва :
- Ревизия на двигателя- Сегменти,основни и биелни лагери и нови бутала ако се наложи -
- За да се разреди двигателя на ефтино - някакво автермаркет гарнитура пр. Кометик
- Работа по -главата - подмяна на износените елементи клапани ,повдигачи тарелки и т.н
- Колектор за турбото
- Някакво турбо от кола бензинова
- Турбо пътища
- Кулер
-Електроника най-ефтино но и най-трудно боравене и настройване Мега
-Генерация
И още още нещаааааа . Та с една дума Къде отиваш може би ти
- Колатати не работи на бензин ( Запушен инжекцион )
- Караш на Газ ( обикновенна )
- Двигателя е на 400 000 км
Човек ти нямаш реално никаква база от къде да тръгнеш ! За да правиш някакви допълнителни модификаций първо колата ти трябва да е изрядна .
До колкото разбирам искаш без пари и с някакво турбо да турбинираш колата си ,която не работи на бензин а турбо ще и слагаш ??

Да кажем че колатати беше изрядна технически и за да я турбинираш най -грубо ще трябва :
- Ревизия на двигателя- Сегменти,основни и биелни лагери и нови бутала ако се наложи -
- За да се разреди двигателя на ефтино - някакво автермаркет гарнитура пр. Кометик
- Работа по -главата - подмяна на износените елементи клапани ,повдигачи тарелки и т.н
- Колектор за турбото
- Някакво турбо от кола бензинова
- Турбо пътища
- Кулер
-Електроника най-ефтино но и най-трудно боравене и настройване Мега
-Генерация
И още още нещаааааа . Та с една дума Къде отиваш може би ти

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта