Размисли и страсти! (Вафлички и храсти:)
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
Размисли и страсти! (Вафлички и храсти:)
...принуден от пазарната конюктура притърговията с горива СЕРИОЗНО се замислям за поставянето на LPG(пропан-бутанова) АГУ....
След като съм карал 2 години Москвич 21412 на газ и след като попрочетох материалите във форума ...В моето неспокойно съзнание възникват следните въпроси:
1. Електрическия изпарител как конвертира течното в загообразно състояние на пропан бутана? (при вакумния циркулира охладителна течност, за да осигури необходимата температура) Това значи ли, че това е един нагревател...и няма да циркулира охладителна течност?
2. Кой от двата е по добрия и защо?
3. Мисля, че на моя автомобил (двигателя е J6B, 1,3mi) може да се монтира обикновена АГУ от 1во поколение + емулатор за моноинжекциона. Прав ли съм? (Ако не съм, къде греша?)
4. Пределно ясно ми е, че активната система за управление притока на горивото(Lambda Control), ще доведе до подобряване работата на ДВГ и икономия на гориво...но при цена 200лв(без монтажа) тук http://www.eurogas.hit.bg/web/index.htm Искам да чуя вашите коментари...хората,които карат с емулатори - разход? и ако има такива с Ламбда контрол - разход?
Примерно колко струва варианта с емулатор и варианта с ламбда контрол?
След като съм карал 2 години Москвич 21412 на газ и след като попрочетох материалите във форума ...В моето неспокойно съзнание възникват следните въпроси:
1. Електрическия изпарител как конвертира течното в загообразно състояние на пропан бутана? (при вакумния циркулира охладителна течност, за да осигури необходимата температура) Това значи ли, че това е един нагревател...и няма да циркулира охладителна течност?
2. Кой от двата е по добрия и защо?
3. Мисля, че на моя автомобил (двигателя е J6B, 1,3mi) може да се монтира обикновена АГУ от 1во поколение + емулатор за моноинжекциона. Прав ли съм? (Ако не съм, къде греша?)
4. Пределно ясно ми е, че активната система за управление притока на горивото(Lambda Control), ще доведе до подобряване работата на ДВГ и икономия на гориво...но при цена 200лв(без монтажа) тук http://www.eurogas.hit.bg/web/index.htm Искам да чуя вашите коментари...хората,които карат с емулатори - разход? и ако има такива с Ламбда контрол - разход?
Примерно колко струва варианта с емулатор и варианта с ламбда контрол?
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
абе колега,не се връзвай!Слагай обикновена газова.Ако гледаш всичките джиджавки дето се продават нема да смогнеш да се наплатиш.Верно е че ламбда контрола ще свали разхода но няма да е толкова много че да се избие цената на устройството.А нали който слага АГУ гледа да му е по евтино.Едва ли някои е слагал тук във форума Ламбда.
Моя съвет:слагай обикновена АГУ и карай с газ на 84 стотинки.
Моя съвет:слагай обикновена АГУ и карай с газ на 84 стотинки.
-
- потребител
- Мнения: 457
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
- Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
- Status: Извън линия
Мно-ого въпроси, а отговора е прост:
На 1.3 се поставя обикновена АГУ с електрически изпарител.
Поставянето на ламбда контрол с-ма е въпрос на личен избор. Винаги това може да стане допълнително, така че не е фатално необходимо да се решава сега.
Не е нужен емулатор на дюза. Вакуумните изпарители се монтират на карбураторни двг.
На 1.3 се поставя обикновена АГУ с електрически изпарител.
Поставянето на ламбда контрол с-ма е въпрос на личен избор. Винаги това може да стане допълнително, така че не е фатално необходимо да се решава сега.
Не е нужен емулатор на дюза. Вакуумните изпарители се монтират на карбураторни двг.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...и електрически не означава, че преобразува газто посредством ел.нагревател.....за това пак се грижи охладителната течност на двигателя. Само управлението на изпарителя е електрическо - в смисъл клапана му, съответно преминаването от газ на бензин и обратно (и при какви условия да става това). То и управление е силно казано, ама.....
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сложи си електронна. Аз на предната си кола 1.4 Мi си сложих такава и бях доволен. Не съм си слагал емулатор а и не почувствах необходимост. Някой ми казваха че е задължително и .. т.н. Отвреме на време ми светваше лампата за лабда контрола но си гаснеше веднага след това сама. Индикацията и означаваше бедна горивна смес. Но си вървеше идеално а и разхода и беше 6.5- 7 Газ на 100. За мен този емулатор е излишно оскъпяване.
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
Колеги, благодаря на всички за отговорите...вече имам представа за какво ства дума, т.е. какво може и без кое не може...Така ще мога да взема оптималното решение според това с клко пари разполагам!!!
А сега остава най-трудният въпрос...Как да финансирам тази операция?
----------------------------------
Ако на някой му дотрябвам спешно довечера съм на околовръстното...заработвам АГУ-то. Ще ме познаете по рунтавия гъз....

А сега остава най-трудният въпрос...Как да финансирам тази операция?
----------------------------------
Ако на някой му дотрябвам спешно довечера съм на околовръстното...заработвам АГУ-то. Ще ме познаете по рунтавия гъз....














- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Aз пък мога да ви продавам за по 130 лв. , и пак ще сте много доволни. А па може и с монтаж...за 200 лв. с гаранция.jasonsmith написа:![]()
![]()
![]()
Аз пък да ти кажа, си намерих газова за около 200 лв втора ръка, изпарител Ловато и ръчно превключване, без монтаж, и съм страшно доволен
...дрън-дрън...мноо важно...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта