Скорпиото на Flame

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
_flame_
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 07 апр 2009, 12:34
Модел на автомобила: Ford Scorpio
Status: Извън линия

Скорпиото на Flame

Мнение от _flame_ » 10 сеп 2010, 21:32

Здравейте, кой казва че Скорпионите са на изчезване !!! :)
Ето кратка ретроспекция в снимки на моят екземпляр.

Ford Scorpio '88 2.8i V6 4x4
Изображение

Получава бял цвят, оригинална броня с фарове за мъгла, фарове от модел '90 ( с допълнителен вътрешен) и удължен капак.
Изображение

Чаках 2 месеца да ми дойдат белите мигачи :D
Изображение


Получава тунингована предна броня.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Отделение са вътрешните фарове с отделен бутон за самостоятелно включване както и са сложени още 2бр. фарове за мъгла също с отделен бутон за самостоятелно включване. Всичи крушки са Halogen Blue 100W. Вечер пред мен става ден!!! :D
Изображение

Изображение

След една година ми попадна тази боя (зелен металик) на изгодна цена и Форд-а го хвана крастата :D , след 2 акта за движение с допълнителни светли за мъгла в ясно време, вече 2-та допълнителни халогена си отидоха. Лошото беше, че с тия Halogen Blue при леко мокър асфалт или при дъжд нищо не се виждаше!!! И Скорпиона получи Bi Xenon H4 6000k + Flex neon на предната решетка на бронята и на предния капак по ръба над фаровете. Неонът е монтиран скрит под ръба на капака в областта на фаровете , така че лентите с неона през деня не се виждат. Неонът е свързан на габарит, снимките който са правени вечер са само на габарит без включен Xenon.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тук се вижда по добре Flex Neon-a
Изображение

ТОВА Е МОЯТ СКОРПИОН !!!

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Виктор

Мнение от viksata » 11 сеп 2010, 10:17

Добре дошъл в клуба колега ;):
Скорпиона ти е наистина уникален :)
особенно 4х4 и v6 мен лично ме радва много :mrgreen:
Само да направя една малко забележка, не че имам нещо против че си представил твоя Скорп в темета за моя(даже ме ласкае) :D:
в раздела "Моята кола" всеки представя своята кола за да могът другите колеги от форума да се запознаят и коментират
В този вид в темета ще стане объркване отностно Скорпионите ....
Моля модератора да премести представянето на колегата _flame_ в негова собственна тема в раздела

Поздрави
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
M.Gruev
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 21 авг 2010, 11:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8TDDI
Местоположение: Казанлък
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от M.Gruev » 11 сеп 2010, 15:14

Добре си го направил това Скорпио, да му се радваш още дълги години. :)

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от mladen1984 » 11 сеп 2010, 18:33

е и от мен едно добре дошъл >:D<:
Изображение

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от cosworth team ruse » 11 сеп 2010, 22:20

да това е много рядък екземпляр за бг радвам се че още не си се отказал от него,доста добре е направено допада ми,продълвавай в същия дух,аз доскоро карах едно с 2,9 мотора обаче
_friends_

NOS
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 05 юни 2008, 17:40
Модел на автомобила: Nissan Primera P11-144 2.0TD
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от NOS » 11 сеп 2010, 23:36

Първо да кажа че колата ти е приказка. Второ двата акта са ти дошли точно на място да се сетиш, фаровете за мъгла не са за гъзария и трето не си слагай 100W халогени, а 55w защото инсталацията не е предвидена за двойната мощност пък и фара пожълтява от допълнителната топлина.

Потребителски аватар
Next
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от Next » 12 сеп 2010, 20:41

Мнага яко скорпио!

NOS - да ти кажа няма начин да му пожалтее фара, защото е стъклен с алуминиев рефлектор и няма какво да му стане. И за инсталацията ако не е подсилена до някъде си прав, но до някъде.. защото карах с такива крушки 100ватови около година и накрая само едната ми фасунка се затопи.
И аз бях с кола на коята фаровете са от истински материали, но вече новите са само от пластмаса...
Изображение

Потребителски аватар
_flame_
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 07 апр 2009, 12:34
Модел на автомобила: Ford Scorpio
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от _flame_ » 13 сеп 2010, 14:20

Инсталацията издържаше на 100W, направих я с отделни захранвания всеки бутон включваше реле на което има вързан бушон и така за всеки кръг. :) постарах се доста 8) нямах проблеми, но найстина със сто вата, рефлектора не потъмнява (рефлектора е алуминиев, а не пластмасов, пластмасов е само вътрешния на основния фар) , сега Bi Xenon-а e 55W, грее много по малко! Лошото е, че този огромен фар ксенонът свети много злобно... ходих на рагулировка на фарове на 3 различни места, и не могат да ми ги докарат така че хем аз да виждам , хем да не ги заслепявам ... вечер на къси всички ми светват но след пускане на дълги и средните допълнителни страстите угасват :D :D :D ...
Скорпионът си има всичко необходимо като екстри :) ... без кожа и климатик :cry: Дори мога да кажа че 7 степени на скорост на чистачките (в базовия модел, ABS и серво) си е направо лукс имам и подгряване на пръскалките на чистачките и огледалата , малко от новите автомобили имат такива екстри. Знам че има модели с климатик, ако някой му попадне климатик да пише! На един приятел Скорп-а му имаше бутон за климатик и се виждаше мястото, където се прикрепя отстрани, там беше празно, при доставката от Германия са го извадили.
Благодаря Ви за хубавите думи. Поздрави на всички колеги!
А-а-а и трудното е човек да се хване за даден проект ... като я развалиш като мен няма на къде ще я направиш ! :D :D :D Всичко по ходова част е сменено, амортисьори , накрайници, рейка, тампони шарнири... най гадно беше, спуканото радиаторче на парното ... малееее голям зор ... разглобих почти цялото табло, та даже и предните седалки се демонтираха, защото таблото се разглобява почти отдзад напред, първо , долните кори и жабката, после започваш с подлакътника през ръчната, после под пепелника има 4 болта, а за да махнеш ръчната трябва да махнеш предните седалкли , защото има едни болчета, които са отстрани на ръчната. Пишеш бележки на всеки кабел който махаш :D :D и от къде го махаш, че после при зглобяването бях забравил да си вържа предната запалка и крушката на пепелника и на ново половината упражнение. Сега вече всичко работи. А и тея въздуховоди са направо отврат, и те се разглобяват отдзад напред , махаш първо тези за задните пасажери под седалките който са ... ужас ... 2 дни плътна работа ми отне смяната на това гано радиаторче :D:D:D.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от cossy » 13 сеп 2010, 17:26

Kaто някой се блъсне защото си го заслепил ще видим колко ще си доволен... аман от такива... :x
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от mladen1984 » 13 сеп 2010, 18:56

покажи снимки и от интериора, да се порадваме
ето подобно с АС
http://www.clubford.org/forum/download/ ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение

NOS
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 05 юни 2008, 17:40
Модел на автомобила: Nissan Primera P11-144 2.0TD
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от NOS » 13 сеп 2010, 23:39

cossy написа:Kaто някой се блъсне защото си го заслепил ще видим колко ще си доволен... аман от такива... :x
Точно. Почти всеки ден имам нощно каране еми то или са не регулирани фарове или скапани крушки от руския пазар за по 2лв или са с включени халогени и стоп за мъгла. Всичките ти проблеми ти идват от капака който ти прави яката муцуна но ти закрива половината фар. До колкото ми е известно крушката свети право нагоре и рефлектора пречупва светлината напред или с други думи светлината ти идва от горната част на фара. Не знам какъв ти е ксенона ама крушката трябва да има нещо като шапчица отпред иначе е за фарове с лупи не за рефлектори.

Потребителски аватар
_flame_
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 07 апр 2009, 12:34
Модел на автомобила: Ford Scorpio
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от _flame_ » 17 сеп 2010, 00:13

Ако се вгедаш капакът покрива едва 10% мах 15% от основния фар, малия допълнителния него не го брой и той свети много, но той свети на точка и е с Halogen 100W. Bi Xenon-a е H4-3 6000K. Крушката си е с "шапчица" както казваш, и с затвор (прозорче), което се плъзга и закрива част от балона. Крушката има два балона ( за къси и дълги светлини). Проблемът идва от това, че рефлекторът е огромен. Ако си забелязал по-новите модели автомобили (тези който не са с лупи) ги правят с малки рефлектори (например Фиат Брава). Ако се сложи ксенон на този фар няма да има проблем. Но на Скорпиона когато се монтира вече светлината се разпространява на много по-голяма площ, и отсрешният водач вижда много по-голям сноп лъчи и съответно решава че съм на дълги. Фаровете са ми регулирани, просто големият рефлектор прави много по-голямо осветено петно на пътя. Навремето :D през '90-те години добрата осветеност на пътя се е постигала с голям реfлектор, и крушите не са били кой знае kолко силни (като ватове говоря). Както и да е... :)
Скоро ще направя малко снимки и от вътре, не е кой знае какво :D
Смело слагайте ксенон , аз когато сложиш моя имах чувството че съм карал на свещи. Сега нощно време се чувствам много по сигурен на пътя, завоя го виждам мнооооогоо от далеко :shock: и мога да карам 130-140km/h в мокро време и дъжд без проблем, а преди малко над 100км/h бях почти на ръба.

NOS
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 05 юни 2008, 17:40
Модел на автомобила: Nissan Primera P11-144 2.0TD
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Скорпиото на Flame

Мнение от NOS » 18 сеп 2010, 23:39

_flame_ написа: ... вечер на къси всички ми светват но след пускане на дълги и средните допълнителни страстите угасват :D :D :D ...
Явно си много доволен от резултата :evil:

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта