Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Ами добре изглеждат, почти никаква разлика няма като се постави на джантата. Гумите който взех за летни са GOODYEAR EXCELLENCE.YaSkAwA написа:DTM написа:Аз бях с 205/50/17, ама след една качествена дупка една добра гума си отиде и взех 225/45/17. Колата стана доста по-стабилна, но докато привикна беше странно. Започна, като по някакви релси да ходи по пътя. И аз обичам да ги тровя на 2-ра и 3-та особено, иначе по магистралата повече от 220км/ч. не съм и правил. Като оправя проблема с инжекторите ще пробвам да видя има ли още накъде.
А как изглеждат гуми 225/45/17 в 6.5 инчови джанти,добре ли седят??? И каква марка гуми са че и това е от значение?
Досега на толкова тясна джанта не съм качвал 225 размер гуми, иамал съм просто винаги широки джанти.
Поздрави !!!

Просто нямаше тогава размер 205/50/17, от повечето премиум марки.
Бях с CONTINENTAL CONTI SPORTCONTACT 2 205/50/17

Колега, в МП трябва да отида предполагам? Нали не сменят целия софтуеър на компютъра, само данни за размера гумите предполагам.chaosdd написа:Според мен трябва да се придържате към предвидените от производителя размери. Цялото поведение и стратегия на двигателя и електрониката са съобразени с това. Дори когато се сменя размера, трябва да се отиде в сервиза, да се закачи на компютъра и да му се зададе с какъв размер е автомобила в момента.
На Мондео 2.2 дизел, на 1-ва и 2-ра електрониката ограничава въртящия момент, затова леко се чувства като спънато, но е нарочно, за да щади гумите и останалите компоненти.
Широките гуми много се влияят от коловози (оставени от камиони и автбуси например). Затова имаш това усещане за "релси".
Алекси, аз EGR клапана го изолирах механично още на 2-рата седмица като взех колата. И от двете страни на тръбата го запуших (до турбината и от към самия клапан). Нямаше мизерия вътре по смукателните колектори, само леко сажди. Затова, не свалих колектора да го чистя. Ама може скоро да го сваля пък, може отлаганията да са към портовете на главата.
Иначе на колегата baidido с Мондео TDdi, му хвърляше мизерии около колектора и цапаше мотора. Свалихме го да видим дали някоя гарнитура не изпуска. Е те такава черна, мазна, гадна кал и още каквото си щеш няма. Просто се чудих как е вървяла тая кола. 4-5 пъти със водоструйка съм го мил и едва се изми. То добре, че на TDdi-то колектора е от две части и се разглобява. Нашите са цели пък и нямат толкова ъгълчета и заврънтулки и по лесно ще става чистенето.
Виж за свещите, вече не знам. Бая на гадно място са, колектора трябва да е долу за да се сменят лесно. Може и иначе ама ще е мъка

-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Ако го направиш да споделиш резултата.DTM написа:
Колега, в МП трябва да отида предполагам? Нали не сменят целия софтуеър на компютъра, само данни за размера гумите предполагам.
На мен честно казано не ми се вярва да има някаква разлика. Все пак диаметъра на гумата е същия и единствената разлика е 2 см. широчина. Те верно са напреднали технологиите ама чак пък толкова...
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
не изолирай ЕГР-а ,това не е полезно за мотора като цяло .. почисти го и го включи
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Защо ще сменяте сметката на трип компютъра?! На Мондеото дават гуми 205/55R16, 1:1 размер на диаметър са 225/50R16 и разлика 2мм в диаметър на 225/45R17. С'я ако се гони по-висок борд - да, ама тия 2мм разлика оказват точно 0 разлика в отчитанията.
- YaSkAwA
- потребител
- Мнения: 422
- Регистриран: 06 юни 2006, 13:06
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 2016
Focus 1,6 16V 100ps 2006
Ford Kuga 2,5T 2009 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Аз сега карам с 18 цолови с размер 225/40/18
разликата с размер 205/55/16 е 5 мм , което следва 99 км/ч на скоростомера
А за ALEXI пак да поясна че тези 17 цолови джанти са 6.5 инча широки няма такива на 7 инача по принцип.
Затова попитах как стоят гумите на джантите,ако иска колегата да остави телефонче ( на лично ) да се срещнем идните дни ще мина през "хладилника" да се видим.
Поздрави!!!
разликата с размер 205/55/16 е 5 мм , което следва 99 км/ч на скоростомера
А за ALEXI пак да поясна че тези 17 цолови джанти са 6.5 инча широки няма такива на 7 инача по принцип.
Затова попитах как стоят гумите на джантите,ако иска колегата да остави телефонче ( на лично ) да се срещнем идните дни ще мина през "хладилника" да се видим.
Поздрави!!!



-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Е то пренастройката ако ще е само за да отчита по-правилно километрите е пълен нонсенс да се прави. Особено при такава разлика. То при износването на гумите разликата е по-голяма.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Еее, вие ме разубедихте. Няма да ходя до МП, аз си викам ще хукне тя кола, като разбере за по-широките гуми ще освободи въртящия момент и магаретата под капакаNIKJAMa написа:Ако го направиш да споделиш резултата.DTM написа:
Колега, в МП трябва да отида предполагам? Нали не сменят целия софтуеър на компютъра, само данни за размера гумите предполагам.
На мен честно казано не ми се вярва да има някаква разлика. Все пак диаметъра на гумата е същия и единствената разлика е 2 см. широчина. Те верно са напреднали технологиите ама чак пък толкова...

Алекси, защо да го оставям тоя EGR работещ. То и не се знае колко правилно работи, и дали въобще затваря когато трябва.
Из целия нет където съм чел, всички обясняват само положителните страни от шунтирането му. Негативи за сега не съм прочел да има. Пък и като се замисля, какво е негативното, като нито двигатела нито компютъра разбират че той е запушен всъщност?
Последна промяна от DTM на 28 сеп 2010, 22:38, променено общо 2 пъти.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Е то за какво ще отиде иначе човек, нито ограничения въртящ момент ще се промени, нито силата на хидравликата, нито окачването е електронно?
Наклоните не се правят от компютъра. Въпросът ми е съвсем сериозен - да не помислите, че се заяждам, не знам какво би се променяло - какво му се настройва толкова на тоя компютър?
Наклоните не се правят от компютъра. Въпросът ми е съвсем сериозен - да не помислите, че се заяждам, не знам какво би се променяло - какво му се настройва толкова на тоя компютър?
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
.
Последна промяна от mitakinen на 09 юли 2013, 10:38, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Светни ни нас мързеливите или поне подай линк.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
компютъра разбира ,тъй като се повишава потока през дебитомера .. но на твоя точно ЕГР с вакумното управление не светва лампата Чек енджин .. негативи от затапването му има - мотора загрява значително по бавно( зимата ще си проличи) турбината постоянно работи на по високо налягане от необходимото което обаче не довежда до повече вървеж тъй като не се пуска съответното гориво - бърка се целия мениджмънт на мотора ,съществено се вдига и темп . на изгорелите газове което пак не е от полза на турбото .. всъщност единствената полза е че не ти се образува нагар по колектора но това е несъществен недостатък при мене за 120к имаше много малък нагар .DTM написа:Еее, вие ме разубедихте. Няма да ходя до МП, аз си викам ще хукне тя кола, като разбере за по-широките гуми ще освободи въртящия момент и магаретата под капакаNIKJAMa написа:Ако го направиш да споделиш резултата.DTM написа:
Колега, в МП трябва да отида предполагам? Нали не сменят целия софтуеър на компютъра, само данни за размера гумите предполагам.
На мен честно казано не ми се вярва да има някаква разлика. Все пак диаметъра на гумата е същия и единствената разлика е 2 см. широчина. Те верно са напреднали технологиите ама чак пък толкова..., майтап бе:D .
Алекси, защо да го оставям тоя EGR работещ. То и не се знае колко правилно комработи, и дали въобще затваря когато трябва.
Из целия нет където съм чел, всички обясняват само положителните страни от шунтирането му. Негативи за сега не съм прочел да има. Пък и като се замисля, какво е негативното, като нито двигатела нито компютъра разбират че той е запушен всъщност?
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
EGR-а и катализатора са основно за екология. И аз досега не съм чул някой да казва, че не е хубаво да се запушва клапана. А катализатора в комбинация с турбо е как да кажа, безсмислено нещо, но евро директиви, Евро3,4.5 и т.н. Като го запушихме моя клапан с Тишо(с оригинална МП капачка от компотен буркан), честно казано не усетих някаква разлика във вървенето, но може би по-малко пуши при палене. Тя моята си пуши повечко така или иначе и заради мотора и заради чип-а. Обаче в колекторите и двигателя каква мизерия беше не е истина, една седмица не мога да си изчистя ръцете.
Тишо, чип не е ли време да слагаш, айде тея 130 магарета не ти ли омръзнаха вече
.
Тишо, чип не е ли време да слагаш, айде тея 130 магарета не ти ли омръзнаха вече

Който кара Форд е горд!
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
чипосването на мотор с турбина на 200к е най лесния начин да я смениш ,направо трябва да я заръчва с чипа 

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Не се притеснявай, моята турбина е сменяна. Поне така пише в книжката от МП
. Дали е вярно не знам.

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
ремонтира ли инжекторите ,добре е да се трупа инфо в тая насока къде и за колко го правят и дали става ок ...
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Не съм я оставял още за ремонт, не мога да кандисам нещо
.
Между другото, взе да има колебания на празен ход като е студена, дали е от инжекторите или е нещо друго? Май ще трябва да я пращам при доктора, това дали аз искам или не е без значение, че взе да ме дразни тоя неравномерен празен ход.
Ще пиша отзиви, като я направят.

Между другото, взе да има колебания на празен ход като е студена, дали е от инжекторите или е нещо друго? Май ще трябва да я пращам при доктора, това дали аз искам или не е без значение, че взе да ме дразни тоя неравномерен празен ход.
Ще пиша отзиви, като я направят.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
[quote="DTM"]Не съм я оставял още за ремонт, не мога да кандисам нещо
.
Между другото, взе да има колебания на празен ход като е студена, дали е от инжекторите или е нещо друго? Май ще трябва да я пращам при доктора, това дали аз искам или не е без значение, че взе да ме дразни тоя неравномерен празен ход.
Ще пиша отзиви, като я направят.[/qu
Тишо, предполагам неравномерната работа на двигателя е от инжекторите, ако помниш и моята работеше неравномерно, в последствие почна да светва и подгрева и да влиза в авариен, след смяна на клапаните на дюзите всичко си дойде на място...и е нормално да не искаш да я караш на доктор, 1000 кинта не са много, но има къде къде по-интересни неща където могат да се вложат...


Между другото, взе да има колебания на празен ход като е студена, дали е от инжекторите или е нещо друго? Май ще трябва да я пращам при доктора, това дали аз искам или не е без значение, че взе да ме дразни тоя неравномерен празен ход.
Ще пиша отзиви, като я направят.[/qu
Тишо, предполагам неравномерната работа на двигателя е от инжекторите, ако помниш и моята работеше неравномерно, в последствие почна да светва и подгрева и да влиза в авариен, след смяна на клапаните на дюзите всичко си дойде на място...и е нормално да не искаш да я караш на доктор, 1000 кинта не са много, но има къде къде по-интересни неща където могат да се вложат...


- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
от инжекторите е .. не я карай дълго време така инжекторите работят зле дори и като не е в авариен режим ,като лошото горене се отразява негативно на живота на мотора като цяло - особено ако работи шумно с отчетливо дизелово чукане или пуши повечко
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
Абе не пуши, малко само, но в определен диапазон от обороти се чува някакво цъкане, т.е. тракане и имам чувството, че самите инжектори го издават тоя звук?
Ще я карам да я правят, ако не тая седмица то другата със сигурност.
Марто и аз за това още не съм я оставил, защото ще ми кажат, че един или два са за ремонт, аз ще искам да ги направят всички и сумата отива на един тон. Друго, че цяла седмица съм на работа извън града и не мога да отида до там да я оставя. Ще се пуска кръв, няма как
.
Ще я карам да я правят, ако не тая седмица то другата със сигурност.
Марто и аз за това още не съм я оставил, защото ще ми кажат, че един или два са за ремонт, аз ще искам да ги направят всички и сумата отива на един тон. Друго, че цяла седмица съм на работа извън града и не мога да отида до там да я оставя. Ще се пуска кръв, няма как

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хайде още едно Mondeo Mk3 2.0 TDCI Ghia
не го издават самите инжектори тоя шум ,а се дължи на лошо горене поради влошеното впръскване на един или повече инжектори .. в сервизен режим влиза когато ЕКУ-то вече не може да коригира това лошо горене с промяна на степента на отваряне на дефектиралия инжектор(записана грешка : knock above treshold error) и/или клапанчетата на един/повече инжектори за обратна нафта са дали фира което довежда до спад на налягането на горивото в рейла( предимно на високи обороти) (записана грешка : pressure above/below desired) .. ако ти влиза рядко в сервизен режим можеш да покараш така още известно време ,но зимата ще се влоши - сутрин ще пуши бяло/синьо ,ще има неравномерен празен ход ,мотора ще работи шумно( като стар дизелак) .. можеш да пробваш да покараш с някаква добавка все пак ,може да доведе до известно подобрение .. аз ползвам редовно превантивно че инак скъпо ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта