Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
SIR SLAYTON
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 16 май 2009, 18:29
Модел на автомобила: форд фокус 1.8 tdci 100h.p.
Status: Извън линия

Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от SIR SLAYTON » 01 окт 2010, 19:35

Колеги помагайте, потъна ми съединителя. Карах си на пета по лек баир и при опит да мина на четвърта - довиждане, нема го амбреажа. От около месец, след доста силен удар в дупка на пътя, започна да ми приплъзва съединителя особено при изпреварване ама все не остава време за майстор. Между другото той вече е сменян миналата година с нов - LuK/при 110 хил.км./ Та моля Ви, помагайте - откъде да започна огледа и дали мога сам да си поправя повредата поне да отида на собствен ход до доктора.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от S_C » 01 окт 2010, 19:51

Виж поне каква ти е системата-жило или хидравлика.
Защото ако е хидравлика...си е заминала една от двете помпи..най-вероятно лагер помпата.
Не питай колко струва и как се сменя..,
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

SIR SLAYTON
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 16 май 2009, 18:29
Модел на автомобила: форд фокус 1.8 tdci 100h.p.
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от SIR SLAYTON » 01 окт 2010, 19:59

Сменян е съединител комплект с помпа и притискателен диск, уж е нова тая помпа.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от Alexi » 01 окт 2010, 20:16

заминала е помпата .. и колата ти за съжаление няма как да е на 110к - това е незначителен пробег за една кола и е изключено да ти замине съединителя .. поне още 100к си добави

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от G_o_c_e_v » 01 окт 2010, 20:28

Само да вметна, че нее лагер помпа, а лагер цилиндър :D , а също така може и да нее е от него, може само гумички на помпата на педала да са заминали.
Отиваш на МастУр и каквото сабя покаже

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от S_C » 01 окт 2010, 22:42

Точно.За съжаление обаче практиката показва,че по-трудно сменящата се и по-скъпа помпа е по-често дефектиращит детайл.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от MapTo_D » 01 окт 2010, 23:33

Те и те едни помпи нямам думи...пластмасови боклуци и лагер помпата и горната помпа на съединителя, ама инженерчетата хубаво са го измислили да дават бързо дефекти и потребителя да го лапа с извинение... :evil: :evil:

SIR SLAYTON
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 16 май 2009, 18:29
Модел на автомобила: форд фокус 1.8 tdci 100h.p.
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от SIR SLAYTON » 02 окт 2010, 11:58

Сега видях, че няма загуба на спирачна течност, няма теч и по педала. Дали може на собствен ход да отиде до сервиза?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от HACKO » 02 окт 2010, 14:15

Стига да можеш да превключваш скоростите, няма никакъв проблем.

MapTo_D написа:Те и те едни помпи нямам думи...пластмасови боклуци и лагер помпата и горната помпа на съединителя, ама инженерчетата хубаво са го измислили да дават бързо дефекти и потребителя да го лапа с извинение... :evil: :evil:
Щом е стигнала до България, значи е проектирано достатъчно здраво и си е изпълнило предназначението. Никой не трябва да забравя, че тука колите идват, когато станат за отпадъци там където са купени като нови. Най-често по тях не е сменяно почти нищо, километрите са между 30 000 и 50 000 на година.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

SIR SLAYTON
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 16 май 2009, 18:29
Модел на автомобила: форд фокус 1.8 tdci 100h.p.
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от SIR SLAYTON » 02 окт 2010, 15:56

Извинявай ама как да превключвам в движение без съединител. На място пре запален двигател без съединител не щат да влизат.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от Alexi » 02 окт 2010, 16:09

да ти дам един съвет че гледам нахалстваш - кола се прави в сервиз във форумите не става !

SIR SLAYTON
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 16 май 2009, 18:29
Модел на автомобила: форд фокус 1.8 tdci 100h.p.
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от SIR SLAYTON » 02 окт 2010, 16:42

Пич нали за това е форум, човек благодарение на хора знаещи и можещи, да успее да се ориентира. Нали утре може на някого да му се случи насред път и тогава...?. Не знаех, че трябва да се мълчи. Аман от критици. Иначе, благодаря ти за мнението, много е конструктивно.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от Alexi » 02 окт 2010, 19:55

SIR SLAYTON написа:Извинявай ама как да превключвам в движение без съединител. На място пре запален двигател без съединител не щат да влизат.
а как ще коментираш това свое плачливо-хумористично изказване - може би някой от нас трябва да ти плати колесара до сервиза ? като си си купил кола която не ти е по джоба така става .. реве се по форумите после ...

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от MapTo_D » 02 окт 2010, 21:18

Наско моята не знам как е карана но беше с почти чисто нов съединител, само че заради тази ебана лагер помпа се наложи да го сменя отново, понеже някво уплътнение се стопило и протекло масло по феродото и от там почна да приплъзва, също акумулатора е оригинален на форд...т.е. собсвеника не е бил някой пълен мърляч, сменил е това онова по колата...

Съжалявам за офф-а....

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от HACKO » 03 окт 2010, 11:35

SIR SLAYTON написа:..... Дали може на собствен ход да отиде до сервиза?
Според тебе на този въпрос какъв отговор трябва да ти дам? Не знам на какъв хал ти е съединителя, може педала да е долу, но все пак да отделя по малко и да могат скоростите макар и трудно да се превключват?
Има техники за превключване без съединител, без при това да се повреди ск. кутия, но това трудно може да се обясни във форум, а още по-трудно е да се усвои. Трябва практика и най-вече да си карал стар трактор или камион без синхронизатори на ск.кутия.
Затова намираш приятел с друга кола, и изтегляте твоята до сервиз (надявам се че не трябва да обяснявам техниките на буксиране).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

SIR SLAYTON
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 16 май 2009, 18:29
Модел на автомобила: форд фокус 1.8 tdci 100h.p.
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от SIR SLAYTON » 03 окт 2010, 12:19

Благодаря ти, утре ще е там. Ще пиша впоследствие за причините.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от ЯЛТА » 03 окт 2010, 15:45

Sir slayton Чети внимателно : затопляш двигателя , гасиш го , включваш на първа скорост , палиш мотора на скорост , тръгваш , набираш малко скорост , в синхрон отнемаш газта и изключваш от първа вкарвайки леко втора , / целта е по слух да изравниш оборотите на двигателя и вала на скоростите / , в най лошият случай ще чуеш едно кр кр кр кр , и ако си направил всичко както трябва влиза втора скорост , после трета ! Ако успееш движейки се вече , подаваш малко газ ,и я отнемаш , и веднага изключваш от скорост , за да спреш . И после по същият начин отново , докато се придвижиш до където трябва , НО ако си плашлив , трудно ще ти се получи ! УСПЕХ ! L-):
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от madboy » 05 окт 2010, 11:19

ЯЛТА написа:................, НО ако си плашлив , трудно ще ти се получи ! УСПЕХ ! L-):
Особено ако кара в натоварено движение в по-голям град. То ще са едни хватки по светофарите- не си е работа. На кръстовища пък да не говорим.
Става този вариант ако си закъсал далеч от някой град, за да се придвижиш.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от ЯЛТА » 05 окт 2010, 12:07

madboy написа:
ЯЛТА написа:................, НО ако си плашлив , трудно ще ти се получи ! УСПЕХ ! L-):
Особено ако кара в натоварено движение в по-голям град. То ще са едни хватки по светофарите- не си е работа. На кръстовища пък да не говорим.
Става този вариант ако си закъсал далеч от някой град, за да се придвижиш.
Така карах 10 год. УАЗ-ка , из София , рейс -ИКАРУС , из София , с тази разлика че на сфетофарите си тръгвам нормално , но особено рейса през 10 дни му изпускаха гумичките на долната помпа , и гледай сейр ! Но което го знаеш е лесно , а което не знаеш - трудно . За това казват , живота е училище , и ние сме ученици , докато сме живи ! *00125*
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

SIR SLAYTON
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 16 май 2009, 18:29
Модел на автомобила: форд фокус 1.8 tdci 100h.p.
Status: Извън линия

Re: Потънал съединител Фокус 1.8 TDCI

Мнение от SIR SLAYTON » 06 окт 2010, 19:23

Благодаря ти ялта, не ми се наложи, но е хубаво да се знае "системата". Сега, докъде се стигна с проблема. Оказа се, че са се прецакали уплътненията на лагер помпата на съединителя и е текла спирачна течност върху феродовия диск, откъдето се е получавало и приплъзването при ускорение. Помпата е нова /1 година/ и причината да се прецака е амортизирания маховик, който я е разбил. Сега го сменям и него - 500 кинта, щот е "златен". :(

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта