въпрос за 1.8 тди
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
- Местоположение: Харманли
- Status: Извън линия
въпрос за 1.8 тди
значи колеги колата ми е форд есцорт с двигател на мондео тъй като на старият направих дупка в блока та въпросът ми е до колко коня може да издържи този двг тъй като смятам да му правя някои подобрения за сега е малко над 100-то предварително благодаря
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
Какво значи двигател на Мондео? Във Фиеста, Ескорт, Фокус и Мондео се монтират едни и същи агрегати със незначителни разлики.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
Забрави Сиера и там дизела си е същият 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
- Местоположение: Харманли
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
е да та въпросът ми е до колко кончита може да издържи този мотор да знам до колко да го надувам да не стане пак дупка в блока 

- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
Доколкото си спомням си с турбина Т2 тя си е почти на края на възможностите при 90 коня!!!
Колко да я дуеш повече?
ти освен надув гориво подаваш ли му?
Колко да я дуеш повече?
ти освен надув гориво подаваш ли му?

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
- Местоположение: Харманли
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
подавам му да и сега смятам да слагам турбина от транзит + елемента на помпата до колкото знам нашите елементи са 9 мм сега ще слагам 11 мм ще стигне до 140 пс затова питам дали ще издържи на тез коне
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
На дали може да се даде точен отговор
на Команпейла от 2.0 правет без проблем 170 коня но там играта е турбина с геометрия и т.н
не мога да те посъветвам нищо ти си решил да си го потрошиш мотора
сложи по голям колер и промени местоположението му пред водния рариатор
на Команпейла от 2.0 правет без проблем 170 коня но там играта е турбина с геометрия и т.н
не мога да те посъветвам нищо ти си решил да си го потрошиш мотора

сложи по голям колер и промени местоположението му пред водния рариатор

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
Колкото и да го надуваш , той не може да глътне повече от колкото може , така че давай , ако работят клапаните на турбото , няма вероятност да се пръсне , а дори да стане , мотори бол ! - И трупаш опит !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
- Местоположение: Харманли
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
е аз няма да я надувам чак толкова турбината за сега смятам да сменя само елемента от 9 мм на 11 мм и да надуя малко оригиналната ми турбина а за транзитовата може и да почакам малко а за интерколера смятам да направя резки на капака със въздуховод.Другия съвет както казва колегата виксата пред водния радиатор но е мн играчка и средства за турбо-пътища.Така смятам че ще влиза почти достатъчно въздух за охлаждане на кулера.А и другия ден ще подменяме ауспусните тръби с по големи
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
Моята турбина на мондео 2 според Гарет се монтира на двигатели от 70 до 150 к.с. или нещо такова.
Ако направиш резки на капака в средата - където се пада реадиатора на межд охладане, ще загубиш. Зона на високо налягане е именно мятото пред ръба отпред, откъдето взема въздух оригинално. Може обаче да подобриш въдуховода. Махни горната шумоизолация, която обикновено провисва на много коли, а долната може да изместиш с някой милиметър надолу и да поставиш надлъжни ребра да я подпират - примерно две ламаринени ленти. Може да промениш и декоративната решетка отпред и да насочиш повече въздух за това нещо.
Ако направиш резки на капака в средата - където се пада реадиатора на межд охладане, ще загубиш. Зона на високо налягане е именно мятото пред ръба отпред, откъдето взема въздух оригинално. Може обаче да подобриш въдуховода. Махни горната шумоизолация, която обикновено провисва на много коли, а долната може да изместиш с някой милиметър надолу и да поставиш надлъжни ребра да я подпират - примерно две ламаринени ленти. Може да промениш и декоративната решетка отпред и да насочиш повече въздух за това нещо.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
- Местоположение: Харманли
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
ще послушам съвета на колегата диесел 1.6 да видим каквo ще стане и ще пиша благодаря за инфото колега
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
Топлия въздух е горе , студеният от долу , и за това да смуче от долу е по добре , не режи капака , няма да има ефект !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
- Местоположение: Харманли
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
да и на мен ми предложиха да ми преместят кулера пред водния радиатор но тея наще кулери мн лиопезета и не виждам как ще се побере отпред 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
Има различни кулери , важното е да отговаря на кубатурата на двигателя, но ниско долу , не е за нашите пътища , малко да го удариш , и си готов , освен всичко това , -дълги маркучи , които намаляват ефекта на охладения въздух , и в края на краищата само хвърлени пари ! 

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
- Местоположение: Харманли
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
да точно затова става въпрос затова поисках съвет от вас и от други колеги преди да направя нещо които повече се сещат от мен или поне имат малко повече опит в тея неща да си направя сметка как да го направя
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
На всички японски коли кулерите са над мотора и имат въздуховоди директно от капаците...ама не само резки ама напаво въздухо заборници...Сещате се....Не знам...Колко да е кофти...
А за мотора колко ще издържи е интересно...Едно време много имах мерак да направя такъв мотор малко по пъргав
Ама на реших ,че бензин турбо ще е по-весело
(е тогава не усъзнавах ,че 20 разход на нашите времена не е весело)
А за мотора колко ще издържи е интересно...Едно време много имах мерак да направя такъв мотор малко по пъргав

Ама на реших ,че бензин турбо ще е по-весело

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
Абе весело е, ама някой друг да слага Бензина и да не ти държи сметка.KokalAudio написа:(е тогава не усъзнавах ,че 20 разход на нашите времена не е весело)
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
- Местоположение: Харманли
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
решил сам да го направя този мотор по пъргав за сега е почти добре вв голф 90 пс ВС форд есцорт 1.8 тди форда на първо место със две 90-сятки се пуснах и двете ги сдупчих фят браво 1.9 TD 100 пс пак пред него опел вектра Б 2.0 ТДИ 101 пс пак е оцат а за фордовете за есцорт или мондео дето са td там няма какво да приказваме както сам го почнал смятам да го довърша пак дано оцелее мотора
Поздрави
Поздрави
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
И да вметна, че е 1.8TD, а не TDI - справка: http://bg.wikipedia.org/wiki/Turbocharg ... _Injection" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за 1.8 тди
Тракторът ми що не е TDI тогава? Турбо с директно впръскване, патентована технология на фолксваген, нали? Моделът е ДТ-75 и "Трактор выпускается Волгоградским тракторным заводом с 1963 года"
Моето мондео си е ТДИ, което означава, че е с междинно охлаждане на въздуха.
Добавено по-късно - тракторът е турбо, но няма значение - не е по темата твърде.
Моето мондео си е ТДИ, което означава, че е с междинно охлаждане на въздуха.
Добавено по-късно - тракторът е турбо, но няма значение - не е по темата твърде.
Последна промяна от diesel1.6 на 08 ное 2010, 22:59, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта