Дюзи за Ескорт 1,8д LCR или LR?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
georgi
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 28 фев 2007, 13:10
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 Д '96г
Status: Извън линия

Дюзи за Ескорт 1,8д LCR или LR?

Мнение от georgi » 12 окт 2010, 22:13

Смeних една от дюзите на ескорта ми 1,8 атмосферен дизел с лукас система (старата беше със счупен накрайник за обратната нафта - лепен, но вече не издържа и започна да изпуска нафта - доста, не издържах и аз и го смених) и когато запалих колата започна да тресе неестествено, като направих едно кръгче и се прибрах ми се струва, че тресенето е доста намаляло. Дюзата е с индекс LR, старата е LCR.
Според вас какво означава този индекс и дали новата ми дюза, която е втора употреба разбира се е подходяща. Дюзата е изпробвана и прави добро разпръскване - мъгла, без струйки и каквото и да е и отваря на 115 атм, точно толкова колкото е за лукас :roll:
:(:

:-?:
~5.0 л/100км, извънградско 4,56 л/100км

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Дюзи за Ескорт 1,8д LCR или LR?

Мнение от specialista » 12 окт 2010, 22:21

По памет мисля че налягането трябва да е повече,но според мен не е това проблема.Две са вероятностите според мен въпреки че са различни разпръсквачите има вероятност и да си замърсил неволно входа на дюзата и от там право при разпръсквача отиват "боклуците".
Този счупения щуцер на дюзата се сменя! Е малко трудно но се сменя!
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

georgi
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 28 фев 2007, 13:10
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 Д '96г
Status: Извън линия

Re: Дюзи за Ескорт 1,8д LCR или LR?

Мнение от georgi » 12 окт 2010, 22:26

Дюзата не е разглобявана ако това се има предвид, а и правеше добра мъгла, а леглото на дюзата почистих доста добре - е колкото е възможно разбира се...

....а как се поправя счупения щуцер и къде
~5.0 л/100км, извънградско 4,56 л/100км

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Дюзи за Ескорт 1,8д LCR или LR?

Мнение от ^^devil_boy^^ » 16 окт 2010, 13:32

Като сменяш дюза,след като я извадиш преди да сложиш новата в долната част на леглото и има една медна дифтунга/като шайбичка/ трябва да я смениш с нова преди да навиеш другата дюза защото в много случеи след навиването дюзата не уплатнява и смуче въздух от там и затова ти се получава тва прекъсване и неравномерна работа. Само внимавай да не я счупиш като я издърпваш и някой част да падне в цилиндъра!

Казвам го от личен опит!
При мен след навиването беше така но след като загря явно се расшири метала и уплътни и спря да смуче въздух.тва може да го разбереш като капнеш малко вода в каналчето около дюзата ако испуска ще се образуват мехурчета. Успех
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта